Mi_ka Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2017 τώρα το να σου κλικάρω "Μ'αρέσει" είναι οξύμωρο σχήμα με αυτή την ιστορία... ευχαριστώ για την ενημέρωση καθώς η στάση υποστήριξης είναι σημαντικότατος λόγος επιλογής-αποφυγής Brands και αυτά που γράφεις είναι άκρως προβληματικά - μάπα καρπούζι σε όλους προκύπτει ασχέτως κόστους, το τι γίνεται μετά είναι το θέμα... πχ στη μικρομεσαία φωτογραφική Olympus που χρειάστηκα 2 φορές εργασία εντός εγγύησης 17 & 23 μήνες μετά την αγορά αντίστοιχα, την έστειλα με courier από την κοντινή στο χωριό μου πόλη με δικά τους έξοδα και παρέλαβα πάλι ανεξόδως 3 & 4 εβδομάδες μετά αντίστοιχα άψογα επισκευασμένη (προβληματικά κουμπιά). Βέβαια δε ξέρω τι μπορεί να παίζει με νησιά και ενδεχόμενη μη ύπαρξη της συγκεκριμμένης εταιρίας κούριερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα