Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Έκανα μια εξαιρετικά αρνητική κριτική για ένα κατάλυμα στο tripadvisor και η επιχείρηση μου έστειλε email και μου έγραφε πως αν διαγράψω την κριτική θα μου κάνει refund την μια βραδιά που έκατσα εκεί (72 ευρώ).

 

Μπορεί να με πείτε μαλάκα, αλλά δεν θέλω να την αποσύρω, παρά μόνο να το αναφέρω στο tripadvisor, μα δεν βρίσκω κάτι σχετικό. Κάποια βοήθεια; 

 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Ρε μην είστε χαζοί σιγά μην επιστρέψουν τα χρήματα. Στην τελική για 75 δεν είναι αμαρτία να πάει και άλλος στο ξενοδοχείο αυτό. Να Φροντιζαν να ήταν σωστή να μην έφτανες εκεί που έφτασες ώστε να τα γράψεις.

Δημοσ.

Άσε την κριτική σου ως έχει

 

Μην τα πουλάτε για τα χρήματα όλα ρε!

 

Καλά έκανες και έκανες αρνητικη,μόνο οι σωστοί επαγγελματίες να μείνουν

 

Εγώ θα ανέφερα ότι μου έκαναν πρόταση "λαδωματος" ώστε να τους κάνω ακόμα πιο ξεφτίλα

 

 

Μαλακά δεν θα σε πω,όπως είπες ο ίδιος τον εαυτό σου αλλά θα σου πω μπράβο αν δεν έσβησες η δεν σβήσεις την αρνητική κριτική σου ώστε να βοηθήσεις τους άλλους μην την πατήσουν.

  • Like 11
Δημοσ.

Κακώς σου πρότειναν κάτι τέτοιο. Άκρως αντιεπαγγελματικο! Κάτι τέτοιους "επιχειρηματίες" βλέπουν μερικοί και απειλουν με αρνητικά reviews για να γλυτώσουν κάνα φράγκο.

 

Δεν μιλάω για εσένα προσωπικά. Εγώ στη θέση σου δνε θα δεχομουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Μου θυμισε μια φορα στο booking που ειχα κλεισει δωματιο για εμενα και τους φιλους μου (καλοκαιρι αμεσως μετα την 3η λυκειου) και η ηλιθια μαλλον δεν εκανε δεκτη την κρατηση για να τα παρει μαυρα και να μην δωσει προμηθεια στο booking. Φτανουμε εκει, παμε και μας λεει οτι δεν εχει δωματιο και οτι μου ειχε στειλει μηνυματα οτι ακυρωσε την κρατηση (δεν ηρθε τιποτα). Μετα μας εβαλε σε ενα δωματιο στο υπογειο που μαλλον ηταν για τετοιες περιπτωσεις και μας ανεβασε την επομενη σε κανονικο δωματιο.

 

Μετα την αρνητικη που της αφησα με εψαχνε με τηλεφωνο ^^

 

*Μολις το εψαξα απο περιεργεια στο booking και δεν το βρισκω. Ελπιζω να εκλεισε.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν θέλω να αλλάξω την κριτική μου, σε καμία περίπτωση!. Να αναφέρω στο tripadvisor θέλω και να επεξεργαστώ την κριτική μου προσθέτοντας την "πρόταση εξαγοράς".

 

ΥΓ: Πρόκειται για κατάλυμα εξωτερικού.


Κάτω κάτω στη σελίδα έχει link για υποστήριξη.

Μόνο αυτό βλέπω https://tripadvisor.mediaroom.com/GR-contact-us

 

Τα mail είναι μόνο για τους επαγγελματίες. Τηλέφωνο δεν θα ήθελα να πάρω λόγω κόστους.

Δημοσ.

Δε νομιζω να σου βαζανε λεφτα πισω!!!

Το θεωρω απιθανο..

Μπραβο σου αν τν κρατησεις!

Κ να μν τν κρατησεις δλδ κ σου βαλουνε τς λεφτα αυτα,παλι μαγκας θα εισαι!

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επανέρχομαι έπειτα από μέρες:

 

Την 2/4/2017 έκανα αναφορά περί ανάρμοστης συμπεριφοράς, μιας και δεν βρήκα άλλο σχετικό στην τυποποιημένη φόρμα τους, έπειτα από 2 μέρες επικοινωνούν μαζί μου για περαιτέρω διευκρινίσεις, απάντω και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

 

Περίμενα πιο γρήγορα αντανακλαστικά ή μάλλον εγώ είμαι ο στραβός....  :-)

Δημοσ.

Καλά έκανες και δεν πήρες πίσω την κριτική.

Χρησιμοποιώ το tripadvisor κάθε φορά που ταξιδεύω οπουδήποτε, με μόνο σκοπό να γίνουμε καλύτεροι.

 

Τι αναφορά ακριβώς έκανες ;

Από που ;

Πάντως μετά από 3 μήνες, μπορείς να ξαναγράψεις κριτική.

Εγώ στη θέση σου θα έγραφα για το θέμα της δωροδοκίας.

Δημοσ.

Διάβασα αυτό τον σύνδεσμο https://www.tripadvisorsupport.com/hc/el/articles/200615037-Τι-θεωρείται-απάτη-

 

κι έπειτα μπήκα εδώ https://www.tripadvisor.com.gr/GeneralSupport και ακολούθησα την φόρμα για αναφορά επιχείρησης.

 

Τελικά μπήκα στο λογαριασμό και το θέμα έκλεισε ως επιλυθέν. Δεν ξέρω βέβαια το αποτέλεσμα. Never mind!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...