Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι ζω στη λιμνουπολη μαζι με τον μικυ και τον αρχαιο Ελληνα.

 

Σε ποια περιπτωση η ευθανασια, τα ναρκωτικα, η βια ειναι σωστα και σε ποια ειναι λαθος; 

 

Φιλε ρομπεν των δασων, που ερμηνευεις την κλοπη με την ηθικη που σε βολευει, αν οντως σε ενοχλει η αισχροκερδια των πολυεθνικων, βρες καποιο τροπο να αλλαξεις την κατασταση στην πραγματικοτητα. Με πολεμιστες του πληκτρολογιου, εχουμε πηξει πραγματικα.

Το οτι βαφτιζεις την πειρατεια ηθικα σωστη επειδη κατεβαζεις υλικο που δημιουργηθηκε απο "πολυεθνικες", για να νιωθεις καλα και να δικαιολογεις την πραξη σου, μονο τετοια δεν την κανει. Μονο ισως στα δικα σου ματια. Και μαντεψε, δεν πεφτει σε σενα το βαρος της αποφασης περι σωστου και λαθους. 

Απλα, οπως ειπα και πιο πριν, αν σου κανουν επισκεψη τα παιδια με τα μπλε (που στο αντευχομαι) κανε ενα κοπο να τους μιλησεις για την ερμηνεια σου περι του θεματος. Οχι, τιποτα αλλο, να τους ανοιξεις τα ματια κιολας.

Άσε δεν πετυχαίνεις τίποτα....αυτός μπορεί τώρα να έχει τραβήξει και ρεύμα εκτός ρολογιού γιατί πολύ απλά περισσεύει και έχουν βγάλει τα λεφτά στην ΔΕΗ για την παραγωγή του με το παραπάνω και απλά αισχροκερδούν. Επειδή κάτι είναι άϋλο δεν λείπει από πουθενά άρα δεν είναι κλοπή.
Δημοσ.

Α μπα ? Τωρα δεν θα ζημιωθουν οι δημιουργοι ? Δεν θα ζημιωθουν οι εκδοτικοι οικοι ? Δεν θα πεσει η ποιοτητα λογω μειωμενων εσοδων ? Δεν θα αυξηθει η ανεργια ? Δεν θα καταρρευσει το καπιταλιστικο συστημα ?

 

Αν ζοριζεσαι να σπαντησεις επειδη τωρα μπαινει σφηνα το κρατος  αλλο αυτο.

Φιλε δεν ξερω το νομοθετικο πλαισιο σχετικα με το καθεστως της ενοικιασης. Σιγουρα δεν μπορεις να νοικιαζεις οτι θελεις χωρις να αποδιδεις ενα αντιτιμο στον νομιμο κατοχο. 

 

Και βιντεο κλαμπ να θες να ανοιξεις, δε μπορεις να το κανεις με την (νομιμα αγορασμενη :P) ταινιοθηκη σου.

 

Δεν εχει να κανει με το κρατος.

Άσε δεν πετυχαίνεις τίποτα....αυτός μπορεί τώρα να έχει τραβήξει και ρεύμα εκτός ρολογιού γιατί πολύ απλά περισσεύει και έχουν βγάλει τα λεφτά στην ΔΕΗ για την παραγωγή του με το παραπάνω και απλά αισχροκερδούν. Επειδή κάτι είναι άϋλο δεν λείπει από πουθενά άρα δεν είναι κλοπή.

Το ξερω απο την αρχη οτι δεν υπαρχει περιπτωση να συμφωνησουμε. 

 

Απλα τα επιχειρηματα τους ειναι τοσο παιδικα και επιπολαια που καταντουν εκνευριστικα.

Δημοσ.

Ναι ζω στη λιμνουπολη μαζι με τον μικυ και τον αρχαιο Ελληνα.

 

Σε ποια περιπτωση η ευθανασια, τα ναρκωτικα, η βια ειναι σωστα και σε ποια ειναι λαθος; 

 

Φιλε ρομπεν των δασων, που ερμηνευεις την κλοπη με την ηθικη που σε βολευει, αν οντως σε ενοχλει η αισχροκερδια των πολυεθνικων, βρες καποιο τροπο να αλλαξεις την κατασταση στην πραγματικοτητα. Με πολεμιστες του πληκτρολογιου, εχουμε πηξει πραγματικα.

Το οτι βαφτιζεις την πειρατεια ηθικα σωστη επειδη κατεβαζεις υλικο που δημιουργηθηκε απο "πολυεθνικες", για να νιωθεις καλα και να δικαιολογεις την πραξη σου, μονο τετοια δεν την κανει. Μονο ισως στα δικα σου ματια. Και μαντεψε, δεν πεφτει σε σενα το βαρος της αποφασης περι σωστου και λαθους. 

Απλα, οπως ειπα και πιο πριν, αν σου κανουν επισκεψη τα παιδια με τα μπλε (που στο αντευχομαι) κανε ενα κοπο να τους μιλησεις για την ερμηνεια σου περι του θεματος. Οχι, τιποτα αλλο, να τους ανοιξεις τα ματια κιολας.

 

Η ευθανασία είναι σωστή όταν για κάποιον ασθενή ο θάνατος είναι βέβαιος, και το μόνο που έχει απομείνει είναι ανυπόφορος πόνος. 

Υπάρχουν τα ναρκωτικά που σου πουλάει το φαρμακείο σου, τα οποία τα αγοράζεις είτε με συνταγή είτε όχι και τα παίρνεις για να βελτιώσεις την υγεία σου, και υπάρχουν και τα ναρκωτικά που βρίσκεις στα τελευταία πάρκιγνκ και στις τελευταίες πλατείες και κάνουν ακριβώς το αντίθετο.

Υπάρχει η ενδοοικογενειακή βία που είναι κατακριταία, και υπάρχει και η βία του πολέμου ή της αυτοάμυνας που είναι θεμιτή.

Απο το επόμενο μάθημα ηθικής φιλοσοφίας θα αρχίσω να χρεώνω. :P

 

Αρχικά για όποιον μου μιλάει σε προσωπικό επίπεδο να ξέρει οτι μου είναι παντελώς αδιάφορος. Δεν είμαι εδώ για να προσβάλω και να κρίνω κάποιον, αλλά για να συμμετέχω σε διάλογο άσχετα αν κάποιες φορές το κάνω περιπαικτικά.

 

Μου λες το οτι το "να βαφτίζεις την πράξη ηθικά σωστή μόνο τέτοια δεν τη κάνει" και οτι είναι "μόνο στα δικά μου μάτια".

 

Πρώτον δεν είναι στα δικά μου μάτια. Εγώ μιλάω με αυτά που βλέπω. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι εκ των οποίων πολλοί είναι και πανεπηστημιακοί (και όχι μόνο το κλισέ "επαναστάτες του πληκτρολογίου" που έχετε κάνει καραμέλα),οι οποίοι πιστεύουν οτι οι νόμοι περι πνευματικής ιδιοκτησίας δεν είναι οφέλημοι για την κοινωνία, και είναι φτιαγμένοι για να εξυπηρετούν τους λίγους.

 

Τα παιδιά με τα μπλε είναι ευπρόσδεκτα για καφέ.

Ότι ταινίες και οτι μουσική, ότι λογισμικά και ότι βιβλία έχω, είναι όλα αγορασμένα και αυθεντικά.

Απλά αυτό που δε μπορείτε να καταλάβετε εσείς που τόσο σιχαίνεστε την "ανομία" και την τετραγωνισμένη λογική στη σχέση νόμος/ηθική, είναι οτι όλα αυτά  μεταβάλλονται όταν μεταβάλλεται και η εποχή στην οποία ζεις. Τάδε έφη Durkheim. Όχι εγώ.

Δημοσ.

Η ευθανασία είναι σωστή όταν για κάποιον ασθενή ο θάνατος είναι βέβαιος, και το μόνο που έχει απομείνει είναι ανυπόφορος πόνος. 

Υπάρχουν τα ναρκωτικά που σου πουλάει το φαρμακείο σου, τα οποία τα αγοράζεις είτε με συνταγή είτε όχι και τα παίρνεις για να βελτιώσεις την υγεία σου, και υπάρχουν και τα ναρκωτικά που βρίσκεις στα τελευταία πάρκιγνκ και στις τελευταίες πλατείες και κάνουν ακριβώς το αντίθετο.

Υπάρχει η ενδοοικογενειακή βία που είναι κατακριταία, και υπάρχει και η βία του πολέμου ή της αυτοάμυνας που είναι θεμιτή.

Απο το επόμενο μάθημα ηθικής φιλοσοφίας θα αρχίσω να χρεώνω. :P

 

Αρχικά για όποιον μου μιλάει σε προσωπικό επίπεδο να ξέρει οτι μου είναι παντελώς αδιάφορος. Δεν είμαι εδώ για να προσβάλω και να κρίνω κάποιον, αλλά για να συμμετέχω σε διάλογο άσχετα αν κάποιες φορές το κάνω περιπαικτικά.

 

Μου λες το οτι το "να βαφτίζεις την πράξη ηθικά σωστή μόνο τέτοια δεν τη κάνει" και οτι είναι "μόνο στα δικά μου μάτια".

 

Πρώτον δεν είναι στα δικά μου μάτια. Εγώ μιλάω με αυτά που βλέπω. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι εκ των οποίων πολλοί είναι και πανεπηστημιακοί (και όχι μόνο το κλισέ "επαναστάτες του πληκτρολογίου" που έχετε κάνει καραμέλα),οι οποίοι πιστεύουν οτι οι νόμοι περι πνευματικής ιδιοκτησίας δεν είναι οφέλημοι για την κοινωνία, και είναι φτιαγμένοι για να εξυπηρετούν τους λίγους.

 

Τα παιδιά με τα μπλε είναι ευπρόσδεκτα για καφέ.

Ότι ταινίες και οτι μουσική, ότι λογισμικά και ότι βιβλία έχω, είναι όλα αγορασμένα και αυθεντικά.

Απλά αυτό που δε μπορείτε να καταλάβετε εσείς που τόσο σιχαίνεστε την "ανομία" και την τετραγωνισμένη λογική στη σχέση νόμος/ηθική, είναι οτι όλα αυτά  μεταβάλλονται όταν μεταβάλλεται και η εποχή στην οποία ζεις

Αγόρασες άϋλο υλικό? Αχαχα καποιον πιάσανε κορόϊδο.....

Δημοσ.

Από απόψεις άλλο τίποτα...

Η ουσία είναι μία: νομικά, απαγορεύεται να αποκτήσεις την πνευματική ιδιοκτησία κάποιου χωρίς χρηματικό αντίτιμο.

Καλά έκαναν google και microsoft.

Δημοσ.

Η ευθανασία είναι σωστή όταν για κάποιον ασθενή ο θάνατος είναι βέβαιος, και το μόνο που έχει απομείνει είναι ανυπόφορος πόνος. 

Υπάρχουν τα ναρκωτικά που σου πουλάει το φαρμακείο σου, τα οποία τα αγοράζεις είτε με συνταγή είτε όχι και τα παίρνεις για να βελτιώσεις την υγεία σου, και υπάρχουν και τα ναρκωτικά που βρίσκεις στα τελευταία πάρκιγνκ και στις τελευταίες πλατείες και κάνουν ακριβώς το αντίθετο.

Υπάρχει η ενδοοικογενειακή βία που είναι κατακριταία, και υπάρχει και η βία του πολέμου ή της αυτοάμυνας που είναι θεμιτή.

Απο το επόμενο μάθημα ηθικής φιλοσοφίας θα αρχίσω να χρεώνω. :P

 

Αρχικά για όποιον μου μιλάει σε προσωπικό επίπεδο να ξέρει οτι μου είναι παντελώς αδιάφορος. Δεν είμαι εδώ για να προσβάλω και να κρίνω κάποιον, αλλά για να συμμετέχω σε διάλογο άσχετα αν κάποιες φορές το κάνω περιπαικτικά.

 

Μου λες το οτι το "να βαφτίζεις την πράξη ηθικά σωστή μόνο τέτοια δεν τη κάνει" και οτι είναι "μόνο στα δικά μου μάτια".

 

Πρώτον δεν είναι στα δικά μου μάτια. Εγώ μιλάω με αυτά που βλέπω. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι εκ των οποίων πολλοί είναι και πανεπηστημιακοί (και όχι μόνο το κλισέ "επαναστάτες του πληκτρολογίου" που έχετε κάνει καραμέλα),οι οποίοι πιστεύουν οτι οι νόμοι περι πνευματικής ιδιοκτησίας δεν είναι οφέλημοι για την κοινωνία, και είναι φτιαγμένοι για να εξυπηρετούν τους λίγους.

 

Τα παιδιά με τα μπλε είναι ευπρόσδεκτα για καφέ.

Ότι ταινίες και οτι μουσική, ότι λογισμικά και ότι βιβλία έχω, είναι όλα αγορασμένα και αυθεντικά.

Απλά αυτό που δε μπορείτε να καταλάβετε εσείς που τόσο σιχαίνεστε την "ανομία" και την τετραγωνισμένη λογική στη σχέση νόμος/ηθική, είναι οτι όλα αυτά  μεταβάλλονται όταν μεταβάλλεται και η εποχή στην οποία ζεις. Τάδε έφη Durkheim. Όχι εγώ.

Η ευθανασια ειναι σωστη για ποιον; Για τον ασθενη; Ισως γιατι γλυτωνει πονο. Για τους συγγενεις; Δε νομιζω.

Η απαντηση σε αυτο το θεμα δεν ειναι δεδομενη ουτε ευκολη.

 

Ποια ναρκωτικα πουλανε στα φαρμακεια; Για πες και σε εμας να μαθουμε. 

 

Η βια ειναι γενικως κατακριτεα. Δεν υπαρχει καλη και κακη βια.

 

Βαλτα πρωτα σε μια σειρα και μετα αρχισε να χρεωνεις.

 

Το οτι ειναι πανεπιστημιακοι και αμφισβητουν κατι, δεν κανει αυτοματα τη γνωμη τους σωστη. Μπορω και γω να σου βρω πανεπιστημιακους που πιστευουν οτι η γη ειναι επιπεδη. Τι παει να πει;

Σε οσους δε συμφωνουν με τους νομους αυτους, πανω στους οποιους προοδευσε η κοινωνια και εχεις εσυ τη δυνατοτητα να τους αμφισβητεις αυτη τη στιγμη ας μετακομισουν σε μια κοινωνια που τα μοιραζεται ολα. Αλλα οκ ειπαμε, κριτικη εκ του ασφαλους.

Δημοσ.

Η ευθανασια ειναι σωστη για ποιον; Για τον ασθενη; Ισως γιατι γλυτωνει πονο. Για τους συγγενεις; Δε νομιζω.

Η απαντηση σε αυτο το θεμα δεν ειναι δεδομενη ουτε ευκολη.

 

Ποια ναρκωτικα πουλανε στα φαρμακεια; Για πες και σε εμας να μαθουμε. 

 

Η βια ειναι γενικως κατακριτεα. Δεν υπαρχει καλη και κακη βια.

 

Βαλτα πρωτα σε μια σειρα και μετα αρχισε να χρεωνεις.

 

Το οτι ειναι πανεπιστημιακοι και αμφισβητουν κατι, δεν κανει αυτοματα τη γνωμη τους σωστη. Μπορω και γω να σου βρω πανεπιστημιακους που πιστευουν οτι η γη ειναι επιπεδη. Τι παει να πει;

Σε οσους δε συμφωνουν με τους νομους αυτους, πανω στους οποιους προοδευσε η κοινωνια και εχεις εσυ τη δυνατοτητα να τους αμφισβητεις αυτη τη στιγμη ας μετακομισουν σε μια κοινωνια που τα μοιραζεται ολα. Αλλα οκ ειπαμε, κριτικη εκ του ασφαλους.

 

Για όλα όσα είπες.

Agree to disagree.

 

υγ. πληροφοριακά, ναρκωτικό είναι οποιαδήποτε χημική ουσία παρεμβάλει στο κεντρικό σου νευρικό σύστημα. Κάθε φάρμακο στο ράφι του φαρμακείου είναι ναρκωτικό. Ο όρος έχει δαιμονοποιηθεί απο την ελληνική κοινωνία. Στο εξωτερικό τα φαρμακεία αποκαλούνται "drug-stores".

  • Like 1
Δημοσ.

Η πειρατεία είναι και παράνομη αλλά και ανήθικη. Δεν έχει σημασία για ποιον σκοπό γίνεται ούτε ποια αντικείμενα αφορά, αυτό ίσως παίζει κάποιο ρόλο για να μετριάσει την απαξία της πράξης. Και δεν έχει καμία σχέση με τη βία σε περίπτωση... αυτοάμυνας, όπως είπε κάποιος. Αυτή γίνεται με σκοπό να προστατεύσει κάποιο άλλο αγαθό, η πειρατεία ποιο αγαθό προστατεύει, το "δικαίωμά" μου να βλέπω ό,τι θέλω χωρίς να πληρώνω το αντίτιμο;

 

Πειρατεία όλοι (σχεδόν) έχουν κάνει, δεν είμαστε άγγελοι και ας μην υποκρινόμαστε. Υποκριτής όμως είναι αυτός που ΚΑΙ έχει πειρατεύσει ΚΑΙ προσπαθεί να δικαιολογήσει...ηθικά την πράξη του. Κάντο, αλλά μην προσπαθείς να βγεις και από πάνω, λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε δεν ξερω το νομοθετικο πλαισιο σχετικα με το καθεστως της ενοικιασης. Σιγουρα δεν μπορεις να νοικιαζεις οτι θελεις χωρις να αποδιδεις ενα αντιτιμο στον νομιμο κατοχο. 

 

Και βιντεο κλαμπ να θες να ανοιξεις, δε μπορεις να το κανεις με την (νομιμα αγορασμενη :P) ταινιοθηκη σου.

 

Δεν εχει να κανει με το κρατος.

 

Βεβαιως και εχει να κανει με το κρατος.Χιλιαδες ατομα μπορει να δανειστουν τζαμπα ενα βιβλιο (αντιτυπο) απο την βιβλιοθηκη .Ακους κλαψες για απωλεια εσοδων, κλαψες για το οτι αυτο το βιβλιο επρεπε να βρισκεται στα ραφια ενος βιβλιοπωλειου και να το παιρνουν μονο οσοι εχουν λεφτα ? 

 

Οχι.Τουμπεκι μπροστα στο κρατος και στην προσφορα πολιτισμου 

 

Ειδες πως το καταπινουν το γκριζο οι υπερμαχοι του ασπρου μαυρου ?

Δημοσ.

Βεβαιως και εχει να κανει με το κρατος.Χιλιαδες ατομα μπορει να δανειστουν τζαμπα ενα βιβλιο (αντιτυπο) απο την βιβλιοθηκη .Ακους κλαψες για απωλεια εσοδων, κλαψες για το οτι αυτο το βιβλιο επρεπε να βρισκεται στα ραφια ενος βιβλιοπωλειου και να το παιρνουν μονο οσοι εχουν λεφτα ? 

 

Οχι.Τουμπεκι μπροστα στο κρατος και στην προσφορα πολιτισμου 

 

Ειδες πως το καταπινουν το γκριζο οι υπερμαχοι του ασπρου μαυρου ?

Φιλε τι τζαμπα; Αυτο το βιβλιο δεν εχει αγοραστει; Απλα βρεθηκε στη βιβλιοθηλη;

 

Φορους δεν πληρωνεις; Ο εκαστοτε δημος δεν πληρωνει τις αμοιβες πνευματικης ιδιοκτησιας στους εκδοτικους οικους;

 

Καπου εχεις μπερδευτει.

Δημοσ.

Φιλε τι τζαμπα; Αυτο το βιβλιο δεν εχει αγοραστει; Απλα βρεθηκε στη βιβλιοθηλη;

 

Φορους δεν πληρωνεις; Ο εκαστοτε δημος δεν πληρωνει τις αμοιβες πνευματικης ιδιοκτησιας στους εκδοτικους οικους;

 

Καπου εχεις μπερδευτει.

Ναι αγοραστηκε , πιθανως και απο τον δημο η ειναι δωρεα ιδιωτη  .Και λοιπον ? Και το cd η την ταινια  που ριπαρει καποιος και το ανεβαζει στο ιντερνετ το εχει αγορασει . Καποιος το εχει αγορασει (εκτος αν το εκλεψαν απο την εταιρεια ) , εχει πληρωσει πνευματικα δικαιωματα. Γιατι στην δευτερη περιπτωση εχουμε ηθικοπλαστικες κραυγες για τα εσοδα και το και το καημενο το συστημα που υποφερει ? ( Και ποια εσοδα ? Τα υποτιθεμενα εσοδα που υπολογισαν ξυνοντας την κοιλια τους οι δισκογραφικες εταιρειες και τα κινηματογραφικα στουντιο )

Δημοσ.

Ναι αγοραστηκε , πιθανως και απο τον δημο η ειναι δωρεα ιδιωτη  .Και λοιπον ? Και το cd η την ταινια  που ριπαρει καποιος και το ανεβαζει στο ιντερνετ το εχει αγορασει . Καποιος το εχει αγορασει (εκτος αν το εκλεψαν απο την εταιρεια ) , εχει πληρωσει πνευματικα δικαιωματα. Γιατι στην δευτερη περιπτωση εχουμε ηθικοπλαστικες κραυγες για τα εσοδα και το και το καημενο το συστημα που υποφερει ? ( Και ποια εσοδα ? Τα υποτιθεμενα εσοδα που υπολογισαν ξυνοντας την κοιλια τους οι δισκογραφικες εταιρειες και τα κινηματογραφικα στουντιο )

Αυτος που αγορασε το cd το αγορασε για προσωπικη χρηση. Δεν εχει δικαιωμα να δημιουργησει αντιτυπα του για να τα διαμοιρασει, το αντιθετο ακριβως απο αυτο που κανει οποιος το ριπαρει.

 

Το βιβλιο το δανειζεσαι απο τη βιβλιοθηκη και υποχρεουσαι να το επιστρεψεις ωστε μετα να μπορεσει να το χρησιμοποιησει αλλος. Αν το βγαλεις φωτοτυπια και το μοιραζεις, κανεις οτι ακριβως και οποιος ριπαρει ενα cd. 

Δημοσ.

Αυτος που αγορασε το cd το αγορασε για προσωπικη χρηση. Δεν εχει δικαιωμα να δημιουργησει αντιτυπα του για να τα διαμοιρασει, το αντιθετο ακριβως απο αυτο που κανει οποιος το ριπαρει.

 

Το βιβλιο το δανειζεσαι απο τη βιβλιοθηκη και υποχρεουσαι να το επιστρεψεις ωστε μετα να μπορεσει να το χρησιμοποιησει αλλος. Αν το βγαλεις φωτοτυπια και το μοιραζεις, κανεις οτι ακριβως και οποιος ριπαρει ενα cd. 

Οποτε αν δεν γινει  διαμοιρασμος , οπως εσεις τον εννοειται ,  αλλα την ταινια (που δανεισε καποιος στο ιντερνετ ) της δεις online (οσες φορες θελεις ) χωρις δυνατοτητα downloading ειναι ολα οκ.Φανταζομαι συμφωνεις με αυτο ? 

Δημοσ.

Οποτε αν δεν γινει  διαμοιρασμος , οπως εσεις τον εννοειται ,  αλλα την ταινια (που δανεισε καποιος στο ιντερνετ ) της δεις online (οσες φορες θελεις ) χωρις δυνατοτητα downloading ειναι ολα οκ.Φανταζομαι συμφωνεις με αυτο ? 

Αν τη νοικιασεις ή την αγορασεις και την βλεπεις εσυ χωρις να τη διαμοιραζεσαι δεν υπαρχει προβλημα οχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...