Speculoos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2017 Γιορτινές χρεώσεις έχουν καταργηθεί εδώ και χρόνια πάντως στα ταξι στην Αθηνα.
Dark_Sage Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2017 ντου και ξύλο, όπως εχουν μάθει τόσα χρόνια να κάνουν στις γυναίκες και τα παιδιά τους οι αντρακλες...αλλα αλλού κοτες λιράτες...! ειχα διαβασει οτι στους Uberαδες στο αεροδρομιο αν τους επαιρναν χαμπαρι τους εκαναν ντου οι ταριφες. Δεν ξερω αν εχει αλλαξει Φθηνότερο, πιο επαγγελματιες , πεντακαθαροι και δεν σε κλεβουν τους επιβλεπουν συνεχως... εχεις και αξιολογηση και ρολαρει το συστημα καλα. Η μονη αδικια ειναι οτι για την εργασια τους δεν πληρονονται τοσο καλα. Οσο για την κιτρινη φυλη... οπως εστρωσαν ασ κοιμηθουν τοσα χρονια. Ελευθερη οικονομια και ανταγωνισμος ειναι γνωστο οτι τους τουριστες τους επαιρναν απο αεροδρομιο τους εκαναν κύκλους (πριν τα smartphones) και τους χρεωναν 50ευρω
ProponitisTouKanape Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Εχω παρει 3 φορες μεχρι τωρα, ηταν εξαιρετικο και τις τρεις. Ξυδακι στην κιτρινη φυλη. 4
thanasis00 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Μια χαρά είναι το uber, το χρησιμοποιώ απ' όταν ξεκίνησε στην Αθήνα. Γενικά είναι λίγο πιο φθηνό από τα κοινά ταξί, ειδικά το βράδυ που δεν έχει διπλή ταρίφα. Επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό για αεροδρόμιο (τελευταία φορά που πήγα μου βγήκε 19ε από ζωγράφου).
Highlander Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Να ρωτήσω ο αδαής αν έχει κάποιος διάθεση να απαντήσει: 1. Τις τιμές των διαδρομών τις ορίζει το Uber ; 2. Τι ποσοστό κρατάει η Uber και τι ποσοστό ο οδηγός ; 3. Ο οδηγός είναι απλός πολίτης ; Αν ναι, δεν είναι παράνομο να κάνει αυτή τη δουλειά χωρίς άδεια ; 4. Ποιος φορολογείται και πως ; Ευχαριστώ σας
ziaba Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 οι τιμές είναι πάνω κάτω ίδιες με taxibeat το κακό με το uber ότι αν ακυρώσεις ακόμα μετά από ένα δευτερόλεπτο σου χρεώνει 3€ p.s. εντωμεταξύ στην Ιταλία έγινε θέμα με τους uberades https://www.youtube.com/watch?v=ToMPaFa3iDo
ProponitisTouKanape Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Να ρωτήσω ο αδαής αν έχει κάποιος διάθεση να απαντήσει: 1. Τις τιμές των διαδρομών τις ορίζει το Uber ; 2. Τι ποσοστό κρατάει η Uber και τι ποσοστό ο οδηγός ; 3. Ο οδηγός είναι απλός πολίτης ; Αν ναι, δεν είναι παράνομο να κάνει αυτή τη δουλειά χωρίς άδεια ; 4. Ποιος φορολογείται και πως ; Ευχαριστώ σας Ο οδηγος ειναι μισθωτος. Δεν κραταει προμηθεια επι της διαδρομης. Οσο για τις τιμες των διαδρομων, υπαρχει μια στανταρ ταριφα, μια χρεωση με τα χιλιομετρα και μια με το χρονο. Πιο συγκεκριμενα: Χολαργος-Νεα Ιωνια Συνολικη Διαρκεια Διαδρομης 30λ 2€ Αποσταση ~7χμ 4,15€ Ταρίφα 1,10€ Συνολο €7,25
Highlander Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Τελικά είναι παράνομο ; Γιατί για να οδηγήσεις ταξί (τουλάχιστον στην Ελλάδα) θες ειδική άδεια.
ravend Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Εδω βρήκα ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο που παρουσιαζει και τις δυο πλευρές στην ελλάδα (μιας και δεν γνωρίζω τι γίνεται απο πρώτο χέρι) https://insidestory.gr/article/uber-taxibeat?token=OQIU667XC1 Γινεται και αναφορά και σε ελληνική υπηρεσία taxibeat η οποια δεν γνωρίζω τι είναι. Προσωπικά σαν πελάτης θα ταχθώ υπέρ της εξέλιξης του τομέα και του uber. Τόσα χρόνια νταβατζιλίκι στους δρόμους και ειδικά επαρχία. Καιρος να μαζευτόυν λίγο τα ταξί,μπορουν κάλλιστα να ρίξουν το κόστος,να αυξήσουν την ποιότητα της υπηρεσίας,να μην πέρνουν διπλοκούρσες,να μη γίνοντε ενοχλητικόι και ΝΑ ΜΗΝ καπνίζουν. Μπορούν να ανταγωνιστούν το μέλλον της μετακίνησης αν θέλουν να επιβιώσουν. Μεχρι τότε ξύδι κύριε ταξιτζή με το σκυλάδικο στο τέρμα το βρώμικο ταξί και το τσιγάρο στο τιμόνι. 4
SlickNick Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Ελπίζω να παραμείνουν όλες οι ανεξάρτητες εταιρείες μεταφοράς επιβατών, Ελληνικές κατά προτίμηση, και να υπάρξει δυνατός ανταγωνισμός. Το παραδοσιακό ταξί σαν υπηρεσία προσωπικά δεν μου αρέσει γιατί συνεχίζουν να μην συμπεριφέρονται επαγγελματικά ακόμη και σήμερα. 1
Socratis_g Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Τελικά είναι παράνομο ; Γιατί για να οδηγήσεις ταξί (τουλάχιστον στην Ελλάδα) θες ειδική άδεια. οχι δεν ειναι παράνομο. 1) η εταιρία uber δραστηριοποιήτσαι στην ελλαδα με ΑΦΜ σαν θυγατρική της εξω. Πληρώνει κανονικά τους φόρους που προβλέπει η ελληνική οικονομιά. Στο τέλος της διαδρομής έχεις το τιμολογιο σου (ψηφιακά) με 24% ΦΠΑ. Ειναι παντού Νομιμοι! και πιο νομιμοι απο τα ζώα της κίτρινης φιλής, μιας και δεν υπάρχουν ταξίμετρα για να αρχίσεις να κλέβεις τους πελατες σου. 2) ο οδηγός ειναι νομιμα δηλωμένος υπάλληλος της εταιρίας, με ότι προβλέπει ο νομος. 3) Για να γίνει κάποιος οδηγός της uber πρεπει να έχει καθαρό ποινικό μητρόο, επαγγελματικό δίπλωμα, να περνάς εκπαίδευση συμπεριφοράς απο την uber και να πλένεις το αμάξι σου μέσα έξω κάθε μέρα. Αυτά τα βασικά. 4)Το μονο αρνητικό ειναι ότι δεν έχει πολλά οχήματα, και στη χειρότερη να περιμένεις 4-5 λεπτά μέχρι να σου έρθει. 5)εχει πιο φθηνές χρεώσεις απο τα ταξί, χαμηλότερη ελάχιστη ταρίφα διαδρομής, δεν έχει νυχτερινή χρέωση. Το είχα χρησιμοπιοήσει μια φορά, σύνδεσα και το λογαριασμό μου με paypal. μπήκα βγήκα απο το όχημα, ούτε πορτοφόλια ούτε τίποτα. Στο λογαριασμό σου στο ιντερνετ βλέπεις αναλυτικά ιστορικό με διαδρομές, έχεις το τιμολόγιο σου, υποβάλεις παράπονο για κάτι (πχ αν ξεχασες κάποιο αντικείμνο). Μόνο uber για μένα, και ξυδάκι στην κίτρινη φιλή. 10
ravend Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Βάζω και αυτό που βρήκα εδώ έτσι για την πληροφορία. http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/giakoumatos-enantion-uber-ston-polemo-twn-taksi
Socratis_g Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 ^ χαλάνε τα συμφέροντα των νταβάδων. Να αποφασίσει η αγορά τι θέλει. Το ότι η κίτρινη φιλή έδωσε κάποιες χιλιάδες ευρώ για να πάρει άδεια και τα έχασε, δε με αφορά. Επένδυσε και τα έχασε, και εγώ έκαψα τα λεφτά μου στο χρηματιστήριο, δεν κλάφτηκα σε κανέναν. 1
defacer Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 2) ο οδηγός ειναι νομιμα δηλωμένος υπάλληλος της εταιρίας, με ότι προβλέπει ο νομος. Ενδιαφέρον. Απ' όσο ξέρω εγώ, σε παγκόσμιο επίπεδο συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο (random google result) και αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί οδηγοί της Uber έχουν πάει την εταιρεία στα δικαστήρια (και έχουν δικαιωθεί). Αυτό που λες λοιπόν έρχεται σε αντίθεση με την πρακτική της Uber τουλάχιστον σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη απ' όσο γνωρίζω. Υπάρχει κάποια αναφορά; Anyway, δεν έχω μπει ποτέ σε Uber αλλά λόγω του χώρου και των συνηθειών μου θεωρώ τον εαυτό μου σούπερ υπερ ενημερωμένο σχετικά με το τι γίνεται στο χώρο. Μιας και η κουβέντα πλέον αγγίζει αυτό το σημείο, νομίζω πως οφείλει κανείς να γνωρίζει ότι η Uber κάνει ο,τι κάνει βασικά εκμεταλλευόμενη (ενδεχομένως οριακά νομικά, σίγουρα ηθικά) τους οδηγούς ενώ και σε corporate επίπεδο είναι από τους πλέον κραγμένους εργοδότες (πρόσφατο περιστατικό που έχει τραβήξει τα φώτα) και η συμπεριφορά των στελεχών της, συμπεριλαμβανομένου του CEO Kalanick, είναι κατά τόπους αηδιαστική (παράδειγμα). Όποιος παρακολουθεί τα ξέρει όλα αυτά που λέω και ξέρει ότι ο βαθμός στον οποίο γίνονται δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας σχετικά με το αν είναι συμπεριφορές τουλάχιστον ανεκτές, αν όχι υποκινούμενες, "από πάνω". Όταν λοιπόν λέμε για τα "αρνητικά" της Uber, εννοούμε τα αρνητικά για μένα τον ίδιο ή γενικά για την κοινωνία στην οποία ζω; Γιατί αν αρχίσω να σκέφτομαι με κριτήριο μόνο εμένα τον ίδιο (πιάνω ένα παράδειγμα που έχω υποστηρίξει δημοσίως στο insomnia την αντίθετη από την παρακάτω άποψη) δε πα να δουλεύουν 24/7 Κυριακές γιορτές και αργίες οι υπάλληλοι των εμπορικών, εμένα δε με αγγίζει και με βολεύει κιόλας να βγάζω τα παιδιά μου βόλτα όποτε γουστάρω, ενώ αυτωνών τους περιμένουν σπίτι να κάνουν Χριστούγεννα μαζί. Ίσως τα παραπάνω να κάνουν κάποιους να ξανασκεφτούν τι ακριβώς υποστηρίζουν με τα λεφτά τους, μιας και βλέπω ότι πολλοί έχουν να λένε για την κίτρινη φυλή αλλά ίσως λόγω μικρότερης επαφής και πληροφόρησης δε συμβαίνει το ίδιο για τη μαύρη φυλή. 2
haris_216 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Εδω βρήκα ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο που παρουσιαζει και τις δυο πλευρές στην ελλάδα (μιας και δεν γνωρίζω τι γίνεται απο πρώτο χέρι) https://insidestory.gr/article/uber-taxibeat?token=OQIU667XC1 Γινεται και αναφορά και σε ελληνική υπηρεσία taxibeat η οποια δεν γνωρίζω τι είναι. Προσωπικά σαν πελάτης θα ταχθώ υπέρ της εξέλιξης του τομέα και του uber. Τόσα χρόνια νταβατζιλίκι στους δρόμους και ειδικά επαρχία. Καιρος να μαζευτόυν λίγο τα ταξί,μπορουν κάλλιστα να ρίξουν το κόστος,να αυξήσουν την ποιότητα της υπηρεσίας,να μην πέρνουν διπλοκούρσες,να μη γίνοντε ενοχλητικόι και ΝΑ ΜΗΝ καπνίζουν. Μπορούν να ανταγωνιστούν το μέλλον της μετακίνησης αν θέλουν να επιβιώσουν. Μεχρι τότε ξύδι κύριε ταξιτζή με το σκυλάδικο στο τέρμα το βρώμικο ταξί και το τσιγάρο στο τιμόνι. Διπλοκούρσες δεν παίρνουν εδώ και καιρό γιατί απλά δεν υπάρχουν!!! Η δουλειά έχει πέσει τόσο πολύ που προτιμούν να είναι παρκαρισμένοι σε κεντρικά σημεία περιμένοντας, από το να καίνε πετράλαιο γυρίζοντας γύρω-γύρω (ξαναεμφανίστηκαν οι "πιάτσες" που είχα να δω από τότε που ήμουν πιτσιρικάς). Απλά ενώ πολλές άλλες επαγγελματικές ομάδες προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα κυρίως παρέχοντας καλύτερες και περισσότερες υπηρεσίες οι ταξιτζήδες προσπαθούν απλά να διατηρήσουν τις κλίκες τους. Αλήθεια, μια που παραπάνω ανέφερα το θέμα της "πιάτσας", ως πιάτσα ορίζεται το σημείο που εξυπηρετεί τον κάθε ταξιτζή άσχετα αν δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση ή ότι άλλο; Το λέω γιατί πχ η μία λωρίδα της Συγγρού στο "κατέβασμα" στου Φιξ είναι πάντα πιασμένη. Ομοίως και η Πανεπιστημίου σε αρκετά σημεία. Και πολλά άλλα σημεία βέβαια, κυρίως κοντά σε σταθμούς μετρό, νοσοκομεία, κλπ. Και βέβαια τα σημεία αυτά δεν είναι κάποιες εσοχές που να χωράνε Χ αριθμό ταξί αλλά κατάληψη μία από τις λωρίδες κυκλοφορίας. Και βέβαια η αστυνομία/τροχαία παντελώς απούσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις