funbreaker Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Πήρα πριν κανένα μήνα μια βαλίτσα Rain από καποιο κατάστημα και μου υποσχέθηκαν 2ετή εγγύηση. Η βαλίτσα χάλασε μετά από 2-3 ταξίδια και πήγα σήμερα στο κατάστημα αλλά το βρήκα κλειστό. Πήρα τηλέφωνο στην εταιρία και μου είπαν πως δεν παρέχουν εγγύηση. Υπάρχει κάτι που να μπορώ να κάνω? (Τηλεφώνησα ήδη στον συνήγορο του καταναλωτή και μου είπαν απλά να κάνω αναφορά και θα δουν)
idomeneas7 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Αν ήταν αεροπορικά θα έπρεπε με την αερογραμμή να κάνεις claim.
funbreaker Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Ήταν αεροπορικά αλλά το κατάλαβα αφού έφυγα από το αεροδρόμιο γιατί μάλλον είχε ραγίσει το ροδάκι και μόλις την τσούλισα σε σκαλοπάτι στο σπίτι βγήκε. Μπορώ να κάνω ακόμα?
idomeneas7 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Πολύ μικρή ζημιά και μετά την απομάκρυνση από το ταμείο πως θα το αποδείξεις? Μπορεί εσύ να την καταπόνησες στα σκαλοπάτια. Πρέπει να είναι φτηνή η επισκευή σε κάποιον τσαγκάρη.
funbreaker Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Ναι δεν γίνεται: If damage to the baggage is of a kind that can be immediately ascertained (such as broken wheels or handles, tears or missing contents) the passenger must, on the same day and before leaving the arrival hall, applying to Station Lost and Found Offices with their Δεν ψήνομαι για επισκευή γιατί ούτε επισκευάσιμη την θεωρώ ουτε θέλω να το ρισκαρω να ξαναχαλάσει στο επόμενο ταξίδι γιατί ταξιδεύω συχνα.Με την εγγύηση αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάτι να κάνω.
agamoi-thytai Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Πήρα πριν κανένα μήνα μια βαλίτσα Rain από καποιο κατάστημα και μου υποσχέθηκαν 2ετή εγγύηση. Η βαλίτσα χάλασε μετά από 2-3 ταξίδια και πήγα σήμερα στο κατάστημα αλλά το βρήκα κλειστό. Πήρα τηλέφωνο στην εταιρία και μου είπαν πως δεν παρέχουν εγγύηση. Υπάρχει κάτι που να μπορώ να κάνω? (Τηλεφώνησα ήδη στον συνήγορο του καταναλωτή και μου είπαν απλά να κάνω αναφορά και θα δουν) Δεν γίνεται να μην παρέχουν εγγύηση.Εφόσον έχεις απόδειξη και είναι εντός εγγύησης το προϊόν , ας λένε ότι θέλουν.
funbreaker Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δεν γίνεται να μην παρέχουν εγγύηση. Εφόσον έχεις απόδειξη και είναι εντός εγγύησης το προϊόν , ας λένε ότι θέλουν. Γιατί δεν γίνεται? Είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν εγγύηση για όλα τα προιόντα? 1
isay Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Πήρα πριν κανένα μήνα μια βαλίτσα Rain από καποιο κατάστημα και μου υποσχέθηκαν 2ετή εγγύηση. ποιος στο υποσχέθηκε; Το μαγαζί ή εγγύηση από τον κατασκευαστή; Μιλάς για βαλίτσες rane ή αλλη μάρκα; http://www.ebbyrane.com
funbreaker Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 ποιος στο υποσχέθηκε; Το μαγαζί ή εγγύηση από τον κατασκευαστή; Μιλάς για βαλίτσες rane ή αλλη μάρκα; http://www.ebbyrane.com Το μαγαζί μου είπε πως έχουν εγγύηση 2 χρόνια. Δεν διευκρίνησαν αν ήταν από την εταιρία ή απο αυτούς. Η εταιρία αρνείται να παράσχει οτιδήποτε. Η εταιρία είναι η rain. Κάνεις πλάκα τώρα ; Δεν κάνω.
agamoi-thytai Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το μαγαζί μου είπε πως έχουν εγγύηση 2 χρόνια. Δεν διευκρίνησαν αν ήταν από την εταιρία ή απο αυτούς. Η εταιρία αρνείται να παράσχει οτιδήποτε. Η εταιρία είναι η rain. Δεν κάνω. Ζήτησε το να στο δώσουν γραπτώς αυτό.Και η συνέχεια στη ΓΓΚ. 1
Θεkλα Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Πάντως το ροδακι δε θα σου κοστίσει τίποτα.
isay Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το μαγαζί μου είπε πως έχουν εγγύηση 2 χρόνια. Δεν διευκρίνησαν αν ήταν από την εταιρία ή απο αυτούς. Η εταιρία αρνείται να παράσχει οτιδήποτε. Η εταιρία είναι η rain. Άρα μιλάς για την http://www.umbrellas.gr/ στο site δε γράφει τιποτα για εγγυηση και ψιλιάζομαι οτι αγοράζουν φασόν από κινα και κολλάνε ταμπελάκι (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ σιγουρος) αφοθ μιλάμε για ελληνική εταιρεία με βάση τη νομοθεσία σε όλα τα προιοντα παρεχεται εγγύηση αλλά στην περιπτωση σου μπορεί να μπλέξει δεδομένου οτι ειναι προιον "τριβής" δηλαδή η εταιρεία μπορεί να ισχυριστεί οτι ειχες βάλει μεσα πέτρες και το πέταγες στις σκάλες (λέμε τώρα). Το αλλο μπλέξιμο ειναι οτι ο ενδιάμεσος πωλητης εχει κλείσει αρα η εταιρεία μπορεί να ισχυριστει οτι δεν παρεχει εγγύηση και οτι ο πωλητης σε εξαπάτησε. Είναι πολλά τα if. Εγώ τι θα έκανα; Email να μου εξηγησουν γιατί δεν παρέχουν εγγύηση και αν εστω παρεχουν ανταλλακτικά ... και αν η απαντηση δεν ειναι επαρκης, καταγγελία στη ΓΓΚ http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html 1
idomeneas7 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δεν υπάρχει περίπτωση να καλύψει η εγγύηση το ροδάκι. Αν πάρεις καινούργιο αμαξι και σε 2-3 ταξίδια σου σκάσει το λάστιχο, νομίζεις θα το καλύψει η εγγύηση? Αν όμως σου σκάσει στην Αττική οδό επειδή έχει καρφιά κάτω, τότε μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση από αυτούς. Φυσικά αν το καταλάβεις όταν ήδη φτάσεις σπίτι σου, απλά πας για ένα μπάλωμα και τέλος.
funbreaker Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Χάλασε και το φερμουάρ. Εκεί θα πατήσω για να ζητήσω την εγγύηση. Επισκευή εξήγησα γιατί δεν θέλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα