defacer Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Στην Ελλάδα αυτός είναι ο ρόλος του σχολείου, δεν ξέρω πως τα έχετε εσείς στο Βερολίνο αλλά εδώ έτσι είναι. Ακόμα κι αν αυτό που λες ήταν έτσι (και ξαναλέω, το να ισχυρίζεται κανείς πως όλοι όσοι πήγαν σχολείο δεν πήραν τίποτα χρήσιμο από εκεί εκτός από γνώσεις είναι beyond silly), πώς ακριβώς επαρκεί αυτή η διαπίστωση για να βγει το συμπέρασμα πως πρέπει να τα καταργήσουμε; 1
Gtr34 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Το πρόβλημα ξεκινάει και τελειώνει στην οικογένεια. 2
Getta Robo Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Ψάχνω να βρώ έστω και ένα βάσιμο επιχείρημα υπέρ της κατάργησης των δημόσιων σχολείων... ψάχνω... ψάχνω.... TL;DR εσένα δε σου άρεσε και έχεις στραβώσει άρα δεν κάνει καλό σε κανέναν και ούτε χρειάζεται. Makes sense. Δεν πρόκειται να λέω κάθε φορά ότι καλή φάση, πες μας και για τα παιδικά σου χρόνια να σε γνωρίσουμε καλύτερα αλλά αυτά δεν είναι επιχειρήματα για την κατάργηση των σχολείων, γιατί δε θα πω τίποτα άλλο. Θες να σε πάρω λίγο από το χεράκι μπας και καταφέρεις να αρθρώσεις επιχείρημα; Πληρώνεις τα δημόσια λες, άρα να τα καταργήσουμε και τι; Με τα λεφτά αυτά να κάνουμε homeschooling; Αν πιστεύεις ότι μιλάμε για την ίδια τάξη μεγέθους κόστους είσαι σε άλλο σύμπαν. Αν δεν αναγνωρίζεις τίποτα θετικό στα σχολεία, δηλαδή τα αντικαθιστούσαμε αύριο με κάτι άλλο και όλα καλά, σόρι αλλά είσαι η τρολ ή τελείως ηλίθιος. Βέβαια για να είμαι δίκαιος δε νομίζω πως είσαι κάτι από τα παραπάνω. Απλά φαίνεται πως δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ προσωπικής ιδέας και επιχειρήματος. Δεδομένου ότι έχω ασχοληθεί να ξεστραφωθώ λίγο περι παιδαγωγίας, και ότι έχω κάτι παλιά mail από φοιτητές όπου π.χ. ένας μου γράφει πως παρόλο που τον έκοψα θα πάρει το μάθημα και του χρόνου αν το κάνω εγώ, και ότι έχω δύο παιδιά η ανατροφή των οποίων είναι από τις σημαντικότερες έγνοιες μου, ίσως και να κάνεις λάθος. Εσύ τι ιδέα έχεις αλήθεια εκτός από θείο καθηγητή και κράξιμο στο insomnia? Αν δεν έχεις λεφτά και είσαι υπέρ της κατάργησης των δημόσιων σχολείων, σόρι αλλά είσαι ηλίθιος. Χρήσιμος ηλίθιος. Τώρα να κάνω τον κόπο να εξηγήσω ότι αυτά δεν είναι επιχειρήματα, θα καταλάβεις άραγε; Έχει αυξητική πορεία, so fucking what? Και ο αριθμός των ιδιοκτητών Ferrari έχει αυξητική πορεία, άρα θα έχουμε κοινωνικό ώφελος αν πάρουμε όλοι από μία; Το να συντηρείται το σχολειο οπως εχει εδω και 30 χρονια προφανως ειναι καλυτερο επιχειρημα. Ψαχνεις; Αυτο σε πηρε να καταλαβεις, κανενα προβλημα, οπου εχει τις δυνατοτητες του ο καθενας. Εμενα ευτυχως πηγαν περαν του σχολειου. Αντιεπιχειρηματα επιπεδου τωρα απο τα ξενα, αφου καποιος περιεργος εθιξε το παραδοσιακο σχολειο. Μα δεν υπαρχει καν προβλημα για να εξυγιανθεί το σχολειο, τι να συζηταμε. Αρα ουτε εχω και επιχειρηματα, σωστος. Και δεν προκειται να γραψω για πεμπτη φορα πως λειτουργει η ολη διαδικασια, θα σε βοηθησω με αυτο εδω http://www.nheri.org/research/research-facts-on-homeschooling.html Στις ΗΠΑ βεβαια θα μου πεις, πληρωνεις, αλλα για να δεις αποτελεσματα. Ουτε ηλιθιος ουτε τρολλ ειμαι. Ουτε φυσικα ξερολας και κοπανος απο τα LIDL. Εγω εκφραζω μια διαρκως ανοδικη ταση, το δικαιωμα της εναλλακτικης μαθησης, περαν των απαρχαιωμένων Ελληνικων σχολειων. Ειναι κατι που το βλεπω ως πολιτης εδω απο μια πληθωρα δικων μου ανθρωπων και το ζω σε πολλα επιπεδα. Τωρα εσυ πιστευεις κατι αλλο, το ακουω πολλα χρονια και θα το ακουω αλλα τοσα. Εσυ ρε ανθρωπε τωρα με τα δυο παιδια στο Βερολινο (υποθετω μπορει να ειναι και Ελλαδα η καπου αλλου), μου μιλας για την Ελληνικη πραγματικοτητα του τωρα, ενω ζεις εκει. Δικαιωμα της αποψης θα μου πεις τωρα. Αφου αγαπας τοσο πολυ τα παιδια, θελω να πιστευω πως τα εχεις στειλει σε σχολειο στην Ελλαδα κιολας, ειμαστε πρωτοι απο το τελος στη καταταξη αλλωστε ως επιπεδο διδασκαλιας. Εχω ιδεα πως δεν ειμαι κοπανος ξερολας, σε αντιθεση βεβαια με εσενα. Κυριε Βερολινεζε, τα σχολεια και η δευτεροβαθμια εκπαιδευση ειναι ενα βημα πριν την καταρευση, εξου και που κοσμος που ζει εδω και δεν εχει να πληρωσει ιδιωτικα σχολεια, η και φροντιστήρια/ιδιαιτερα, απο οτι φαινεται νομιμως θα εχουν και αλλες εναλλακτικες. Τωρα θα μου πεις πως ειναι δυνατον να γινει αυτο αφου απαγορευεται εκει σε εσενα, τα ειπαμε παραπανω. ζωντας το ελληνικο πανεπιστημιο θα ελεγα οτι μπορω να εχω αποψη γενικα για το εκπαιδευτικο συστημα ,ως νοοτροπια και τα ελληνικα και τα κυπριακα σχολεια πασχουν απο την ιδια παθογενεια. οσο και εαν πιστευεις οτι δεν εχουν καμια σχεση εαν δεις την νοοτροπια εδω στα σχολεια και στην ελλαδα θα εντοπισεις πολλα κοινα σημεια, ως παρολιγον εκπαιδευτικος εννοω αυτο που ειπα οτι ολα ξεκινουν απο την αντιμετωπιση ολων μας απεναντι στον καθενα γυρω μας και οδηγουν στην συνεχιση της νοσηροτητας τοσο στο εκπαιδευτικο συστημα οσο και στη νοοτροπια.... Καταλαβαινω τι θελεις να πεις, αλλα η δευτεροβαθμια εκπαιδευση ειναι σε μακραν χειροτερη μοιρα της τριτοβαθμιας. Ασύγκριτα χειροτερα. Μιλησα προσφατα με κοπελα που ηταν δασκαλα σε σχολειο στη Κυπρο, η κυρια ομοιοτητα ειναι πως και στα δυο συστηματα ειναι επισημη η Ελληνικη γλωσσα. Πραγματι το προβλημα εχει βαθιες ριζες στη κοινωνια γενικοτερα, αλλα απο την στιγμη που το ιδιο το συστημα αρνειται την εξυγίανση του, ελαχιστα πραγματα μπορουν να γινουν.
defacer Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Πρώτον, αυτά που λες ότι δε χρειάζονται βελτίωση κλπ είναι βλακείες δικές σου έμπνευσης, εγώ ήδη απάντησα σοβαρά στο τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί ή κατάσταση. Ίσως αν πας να διαβάσεις τι έγραψα να μη συνεχίσεις να τις λες. Δεύτερον, όταν το καλύτερο που έχεις να πεις σαν αντεπιχείρημα είναι πως νοικιάζω στο Βερολίνο άρα... δε μετράει η γνώμη μου (?), το μόνο που καταφέρνεις είναι να μας δείξεις πόσο ικανός είσαι για κριτική σκέψη. Πέρα από την γελοιότητα να γράφεις στο ίδιο ποστ "30 χρόνια τα ίδια πράγματα" και μετά από λίγο "εσύ δε μένεις εδώ τώρα". Παρεμπιπτόντως, και πριν νοικιάσω στο Βερολίνο τις ίδιες απόψεις είχα. Κάνε άλλη μια γάργαρα. Και τέλος, εσύ "εκφράζεις ανοδική τάση homeschooling" λέγοντας μακάρι να κλείσουν τα δημόσια; Πώς λέμε εκφράζω αντίρρηση στην ανεξέλεγκτη μετανάστευση δέρνοντας Αφρικανούς; 1
Getta Robo Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Πρώτον, αυτά που λες ότι δε χρειάζονται βελτίωση κλπ είναι βλακείες δικές σου έμπνευσης, εγώ ήδη απάντησα σοβαρά στο τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί ή κατάσταση. Ίσως αν πας να διαβάσεις τι έγραψα να μη συνεχίσεις να τις λες. Δεύτερον, όταν το καλύτερο που έχεις να πεις σαν αντεπιχείρημα είναι πως νοικιάζω στο Βερολίνο άρα... δε μετράει η γνώμη μου (?), το μόνο που καταφέρνεις είναι να μας δείξεις πόσο ικανός είσαι για κριτική σκέψη. Παρεμπιπτόντως, και πριν νοικιάσω στο Βερολίνο τις ίδιες απόψεις είχα. Κάνε άλλη μια γάργαρα. Μα σου ειπα, δεν με νοιαζει που το παιζεις ξερολας, περιμενω τωρα μια ουσιωδης απαντηση -εστω προσπαθωντας- να αντιπαραθεσεις τις αποψεις σου. Ο JohnGTA αναφερε τα προβληματα στα Ελληνικα σχολεια. Υπαρχουν εδω και πολλα χρονια. Γινοντε χειροτερα, με εναλλακτικη ειτε το ιδιωτικο, ειτε πιο ακραιες λυσεις. Εθιξα μια ακομα επιλογη. Οπου ειναι σε δικαστικη διαμαχη με γονεις για την εφαρμογη της και εδω. Το οτι σχολειο προκειται να καταρευσει, δεν ειναι θεωρια μου η πιστευω μου, ειναι κατι οπου πιστευουν πως θα γινει παγκοσμιως στο μελλον. Η αμεση προσβαση στην πληροφορια, συμφωνα με τις αναγκες και τις ιδιαιτεροτητες του καθενως ειναι πραγματικοτητα. Αντι να εισαι κομπλεξικος, πες τωρα μια καλη προταση, εσυ στην καταχωρηση #14 μιλησες για το ποτε, εγω μιλαω για το αμεσο μελλον. @NT1G Τι πιστευεις εσυ για την υπαρχουσα κατασταση και το πως θα μπορεσει να λυθει το προβλημα; Δεν ειμαι ειρωνικος, ειλικρινα ρωταω.
VonLoutsos Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Fixed. προσωπικά έμαθα φυσική(??!!) από τον καθηγητή του σχολείου
Anorymous Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Γιατί πάνε προς το χειρότερο? Ελάχιστες δαπάνες για την παιδεία Αυτό κρατάει δεκαετίες από το Προίκα στην παιδεία, όχι στη Σοφία μέχρι και τα προηγούμενα χρόνια που έλεγαν 5% γιά την παιδεία.
Nikolas14-MyPhone Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Ειμαι 2α λυκειου και ειμαι θεωρητικη.Του χρονου δινω πανελληνιες κλπ. Στα χρονια που ειμαι στο λυκειο πετυχα σε καλο σχολειο.Αλλα οι καθηγητες ειναι πραγματικα απαραδεκτοι.Ορισμενοι πρεπει να πανε σε γραφεια ή απολυση.Οπως στα περισσοτερα δημοσια σχολεια οι καθηγητες ειναι 50+.Οι περισσοτεροι απ αυτους ειναι σε καταταση κανω μαθημα,οσοι καταλαβουν και οποιος δεν καταλαβε ας παει φροντιστηριο. Συμφωνω οτι σε μαθηματα γενικης φετος ορισμενοι τους εχουν γραμμενους αλλα ειπαμε.Δευτερον οι καθηγητες θετικων μαθηματων ειναι απαραδεκτοι στα γενικης παιδειας μαθηματα.Νομιζουν ορισμενοι οτι διδασκουν σε παιδια που εχουν κλιση σε μαθηματικα,φυσικη,χημεια και τα παιδια που ειναι θεωρητικη οπως και εγω μας λενε εμμεσα αμα δεν καταλαβατε παντε στο φροντιστηριο.Οσοι κανουν μαθηματα θεωρητικα ειναι πολυ καλυτεροι και τους σεβονται πολυ περισσοτερο.Πρεπει οσοι ειναι απο 55+ να πανε στα γραφεια και να μπουν νεοι.Οι ανθρωποι στα φροντιστηρια σεβονται τους γονεις και κανουν τα παιδια να καταλαβαινουν περισσοτερο.Οι καθηγητες οχι τοσο και πραγματικα υπαρχουν ανθρωποι που ειναι εξαιρεσεις στον κανονα. Για μενα το σχολειο θα πρεπει να αλλαξει ριζικα.Οι πανελληνιες να ειναι ενα χαρτι απλως για να διεκδικεις θεση και με τα μαθηματα κατευθυνσης+εκθεση να μπαινεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ χωρις συντελεστες.και οχι να δινουν εις διπλουν εξετασεις.Οσο για τη διαφανεια και το αδιαβλητο ας οριστουν θεματα οπως οριζονται στις πανελληνιες και ιδια υλη για ολα τα σχολεια της χωρας.
VonLoutsos Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Ειμαι 2α λυκειου και ειμαι θεωρητικη.Του χρονου δινω πανελληνιες κλπ. Στα χρονια που ειμαι στο λυκειο πετυχα σε καλο σχολειο.Αλλα οι καθηγητες ειναι πραγματικα απαραδεκτοι.Ορισμενοι πρεπει να πανε σε γραφεια ή απολυση.Οπως στα περισσοτερα δημοσια σχολεια οι καθηγητες ειναι 50+.Οι περισσοτεροι απ αυτους ειναι σε καταταση κανω μαθημα,οσοι καταλαβουν και οποιος δεν καταλαβε ας παει φροντιστηριο. Συμφωνω οτι σε μαθηματα γενικης φετος ορισμενοι τους εχουν γραμμενους αλλα ειπαμε.Δευτερον οι καθηγητες θετικων μαθηματων ειναι απαραδεκτοι στα γενικης παιδειας μαθηματα.Νομιζουν ορισμενοι οτι διδασκουν σε παιδια που εχουν κλιση σε μαθηματικα,φυσικη,χημεια και τα παιδια που ειναι θεωρητικη οπως και εγω μας λενε εμμεσα αμα δεν καταλαβατε παντε στο φροντιστηριο.Οσοι κανουν μαθηματα θεωρητικα ειναι πολυ καλυτεροι και τους σεβονται πολυ περισσοτερο.Πρεπει οσοι ειναι απο 55+ να πανε στα γραφεια και να μπουν νεοι.Οι ανθρωποι στα φροντιστηρια σεβονται τους γονεις και κανουν τα παιδια να καταλαβαινουν περισσοτερο.Οι καθηγητες οχι τοσο και πραγματικα υπαρχουν ανθρωποι που ειναι εξαιρεσεις στον κανονα. Για μενα το σχολειο θα πρεπει να αλλαξει ριζικα.Οι πανελληνιες να ειναι ενα χαρτι απλως για να διεκδικεις θεση και με τα μαθηματα κατευθυνσης+εκθεση να μπαινεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ χωρις συντελεστες.και οχι να δινουν εις διπλουν εξετασεις.Οσο για τη διαφανεια και το αδιαβλητο ας οριστουν θεματα οπως οριζονται στις πανελληνιες και ιδια υλη για ολα τα σχολεια της χωρας. Πόσα άτομα είστε στην αίθουσα του σχολείου; Πόσα στο φροντιστήριο; Στο φροντιστήριο πληρώνεις κάθε μήνα, τα βλέπεις να φεύγουν από την τσέπη σου άμεσα. Στο σχολείο όχι. Όταν καταλάβουμε οτι το σχολειο το πληρώνουμε, θα έχουμε απαιτήσεις να γίνει καλύτερο. Πιστεύω οτι στα θεωρητικά μαθήματα είναι καλύτεροι γιατί απλά τα θεωρητικά μαθήματα δεν απαιτούν τόση σκέψη και σπάσιμο του μυαλού όσο τα μαθηματικά/φυσική/χημεία. Και από την εποχή που πήγαινα σχολείο, ειδικά στην τρίτη λυκείου πηγαίναμε μόνο σχεδόν για τις απουσίες. Τι εννοώ, τα μαθήματα που έκανε ο καθηγητής στο σχολείο, τα είχαμε κάνει όλοι σχεδόν στο φροντιστήριο και το ξέραμε άρα δεν μας απασχολούσε να προσέξουμε. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ασχολούμαστε πολλές φορές με τα μαθήματα του φροντιστηρίου εν ώρα μαθήματος. Αυτό ο καθηγητής το καταλαβαίνει και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι ειτε να ασχοληθεί αποκλειστικά και μόνο με αυτούς που προσέχουν(ίσως γιατί δεν μπορουσαν να πάνε φροντιστήριο) είτε να κοιτάξει να κάνει το μάθημα σαν μια ακόμα επανάληψη πριν τις εξετάσεις. 1
kr0m Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Το φταιξιμο ειναι σφαιρικο, φταινε και οι γονεις και τα παιδια, φταιει και το συστημα, φταινει και οι καθηγητες, φταιει και η ελλειψη χρηματων, οργανωσης κλπΗ εμπειρια μου με το σχολειο οντας ετοιμος να αποφοιτησω απο την τριτη λυκειου μπορω να πω οτι ειναι αναμεικτη. Ειχα την τυχη να γνωρισω αξιολογους σαν ανθρωπους καθηγητες, που ναι μεν θα ηταν ενταξει να βγεις εξω μαζι τους για μια βολτα παρα την ηλικια τους, στο θεμα της δουλειας τους δεν εκαναν οτι επρεπε να κανουν. απλα εκαναν το """μαθημα""" ευχαριστο χωρις να μας εδιναν ουσιαστικα τις γνωσεις που θα επρεπε, κοινως, δεν εκαναν σωστα τη δουλεια τους. και πιστευω φταιμε και εμεις γι αυτο, επειδη το εκμεταλλευομασταν για να γλιτωνουμε μαθημα. Απο την αλλη υπηρχαν και καθηγητες που αγαπουσαν την δουλεια τους και ηταν αισθητο αυτο, δυστυχως ομως δεν ειχαν την αναλογη ανταποκριση απο τους μαθητες που αδιαφορουσαν παντελως για το μαθημα. Το γυμνασιο για εμενα ηταν αρκετα χαλαρο, δεν ενδιαφερθηκα να διαβασω ιδιαιτερα καθως δεν με πολυενοιαζαν τα περισσοτερα μαθηματα. Εκανα ιδιαιτερα σε φυσικη μαθηματικα και γεωμετρια στην τριτη γυμνασιου με εναν φιλο της αδερφης μου λογω χαμηλων μεσο ορων σε αυτα τα μαθηματα στη β' γυμνασιου (φοιτητης 22 ετων) και απο εκει που μισουσα τα μαθηματικα,εγιναν το αγαπημενο μου μαθημα. Αυτο νομιζω κατι λεει!Μετα, ξεκινησα την α λυκειου σε γενικο, αλλα επειδη τα μαθηματα μου φανηκαν τελειως ανιαρα και αχρειαστα + οτι υπηρχε η τραπεζα θεματων (η οποια καταργηθηκε μετα απο 3-4 μηνες) και λεφτα για φροντιστηρια δεν υπηρχαν, αποφασισα να παω σε ΕΠΑ.Λ, που μεχρι και σημερα πιστευω ηταν η καλυτερη επιλογη. Απο μαθητης του 14-15 εγινα μαθητης του 18+ (ισως ο μονος σε ολη την ταξη μου αλλα λιγη σημασια εχει) διοτι ασχολιομουν με πραγματα που εβρισκα ενδιαφεροντα, ειδικα απο την δευτερα ταξη και μετα που διαλεγεις και τομεα (ειμαι πληροφορικης) και κανεις 23 ωρες την εβδομαδα μαθημα επανω σε αυτον, οχι απο καθηγητες, αλλα απο ΔΑΣΚΑΛΟΥΣΚλεινοντας, πιστευω πως ενα επισης μεγαλο προβλημα, περαν της αδιαφοριας για τα μαθηματα οπως επισης και της αδιαφοριας των καθηγητων να κανουν την δουλεια τους (λογικο βεβαια αφου οι μαθητες αδιαφορουν), ειναι το προβλημα των συνεχιζομενων αλλαγων στην εκπαιδευση καθε λιγο και λιγακι, με το που αλλαζει μια κυβερνηση η ενας υπ. παιδειας, καθως και το οτι δεν υπαρχει μια μακροπροθεσμη κοινη πολιτικη για την παιδεια, συμφωνημενη απο ολα τα κομματα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Super Moderators Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Αυτό κρατάει δεκαετίες από το Προίκα στην παιδεία, όχι στη Σοφία μέχρι και τα προηγούμενα χρόνια που έλεγαν 5% γιά την παιδεία. Τώρα λογικά έχει πέσει ακόμα πιο κάτω.
Βασίλης_29 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Υπομονη μεχρι να γινει επιλογη και στην Ελλαδα η σπιτικη διδασκαλια. Προς το παρων επιτρεπεται μονο κατω απο πολυ συγκεκριμενες συνθηκες. Σιγα σιγα ο αχρηστος θεσμος του σχολειου θα καταργηθει και αυτος. Υπερβολές. Αυτό που γνωρίζω είναι οτι υπάρχει η δυνατότητα μόνο στην Αυστραλία άντε και σε καμιά άλλη χώρα το να πηγαίνει καθηγητής στο σπίτι και αυτό μόνο όταν υπάρχει σοβαρός λόγος π.χ ασθένεια ή αναπηρία του παιδιού. Μέχρι να φτάσουμε να γίνει αυτό στην Ελλάδα, ας περιμένουμε πρώτα να υιοθετηθεί το σύστημα στο εξωτερικό και μετά θα έρθει στην Ελλάδα. Πέραν από αυτό, υπάρχει τεράστιο κόστος για το κάθε κράτος να στέλνει καθηγητές μεμονωμένα στα σπίτια των παιδιών αντι να συγκεντρώνονται τα παιδιά σε μια τάξη και να διδάσκονται από τον καθηγητή. Ο θεσμός του σχολείου δεν πρόκειται να καταργηθεί. Εκτός από αυτό, αν καταργηθεί ο θεσμός του σχολείου θα υπάρχει σοβαρό θέμα στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Εν ολίγοις, θα πρέπει να βρεθεί κάποιος θεσμός που θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο, αν κάθονται τα παιδιά συνεχώς κλεισμένα στο σπίτι και όλη η μετάδοση γνώσης περιοριστεί στο σπίτι τότε χαιρετίσματα.
defacer Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μα σου ειπα, δεν με νοιαζει που το παιζεις ξερολας, περιμενω τωρα μια ουσιωδης απαντηση -εστω προσπαθωντας- να αντιπαραθεσεις τις αποψεις σου. Το χαστούκι της πραγματικότητας, όταν έρθει, θα είναι δυνατό. Αποχωρώ γιατί είναι φανερό πως δε μπορώ να μιλήσω ουσιωδώς όπως εσύ.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 [...]Τι σχεση εχει με την κουβεντα στο οτι πληρωνω με πολυ βαρια φορολογια μαλιστα, το αποτυχημενο δημοσιο εκπαιδευτικο συστημα, οπου αποδεδειγμενα μεταξυ ολων αυτων ειναι και ανεπαρκτες, μιας και η συντριπτική πλειοψηφια των μαθητων καταφευγει και σε φροντηστηρια/ιδιαιτερα μαθηματα, προκειμενου να γινει δουλεια.[...] Το επιχείρημα αυτό είναι της κλάσης: Γιατί να πληρώνω φορολογία για τα νοσοκομεία εφόσον εγώ δεν είμαι άρρωστος; Για να προσθέσω στις σκέψεις μου και να αποδείξω ότι δεν φταίει μόνο το σύστημα, αλλά και οι γονείς σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Εάν πριν από 50 χρόνια ο καθηγητής έβλεπε παιδί να κλέβει κατευθείαν του μηδένιζε την κόλλα και τα σχετικά. Εάν τώρα βρεθεί παιδί να κλέβει ο καθηγητής δεν θα κάνει τίποτα γιατί θα φοβάται τους αμόρφωτους γονείς που θα υπερασπιστούν το "ενδιαφέρον" του παιδιού για μάθημα. Σκεφτείτε λίγο πόσο χαμηλά φτάσαμε.
kr0m Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Το επιχείρημα αυτό είναι της κλάσης: Γιατί να πληρώνω φορολογία για τα νοσοκομεία εφόσον εγώ δεν είμαι άρρωστος; Για να προσθέσω στις σκέψεις μου και να αποδείξω ότι δεν φταίει μόνο το σύστημα, αλλά και οι γονείς σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Εάν πριν από 50 χρόνια ο καθηγητής έβλεπε παιδί να κλέβει κατευθείαν του μηδένιζε την κόλλα και τα σχετικά. Εάν τώρα βρεθεί παιδί να κλέβει ο καθηγητής δεν θα κάνει τίποτα γιατί θα φοβάται τους αμόρφωτους γονείς που θα υπερασπιστούν το "ενδιαφέρον" του παιδιού για μάθημα. Σκεφτείτε λίγο πόσο χαμηλά φτάσαμε. απόλυτα σωστός! Επίσης πολλές φορές δεν τιμωρουν διοτι φοβουνται και τους ιδιους τους μαθητες!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα