pirmen56 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μια μικρή παρένθεση. Το gamegpu φαίνεται να άλλαξε τις μνήμες στην AM4 πλατφόρμα του με 3200 από 2666(αν θυμάμαι καλά). Λογικά αυτό σημαίνει πιο αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα. Για τον 6700Κ παραμένουν στα 2400. http://gamegpu.com/%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82-gpu/%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B8%D0%B3%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8/ http://gamegpu.com/racing-simulators-/-%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D0%B8/project-cars-2-test-gpu-cpu
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Η Frostbite έχει από τις πιο τραγικές εφαρμογές Dx12 και γι' αυτό δεν φταίει η nvidia. Παντού χειρότερα. Βρες μου ένα game όπως το RotTR, το Hitman, The Division κτλ που παντού είναι καλύτερα με Dx12 και τότε θα συμφωνήσω. Δεν μπήκε καν στον κόπο να δει ότι ούτε οι AMD αποδίδουν καλά στο DX12 του BF1 Έχουμε και χρήστες με AMD εδώ μέσα που το επιβεβαιώνουν, τώρα τελευταία είδα τον χρήστη ''Πέτρο'' να γράφει ότι κάπως βελτιώθηκε η κατάσταση και δεν έχει stuttering αλλά ας γράψει ο ίδιος ακριβώς τι ισχύει στο σύστημά του.
Dennisbest Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ωστόσο είμαι σίγουρος πως όσοι λένε για stuttering με intel cpus παίζουν σε dx12
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Όσοι παίζουν παιχνίδια και δεν κοιτάνε απλά νούμερα σε sites, ξέρουν ότι το DX12 για την ώρα είναι ένα ανέκδοτο του gaming που ''επέβαλε'' η M$ για να σπρώξει τα Win10 η οποία ας κοιτάξει να φτιάξει το σάπιο λειτουργικό της που μεγάλη γκάμα χρηστών αναφέρει stuttering με την Creator's Update. Όταν θα βγει σωστό DX12 παιχνίδι με εξ' ολοκλήρου DX12 renderer, εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε για το πως αποδίδουν αμφότεροι. 2
Πέτρος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν μπήκε καν στον κόπο να δει ότι ούτε οι AMD αποδίδουν καλά στο DX12 του BF1 Έχουμε και χρήστες με AMD εδώ μέσα που το επιβεβαιώνουν, τώρα τελευταία είδα τον χρήστη ''Πέτρο'' να γράφει ότι κάπως βελτιώθηκε η κατάσταση και δεν έχει stuttering αλλά ας γράψει ο ίδιος ακριβώς τι ισχύει στο σύστημά του. Μην αναφέρετε το όνομά μου επί ματαίω! Όντως, η εμπειρία στο 12, τελικά, είναι κατώτερη από όσο στο 11. Καλύτερα fps, λιγότερο stuttering συνολικά (ναι μεν είναι πιο ομαλό γενικά το 12, αλλά λόγω υλοποίησης λογικά, όταν συναντάςαντίπαλο με χαμηλότερο ping από εσένα χοροπηδάει ολόκληρη η οθόνη, σε βαθμό unplayable), πολύ λιγότερες βουτιές κάτω από 40 (όλα very high και στις δύο περιπτώσεις) κ.α. Να πω επίσης, πως σε κάθε ξεκίνημα γύρου, στο 12 χρειάζεται περίπου ένα ολόκληρο λεπτό (κάποιες φορές και περισσότερο) για να σταματήσει να χορεύει η οθόνη (με χρήση CPU 99%, GPU 30-40%, fps<20), ενώ σε 11 δεν έχω συναντήσει ποτέ αυτό το φαινόμενο (και τα δύο με ίδιες ρυθμίσεις, και δοκιμάστηκαν από 1+ περίπου εβδομάδα το καθένα). Αυτά, σε all AMD σύστημα (8320 @ 4.5-4.8, 290 @ 1120/1300, 16GB RAM ,SSD) 6
_Theo_ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Όπως ειπώθηκε και παραπάνω μέχρι να βγούν βελτιστοποιημένοι DX12 τίτλοι, φέξε μου και γλύστρησα...
Spartan117 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Ήδη υπάρχουν τίτλοι που το αξιοποιούν σωστά, θέμα μηχανής γραφικών είναι. Στο RotTR(ίδια settings): Dx11 Dx12 7
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 +80FPS με NV GPU ; Τι, δεν έχει θέμα η NV με το DX12 τελικά ; Κρίμα που στο συγκεκριμένο δεν δουλεύει το VXAO όταν ενεργοποιήσεις DX12 όμως. Ένας λόγος ακόμα να ΜΗΝ χρησιμοποιείς DX12 είναι η έλλειψη υποστήριξης του SweetFX που για μένα είναι must για όλους τους τίτλους.
pirmen56 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Το DX12 είναι καλό όσο διορθώνει το πρόβλημα των draw calls σε cpu επίπεδο. Το βλέπουμε και στο ROTTR. Σε gpu επίπεδο πρέπει να κάνεις ζογκλερικά ίσα ίσα για να πετύχεις όσα είχες με το DX11. Το έχουν κράξει devs με μεγάλα μπάτζετ.
special_ta Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Καλησπέρα σε όλους. Μήπως η gpu παίζει μόνο 61% στη πρώτη καρτέλα, και 94% στη δεύτερη? Οκ η ανάλυση 1080p , είναι μικρή για τη 1080τι , αλλά γιατί να υπάρχει τέτοια διαφορά?
LambisElef Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Η διαφορά υπάρχει επειδή στη μια χρησιμοποιείται το DX 11 και στην άλλη το DX 12. Γι' αυτό το λόγο βλέπεις και καλύτερο framerate με το DX 12.
Spartan117 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Οκ η ανάλυση 1080p 720p είναι Και τώρα που το βλέπω ξανά, 94% GPU usage σε 720p... Και για να μην ακούω γκρίνιες, test σε 1440p με ίδια settings πάλι. GPU bound Dx11 Dx12 CPU bound Dx11 Dx12 Ουσιαστικά αυτό που πρέπει να κάνει το Dx12 είναι να σου δίνει τις ίδιες και καλύτερες επιδόσεις όταν είσαι GPU bound και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις όταν είσαι CPU bound. Στο RotTR συμβαίνει ακριβώς αυτό. 7
special_ta Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Spartan γράψε μου σε παρακαλώ τις ρυθμίσεις γραφικών που έχεις στο Rise of the tomb raider, να κάνω και γω ένα τσεκαρισματάκι με το ryzen 1600 που έχω να δω αν υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
Spartan117 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Spartan γράψε μου σε παρακαλώ τις ρυθμίσεις γραφικών που έχεις στο Rise of the tomb raider, να κάνω και γω ένα τσεκαρισματάκι με το ryzen 1600 που έχω να δω αν υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Dx12/Very High preset + SMAA Ryzen+ αρχές 2018 σε 12nm GloFo https://twitter.com/PatrickMoorhead/status/910544559955861504/photo/1 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις