Προς το περιεχόμενο

Φορητότητα καρτοκινητού στην Wind


GeminiMAX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκανα φορητότητα σε κατάστημα wind, από whats up σε f2g και την πάτησα-παραπλανήθηκα...
Σου λένε για να σου κάνουν φορητότητα αριθμού και να πάρεις sim, γίνεται  με κατάθεση 30 ευρώ στο κινητό, αλλά ''ξεχνάνε'' να σου πούνε ότι θα ισχύουν μόνο για 30 μέρες. Τουλάχιστον έτσι έγινε σε κατάστημα που πήγα εγώ. Στο 1260 που πήρα τηλ. να ρωτήσω εκ των υστέρων, στο λένε από την αρχή κανονικότητα και χωρίς δισταγμό. Στα μαγαζιά ντρέπονται μάλλον και άλλοι το λένε, ενώ άλλοι όχι.
Είναι τόσο επαγγελματίες στην κομπίνα αυτή, και στο λένε αμέσως αφού πλήρώσεις! Πριν πληρώσεις δεν αναφέρουν τίποτα για διάρκεια. Με χρέωσαν λοιπόν 30 ευρω τα οποία μπήκαν στην κάρτα με την υποχρέωση να τα καταναλώσω σε μόλις 30 μέρες αλλιώς χάνονται... Τι να πώ.. Δεν υπάρχει ντροπή δυστυχώς.
Θα στείλω mail και θα τους πω ότι από μενα (συγγενείς κλπ) δεν πρόκειται να δουν σύνδεση ούτε με το κυάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα πολύ καιρό να νιώσω κορόιδο και τα γραψα για να ενημερώσω και τους φίλους εδώ.

Για φορητότητα καρτοκινητού, σου ζητάνε να βάλεις 30 ευρω στην ''κάρτα'' αλλά ισχύουν μόνο για 30 μέρες... μετά χάνονται.

Αν δεν είναι κοροϊδία αυτό, τότε τι είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εργαζόμενος σε κατάστημα γνωστής εταιρίας τηλεπικοινωνιών μέχρι πρόσφατα. Αυτό που ισχύει και μας έλεγαν να λέμε είναι:

 

Η φορητότητα κοστίζει 30€ εκ των οποίων τα 25€ παραμένουν στην κάρτα προς κατανάλωση. Αυτές οι μονάδες είναι σαν όλες τις άλλες και παραμένουν στον λογαριασμό μέχρι και 3 μήνες. Μετά το πέρας των τριών μηνών, εαν καταναλωθούν, ή δεν έχει γίνει κάποια ανανέωση οι μονάδες χάνονται.

 

Αυτό που δεν ξέρει ο περισσότερος κόσμος βέβαια είναι οτι όλο αυτό είναι μια κουταμάρα και το μόνο που χρειάζεται είναι 5€ για την ενεργοποίηση της φορητότητας (εξου και απο τα 30 παραμένουν τα 25). Απλά πρέπει να βρείτε το κατάστημα που δεν μασάει και να ζητήσετε να σας κάνει τη φορητότητα με 5€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει μαγαζί (wind) που θα σου κάνει φορητότητα με 5 ευρώ. Βάζεις 30ευρω για να στην κάνουν και είναι διαθέσιμα για 1 μήνα. Μετά στα τρώνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα ρε τους απατεωνες, ειχα παει και εγω σε μαγαζι να αλλαξω κανω το ιδιο νουμερο cosmote  που εχω σε wind και με λενε 30Ε  και λέω ρε παιδιά παλιά ήταν με 5Ε  λεει ετσι ειναι, αλλά δεν με ειπανε οτι σε ενα μηνα ληγουν,  επισης δεν με ειπανε καν οτι μπαινουν σε κάρτα για ομιλία, ευτυχώς δεν το έκανα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φορητότητα κοστίζει 30€ εκ των οποίων τα 25€ παραμένουν στην κάρτα προς κατανάλωση. Αυτές οι μονάδες είναι σαν όλες τις άλλες και παραμένουν στον λογαριασμό μέχρι και 3 μήνες. Μετά το πέρας των τριών μηνών, εαν καταναλωθούν, ή δεν έχει γίνει κάποια ανανέωση οι μονάδες χάνονται.

 

Αυτο που λεει ο jimisvog ισχυει μου το ειχαν πει και εμενα σε καταστημα wind.

 

Παντως φιλη που εκανε φορητοτητα απο vodafone σε cosmote δεν ζητησαν τιποτα απλα εβαλε μια καρτα 10 ευρω.

 

Υ.Γ. Μακρια απο wind :fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λεει ο jimisvog ισχυει μου το ειχαν πει και εμενα σε καταστημα wind.

 

Παντως φιλη που εκανε φορητοτητα απο vodafone σε cosmote δεν ζητησαν τιποτα απλα εβαλε μια καρτα 10 ευρω.

 

Υ.Γ. Μακρια απο wind :fear:

 

Η Cosmote συνήθως κανει τη φορητότητα με 5€. Οι υπόλοιπες ζητάνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Cosmote συνήθως κανει τη φορητότητα με 5€. Οι υπόλοιπες ζητάνε

 

Εκανε φοιτητικο καρτα οχι συμβολαιο και τα 10 ευρω εμειναν στην καρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να σας προλαβω...

Το κοστος μεταφορας πλεον στην wind ειναι 30ευρο.

Το οτι σου αφηνουν τα 30 ευρο μεσα στη καρτα για ενα μηνα ειναι ως "δωρο"

 

Αυτο γινεται και μονο για να κανει η εταιρεια νεα νουμερα απο την βαση τους και να μπλοκαρουν τις μεταφορες απο αλλες εταιρειες.

 

Επισης για να σας προλαβω....καμια εταιρεια δεν ενδιαφερεται πραγματικα για τα καρτοκινητα. δεν ειναι συμβολαιο , δεν ειναι κερδοφορο ΕΙΔΙΚΑ για τα καταστηματα να βαζεις εσυ και εγω καρτα 5-10 ευρο το μηνα...δεν τους προσφερεις τιποτα...ειδικα με τα τοσα φοιτητικα σε 50χρονους κτλπ και παιζουν γυρω τους ειμαστε παντελως αδιαφοροι...

 

ο ρολος του ανρθωπου μεσα σε αυτα τα καταστηματα ειναι η πωληση σε συνδεση και μονο αυτη.

 

Οποτε δεν νομιζω καποιος να ντραπηκε να στο πει...απλα αδιαφορουσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς σε πρόλαβαν άλλοι (και την πάτησα πριν τα μάθω...)

1. Δεν υπάρχει κόστος μεταφοράς-φορητότητας 30ευρώ και δεν σου κόβουν καμία απόδειξη με αυτή την αιτιολογία. Που το είδες γραμμένο? Αν με ενημέρωναν από την αρχή ότι στοιχίζει τόσο θα είχα κλείσει την πόρτα φεύγοντας. Παραπλανούν απλά.

2. Δώρο άδωρον όταν στο κάνουν με τα ίδια σου τα λεφτά...

3. Θέλουν πελάτες από άλλες εταιρείες και επειδή το f2g ''εχει πέραση'' τον τελευταίο καιρό κοιτάνε πως να τα αρπάξουν από τις φορητότητες. Βγάζουν και από την μύγα ξύγκι...

4. Δεν τους ενδιαφέρουν τα καρτοκινητά?  Τα πάντα τους ενδιαφέρουν. Έχουν επενδύσει πολλά λεφτά σε εφαρμογές (myF2g) και δείχνει πως μας υπολογίζουν ιδιαίτερα. 5-10 ευρώ/μήνα σε καρτοκινητό με τέτοια κρίση είναι υπολογίσιμα. Πολλοί έχουν πάνω από 1...

5. Ο ρόλος του είναι οι πωλήσεις γενικότερα... από σύνδεση μέχρι θήκη.

6. Ντράπηκε να μου πεί πως τα 30 ευρώ θα ισχύουν για 1 μήνα, γιατί απλά είναι ''κλεψιά''...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς σε πρόλαβαν άλλοι (και την πάτησα πριν τα μάθω...)

1. Δεν υπάρχει κόστος μεταφοράς-φορητότητας 30ευρώ και δεν σου κόβουν καμία απόδειξη με αυτή την αιτιολογία. Που το είδες γραμμένο? Αν με ενημέρωναν από την αρχή ότι στοιχίζει τόσο θα είχα κλείσει την πόρτα φεύγοντας. Παραπλανούν απλά.

2. Δώρο άδωρον όταν στο κάνουν με τα ίδια σου τα λεφτά...

3. Θέλουν πελάτες από άλλες εταιρείες και επειδή το f2g ''εχει πέραση'' τον τελευταίο καιρό κοιτάνε πως να τα αρπάξουν από τις φορητότητες. Βγάζουν και από την μύγα ξύγκι...

4. Δεν τους ενδιαφέρουν τα καρτοκινητά?  Τα πάντα τους ενδιαφέρουν. Έχουν επενδύσει πολλά λεφτά σε εφαρμογές (myF2g) και δείχνει πως μας υπολογίζουν ιδιαίτερα. 5-10 ευρώ/μήνα σε καρτοκινητό με τέτοια κρίση είναι υπολογίσιμα. Πολλοί έχουν πάνω από 1...

5. Ο ρόλος του είναι οι πωλήσεις γενικότερα... από σύνδεση μέχρι θήκη.

6. Ντράπηκε να μου πεί πως τα 30 ευρώ θα ισχύουν για 1 μήνα, γιατί απλά είναι ''κλεψιά''...

Φιλε μου,

 

Ο κολλητος μου εργαζεται σε καταστημα wind.

 

το κοστος μεταφορας καρτοκινητου ειναι 30ευρο..αυτη την ενημερωση τους εχουν δωσει και αυτο λεει το συστημα τους.

οπως επισης το οτι και για ενα καταστημα εσυ και εγω που βαζουμε καρτα ειμαστε σα να μην ειμαστε εκει για αυτους ειναι η σκληρη αληθεια.

Σε εναν πωλητη σου ξαναλεω δεν προσφερεις τιποτα με το καρτοκινητο...βαζε 50 ευρο καρτα το μηνα. η δουλεια οπως σωστα ειπες ειναι να "ψωνισεις" απο εκει. δλδ συσκευες , θηκες , ακουστικα και αυτο για το οποιο πληρωνονται στο τελος ειναι τα συμβολαια.

 

η προμηθεια που παιρνει ενα καταστημα απο την 10ευρη σου καρτα ειναι 5-8 σεντς.

 

Το αν ειναι "κλεψια" δεν τον απασχολει καθολου. αν θες το κανεις αν οχι πας απεναντι στην κοσμοτε. πιστεψε με αυτος ο ανθρωπος που στο εκανε....δεν κερδισε ουτε ενα σεντ.απλα δεν ασχοληθηκε γιατι στην τελικη θα πει...δεν υπεγραψες κανα συμβολαιο...αν θες ακυρωσετο... (που απο οτι καταλαβα δεν εκανες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,


Επειδή λοιπόν και ο άγιος φοβέρα θέλει, θα παραθέσω την λύση σε φορητότητες καρτοκινητών, απο προσωπική εμπειρία
1) Οι εταιρείες επειδή δεν έχουν όφελος από την καρτοκινητή, λένε πως έχουν θέμα και η φορητότητα θα καθυστερήσει λόγω καρτοκινητού.
2) Ζητάνε να πληρώσουμε 30 ευρώ (25 ευρώ χρόνος για ένα μήνα + 5 ευρώ sim).

παραθέτω τι έκανα εγώ στην vodafone, αλλά ισχύει και για τους υπόλοιπους παρόχους.

Έστειλα ένα email στην εξυπηρέτηση της vodafone, το email είναι το "[email protected]"

και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω url http://www.vodafone.gr/portal/resources/media/indicators/H01_01012014_30062014_.pdf
κάνοντας κοινοποίηση την ΕΕΤΤ ([email protected]) και αναφέρετε τα εξής:

1) ότι ο χρόνος της φορητότητας έχει υπερβεί τις 3 εργάσιμες ημέρες, κάτι το οποίο απαγορεύεται από την ΕΕΤΤ.

2) ότι η vodafone στην σελίδα της αναφέρει πως το κόστος φορητότητας είναι δωρεαν
http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

και η ΕΕΤΤ στο παρακάτω URL σελίδα 4, τμήμα Β-2.α αναφέρει πως :
“Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού
μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” .
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

Θα σας πάρουν άμεσα να περάσετε να πάρετε την sim, και θα σας απαντήσουν από την vodafone πως θα πληρώσετε μόνο την sim (5 ευρώ) και τα υπόλοιπα 25 ευρώ χρόνου είναι προαιρετικά.

Κάτι τέτοιο ισχύει και για τους άλλους παρόχους.
Θα πρέπει όμως να ξέρετε σε ποιο email θα τους το στείλετε για να κοινοποιήσετε και την ΕΕΤΤ.
Στην vodafone περίμενα 25 λεπτα στο τλφ με διάφορες προφάσεις για να μου δώσουν τελικά το email της εξυπηρέτησης.

Αυτά για να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.

Να προσθέσω πως όταν πήγα σήμερα στο κατάστημα εγίναν τα παρακάτω:
1) Μου έδειχνε η κοπελίτσα το σύστημα τους πως δεν δέχεται να ενεργοποιήσει την φορητότητα καρτοκινητού λόγω προβλήματος, αλλά μόλις της είπα για ΕΕΤΤ, μου είπε θα το στείλω με email..........
2) Ούτε για τα χρήματα ήξερε ότι είναι προαιρετικά, και πήρε την vodafone και της είπαν οκ.

Φιλικα!!

Επεξ/σία από skra
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 2/22/2018 στις 5:35 ΜΜ, skra είπε

Καλησπέρα σε όλους,


Επειδή λοιπόν και ο άγιος φοβέρα θέλει, θα παραθέσω την λύση σε φορητότητες καρτοκινητών, απο προσωπική εμπειρία
1) Οι εταιρείες επειδή δεν έχουν όφελος από την καρτοκινητή, λένε πως έχουν θέμα και η φορητότητα θα καθυστερήσει λόγω καρτοκινητού.
2) Ζητάνε να πληρώσουμε 30 ευρώ (25 ευρώ χρόνος για ένα μήνα + 5 ευρώ sim).

παραθέτω τι έκανα εγώ στην vodafone, αλλά ισχύει και για τους υπόλοιπους παρόχους.

Έστειλα ένα email στην εξυπηρέτηση της vodafone, το email είναι το "[email protected]"

και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω url http://www.vodafone.gr/portal/resources/media/indicators/H01_01012014_30062014_.pdf
κάνοντας κοινοποίηση την ΕΕΤΤ ([email protected]) και αναφέρετε τα εξής:

1) ότι ο χρόνος της φορητότητας έχει υπερβεί τις 3 εργάσιμες ημέρες, κάτι το οποίο απαγορεύεται από την ΕΕΤΤ.

2) ότι η vodafone στην σελίδα της αναφέρει πως το κόστος φορητότητας είναι δωρεαν
http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

και η ΕΕΤΤ στο παρακάτω URL σελίδα 4, τμήμα Β-2.α αναφέρει πως :
“Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού
μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” .
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

Θα σας πάρουν άμεσα να περάσετε να πάρετε την sim, και θα σας απαντήσουν από την vodafone πως θα πληρώσετε μόνο την sim (5 ευρώ) και τα υπόλοιπα 25 ευρώ χρόνου είναι προαιρετικά.

Κάτι τέτοιο ισχύει και για τους άλλους παρόχους.
Θα πρέπει όμως να ξέρετε σε ποιο email θα τους το στείλετε για να κοινοποιήσετε και την ΕΕΤΤ.
Στην vodafone περίμενα 25 λεπτα στο τλφ με διάφορες προφάσεις για να μου δώσουν τελικά το email της εξυπηρέτησης.

Αυτά για να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.

Να προσθέσω πως όταν πήγα σήμερα στο κατάστημα εγίναν τα παρακάτω:
1) Μου έδειχνε η κοπελίτσα το σύστημα τους πως δεν δέχεται να ενεργοποιήσει την φορητότητα καρτοκινητού λόγω προβλήματος, αλλά μόλις της είπα για ΕΕΤΤ, μου είπε θα το στείλω με email..........
2) Ούτε για τα χρήματα ήξερε ότι είναι προαιρετικά, και πήρε την vodafone και της είπαν οκ.

Φιλικα!!

Καλημέρα,


Να προσθέσω και κάτι ακόμα.
Σε συνέχεια των email μου στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, κοινοποίηση ΠΑΝΤΑ την ΕΕΤΤ,
τους ζητούσα πίσω και τα 5 ευρώ της SIM, γιατί οι συνδρομητές συμβολαίου που κάνουν φορητότητα δεν πληρώνουν την SIM.
Επειδή λοιπόν η ΕΕΤΤ αναφέρει, "Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” ,
μου επέστρεψαν τα 5 ευρώ της SIM, σε χρήματα στο καρτοκινητό, στα πλαίσια καλής συνεργασίας όπως ανέφεραν -
Μαστίγωμα λόγω ΕΕΤΤ το λέω εγώ.
Είπα να μην το τραβήξω και να τα ζητήσω μετρητά, οπότε όλα καλά!!!!

Φορητότητα καρτοκινητού με μηδενικό κόστος!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...