vasioula1 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 καλημέρα τα γεγονότα: έγινε κράτηση σε ξενοδοχείο από κάρτα πάω στο ξενοδοχείο και όταν είναι να πληρώσουμε διαπιστώνουμε ότι αφήσαμε την κάρτα στο αμάξι για να μην πάμε να την φέρουμε μου λένε να πληρώσω μετρητοίς και τα χρήματα της κάρτας θα αποδεσμευτούν άμεσα πληρώνουμε κανονικά ελέγχουμε την κάρτα 2 μέρες μετά και δεν αποδεσμεύονται παίρνω τηλ στο ξενοδοχείο. μας λέει ότι κάνει 4-5 εργάσιμες περνάνε και δεν αποδεσμεύονται ξαναπαίρνουμε, το σηκώνει άλλος υπάλληλος. λέει 7-10 περνάνε πάλι τίποτα ξαναπαίρνουμε, λένε 7-14 (τελικά 7-14 ειναι, ρωτησαμε και την τραπεζα μας) περνάνε οι 14, πάλι τίποτα μιλάω με την τράπεζα μου και μου λεει πως δεν ειχαν καμια ειδοποιηση απο την αλλη τραπεζα μιλάω με το ξενοδοχείο, μου λένε θα στείλουν υπενθύμιση στην τραπεζα τους και να τους ενοχλήσω σε 2-3 μέρες περνάει μια βδομάδα, πάλι τα χρήματα δε μπήκαν ξαναπαίρνω στο ξενοδοχείο και τους το λέω, λένε θα στείλουν πάλι υπενθύμιση λεω ρε παιδια με παιδεύετε εναν μηνα τι θα γινει; δε θελω υπενθυμιση, θελω να έρθετε σε τηλεφωνική επικοινωνία με την τράπεζα και να της πείτε να μου αποδεσμεύσει τα χρήματα άρχισαν να μου λένε ότι δεν ειναι τοσο απλο, δε μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, δεν ειναι να μιλησουν με την τραπεζα αλλα με τον μεσάζοντα που έχει το pos και κάτι τέτοια για να μην τα πολυλογώ, έχει πάνω από μήνα που τα χρήματα δεν εχουν μπει στο λογαριασμο μου τι προτείνετε να κάνω; :/
fylatos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου 3
kfyros Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 να σου γυρίσουν πίσω τα μετρητά, δεν κατάλαβα.. 2
maik42 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 ειναι καθαρα θεμα τραπεζας και οχι ξενοδοχειου. στην καλυτερη θελει 15 μερες. τα λεφτα δεν τα χανεις. τι καρτα ηταν; πιστωτικη; υπηρχε και αλλη λυση. να σου κανει ο υπαλληλος ολοκληρωση προεγκρισης αφου το ποσο ηταν ουτως ή αλλως δεσμευμενο.
vasioula1 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Χρεωστικη ειναι η καρτα. Αυτη που μπαινει και ο μισθος μου. Το θεμα ειναι πως το ξενοδοχειο ειναι εκτος νομου. Ετσι και δε μου τα επιστρεψουν ως την αλλη βδομαδα ομως θα αναγκαστω να παω απο εκει. Απο δευτερα θα παω στην τραπεζα μου
zio10 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Χρεωστικη ειναι η καρτα. Αυτη που μπαινει και ο μισθος μου. Το θεμα ειναι πως το ξενοδοχειο ειναι εκτος νομου. Ετσι και δε μου τα επιστρεψουν ως την αλλη βδομαδα ομως θα αναγκαστω να παω απο εκει. Απο δευτερα θα παω στην τραπεζα μου Ζήτα αυτό που λέει ο kfyros, να σου καταθέσουν τα μετρητά.
Joshua21 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Χρεωστικη ειναι η καρτα. Αυτη που μπαινει και ο μισθος μου. Το θεμα ειναι πως το ξενοδοχειο ειναι εκτος νομου. Ετσι και δε μου τα επιστρεψουν ως την αλλη βδομαδα ομως θα αναγκαστω να παω απο εκει. Απο δευτερα θα παω στην τραπεζα μου Κάτι παρόμοιο έπαθα και εγώ με ένα "μαγαζάκι"(ο θεός να το κάνει), το ποσό έμεινε δεσμευμένο στην κάρτα μου για πάνω από δύο μήνες. Με μια απλή επίσκεψη στην Alpha το πρόβλημα λύθηκε, ακριβώς μετά από 7 ημέρες αποδεσμεύτηκε το ποσό.
oxnic Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Εχω ακριβώς το ιδιο ποβλημα.ενω πληρωσα ολο το ποσο μετρητα μου χρεωσαν την διανυκτερευση για τα δυο δωματια που ειχα κρατησει.δεν το αναγωνριζει το ξενοδοχειο.Η τραπεζα μαου για να προχωρησει σε αμφισβητηση θελει τις αποδειξεις.Εκει ομωσ φαινεται οτι η μια διανυκτερευση εχει πληρωθει με τη προεκριση και οχι με μετρητα.εκεινη τη μερα της πληρωμησ μου ειπαν επειδη ηταν 15 Αυγουστος θα επικοινωνουσαν με τη Τραπεζα τους ωστε να αποσμυτει τοποσο.Ομωσ δεν εγινε.επικοινωνησα μαζι τους παλι και μου ειπαν παλι σε λιγεσ μερες.Τωρα μου λενε οτι δεν πληρωσα ολο το ποσο μετρητα.ΣΟΣ
tz3s Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μου εχει τυχει και εμενα.. Ειναι θεμα τραπεζ-ω-ν που συμμετεχουν στην συγκεκριμενη συναλλαγη. Αν παρεις την τραπεζα σου, θα σου πει να τους παρεις μετα απο ''ταδε'' μερες μετα την συναλλαγη να κανεις αμφισβητηση. ΔΕΝ ειναι θεμα του ξενοδοχειου. Μην σε αγχωνει...
ParhsG Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 27 λεπτά πριν, tz3s είπε Μου εχει τυχει και εμενα.. Ειναι θεμα τραπεζ-ω-ν που συμμετεχουν στην συγκεκριμενη συναλλαγη. Αν παρεις την τραπεζα σου, θα σου πει να τους παρεις μετα απο ''ταδε'' μερες μετα την συναλλαγη να κανεις αμφισβητηση. ΔΕΝ ειναι θεμα του ξενοδοχειου. Μην σε αγχωνει... Εγω περιμενω 1 χρονο για αμφισβητηση στην εθνικη δε νομιζω να ασχολουνται αμεσα
tz3s Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, ParhsG είπε Εγω περιμενω 1 χρονο για αμφισβητηση στην εθνικη δε νομιζω να ασχολουνται αμεσα τι εννοεις περιμενεις 1 χρονο? Μετα απο καποιες μερες *περιπου 45 εργασιμες, παιρνεις τηλ και κανεις αμφισβητηση... Απο τοτε ειναι αμεση επιστροφη (αν οχι σε 5-10 εργασ. μερες.
ParhsG Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tz3s είπε τι εννοεις περιμενεις 1 χρονο? Μετα απο καποιες μερες *περιπου 45 εργασιμες, παιρνεις τηλ και κανεις αμφισβητηση... Απο τοτε ειναι αμεση επιστροφη (αν οχι σε 5-10 εργασ. μερες. Περιμένω να μου απαντησουν απο τη τράπεζα που εχω κανει αιτηση αμφισβητισης και μου λενε πως εχουν πολυ δουλειά και δε προλαβαινουν Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2019 από ParhsG 1
tz3s Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, ParhsG είπε Περιμένω να μου απαντησουν απο τη τράπεζα που εχω κανει αιτηση αμφισβητισης και μου λενε πως εχουν πολυ δουλειά και δε προλαβαινουν Ποια τραπεζα σου ειπε αυτο το πραγμα?? Αυτο σε τηλεφωνο στο ειπαν ή σε καταστημα?
ParhsG Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, tz3s είπε Ποια τραπεζα σου ειπε αυτο το πραγμα?? Αυτο σε τηλεφωνο στο ειπαν ή σε καταστημα? Εθνικη. Στο καταστημα μου το λεει και δε μπορω να παω σε αλλο γιατι μου λενε πρεπει να πατε στο καταστημα/υπαλληλο που χειριζεται την υποθεση.
fylatos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, ParhsG είπε Εθνικη. Στο καταστημα μου το λεει και δε μπορω να παω σε αλλο γιατι μου λενε πρεπει να πατε στο καταστημα/υπαλληλο που χειριζεται την υποθεση. Μίλα με τα κεντρικά στο τμήμα παραπόνων και σε μια εβδομάδα θα σε βοηθήσουν. Κάνε και γραπτά το παράπονο. Υπόψιν τις αμφισβητήσεις τις χειρίζεται η εταιρεία της κάρτας πχ visa και η υπεύθυνη δήλωση εκεί πάει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα