MariosX Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Καλησπέρα Αγόρασα ένα κινητό από GearBest ομολογώ πως τα άτομα εκεί δεν υπάρχουν Τους έστειλα μήνυμα για την παραγγελία που έκανα πριν και μετά για το ΑΝ Θα πληρώσω για τελωνείο, με αγνόησαν, το έστειλαν και μου απάντησαν εκ τον υστερών "Το στείλαμε, και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τώρα!" Περνάνε οι μέρες και μου βγάζουν ένα συνολικό ποσό των 120€. Τέλος πάντων, αρνήθηκα την παραλαβή και μου είπανε από την DHL ότι πρέπει να δεχθεί και ο αποστολέας την επιστροφή και ο αποστολέας μου λέει δεν το δέχονται και ότι θα χαθεί το δέμα και κάτι τέτοια με πράσινα αλόγα, πως θα χαθεί το δέμα αφού υπάρχει tracking number τους λέω; Επικοινώνησα με το PayPal τηλεφωνικός και μου είπανε πως έχω ανέκαθεν δικαίωμα επιστροφής αρκεί να το έχω εγώ αλλά επειδή το δέμα μου βρίσκεται στο τελωνείο είναι πολύπλοκο το ζήτημα και θα χρειαστούν περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες. Επειδή δεν βγάζω άκρη, τι μπορώ να κάνω; Μπορώ να ακυρώσω την συναλλαγή μου καλώντας την τράπεζα και να πάρω έτσι τα χρήματα μου; ή να το καταπιώ όλο αυτό και να πληρώσω έξτρα 120€; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Το τελωνείο είναι ευθύνη του αγοραστή, ενώ προφανώς απαγορεύεται η ψευδής δήλωση στοιχείων. Στη λούφα αναγράφονται τα "gift" και "$20 electronic parts" σε κουτιά που έχουν μέσα πανάκριβα κινητά. Οπότε μην περιμένεις να το δεχτούν "με το ζόρι" πίσω, ενώ από τη μεριά τους ήταν 100% τυπικοί. Κανείς δε θα τους αναγκάσει. Λάθος ήταν που προχώρησες σε παραγγελία ενώ δε σου απάντησαν καν στο μήνυμα αλλά και το ότι επέλεξες αποστολή με DHL, που είναι γνωστό ότι θα περνούσε από τελωνείο εγγυημένα. Εάν είναι ξέρω 'γω έως 50% της αξίας αυτού που πήρες τα 120 ευρώ, δώστα και πρόσεχε την επόμενη, λίγα θα χάσεις. Αν είναι παραπάνω ίσως και να μην αξίζει να τα δώσεις β'εβαια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 1. Σου φταίει το gearbest ή το οποιοδήποτε κινεζομάγαζο όταν εσύ επιλέγεις αποστολή με courier; 2. Γνωρίζεις πόσο χρεώνει μια courier για εκτελωνισμό δέματος από τρίτη χώρα; 3. Εάν δεν παραλάβεις το δέμα, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με τον πωλητή, θα χάσεις τα χρήματά σου αφού αυτός γνωρίζει ότι το δέμα ήρθε στη χώρα προορισμού και δεν το παρέλαβες. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Κακώς έβαλες κούριερ Ετοιμάσου αφού είδε ότι ήρθε το δέμα εδώ και δεν το παρελλαβες να χάσεις τα χρήματα σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Το τελωνείο ως τώρα ήταν λαχείο πλέον έχεις πολλές πιθανότητες να σταματήσει Εσύ πήρες και με courier που περνάνε τα πάντα και μαζί με της αμοιβές τους βγαίνει ασύμφορο ευθύνη το κατάστημα δεν έχει σε καμία περίπτωση, εσύ διάλεξες τρόπο αποστολής και αν δεν κάνω λάθος το αναφέρουν στην σελίδα τους ότι δεν έχουν ευθύνη για τυχόν έξοδα τελωνείου, Τώρα αν τι παραλάβεις και δεν σου κάνει και πεις να το επιστρέψεις τα έξοδα για το τελωνείο τα χάνεις Αν δεν παραλάβεις πάλι το κατάστημα δεν έχει υποχρέωση να σου επιστρέψει λεφτά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MariosX Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Από την εταιρεία κούριερ μου είπαν έχω το δικαίωμα άρνησης παραλαβής και μπορεί να επιστραφεί πίσω το δέμα απλα πρέπει να δεχθεί και ο πωλητής. Ρώτησα και μου εξακρίβωσαν πως δεν πληρώνουμε ούτε τελωνείο ούτε έξοδα επιστροφής αν το δεχθεί. Το πρόβλημα του είναι πως δεν το δέχεται.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Είναι προφανές γιατί δεν το δέχεται. Δεν ευθύνεται αυτός για το τελωνείο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Από την εταιρεία κούριερ μου είπαν έχω το δικαίωμα άρνησης παραλαβής και μπορεί να επιστραφεί πίσω το δέμα απλα πρέπει να δεχθεί και ο πωλητής. Ρώτησα και μου εξακρίβωσαν πως δεν πληρώνουμε ούτε τελωνείο ούτε έξοδα επιστροφής αν το δεχθεί. Το πρόβλημα του είναι πως δεν το δέχεται.. Το τελωνείο είναι 150%σιγουρο με courier οπότε δεν φταίνε αυτοί, αλλά ακόμα και με απλό ταχυδρομείο να στο έστελναν αν το κρατούσαν στο τελωνείο πάλι δεν έχουν ευθύνη Κανονικά οτιδήποτε πάνω από 20 ευρώ (η 22 δεν θυμάμαι ακριβώς) πρέπει να περάσει από τελωνείο και να φορολογηθεί Μέχρι τα 150 ευρώ πληρώνεις μόνο ΦΠΑ από εκεί και πέρα μπαίνουν δασμοί και διάφορα άλλα έξοδα Με courier από την άλλη πληρώνεις έξοδα του εκτελωνιστη τους έξοδα αποθηκεύσεις και άλλα τέτοια χαζά (συνήθως βέβαια σου δίνουν την επιλογή να πας να κάνεις εσύ την διαδικασία) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyotats Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Ρε Μαριε αγορι μου κανε μια ερευνα αγορα πριν πατησεις DHL courrier . Τα λεμε εδω και χρονια ΟΧΙ ΜΕ COURIER ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ . Δικη σου ευθυνη ειναι πλεον γιατι επελεξες dhl. Απλα συνενοησε με τον πωλητη και ΑΝ το δεχτη το επιστρεφης, αλλιως τα πληρωνεις εκτος αν το κινητο που πηρες εχει κατω απο 50 ευρω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Ρε Μάριε παλιό μέλος του 09' και δεν είδες ότι λέμε όχι κούριερ ; Πρόσεχε άλλη φορά γιατί πληρώνεις κερατιατικα τώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
letom Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Ό,τι είναι να κάνεις κάνε το γρήγορα γιατί κάθε μέρα που παραμένει το πακέτο στο τελωνείο χρεώνεσαι με εξτρά έξοδα αποθήκευσης που δεν είναι και λίγα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_gpu Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 αν μπορείς να συννενοηθείς με το Πωλητη να επιστραφεί απο το τελωνείο μετά απο ένα διάστημα και να του πληρώσεις τα μεταφορικά και να στο στείλει εκ νεου με air mail η usps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MariosX Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 αν μπορείς να συννενοηθείς με το Πωλητη να επιστραφεί απο το τελωνείο μετά απο ένα διάστημα και να του πληρώσεις τα μεταφορικά και να στο στείλει εκ νεου με air mail η usps Αυτό παρακαλάω να γίνει και μου λένε όλη την ώρα ότι θα χαθεί το δεμα και ιστορίες και τους κάνω ότι έχετε tracking number, πως θα το χάσετε και επίσης συνεργάζεστε με την DHL μια από τις καλύτερες κουριερ τι επαγγελματισμός είναι αυτός? Και κάνουν τους Κινέζους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Φίλε μην τους κατηγορείς άδικα για έλλειψη επαγγελματισμού. Στην περίπτωσή σου δε φέρουν καμία ευθύνη, το λάθος είναι δικό σου και προφανώς εσύ θα πληρώσεις γι' αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kleo1 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 ρε φίλε ξεκόλλα. επειδή σου έκατσε στραβή κατηγορείς αυτούς. σε τι ακριβώς σου φταίνε, θα μας τρελάνεις; πάλι καλά που δε ζήτησες να σου πληρώσουν και το τελωνείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα