Προς το περιεχόμενο

Αγγελιες με ρολογια replica


wired_1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ok, άρα αντλείς στοιχεία από λινκς ηλικίας 3 και 7 ετών και θεωρείς ότι βάσει αυτών ΘΑ ψηφιστεί κάποια στιγμή νομοσχέδιο. Δεκτόν, αλλά στη θέση σου δεν θα ήμουν τόσο αισιόδοξος ότι θα γίνει κάτι τέτοιο για διάφορους λόγους, ο κυριότερος εξ αυτών ότι δεν είναι «κακό» να παράγονται και να διακινούνται ρέπλικες εφόσον όλα τα μέρη παραδέχονται και αποδέχονται την «μαϊμουδιά» (πόσω δε μάλλον όταν δεν βλάπτεται καν η εταιρεία που αντιγράφεται, το αντίθετο μάλιστα), ωστόσο σε κάθε περίπτωση δεν βρίσκω για ποιόν λόγο θα πρέπει στο insomnia να απαγορευτούν οι αγγελίες προϊόντων η διακίνηση των οποίων δεν είναι παράνομη αυτή τη στιγμή. Όταν θα γίνει παράνομη, ας το συζητήσουμε.

Θες να το αναλύσεις λίγο αυτό γιατί εγω προσωπικά δεν το κατάλαβα.

Δηλαδή μια εταιρεία όπως η Louis Vitton δεν βλάπτεται όταν η μάυρη αγορά είναι κατακλυσμένη απο ρέπλικες προιόντων της που η αγορά τους ειναι εφικτή ακόμα και απο άτομα με οικονομική επιφάνεια;

Το target group αυτών των εταιρειών απευθύνεται σε έυπορες κυρίες η άντρες κι επειδή οι περισσότεροι δεν φορούν το ίδιο ρούχο η αξεσουάρ θα προτιμήσουν μια ρέπλικα αντί ενός αυθεντικού για μια "παρουσίαση" λίγων λεπτών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι ειναι λινκ 3-7 ετων πιστευω δεν εχει καμια σημασια..  

Θα στο θεσω αλλιως... αν ησουν εμπορος με ενα μαγαζι (δεν ειμαι εγω) θα σου αρεσε να βλεπεις το προιον που χρυσοπληρωσες με τιμολογια φορους κτλ. να πωλειται "μαιμου" απο τον καθε τυχαιο σε ξεφτιλα τιμη ? Η θεωρεις οτι κανει διαφημιση στην εκαστοτε εταιρια η εξαπλωση των "ψευτικων" αντικειμενων ? Αν ηταν τοσο ροδινα ολα αυτα γιατι γινονται συλληψεις με κατηγοριες παραβασης νομοθεσιας περι σηματων, αθεμιτου ανταγωνισμου, και φοροδιαφυγης ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θες να το αναλύσεις λίγο αυτό γιατί εγω προσωπικά δεν το κατάλαβα.

Δηλαδή μια εταιρεία όπως η Louis Vitton δεν βλάπτεται όταν η μάυρη αγορά είναι κατακλυσμένη απο ρέπλικες προιόντων της που η αγορά τους ειναι εφικτή ακόμα και απο άτομα με οικονομική επιφάνεια;

Το target group αυτών των εταιρειών απευθύνεται σε έυπορες κυρίες η άντρες κι επειδή οι περισσότεροι δεν φορούν το ίδιο ρούχο η αξεσουάρ θα προτιμήσουν μια ρέπλικα αντί ενός αυθεντικού για μια "παρουσίαση" λίγων λεπτών.

 

Ας ξεκινήσουμε κατ' αρχάς από την διευκρίνηση ότι στο παρόν νήμα δεν μιλάμε για τσάντες και πορτοφόλια, αλλά για ρολόγια. Είναι σημαντική η διευκρίνηση γιατί οι τιμές μεταξύ ενός αυθεντικού ρολογιού και μιας ρέπλικας αποκλίνουν πάρα πολύ. Ένα αυθεντικό U-Boat (τυχαία μάρκα) ρολόι μπορεί να έχει 10.000 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη ρέπλικά του να έχει 300 ευρώ αν είναι καλής κατασκευής ή 100 ευρώ αν είναι μέτριας κατασκευής. Θέλω να πω ότι από όσους αγοράζουν ρολόγια ρέπλικες σχεδόν κανένας δεν θα αγόραζε το αντίστοιχο αυθεντικό αν δεν είχε την επιλογή της «μαϊμούς», γιατί οι τιμές είναι αστρονομικά διαφορετικές. Επομένως, εύκολα καταλήγουμε ότι η εκάστοτε εταιρεία δεν βλάπτεται από τα ρολόγια ρέπλικες.

 

Στις τσάντες οι διαφορές δεν είναι τόσο αποκλίνουσες, μία τσάντα μπορεί να κάνει 700-800 ευρώ με την αντίστοιχη μαϊμού να κάνει 50 ευρώ, ωστόσο και πάλι δεν θεωρώ ότι βλάπτεται σε τέτοιο βαθμό η Louis Vuitton (τυχαία εταιρεία) από τις «μαϊμούδες».

 

 

 

Το οτι ειναι λινκ 3-7 ετων πιστευω δεν εχει καμια σημασια.. 

 

Φυσικά και έχει σημασία. Από τη στιγμή που δεν νομοθετήθηκε κάτι τα τελευταία 7 χρόνια, μπορεί να σημαίνει ότι δεν θα νομοθετηθεί και μέσα στα επόμενα 7 ή στα επόμενα 17, αφού δεν είναι ξεκάθαρο το -μελλοντικό- πλαίσιο επιβολής του νόμου. Ή μπορεί να νομοθετηθεί και αύριο σε σαφές πλαίσιο, ωστόσο σε κάθε περίπτωση το οτιδήποτε είναι νόμιμο μέχρι να ψηφιστεί νόμος που να το απαγορεύει.

 

 

 

Θα στο θεσω αλλιως... αν ησουν εμπορος με ενα μαγαζι (δεν ειμαι εγω) θα σου αρεσε να βλεπεις το προιον που χρυσοπληρωσες με τιμολογια φορους κτλ. να πωλειται "μαιμου" απο τον καθε τυχαιο σε ξεφτιλα τιμη ?

 

Άρα πιστεύεις ότι τα ωρολογοπωλεία δεν πουλάνε Rolex των 20.000 ευρώ, επειδή ο Νιγηριανός απέξω πουλάει Frolex των 20 ευρώ. Οκ, είναι κι αυτή μια νοοτροπία, προσωπικά την βρίσκω εντελώς εκτός του λογικού φάσματος.

 

 

 

Αν ηταν τοσο ροδινα ολα αυτα γιατι γινονται συλληψεις με κατηγοριες παραβασης νομοθεσιας περι σηματων, αθεμιτου ανταγωνισμου, και φοροδιαφυγης ? 

 

Ακριβώς, γίνονται συλλήψεις για όλα αυτά που λες, τα οποία είναι σαφώς νομικά ορισμένα και μέσα σε αυτά δεν είναι η «παράνομη διακίνηση/πώληση αντιγράφων», καθώς δεν υπάρχει τέτοιος νόμος.

 

Και κάτι τελευταίο, σχετικά με τα σήματα. Προφανώς και είναι παράνομο να αντιγράφεις το σήμα μιας εταιρείας. Είναι δε εντυπωσιακό (και χρήζει ανάλυσης) το ότι καμία από αυτές τις εταιρείες δεν έχει κινηθεί σοβαρά εναντίον των παραγωγών/διακινητών των προϊόντων-μαϊμού που φέρουν το σήμα τους. Αφού βλάπτονται σε τέτοιο τεράστιο βαθμό, δεν θα έπρεπε λογικά να το είχαν κάνει; Ή μήπως δεν βλάπτονται (ή ακόμα κερδίζουν κιόλας);

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ασχολουνται οι ιδιες οι εταιρειες να σταματησουν τις ρεπλικες και θελετε να τις σταματησουμε εμεις απο τις αγγελιες;

Και τι μας νοιαζει εμας;

Αυτος που θελει το αυθεντικο θα πληρωσει για το γνησιο,κι οποιος θελει την μαιμου θα παρει την ρεπλικα.

Ποιοι ειμαστε εμεις για να τους κρινουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει σημασια το αν οι εταιρειες κυνηγανε τις ρεπλικες.

Οι εταιρειες software πχ, δεν κυνηγανε τους πειρατες, αλλα στο ινσομνια -καλως- δεν επιτρεπεται η δημοσιοποιηση πειρατικου υλικου. Δεν ειναι επιχειρημα το αν οι εταιρειες κυνηγανε τον κλεφτη, διοτι σε πρωτη φαση δεν ειναι δουλεια τους να κυνηγησουν τον κλεφτη. Απλως ειναι στη διακριτικη τους ευχερεια, ανα πασα στιγμη, να καταγγειλουν καποιον που θεωρει οτι παρανομει εις βαρος τους. Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν μπορουν να κινηθουν αυτεπαγγελτα οι αρμοδιοι φορεις αν διαπιστωσουν την παρανομια.

 

Κι επισης, για καποιον που ρωτησε αν ειναι παρανομο το εμποριο ρεπλικων η απαντηση ειναι ξεκαθαρη. Απο τη στιγμη που η ρεπλικα φερει trademark χωρις σχετικη αδειοδοτηση απο τον κατοχο του trademark, ναι , ο πωλητης ειναι υπολογος και παρανομος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ξεκινήσουμε κατ' αρχάς από την διευκρίνηση ότι στο παρόν νήμα δεν μιλάμε για τσάντες και πορτοφόλια, αλλά για ρολόγια. Είναι σημαντική η διευκρίνηση γιατί οι τιμές μεταξύ ενός αυθεντικού ρολογιού και μιας ρέπλικας αποκλίνουν πάρα πολύ. Ένα αυθεντικό U-Boat (τυχαία μάρκα) ρολόι μπορεί να έχει 10.000 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη ρέπλικά του να έχει 300 ευρώ αν είναι καλής κατασκευής ή 100 ευρώ αν είναι μέτριας κατασκευής. Θέλω να πω ότι από όσους αγοράζουν ρολόγια ρέπλικες σχεδόν κανένας δεν θα αγόραζε το αντίστοιχο αυθεντικό αν δεν είχε την επιλογή της «μαϊμούς», γιατί οι τιμές είναι αστρονομικά διαφορετικές. Επομένως, εύκολα καταλήγουμε ότι η εκάστοτε εταιρεία δεν βλάπτεται από τα ρολόγια ρέπλικες.

 

Στις τσάντες οι διαφορές δεν είναι τόσο αποκλίνουσες, μία τσάντα μπορεί να κάνει 700-800 ευρώ με την αντίστοιχη μαϊμού να κάνει 50 ευρώ, ωστόσο και πάλι δεν θεωρώ ότι βλάπτεται σε τέτοιο βαθμό η Louis Vuitton (τυχαία εταιρεία) από τις «μαϊμούδες».

Για αυτό τοποθετήθηκα σε όλα αυτά ως αξεσουάρ.

Σύμφωνοι πως οι τιμές είναι διαφορετικές και λογικό μου φαίνεται μιας και το ενα είναι αυθεντικό το άλλο ρέπλικα.

Τώρα όσο το αν πλήτεται η εταιρεία σου εξηγησα πως και με ποιόν τρόπο,πολλοί οικονομικά ευκατάστατοι αγοράζουν ρέπλικες εξ'ου και το παράδειγμα της τσαντας στις γυναίκες.

Ειδικά οι "νεόπλουτες" στο χώρο που δουλέυω ΟΛΕΣ μα όλες μου έρχονται με ρέπλικες απο τσάντες μέχρι και ρούχα,αλλά το πρεστίζ και το ύφος το έχουν παρ'ότι ρούχο,ρολόι,τσάντα είναι απο τη σαντα μπάρμπαρα και οχι της Αμερικής,με λίγα λόγια αν αυτή που είχε τη δυνατότητα δε το αγόρασε λόγω τσιγκουνιάς τότε ναι ζημιώνεται η εταιρεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχει σημασια το αν οι εταιρειες κυνηγανε τις ρεπλικες.

Οι εταιρειες software πχ, δεν κυνηγανε τους πειρατες, αλλα στο ινσομνια -καλως- δεν επιτρεπεται η δημοσιοποιηση πειρατικου υλικου. Δεν ειναι επιχειρημα το αν οι εταιρειες κυνηγανε τον κλεφτη, διοτι σε πρωτη φαση δεν ειναι δουλεια τους να κυνηγησουν τον κλεφτη. Απλως ειναι στη διακριτικη τους ευχερεια, ανα πασα στιγμη, να καταγγειλουν καποιον που θεωρει οτι παρανομει εις βαρος τους. Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν μπορουν να κινηθουν αυτεπαγγελτα οι αρμοδιοι φορεις αν διαπιστωσουν την παρανομια.

 

Κι επισης, για καποιον που ρωτησε αν ειναι παρανομο το εμποριο ρεπλικων η απαντηση ειναι ξεκαθαρη. Απο τη στιγμη που η ρεπλικα φερει trademark χωρις σχετικη αδειοδοτηση απο τον κατοχο του trademark, ναι , ο πωλητης ειναι υπολογος και παρανομος.

Η σύγκριση με το πειρατικό S/W δεν είναι σχετική, αν θες το αναλύουμε, αλλά δεν νομίζω ότι είναι κουβέντα που ανήκει στο παρόν νήμα.

 

Από εκεί και πέρα, χωρίς να είμαι σίγουρος, στο ελληνικό εμπορικό δίκαιο νομίζω ότι δεν διώκεται αυτεπάγγελτα η προσβολή εμπορικού σήματος. Εκ πείρας γνωρίζω δύο σχετικές περιπτώσεις στις οποίες και οι δύο προσβαλόμενοι έκαναν οι ίδιοι αγωγή εναντίον αυτών που προσέβαλε τα εμπορικά τους σήματα, ενώ οι αρχές ποτέ δεν ασχολήθηκαν αυτοβούλως. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο ετήσιος τζίρος ή η αναγνωρισιμότητα του σήματος, αλλά μου φαίνεται αρκετά αντιαισθητικό αν ισχύει κάτι τέτοιο (στα μάτια του νόμου, τόσο η Rolex όσο και η «Σουβλακερί του Μήτσου», το ίδιο θα έπρεπε να είναι).

 

Ένα σήμα πρέπει να αποδειχθεί ότι παραβιάζεται και χρειάζεται συγκεκριμένη -νομική- διαδικασία. Το ότι βλέπεις ένα σήμα που μοιάζει με της Breitling, δεν σημαίνει ότι είναι το ίδιο (μέχρι να αποδειχθεί). Και για να το παρατραβήξω, σαν αγοραστής που έχει αγοράσει νόμιμα με χαρτιά ένα προϊόν (και μετέπειτα σαν ιδιώτης πωλητής) δεν μπορώ να γνωρίζω εάν το εργοστάσιο παράγει παράνομα τα ρολόγια, ακόμα και το ίδιο λογότυπο να φέρουν. Μπορεί πχ να πληρώνουν loyalties για το σήμα. Σε κάθε περίπτωση, αν δεις πως είναι στημένα τα sites που πουλάνε ρέπλικες ρολόγια, θα διαπιστώσεις ότι δεν το κρύβουν και ότι είναι στημένα σαν legit επιχειρήσεις (με τη Visa τους, το Paypal τους και τα λοιπά).

 

 

Για αυτό τοποθετήθηκα σε όλα αυτά ως αξεσουάρ.

Σύμφωνοι πως οι τιμές είναι διαφορετικές και λογικό μου φαίνεται μιας και το ενα είναι αυθεντικό το άλλο ρέπλικα.

Τώρα όσο το αν πλήτεται η εταιρεία σου εξηγησα πως και με ποιόν τρόπο,πολλοί οικονομικά ευκατάστατοι αγοράζουν ρέπλικες εξ'ου και το παράδειγμα της τσαντας στις γυναίκες.

Ειδικά οι "νεόπλουτες" στο χώρο που δουλέυω ΟΛΕΣ μα όλες μου έρχονται με ρέπλικες απο τσάντες μέχρι και ρούχα,αλλά το πρεστίζ και το ύφος το έχουν παρ'ότι ρούχο,ρολόι,τσάντα είναι απο τη σαντα μπάρμπαρα και οχι της Αμερικής,με λίγα λόγια αν αυτή που είχε τη δυνατότητα δε το αγόρασε λόγω τσιγκουνιάς τότε ναι ζημιώνεται η εταιρεια.

Έχω διαφορετική άποψη. Εμένα ο κύκλος μου ως επί το πλείστον αγοράζει original προϊόντα γιατί γνωρίζει ότι τα «μαϊμού» είναι κατώτερα ποιοτικώς. Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σύγκριση με το πειρατικό S/W δεν είναι σχετική, αν θες το αναλύουμε, αλλά δεν νομίζω ότι είναι κουβέντα που ανήκει στο παρόν νήμα.

 

Από εκεί και πέρα, χωρίς να είμαι σίγουρος, στο ελληνικό εμπορικό δίκαιο νομίζω ότι δεν διώκεται αυτεπάγγελτα η προσβολή εμπορικού σήματος. Εκ πείρας γνωρίζω δύο σχετικές περιπτώσεις στις οποίες και οι δύο προσβαλόμενοι έκαναν οι ίδιοι αγωγή εναντίον αυτών που προσέβαλε τα εμπορικά τους σήματα, ενώ οι αρχές ποτέ δεν ασχολήθηκαν αυτοβούλως. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο ετήσιος τζίρος ή η αναγνωρισιμότητα του σήματος, αλλά μου φαίνεται αρκετά αντιαισθητικό αν ισχύει κάτι τέτοιο (στα μάτια του νόμου, τόσο η Rolex όσο και η «Σουβλακερί του Μήτσου», το ίδιο θα έπρεπε να είναι).

 

Ένα σήμα πρέπει να αποδειχθεί ότι παραβιάζεται και χρειάζεται συγκεκριμένη -νομική- διαδικασία. Το ότι βλέπεις ένα σήμα που μοιάζει με της Breitling, δεν σημαίνει ότι είναι το ίδιο (μέχρι να αποδειχθεί). Και για να το παρατραβήξω, σαν αγοραστής που έχει αγοράσει νόμιμα με χαρτιά ένα προϊόν (και μετέπειτα σαν ιδιώτης πωλητής) δεν μπορώ να γνωρίζω εάν το εργοστάσιο παράγει παράνομα τα ρολόγια, ακόμα και το ίδιο λογότυπο να φέρουν. Μπορεί πχ να πληρώνουν loyalties για το σήμα. Σε κάθε περίπτωση, αν δεις πως είναι στημένα τα sites που πουλάνε ρέπλικες ρολόγια, θα διαπιστώσεις ότι δεν το κρύβουν και ότι είναι στημένα σαν legit επιχειρήσεις (με τη Visa τους, το Paypal τους και τα λοιπά).

 

 

Έχω διαφορετική άποψη. Εμένα ο κύκλος μου ως επί το πλείστον αγοράζει original προϊόντα γιατί γνωρίζει ότι τα «μαϊμού» είναι κατώτερα ποιοτικώς.

Δηλαδή να τα πουλάει η κανονική εταιρεία μέσω μεσάζοντα μόνο και μόνο για να χαρίζει το πρεστίζ σε κάποιον που θέλει ενα προιόν της αλλά δεν μπορεί να το αγοράσει;

 

Δεν μπορώ να γνωρίζω τον κύκλο σου και σε τι αγορές επικεντρώνεται,γιατί εγω αναφέρομαι σε μάρκες αρκετά ακριβές,τώρα κι εγω και ο κύκλος μου για να σου πω την αλήθεια προτιμάμε τα Adidas απο τα Adypas,το γενικό θέμα όμως δεν αφορά προσωπικές απόψεις αλλά δεδομένα και το σίγουρο είναι οτι η εταιρείες ζημιώνονται και δεν μιλάω για τα άτομα που δεν έχουν να αγοράσουν τα αυθεντικά αλλά για άτομα όωπς σου προείπα που έχουν αλλά προτιμούν τη λύση της ρέπλικας καθαρά για λόγους τσιγκουνιάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δηλαδή να τα πουλάει η κανονική εταιρεία μέσω μεσάζοντα μόνο και μόνο για να χαρίζει το πρεστίζ σε κάποιον που θέλει ενα προιόν της αλλά δεν μπορεί να το αγοράσει;

 

Επειδή η αντίστοιχη αγορά είχε «ψωμί», η Mercedes έβγαλε αυτοκίνητο μικρής κατηγορίας, κάτι που φαινόταν αδιαννόητο τα πιο παλιά χρόνια. Αντίστοιχα, ποιός μας εγγυάται ότι σε καιρούς κρίσης δεν μπορεί κάποια εταιρεία ρολογιών να πουλάει το λογότυπό της σε κάποιο replica factory με σκοπό να αυξήσει τα έσοδά της; Παρατραβηγμένο, αλλά όχι απίθανο και -επαναλαμβάνω- σίγουρα άξιο προβληματισμού το γεγονός ότι οι εταιρείες ρολογιών (και οι εταιρείες που παράγουν αξεσουάρ for that matter) τηρούν σιγή ιχθύος στο ζήτημα (πέρα από κάτι σαχλές και ανούσιες καμπάνιες του τύπου "Fake watches for fake people"). Και επειδή αναφέρθηκε το πειρατικό S/W νωρίτερα, να σημειώσω ότι οι εταιρείες που παράγουν S/W προσπαθούν με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο να διαφυλάξουν την ιδιοκτησία που παράγουν και τους ανήκει. Οι εταιρείες που παράγουν ρολόγια γιατί δεν το κάνουν, από τη στιγμή που θεωρείται ότι βλάπτονται σε τέτοιο βαθμό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεράστιο το θέμα με αρκετές και σοβαρές προεκτάσεις.

1. Η πειρατεία υφίσταται και θα υφίσταται, από τη στιγμή που οι κατασκευαστές εμπιστεύτηκαν ή επέλεξαν τα "φτηνά" χέρια.

Ποιός αλήθεια δεσμεύει το κατασκευαστή της π.χ. Adidas στη Καμπότζη απο την υπερπαραγωγή προϊόντων και διοχέτευσή τους σε παράλληλες αγορές? ή της Columbia στη Κίνα? ή της Apple επίσης στη Κίνα?

2. Οι εταιρείες που θίγονται, καταπολεμούν με τον όποιο τρόπο τη μελλοντική χρήση.

Software λ.χ., κατέβασέ το αλλά στο κλειδώνω αργότερα. Αν "ψήθηκες" τράβα αγόρασέ το (με σημαντική έκπτωση συνήθως)

3. Πολλά τα φαινόμενα παγκοσμίως της διακίνησης "μαϊμού" προϊόντων απο τα ίδια τα εξουσιοδοτημένα δίκτυα.

Μήπως στην Ελλάδα δεν ήταν το επίσημο κατάστημα των Β. Προαστείων που μαζί με τα original προϊόντα, έσπρωχνε και fake?

Όσον αφορά τα ρολόγια, το σίγουρο είναι ότι αδιαφορούν στη κυριολεξία καθώς μια replica έχει μικρή διάρκεια ζωής στις περισσότερες περιπτώσεις. Πόσες "μαϊμούδες" να αγοράσει κάποιος για να αντικαταστήσει το χαλασμένο? Κάποια στιγμή θα το κρίνει ανώφελο και ΙΣΩΣ στραφεί στο αυθεντικό.

Αν γέμιζαν όλα τα χέρια π.χ. Rolex και κατέληγε "τάση", ίσως κάποιοι που αντέχουν το κόστος να περάσουν απο το επίσημο δίκτυο. Πόσο "γλυτώνει" απο διαφήμιση η φίρμα?

Επειδή όμως οι διαφορές original/replica στα μάτια των περισσοτέρων είναι μηδαμινές, ελοχεύει όντως ο κίνδυνος εξαπάτησης.

Το σίγουρο είναι ότι οι Εταιρείες "γνωρίζουν" και ατύπως το επιτρέπουν, διαφορετικά θα το αντιμετώπιζαν στη πηγή και όχι στους δρόμους. Δύσκολο είναι?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα προιοντα ρεπλικα με τα λογισμικα(ταινιες,μουσικη κλπ) ειναι δυο διαφορετικες κατηγοριες που δεν μπορεις να τις συγκρινεις μεταξυ τους.
Προιοντα ρεπλικα(μαιμουδες) κυκλοφορουν κανονικα σε ολα τα καταστηματα νομιμα εδω και πολλα χρονια, δεν ειναι κατι παρανομο αρκει να μη πωλειται ως αυθεντικο.Πρωτα απ'ολα ειναι κατωτερης ποιοτητας, δευτερον εχουν καποιες διαφορες που διαφορες που φαινεται οτι το προιον δεν ειναι αυθεντικο, οποτε δε θεωρειται "αντιγραφη"...
Τωρα για τον αν θα επρεπε να υπαρχουν τετοιες αγγελειες η οχι οι mods θα το αποφασισουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που είναι το κακο να ανεβαίνουν αγγελίες με ρεπλικες; Κακό είναι να βγάζει η Ρολεξ το Submariner στα 8500€ και να το ανέχεσαι. Κανονικά θα πρέπει να ενισχύονται τέτοιες αγγελίες όχι να κατεβαίνουν. Ακούς εκεί οι Ελβετοί το γυρίσανε τώρα στην τέχνη και σου αποκαλούν το μηχανικό ρολόι timepeace ότι και καλά εκατοντάδες μηχανικά μέρη συνεργαζονται και σου λένε την ώρα. Χεστηκαμε. Πόσα δευτερόλεπτα χάνουν την μέρα κύριε; Όταν ένα απλό Casio σου παρέχει ακρίβεια μερικών δευτερολέπτων τον ΧΡΟΝΟ. Για να μην πιάσουμε τα νηματα για PS3 CW η Kodi αλλά εκεί δεν λέτε τίποτα γιατί έχουν τόσους αναγνώστες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε ρε φίλε. Αηδία κατάντησαν αυτά τα threads δεν έχουν πρόβλημα οι συναλλασσόμενοι δεν έχει προβλημα η εταιρεία δεν ευσταθεί νομικά το παράνομο της υπόθεσης οπότε τι συζητάμε δύο σελίδες τώρα δεν έχω καταλάβει. Παρεμπιπτόντως να προτιμάτε τις ρεπλικες με ΕΤΑ ή έστω Japanese Seiko η Orient in house movement μακριά από κινέζικα. Η μανία σας με την νομιμότητα δεν ξέρω που στοχεύει σε μερικούς ίσως ότι έχετε όνειρο ζωής να γίνετε moderators στο insomnia; άγνωστο...

YourTrueLegend ελεύθερη αγορά έχουμε φίλε μου ο καθένας ότι τιμη θέλει βάζει. Για αυτό και η Patek πουλάει το Grand Complications στα 700 χιλιάρικα η έχει και ένα άλλο μοντελο στο 1.5million. Κάνουν χρόνια να τα φτιάξουν αυτά τα μοντελα που σημαίνει εργατοώρες που σημαίνει έξοδα που σημαίνει ζημια όπως η θυγατρική της φαου βε που βγάζει το veyron στα τέσσερα εκατομμύρια για λόγους πρεστίζ και αυτή ζημιά έχει μην νομίζεις. Ε λοιπόν αυτές τις εταιρείες δεν ειναι να τις λυπάσαι καλά κάνουν οι ρεπλικαδες καλά κάνει η Seiko καλά κάνουν και οι οίκοι μόδας που τους έχουν κλείσει το σπίτι από το 1970 και μετα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

1) Ποια ονομάζουμε ρολόγια - απομιμήσεις?

Οι πιο γνωστές εταιρίες ρολογιών όπως η Rolex, η Omega, και δεκάδες άλλες έχουν εδώ και πολλά χρόνια ένα μεγάλο μπελά, που γίνεται όλο και μεγαλύτερος. Ο μπελάς αυτός λέγεται ρολόγια - απομιμήσεις, μαϊμούδες, κάλπικα, κίβδηλα, πλαστά, αντίγραφα, ή δεν ξέρω πως αλλιώς ονομάζονται. Τα ρολόγια αυτά στα χιλιάδες site που υπάρχουν στην αγγλική γλώσσα και τα πουλάνε, συνήθως τα ονομάζουν Replicas ή Fakes. Ένα ρολόι – αντίγραφο μπορεί να είναι μία χονδροειδέστατη απομίμηση αλλά μπορεί να είναι και ένα ρολόι που χρειάζεται ειδικό πραγματογνώμονα για να ανακαλύψει τις διαφορές από το αυθεντικό. Ακόμη όμως και αν τα αντίγραφα είναι ολόιδια με τα πρωτότυπα στην εμφάνιση, σίγουρα θα έχουν τεράστια διαφορά στην ποιότητα και στην διάρκεια ζωής.

 Προς το παρόν οι αντιγραφείς δεν ασχολούνται με παλαιότερα μοντέλα, αλλά αντιγράφουν τα σύγχρονα και κυρίως τα πλέον εμπορικά. Το σπορ της αντιγραφής επιτυχημένων ακριβών ρολογιών δεν είναι ακριβώς σημερινό. Απλώς σήμερα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Τα πιο παλιά χρόνια μία συνηθισμένη απάτη ήταν η εξής. Σε ένα φτηνό ρολόι που έμοιαζε με κάποιο ακριβότερο, ο αετονύχης άλλαζε το λογότυπο της φτηνής εταιρίας από το καντράν και τοποθετούσε το λογότυπο της ακριβής εταιρίας. Εξετάζοντας το θέμα νομικά, το να κατέχει κάποιος ένα ρολόι -απομίμηση δεν διαπράττει κάποιο αδίκημα. Η κατοχή δηλαδή δεν είναι παράνομη πράξη.

2) Γιατί οι θιγόμενες εταιρίες δεν κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για να σταματήσουν τους αντιγραφείς?

Πολλοί είναι οι λόγοι. Κατ’ αρχήν αν μετά από μακροχρόνιες νομικές διαδικασίες τιμωρηθεί ένας παραγωγός απομιμήσεων, εν τω μεταξύ θα έχουν ξεφυτρώσει άλλοι δέκα. Το κόστος αυτής της καταδίωξης είναι τεράστιο και τα αποτελέσματα μηδαμινά. Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει είναι μία διεθνής συνεννόηση μεταξύ των κρατών, αλλά προφανώς υπάρχουν άλλα σημαντικότερα προβλήματα που η επίλυσή τους προηγείται. Δεύτερος λόγος είναι ότι οι εταιρίες δεν πιστεύουν ότι οι πωλήσεις τους μειώνονται εξ’ αιτίας των απομιμήσεων. Κάποιος που πληρώνει 100 € για μία απομίμηση είναι μάλλον απίθανο να πλήρωνε 2.000€ για το αυθεντικό ρολόι. Κάποιοι άλλοι που αγοράζουν την απομίμηση με το σκεπτικό ότι με αυτή την αγορά εξοικονομούν 1900 €, σύντομα απογοητεύονται από την άθλια ποιότητα του αντίγραφου, και επιστρέφουν στην εταιρία που εμπιστεύονται. Στην πραγματικότητα η σχέση τιμής – ποιότητας του αντίγραφου ρολογιού, συνήθως είναι πολύ κακή.

Στην περίπτωση πάλι που κάποιος πουλάει ένα ρολόι – απομίμηση σαν αληθινό, είναι απλώς απατεώνας που εμπίπτει στην αρμοδιότητα της αστυνομίας και των δικαστηρίων. Η εταιρία ρολογιών και το εξουσιοδοτημένο δίκτυό της, δεν έχουν να κάνουν με το θέμα. Ο αγοραστής συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις παρασύρεται από την πολύ μεγάλη «έκπτωση» που δεν είναι κάτι άλλο από καλυμμένη απάτη.


3) Που κατασκευάζονται οι απομιμήσεις?

Τα εργοστάσια που κατασκευάζουν τις απομιμήσεις βρίσκονται σε χώρες της Ασίας. Οι άνθρωποι αυτοί διαπράττουν το αδίκημα της κλοπής πνευματικής ιδιοκτησίας, διότι κλέβουν το design και τις πατέντες του αυθεντικού ρολογιού. 

085753300125766535240224.jpg093704500125766538524635.jpg
 Χιλιάδες ρολόγια απομιμήσεις καταστρέφονται με οδοστρωτήρα σε μία συμβολική ενέργεια αξιωματούχων σε ασιατική χώρα. 

4) Υπάρχουν ρολόγια – απομιμήσεις σε μοντέλα παλαιότερων εποχών?

Η κατασκευή απομιμήσεων από το μηδέν, δηλαδή ρολόι που ξεκινάει και κατασκευάζεται σαν απομίμηση ενός ακριβού μοντέλου, έχει διάρκεια λιγότερο από 20 χρόνια, Οι απομιμήσεις και παραχαράξεις ρολογιών παλαιότερων εποχών εντάσσεται σε μία από τις ακόλουθες κατηγορίες.
- Πρώτη κατηγορία στην οποία ήδη αναφερθήκαμε είναι κάποια ρολόγια κάποιων λιγότερο γνωστών εταιριών, όπου ο παραχαράκτης άλλαξε το λογότυπο της μικρής εταιρίας και έγραψε το λογότυπο της ακριβότερης εταιρίας. Το λογότυπο της ακριβής εταιρίας συνήθως ήταν χαραγμένο και στο καπάκι, στη μηχανή και αλλού, αλλά στις απομιμήσεις παλαιότερων χρόνων, οι κιβδηλοποιοί δεν ασχολούνταν με αυτά τα δευτερεύοντα σημάδια.
- Δεύτερη κατηγορία Σε αυτή ανήκουν φθηνά ρολόγια που χρησιμοποιούσαν γνήσια ανταλλακτικά από μοντέλα ακριβών εταιριών, με σκοπό να παραπλανήσουν τους αγοραστές. 
- Τρίτη κατηγορία απομιμήσεων στα παλιά ρολόγια είναι επεμβάσεις που γίνονταν σε γνήσια ρολόγια μιας γνωστής εταιρίας. Σκοπός της επέμβασης ήταν το συγκεκριμένο φθηνό μοντέλο να προσομοιάζει με ακριβότερο μοντέλο της ίδιας μάρκας. Παράδειγμα το Omega Seamaster 200, με αλλαγή του καντράν και προσθήκη μιας στεφάνης στην κάσα προσομοίαζε με το πολύ ακριβότερο και σπάνιο Seamaster 300.
- Τέταρτη κατηγορία είναι γνήσια ρολόγια τα οποία μετά από βλάβη στο μηχανισμό, αυτός δεν αντικαταστάθηκε από γνήσιο μηχανισμό, αλλά από ένα φτηνό μηχανισμό που ταίριαζε. Οι πιο σχολαστικοί κιβδηλοποιοί χάραζαν στο φτηνό μηχανισμό το λογότυπο της ακριβής εταιρίας.
   - Άλλη κατηγορία παραχαραγμένων ρολογιών που εφαρμόζεται πολύ στα Rolex είναι γνήσιες μηχανές Rolex, τοποθετούνται σε καινούργιες επίχρυσες κάσες, και προσομοιάζουν τα περιζήτητα χρυσά Rolex. 
- Τέλος δεν αποκλείεται η περίπτωση τα εργοστάσια που κατασκευάζουν τα σημερινά ρολόγια – απομιμήσεις, να ασχοληθούν στο μέλλον με την εκ του μηδενός κατασκευή συλλεκτικών ρολογιών παλαιότερων εποχών.

5) Γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν απομιμήσεις, και τι αποκαλύπτει ένα ρολόι – απομίμηση γι αυτόν που το φοράει. 

  Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κάποια επιχειρηματολογία υπέρ των απομιμήσεων που να αντέχει σε σοβαρή συζήτηση. Αυτό που λένε σαν δικαιολογία οι άνθρωποι που αγοράζουν ρολόγια απομιμήσεις είναι πως θαυμάζουν τη συγκεκριμένη μάρκα αλλά δεν έχουν τα χρήματα να αποκτήσουν το αυθεντικό ρολόι και αρκούνται στην απομίμηση. Αυτή η προσέγγιση έχει μία σοβαρή αδυναμία. Υπονοεί ότι η πραγματική αξία του αυθεντικού προϊόντος είναι μόνο το όνομά του, η ετικέτα του.. Στην πραγματικότητα όμως το όνομα απλώς επισφραγίζει μία σειρά ποιοτικά χαρακτηριστικά που ενσωματώνει το αυθεντικό προϊόν. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά απουσιάζουν από το ρολόι – απομίμηση. Ορισμένα θέματα που πρέπει να πάρουμε υπόψη μας για τις απομιμήσεις είναι τα εξής:
- Η απομίμηση έχει πολύ κακή σχέση τιμής προς ποιότητα. Δηλαδή είναι ακριβά για την ποιότητα που προσφέρουν. Τα εργοστάσια που κατασκευάζουν απομιμήσεις καταναλώνουν πόρους για να πετύχουν την ομοιότητα με το αυθεντικό ρολόι. Με τα χρήματα που πληρώνει κάποιος για απομίμηση είναι βέβαιο πως θα αγόραζε ένα πολύ καλύτερο ρολόι μια εταιρίας που παράγει τα δικά της τίμια προϊόντα και δεν προσπαθεί να αντιγράψει κάποια άλλα.
- Στη διαδικασία της παραγωγής των απομιμήσεων υπάρχει σαφώς κλοπή πνευματικής δημιουργίας. Οι εταιρίες των αυθεντικών ρολογιών για να αντιδράσουν σε αυτό, έτρεξαν πρόσφατα μία καμπάνια με σλόγκαν ‘Fake watches are for fake people” ( Οι κάλπικοι άνθρωποι φορούν κάλπικα ρολόγια). Μία καμπάνια κατά τη γνώμη μας άστοχη και υπερβολικά επιθετική εναντίον ανθρώπων που απλώς κάνουν μία καταναλωτική επιλογή. Μία επιλογή λανθασμένη και με σαθρό ηθικό υπόβαθρο, αλλά αυτό απέχει από τον ομαδικό χαρακτηρισμό τους σαν κάλπικους. 
- Σε αυτό το site έχουμε επανειλημμένως εκφράσει τη διαφωνία μας με τη νοοτροπία που έχουν πολλοί άνθρωποι να προκρίνουν την ετικέτα σαν πρώτο κριτήριο στην επιλογή ενός προϊόντος. Κάποιος που επιλέγει απομιμήσεις ουσιαστικά έχει σαν μόνο κριτήριο την ετικέτα και αδιαφορεί για όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
  - Η κατανάλωση και η κατοχή ενός προϊόντος – απομίμηση είναι μία μοναχική διαδικασία. Ο αγοραστής δεν είναι υπερήφανος για την πράξη του και συνήθως δεν το μοιράζεται με κανένα. Συνήθως αντιμετωπίζει αμήχανα ερωτήσεις σχετικές με το ρολόι, και πάντα ανησυχεί μήπως αποκαλυφθεί η πλαστότητα και γίνει ρεζίλι.
  - Μπορούν να χαρακτηριστούν εύπιστοι αν όχι αφελείς αυτοί που πίστεψαν ότι πέτυχαν στο ίντερνετ ή στο δρόμο κάποιος που τους προμηθεύει την απομίμηση σαν μεγάλη ευκαιρία αυθεντικού ρολογιού. 

6) Που πουλιούνται τα ρολόγια – απομιμήσεις?

Το διαδίκτυο είναι ο προνομιακός χώρος πώλησης απομιμήσεων. Υπάρχουν εκατομμύρια site που πουλούν αυτά τα προϊόντα. Οι περισσότεροι τα προωθούν σαν απομιμήσεις (Replicas), άλλοι όμως τα πουλούν σαν δήθεν αυθεντικά σε τιμή ευκαιρίας. Στα παζάρια τύπου Γιουσουρούμ (Flea Market) σε όλες τις πόλεις του κόσμου πουλιούνται απομιμήσεις από πλανόδιους, αλλά υπάρχουν και μαγαζιά που λόγω ελλιπούς εποπτείας πουλάνε αυτό το παράνομο προϊόν.

7) Πώς θα καταλάβω αν ένα ρολόι είναι απομίμηση?

- Όσο καλύτερα γνωρίζετε το αυθεντικό ρολόι τόσο πιο εύκολα θα αναγνωρίσετε την απομίμηση. Η κάσα, το καπάκι, το κούμπωμα, το λουράκι, το λογότυπο, τα χρώματα μπορεί να έχουν λεπτομέρειες που θα αποκαλύψουν την απάτη.
- Ελέγξτε αν λειτουργούν όλα τα κουμπιά του ρολογιού σωστά. Πιθανό η απομίμηση να μην έχει εφοδιάσει το ρολόι με όλες τις λειτουργίες για λόγους κόστους.
- Να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρηση απ΄ όπου θα ψωνίσετε. Πρέπει να προμηθευτείτε την επίσημη εγγύηση της αντιπροσωπείας ή της μητρικής εταιρίας. 
- Όσο μεγαλύτερη είναι η έκπτωση από την εργοστασιακή τιμή, τόσο πιο κοντά είστε στην απομίμηση. Δεν υπάρχουν πολλοί απελπισμένοι έμποροι που χαρίζουν τα ρολόγια.
- Ο σειριακός αριθμός (Serial Number) πρέπει να είναι τυπωμένος στη θέση και με τον τρόπο που η εταιρία τυπώνει συνήθως τους σειριακούς αριθμούς.
   - Υπάρχουν πολλές μικρές εταιρίες πολυτελών ρολογιών που μπορεί να μην τις έχετε κάν ακούσει Αυτό δεν σημαίνει πως κάθε όνομα εταιρίας που μοιάζει ελβετικό, υπάρχει πίσω του μία επίσης ελβετική εταιρία. Πληροφορηθείτε μέσω των αναζητήσεων στο Google, αν όντως υπάρχει η εταιρία που σας προτείνουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...