Προς το περιεχόμενο
voltmod

Η NPD Group εκτιμάει ότι τα έσοδα της βιομηχανίας παιχνιδιών έφτασαν τα $30,4 δις το 2016

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρεία ερευνών αγοράς NPD Group δημοσιεύει συχνά τα αποτελέσματα των ερευνών της, που μπορεί να σχετίζονται με τα top selling παιχνίδια του μήνα, τις πωλήσεις των κονσολών, τον αριθμό των τεμαχίων NES Classic Edition που έκαναν φτερά από τα ράφια κ.ά.

Από όλες τις παραπάνω εκθέσεις, τα ετήσια έσοδα της βιομηχανίας έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, και μόλις πριν λίγο καιρό η γνωστή εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα τα περσινά. Το 2016 λοιπόν, η NPD Group εκτιμάει πως οι καταναλωτές ξόδεψαν $30,4 δισεκατομμύρια σε παιχνίδια και αξεσουάρ, περίπου $200 εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

 

Πρόκειται για ένα συνολικό νούμερο, και επομένως περιλαμβάνει hardware, software, περιφερειακά και in-game αγορές. Αν και οι αγορές λογισμικού είδαν αύξηση 6% σε σχέση με πέρυσι, το hardware σημείωσε μείωση 24% αντικατοπτρίζοντας μειωμένες πωλήσεις μονάδων αλλά και τις μειωμένες τιμές των κονσολών. Αυτό μεταφράζεται συνδυαστικά σε μείωση 15% στις τιμές των παιχνιδοκονσολών Xbox One και PlayStation 4 καθώς και στις πωλήσεις μονάδων που σημείωσαν πτώση 7%.

 

Εξαίρεση αποτελεί το Nintendo 3DS που πούλησε περισσότερα handhelds κατά 4% σε σχέση με το 2015 (σε αυτό ενδέχεται να βοήθησε και η κυκλοφορία του Pokemon: Sun and Moon τον περασμένο Νοέμβριο).

 

Link.png Site: Engadget

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν οι developers-publishers ενός παιχνιδιού πληρώνουν ps4,xbox,wii... για να διανέμουν το προϊόν τους στην αντίστοιχη κονσολα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν οι developers-publishers ενός παιχνιδιού πληρώνουν ps4,xbox,wii... για να διανέμουν το προϊόν τους στην αντίστοιχη κονσολα;

Εννοείτε... Τι είπες τώρα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείτε... Τι είπες τώρα...

Αυτό δεν έχει να κάνει κ με τον τίτλο κάθε φορά? Δηλαδή θέλω να πω οτι πιο λογικό μου φαίνεται να πλήρωσε η Sony την Naughty Dog (γνωρίζω ότι εκδότης είναι η Sony Interactive Entertainment αλλά όχι δημιουργός του τίτλου) για την αποκλειστικότητα του Uncharted 4, A thief's end, στο ps4 παρά το αντίστροφο...

 

Μια υπόθεση κάνω...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ανάλογα το παιχνίδι προφανώς. Πχ λογικά η Microsoft πρέπει να πλήρωσε την εταιρεία που έφτιαξε το Rise of the Tomb Raider για να το έχει σαν time exclusive. Γενικά όμως αν ένας indie developer ανεβάσει ένα παιχνίδι, φαντάζομαι ότι θα λειτουργεί κάπως σαν το App Store/Google Play όπου ανεβάζεις το παιχνίδι και η εταιρία κρατάει ποσοστό επί των πωλήσεων.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυξημένα έσοδα αλλά να δούμε ποιοτικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας αλλά κυρίως δυνατές επιλογές...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

έτσι πρώτα με τα ταμπλετ τώρα και τα ειδικά γυαλιά ή είσαι σε απομόνωση η δεν είσαι

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.