panosflow Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Καλημερα παιδιά. Μου εγγρηθηκε μια αντικατασταση για ενα LG G3 λογω πλακέτας. Το περιμενω αυριο να μου ερθει απο το service Μια ερωτηση εγω το ειχα αγορασει σε προσφορα στο Γερμανο απο 499 ευρω στα 230 κατι . Η αντικατάσταση με τι προιον αξιας γινεται?Τιμή αγοράς στην προσφορά?Κανονική τιμή χωρις προσφορά ή τωρινή αξια προϊόντος? Ξέρει κάποιος? Σας ευχαριστω
VonLoutsos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Έχω την εντύπωση πως μπορούν είτε να σου στείλουν νέα συσκευή είτε σου κόβουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς(που το αγόρασες εσύ εννοώ).
ChimairaX Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Από την στιγμή που είναι εντός εγγύησης δεν θα πληρώσεις τίποτα. Η τιμή πώλησης / αγοράς σε καμία περίπτωση δεν παίζει ρόλο στην ποιότητα του προϊόντος. Θα λάβεις τα έγγραφα σου και τα παραστατικά σου από την Procordia (πιθανόν, άμα το στείλαν σε επίσημο σέρβις εκεί πρέπει να πάει) με την γνωμάτευση του σερβις και την αναγραφή του νέου ΙΜΕΙ της νέας συσκευής.
panosflow Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Μου εχει εγκριθει απο procordia αντικαταστασης συσκευης απο το μαγαζι που το εχω παρει(Γερμανο) . Θα μου ερθει αυριο το χαλασμενο κινητο με επιστολη αντικαταστασης. Απλα ρωταω τι τιμη πρεπει να εχει ο ''αντικαταστατης'' Την αξια του G3 την σημερινη? Αυτη που το πηρα εγω?( δηλαδη καπου στα 240 ευρω επειδη το ειχα παρει σε προσφορα) ή την τιμη 500 και βαλε που εκανε κανονικα το κινητο αν δεν ηταν σε προσφορα? Γιατι πχ η αποδειξη γραφει 520 ευρω -280 ευρω πασχαλινη προσφορα. Νομιζω συμφωνω με τον Von οτι το προιον που δικαιουμαι πρεπει να ειναι στην τιμη καπου στα 240 ευρω. Αλλα επειδη ξερω οτι θα πουν για σημερινές αξιες κλπ λεω να ρωτησω εδω μπας και καποιος ξερει σίγουρα. Και αντε να παρεις σωστο κινητο τωρα απο Γερμανο με 240 ευρω.
nemesiskp Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Να παρεις συσκευη με παραπανω λεφτα απο οσο ειχες δωσει δεν παιζει.Λογικα στα 240 ευρω που ειχες δωσει.
idomeneas7 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Η εγγύηση συνήθως αναφέρεται σε αντίστοιχα ή καλύτερα χαρακτηριστικά, όχι τιμή. Συνήθως δίνουν το ίδιο μοντέλο και σε σπάνια περίπτωση που δεν έχουν, δίνουν κάποιο παρόμοιο.
scullyist Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Να παρεις συσκευη με παραπανω λεφτα απο οσο ειχες δωσει δεν παιζει.Λογικα στα 240 ευρω που ειχες δωσει. Yes you can...: Συσκευή αγορασμένη σε προσφορά ούτε στη μισή τιμή, παίρνω εντολή αντικατάστασης. Η συσκευή δεν υπήρχε πλέον στην αγορά ώστε να αντικατασταθεί με την ίδια, οπότε ουσιαστικά 'αντικατάσταση'=πιστωτικό. Η procordia σου λέει πως το ποσό δεν το ορίζουν αυτοί (ούτε στο χαρτί αναφέρει κάτι πέρα από το ότι δίνουν εντολή για αντικατάσταση), αλλά το κατάστημα αγοράς. Φυσικά από το κατάστημα προσπαθούσαν να μου πασάρουν συσκευές ίδιας τιμής (της προσφοράς). Το ποσό της συσκευής πραγματικά δεν με ενδιέφερε καθόλου, με ενδιέφερε όμως να καλύψουν όπως οφείλουν, το να είναι συσκευή ίδιας κατηγορίας, δλδ και ποιότητας κατασκευής και με ίδια ή έστω πολύ κοντινά χαρακτηριστικά. Και όσες μου προτείνανε φυσικά, μπορεί να είχαν την τιμή αγοράς/προσφοράς, αλλά ήταν πολύ κατώτερες συσκευές. Μου πρήξανε τα συκώτια χωρίς να οπισθοχωρούν, επιμένοντας πως δικαιούμαι συσκευή ίδιας τιμής με αυτήν της αγοράς/προσφοράς, πως αυτό ήταν το μόνο κριτήριο που όφειλαν να καλύψουν. Μετά από μέρες επικοινωνίας και αφού δεν έκαναν πίσω, καταλήξαμε στο "ΟΚ ευχαριστώ, θα επιβεβαιώσω και με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή πως μόνο αυτό δικαιούμαι και θα ξαναεπικοινωνήσω για να προχωρήσουμε"... απάντηση, "ναι, ναι, βεβαίως και να το επιβεβαιώσετε". Μία ώρα μετά -εγώ ακόμη δεν είχα μιλήσει με ΓΓΚ- με καλούν πίσω και μου λένε "ΤΕΛΙΚΑ, δικαιούστε Χ ποσό"...βλ. το αρχικό (x2+) ποσό πώλησης της συσκευής, άσχετα με την τιμή προσφοράς που το είχα πάρει. Τσιριμπίμ τσιριμπόμ.
panosflow Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2017 Καταλαβα παλι θα τρεχω και θα τσακώνομαι. Το θεμα ειναι οτι κοιταξα λιγο στο site τι μπορει να παρω εστω να βαλω και καποια χρηματα αλλα εκτος που ειναι οι τιμες στα υψη, τα 2/3 ειναι μη διαθεσιμα αν ειναι δυνατον
KRIKON Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Aν και γενικά και εγω το ψάχνω πολυ σε τέτοια θέματα σε μια αντίστοιχη περίπτωση με την δική σου (προσφορά κλπ) δεν έβγαλα άκρη ουτε με Γενικη Γραμματεία Καταναλωτή γιατί και ο νόμος τα λεει κάπως μπερδεμένα(με χαρακτηριστικα κλπ) και στο ΙΝΚΑ κλπ καθυστερούν αρκετα .Και επειδή βαρέθηκα να τσακώνομαι πήρα τελικά προϊόν με την αξία της προσφοράς .Οτι ελεγε δηλαδη η απόδειξη . Αυτο δεν το συζητώ σίγουρα να το απαιτήσεις, Τώρα να πάρεις προϊόν με αξία 500 ευρω δηλαδή την αξία προ προσφοράς κομματάκι δύσκολο εκτος αν έχεις την επιμονή και την τύχη να το κυνηγήσεις.
panosflow Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Ok οι τυποι ειναι απιστευτοι. Αυτοι δεν ξερουν τι τους γίνεται..Μου αρεσει που σκεφτομασταν αν πρεπει ο αντικαταστατης να ειναι στην τιμη προ προσφορας. Αυτοι εδω θελουν με το ζορι να μου περασουν οτι η εγγυηση θα συνεχίσει απο το παλιο προιον και να μου λενε οτι εμεις δεν ξερουμε??Εμας ειναι η δουλεια μας μου λεει. Ειλικρινα δεν εχω την ορεξη να ασχοληθω σοβαρα γιατι αυτον τον καιρο τρεχω για 1002 πραγματα. Τελικα περιμενω απαντηση απο τα κεντρικα να δω τι θα μου πουν και τι θα προτείνουν για αντικατασταση .
KRIKON Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Για την εγγύηση μην τους αφήσεις είναι κάτι που είναι αυτονόητο εφόσον κοπεί καινούργιο παραστατικό. Μιλάμε για νέα συσκευή.
panosflow Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Παιδες μπορει καποιος να με διαφωτησει για το που ακριβως αναφερεται στον νομο ή δεν ξερω που ακριβως οτι το προιον αντικαταστασης εχει ξανα απο την αρχη 2 χρονια εγγυησης? Γιατι επιμενουν στο χαβα τους αυτοι
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 ΝΟΜΟΣ 2251/1994 http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf Άρθρο 5. Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις Παράγραφος 5. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. 1
Mau-Maus Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Αγοράζεις ένα προϊόν με δύο χρόνια εγγύησης, σου χαλάει ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση και στο αλλάζουν με ένα καινούργιο το οποίο θα έχει έναν μήνα εγγύηση? Αυτό πες στον γτπ υπεύθυνο που στα λέει αυτά! Πες του θες να το τραβήξω και να χάσεις την δουλειά σου? Είσαι υπεύθυνος και δεν ξέρεις την δουλειά σου ή μήπως πας να με εξαπατήσεις? Θες να σου κάνω μήνυση για απάτη? Έτσι πες του.. Βρίσκουν και τα κάνουν..
isay Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Με βάση τη νομοθεσία: αντικατάσταση συσκευής ή πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων Η επιλογή γίνεται από τον πωλητη, ΕΚΤΟΣ στην περιπτωση που δεν γίνει αντικατάσταση που ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει επιστροφή χρημάτων. Το ποσό ειναι η τιμή αγοράς, δηλαδή η τιμή που πλήρωσε ο αγοραστής. Το αν το πήρε ή οχι σε προσφορά δεν εχει σημασία. Τα παραπάνω υπάρχουν για την προστασία του καταναλωτή γιατί στο παρελθόν πήγαινες στα μαγαζιά (ειδικά το πλαισιο το ειχε παρακάνει) και σου το έκοβαν πιστωτικό (να πάρεις κάτι αλλο) αλλά με τρέχουσα τιμή αγοράς. Στην περιπτωση που η τιμή ειχε ανέβει σου έκοβαν πιστωτικό στην αρχική τιμή ή σου έδιναν τα χρήματα. Κλασσικό παραδειγμα μείωσης, οι σκληροί δίσκοι. Κλασσικό παράδειγμα αύξησης, οι μνήμες ram. Οι πιο παλιοί θα τα θυμούνται, Για την εγγύηση, πάλι ο νόμος ορίζει για νεα εγγύηση. Η περιπτωση του scullyist ειναι εξαιρεση και οχι ο κανονας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα