anikologr Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα Βλέποντας μέσω ebanking την πιστωτική κάρτα με την οποία πλήρωσα το mediamarkt για την αγορά ενός κλιματιστικου διαπίστωσα πως έχει γίνει μία χρέωση 399 ευρώ στις 28 Ιανουαρίου και υπάρχει άλλη μία σε εκκρεμότητα από τις 24 Ιανουαρίου ημέρα παραγγελίας του κλιματιστικου.. Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση; το κλιματιστικό το παρέλαβα στις 27 Ιανουαρίου. Προφανώς κάποια στιγμή αν δεν κάνω λάθος τα χρήματα απόδεσμεύονται αλλά μέχρι τότε δεν θα μπορώ να χρεώσω την κάρτα με 399 ευρώ; Επίσης τέτοια ώρα είναι κλειστή και η τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lab_user Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Νομίζω ότι η γραμμή επικοινωνίας είναι 24ωρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Παρε αύριο δεν χάλασε και ο κόσμος για λίγες ώρες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα