Προς το περιεχόμενο

Βαθμός μαθήματος.


sofos1990

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με τις βαθμολογίες στα ΑΕΙ. Είμαι φοιτητής στο Ιστορικό και έχω δώσει μία θεωρία στην οποία ο καθηγητής όταν έβγαλε την κατάσταση με τις βαθμολογίες με έκοψε αλλα στην γραμματεία του τμήματος δείχνει ότι πέρασα. Έχω ζητήσει αναλυτική βαθμολογία και όλα τα σχετικά και ο βαθμός παραμένει αυτός που δείχνει η ιστοσελίδα της γραμματείας. Εγω πρέπει να τους ενημερώσω τώρα για αυτην την κατάσταση? Μην μου ζητήσουν τα ρέστα μετα... Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά μην κοιτάνε ξανά όλους τους βαθμούς όλων των φοιτητών έναν προς έναν. Ότι γράφτηκε γράφτηκε. Μήπως έπαιζε ρόλο κάποιος συμψηφισμός, κάποια πρόοδος κλπ;

Κατά τα άλλα, ότι σου είπε πιο πάνω ο djcat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω επειδή στην Πάντειο είχε γίνει παλιά  ένα θεματάκι με κάτι κενά ασφαλείας στην ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής γραμματείας και κάτι φοιτητές μου είπαν ότι πριν δώσουν πτυχίο κοιτάνε ξανα την αντιστοίχηση των περασμένων βαθμών στην ιστοσελίδα με τους βαθμούς που έχουν στο αρχείο. Αρα υποθέτω ήταν ράδιο αρβύλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε έναν φίλο του βάλε ο καθηγητής 1,0 και η γραμματεία του το πέρασε για 10!! Κάνε το κουνέλι σαν να μην είδες ποτέ το αποτέλεσμα από καθηγητή θα ανακαλυφθεί μόνο αν πχ πειρες 5 ενώ έπρεπε να το πάρει αλλος και τον δικό σου βαθμό τον πειρε άλλος που πέρασε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω επειδή στην Πάντειο είχε γίνει παλιά  ένα θεματάκι με κάτι κενά ασφαλείας στην ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής γραμματείας και κάτι φοιτητές μου είπαν ότι πριν δώσουν πτυχίο κοιτάνε ξανα την αντιστοίχηση των περασμένων βαθμών στην ιστοσελίδα με τους βαθμούς που έχουν στο αρχείο. Αρα υποθέτω ήταν ράδιο αρβύλα..