Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για μια πωληση του ινσομνια δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο ουτε μαγαζι εχω ουτε τιποτα ανθρωπια εχω αλλα μου αρεσουν και τα δικαια και επιδη παλευω μεσα μου πολυ γιατι κανονικα ειναι να του πω φιλε μου δεν ευθηνομαι σε κατι ξεκαθαρα απο την αλλη του εβγαλε προβλημα στην 2 3 μερα και το σκεφτομαι ! ενω ειμαι σιγουρος οτι κατι αλλο εχει παιξει θα το παρω πισω θα το τεσταρω φουλ ομως και θα το βγαλω 100Ε να φυγει δεν βρισκω αλλη λυση τωρα αν εχει ζημια ειναι αλλο θεμα !!!

ευχαριστω ολους σας για τις απαντησεις το εκτιμω !

 

χαλασμενο ειναι το τηλεφωνο σου. 2 στο ειπαν. Οτι δεν το κανει σε σενα, δεν λεει κατι, το κανει στους αλλους και ειναι και 2.

Νεο software εχει βγει για το μοντελο σου;

  • Like 1
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

χαλασμενο ειναι το τηλεφωνο σου. 2 στο ειπαν. Οτι δεν το κανει σε σενα, δεν λεει κατι, το κανει στους αλλους και ειναι και 2.

Νεο software εχει βγει για το μοντελο σου;

φυσικα εχει περασει στην 6.0 δεν εχει θεμα αυτο κατι αλλο εγινε απλα δεν εγινε στα χερια μου η με την χρηση που του κανω εγω !!! 

http://www.insomnia.gr/classifieds/mobile/lg/847146-lg-g3-162-gb-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%BF-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7/

 

αυτη ειναι η αγγελια μου μολίς ειχα βγαλει και την σιμ στην δευτερη σελιδα εηταν και τα παιχνιδακια μου !!! το κινητο παντως δεν ειχε προβλημα ! Αυτα !

Δημοσ.

βαλε καινουρια αγγελια και ανεφερε πως γινεται αυτο το προβλημα, οποιος παρει το πηρε και ας το επισκευασει αν θελει

 

ειναι στην κριση του πωλητη να το δεχτει πισω οπως εκανες εσυ και στην περιπτωση σου καλα εκανες διοτι δεν ανεφερες το ιστορικο επισκευης οπως οφειλες! επρεπε να αναφερεις οτι το ειχες παει για επισκευη καποτε γιατι παιζει ρολο οπως ειδες. Αν ομως ο αγοραστης προχωρησει το θεμα νομικα και πει πως ηταν απατη εκει το θεμα αλλαζει!

  • Like 2
Δημοσ.

Οι κολοσσοι δινουν εγγυηση 2 χρονια, οχι δυνατοτητα δοκιμης 7 μερες κι επιστροφης.

Εγγυηση να σημειωσουμε οτι δε σημαινει ουτε επιστροφη, ουτε αντικατασταση. Σημαινει οτι ΑΝ βγαλει προβλημα και ΑΝ το προβλημα οντως επιβεβαιωθει, τοτε στο επισκευαζουν (ή αν χρειαστει στο αντικαθιστουν). Σε καμια εγγυηση δεν ισχυει επιστροφη προιοντος και επιστροφη μετρητου απο κανεναν κολοσσο κι εσυ προτεινεις να το κανουν οι ιδιωτες σε μεταχειρισμενα!

 

Επιπλεον το παραδειγμα σου με το ebay ειναι ατυχες, διοτι στο ebay δεν δινεται η δυνατοτηα ελεγχου κατα την αγορα, αρα καποιοι πωλητες , δινουν αυτη τη δυνατοτητα με τις 7 ημερες.

 

Εδω, μπορει ο αλλος να ελεγξει το προιον πριν το αγορασει σε συναλλαγη χερι-χερι, αρα το επιπλεον 7 ημερο ειναι ανωφελο. Αν κρινει οτι του κανει, το παιρνει. Αν ειναι ελατωματικο δεν το παιρνει.

E τι λες τώρα είπα εγώ πουθενά για 7 μέρες δοκιμής και αν δεν σου αρέσει τα λεφτά πίσω; εννοείται πως μιλούσα για περίοδο 7 ημερών όπου το προϊών δεν θα χαλάσει απο μόνο του (χωρίς να φταίει ο αγοραστής πχ αν του πέσει απο τα χέρια ή ρίξει νερό) και να πάρει τα λεφτά του πίσω στην περίπτωση που χαλάσει χωρίς να φταίει όχι επειδή έτσι του ήρθε.

 

Τέλος κάνεις λάθος μπορεί να στο αλλάζουν με άλλο επειδή έτσι βολεύει και τους δύο αλλά έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις πίσω τα λεφτά σου όχι μονο στην Ελλάδα γενικά.

 

Σε πιο προηγμένες εμπορικά χώρες όπως στις ΗΠΑ έχεις μάλιστα το δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω ακόμη και αν απλά άλλαξες γνώμη χωρίς να έχει κάτι το προϊόν αλλά οκ εκει ειναι άλλα τα μεγέθη και τους παίρνει να το κάνουν.

 

 

Δημοσ.

φυσικα εχει περασει στην 6.0 δεν εχει θεμα αυτο κατι αλλο εγινε απλα δεν εγινε στα χερια μου η με την χρηση που του κανω εγω !!! http://www.insomnia.gr/classifieds/mobile/lg/847146-lg-g3-162-gb-λευκο-αριστη-κατασταση/

αυτη ειναι η αγγελια μου μολίς ειχα βγαλει και την σιμ στην δευτερη σελιδα εηταν και τα παιχνιδακια μου !!! το κινητο παντως δεν ειχε προβλημα ! Αυτα !

Κατα 95% ειχε προβλημα εκτος αν στο χαλασε ο πρωτος.
  • Like 1
Δημοσ.

E τι λες τώρα είπα εγώ πουθενά για 7 μέρες δοκιμής και αν δεν σου αρέσει τα λεφτά πίσω; εννοείται πως μιλούσα για περίοδο 7 ημερών όπου το προϊών δεν θα χαλάσει απο μόνο του (χωρίς να φταίει ο αγοραστής πχ αν του πέσει απο τα χέρια ή ρίξει νερό) και να πάρει τα λεφτά του πίσω στην περίπτωση που χαλάσει χωρίς να φταίει όχι επειδή έτσι του ήρθε.

Μα αυτο σημαινει το δικαιωμα επιστροφης εντος 7 ημερων. Θα προφασιστει ο αλλος οτι του βγαζει μαυρες-μπλε-πρασινες οθονες και θα πρεπει εσυ να το παρεις πισω βαση των υποσχεσεων που εδωσες. Ασχετως αν το προιον ειναι αψογο ή ασχετως αν το χαλασε αυτος.

 

Τέλος κάνεις λάθος μπορεί να στο αλλάζουν με άλλο επειδή έτσι βολεύει και τους δύο αλλά έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις πίσω τα λεφτά σου όχι μονο στην Ελλάδα γενικά.

Aυτο που λες το ξερω μονο για ρουχα που επιστρεφονται με τις ετικετες. Και παλι δεν ακουσα οτι σου επσιτρεφουν πισω μετρητα, παρα μονο στο αλλαζουν με αλλο ιδιας η μεγαλυτερης αξιας. Οπως ειπα και πριν ομως, θα με ενδιεφερε να μαθω ποιος πωλητης στην Ελλαδα σου επιστρεφει μετρητο αν μετανιωσεις. Μπορεις να μου αναφερεις τετοια καταστηματα;
  • Like 1
Δημοσ.

Το πλαισιο. Και για μεγαλες αγορες. (Χωρις να χαλασει κατι)

Και στον γερμανο πηρα πισω τα λεφτα μου για ενα στικακι χαλασμενο πανω στο 5 ημερο.

Δημοσ.

Δηλαδη παω χτυπαω 1.000 ευρω tv απο πλαισιο , την ξεπακεταρω, βγαζω ζελατινες, την βαζω μια βδομαδα να παιζει, δεν με ψηνει η εικονα της και το πώς "καθεται" στη σαλοναρα μου, την πακεταρω, την επιστρεφω και φευγω με 1.000 ευρω στο χερι;

 

Σιγουρα;

Δημοσ.

Μα αυτο σημαινει το δικαιωμα επιστροφης εντος 7 ημερων. Θα προφασιστει ο αλλος οτι του βγαζει μαυρες-μπλε-πρασινες οθονες και θα πρεπει εσυ να το παρεις πισω βαση των υποσχεσεων που εδωσες. Ασχετως αν το προιον ειναι αψογο ή ασχετως αν το χαλασε αυτος.

 

Aυτο που λες το ξερω μονο για ρουχα που επιστρεφονται με τις ετικετες. Και παλι δεν ακουσα οτι σου επσιτρεφουν πισω μετρητα, παρα μονο στο αλλαζουν με αλλο ιδιας η μεγαλυτερης αξιας. Οπως ειπα και πριν ομως, θα με ενδιεφερε να μαθω ποιος πωλητης στην Ελλαδα σου επιστρεφει μετρητο αν μετανιωσεις. Μπορεις να μου αναφερεις τετοια καταστηματα;

Το παίρνεις πίσω κοιτάς αν βγάζει τις μπλέ οθόνες κτλ αν τις βγάζει τους δίνεις πίσω τα χρήματα αν δεν τις βγάζει του το στέλνεις πίσω με δικά του έξοδα.

 

Είχα αγοράσει πριν αρκετά χρόνια ποδήλατο σταθερό για γυμναστική reebok τηλεφωνικά έκανα την παραγγελία μου είπαν να μου στείλουν αυτό της βιτρίνας για πιο γρήγορα τους ειπα αν ειναι σίγουροι πως δεν έχει καμία ατέλεια οπτική ή λειτουργική τότε ειμαι σύμφωνος. (εγώ πλήρωσα τιμή καινούργιου)

 

Μου το στείλανε και κάτι πλαστικά που έπρεπε να ήταν άσπρα ήταν ελαφρώς κιτρινισμένα (απο τον ήλιο στην βιτρίνα υποθέτω) κατα τα άλλα ήταν λειτουργικό.

 

Τους είπα να το πάρουν πίσω και να μου δώσουν τα χρήματα.

 

Αρνήθηκαν

 

Επικοινώνησα με τον συνήγορο του καταναλωτή σε μια βδομάδα περίπου πήρα πίσω τα χρήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

παιια εχου φυγει τελειος off topic μιλαμε για μεταχ. και 2 ιδιωτες που και οι 2 εχουν δικιο ! relax !ο νομος παντως λεει οτι ακομα και αν δεν μεινεις ικανοποιημενος απο ενα καινουργιο προιον μπορεις να το επιστρεψει ! αν θυμαμαι καλα σε 14 μερες η 7

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση πως το περιθώριο επιστροφής ενός "άθικτου" (κλειστή συσκευασία κλπ) προϊόντος πίσω στο κατάστημα έιναι 14 ημέρες απο την ημερομηνία αγοράς του (δεν γνωρίζω αν μετράνε και οι αργίες).

 

Όσο αφορά τώρα το κινητό σου όπως ανέφερε και ο " Lacepo" σε πιο πάνω ποστ του, η κατάσταση δυστηχώς βαραίνει και εσένα μιάς και δεν περιέγραψες στην αγγελία σου ότι το κινητό έχει ανοιχθεί - επισκευασθεί στο παρελθόν.

 

Αν το είχες αναφέρει θα ήταν ίσως διαφορετικά τα πράγματα ...

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που μπορείς να κάνεις τώρα είναι να το στρεσάρεις. Βάλε να κάνει benchmark που λογικά αυτό θα έβαλαν να κάνουν και αυτοί. 

 

Ντάξει είναι 2 αγοραστές, θα έχουν δίκιο. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το επιβεβαιώσεις για να ξέρεις τι πουλάς. Δες μήπως είναι τίποτα bug και φτιάχνει με update.

  • Like 2
Δημοσ.

Αφού λες ότι το κινητό έχει παρουσιάσει θέμα παλιότερα και έχει επισκευαστεί και αφού δύο διαφορετικά άτομα σου είπαν ότι παρουσιάζει το ίδιο θέμα πιστεύω ότι έχουν δίκιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ προσωπικά,εάν είχα την υπόνοια,οτι το προιόν που πουλάω έχει κάποιο πρόβλημα, ή δεν θα το πουλούσα καθόλου ή θα έγραφα στην αγγελία οτι υπάρχει περίπτωση να είναι προβληματικό.

Όποιος το ζητούσε θα ήξερε και τι παίρνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...