Anorymous Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Τώρα λογικά έχει πέσει ακόμα πιο κάτω. Εννοείτε πέρσι ήταν 2.9% και φέτος είναι πιο λίγο
defacer Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Το επιχείρημα αυτό είναι της κλάσης: Γιατί να πληρώνω φορολογία για τα νοσοκομεία εφόσον εγώ δεν είμαι άρρωστος; Βασικά το επιχείρημα είναι της κλάσης αυτό δε μου αρέσει καθόλου, μου είπαν κάτι άλλο που στα άσχετα αυτιά μου ακούγεται τέλειο, ΒΑΛΤΕ ΦΩΤΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ. Από την άλλη δε μπορούμε να αμφισβητήσουμε ότι είναι αποτελεσματικό. Ο άλλος πουλώντας αυτό το πράγμα βγήκε πλανητάρχης.
Getta Robo Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Υπερβολές. Αυτό που γνωρίζω είναι οτι υπάρχει η δυνατότητα μόνο στην Αυστραλία άντε και σε καμιά άλλη χώρα το να πηγαίνει καθηγητής στο σπίτι και αυτό μόνο όταν υπάρχει σοβαρός λόγος π.χ ασθένεια ή αναπηρία του παιδιού. Μέχρι να φτάσουμε να γίνει αυτό στην Ελλάδα, ας περιμένουμε πρώτα να υιοθετηθεί το σύστημα στο εξωτερικό και μετά θα έρθει στην Ελλάδα. Πέραν από αυτό, υπάρχει τεράστιο κόστος για το κάθε κράτος να στέλνει καθηγητές μεμονωμένα στα σπίτια των παιδιών αντι να συγκεντρώνονται τα παιδιά σε μια τάξη και να διδάσκονται από τον καθηγητή. Ο θεσμός του σχολείου δεν πρόκειται να καταργηθεί. Εκτός από αυτό, αν καταργηθεί ο θεσμός του σχολείου θα υπάρχει σοβαρό θέμα στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Εν ολίγοις, θα πρέπει να βρεθεί κάποιος θεσμός που θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο, αν κάθονται τα παιδιά συνεχώς κλεισμένα στο σπίτι και όλη η μετάδοση γνώσης περιοριστεί στο σπίτι τότε χαιρετίσματα. Υπαρχει μια καπως παλια λιστα εδω περα με τις χωρες οπου ειναι νομιμη η οικιακης διδασκαλια: https://en.wikipedia.org/wiki/Homeschooling_international_status_and_statistics Η Αυστραλια ειναι απο τα καλα παραδειγματα με νομοθεσια υπερ της διδασκαλιας εκτος σχολικου περιβαλοντος, οχι ομως το μοναδικο. Αναφερω και προηγουμενως, πως δεν ειναι απαραιτητη η παρουσια καθηγητη γιαυτο το σκοπο. Πλεον υπαρχει η τεχνολογια, και σε πολλες περιπτωσεις, γινεται μεσω ηλεκτρονικου υπολογιστη το μαθημα. Το εκπαιδευτικο συστημα στην Ελλαδα εχει σχεδον καταρευσει, οπως και πολλοι αλλοι τομεις, εγω και αλλοι περιμενουμε το δικαιωμα της εναλλακτικης διδασκαλιας και εκμαθησης, οι του σχολειου ας κανουν οτι νομιζουν. Επισης τα περι κοινωνικοποιησης εντος σχολικου περιβαλοντος, και αντικοινωνικοποιησης σε διδασκαλια εκτος, ειναι τεραστιος μυθος που εχει καταριφθει εδω και χρονια. Τυχαιο γρηγορο παραδειγμα μπορεις να διαβασεις εδω. http://www.livestrong.com/article/178461-homeschooling-effects-on-children/ Το χαστούκι της πραγματικότητας, όταν έρθει, θα είναι δυνατό. Αποχωρώ γιατί είναι φανερό πως δε μπορώ να μιλήσω ουσιωδώς όπως εσύ. Στο καλο. Το επιχείρημα αυτό είναι της κλάσης: Γιατί να πληρώνω φορολογία για τα νοσοκομεία εφόσον εγώ δεν είμαι άρρωστος; Για να προσθέσω στις σκέψεις μου και να αποδείξω ότι δεν φταίει μόνο το σύστημα, αλλά και οι γονείς σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Εάν πριν από 50 χρόνια ο καθηγητής έβλεπε παιδί να κλέβει κατευθείαν του μηδένιζε την κόλλα και τα σχετικά. Εάν τώρα βρεθεί παιδί να κλέβει ο καθηγητής δεν θα κάνει τίποτα γιατί θα φοβάται τους αμόρφωτους γονείς που θα υπερασπιστούν το "ενδιαφέρον" του παιδιού για μάθημα. Σκεφτείτε λίγο πόσο χαμηλά φτάσαμε. Ειλικρινα ηλπιζα να γινει η συσχετιση με το συστημα υγειας, θα σου πω γιατι ειναι εντελως διαφορετικα πραγματα. Προς το παρων, ενας γονιος εχει το δικαιωμα να γραψει το παιδι του σε σχολειο παιδικο σταθμο κτλ, ειτε κοντα της οικιας του, ειτε σε ιδιωτικο. Τριτοι τροποι υπαρχουν να παει σε αλλο δημο αλλα πλαγιως. Τι γινεται ομως αν πεσεις σε ακαταλληλο καθηγητη; Η σε σχολειο ας πουμε με μελλοντικους δολοφονους; Τυχαια παραδειγματα αυτα. Ειτε τρεχεις και δεν φτανεις να ψαξεις αλλο ιδιωτικο σχολειο η να παει αλλου μεσω διευθυνσης δικου σου ατομου, ειτε πληρωνεις για ιδιωτικο. Αν δεν ειναι εφικτα αυτα, το παιζεις κορωνα γραμματα για το τι θα γινει. Δες τωρα την περιπτωση του νοσοκομειου. Θεωρητικα καθε πολιτης εχει το δικαιωμα του να περιθαλπτει δωρεαν. Εγω μπορει πχ να εχω χρηματα να παω οπου θελω στο κοσμο, αλλα τουλαχιστον μου λεει το κρατος πως εγω σε καλυπτω οπου και να εισαι. Δες τωρα τι γινεται με την συσχετιση των συστηματων εδω. Το κρατος αναγνωριζει διαφορετικα πλαισια να πας σε διαφορετικους γιατρους, σε διαφορετικα νοσοκομεια, να κανεις διαφορετικη αγωγη με διαφορετικη αντιμετωπιση του ζητηματος και χιλιους δυο αλλους συνδιασμους, η δευτεροβαθμια εκπαιδευση ομως σου λεει ειτε δημοσιο ειτε ιδιωτικο, αυτα τα βιβλια, αυτη η εκαστοτε υλη και τελος. Δεν σου αναγνωριζει προς το παρων, παρα με πολυ συγκεκριμενες και ελαχιστες εξαιρεσεις, το δικαιωμα καποιας αλλης επιλογης. Και μιλοντας πρακτικα και οχι στη θεωρια, το απλουστερο θα ηταν να δημιουργησει μια σελιδα με εγκεκριμενη υλη για την εκμαθηση, με διαδραστικο και οπτικοακουστικο υλικο, και ανα συγκεκριμενα χρονικα διαστηματα να οριζει ημερομηνιες εξετασης. Αυτα χοντρικα γινοντε σε πολλες χωρες εξω. Κατι που δυστυχως δεν εχει συμβει ακομα στην Ελλαδα. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω πως εχει συνδιαστει πως οποιος δεν παει σχολειο γινεται σκουπιδιαρης η αντικοινωνικος. Το να εχεις την επιλογη της εναλλακτικης μαθησης ειναι δικαιωμα που πρεπει επιτελους να αναγνωριστει επισημως και στα μερη μας. Τωρα, αν καποιοι πιστευουν πως τα πραγματα ειναι ενταξει και καααααποια στιγμη θα καλυτερευσουν, δικαιωμα τους στη τελικη. Τοσα χρονια διαβαζω και ακουω για την εξυγίανση των σχολειων και του εκπαιδευτικου συστηματος, καθε χρονο λενε καθε περισυ και καλυτερα. Οποιος ενδιαφερεται να διαβασει μια αλλη, διαφορετικη οπτικη γωνια επι αυτου, υπαρχει ενα καλο αρθρο εδω. https://www.vice.com/gr/article/homeschooling-stin-ellada
Stone Cold Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Topic starter είσαι χρονοταξιδιώτης? Τελευταία φορα που ήμουν στο λύκειο πριν 12 χρόνια, ίσχυε η πραγματικότητα που περιγράφεις στο αρχικό σου ποστ. Εκτός και αν ισχύουν ακόμα, οπότε πρέπει να βρω ένα σύννεφο για να πέσω.
Alithinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Εγώ όταν πήγαινα Λύκειο (πριν 12 περίπου χρόνια) θυμάμαι στη 2α είχαμε έναν μαθηματικό όπου την ώρα του μαθήματος το μόνο που έκανε ήταν να ανεβάζει κάποιους να λύσουν στο πίνακα τις ασκήσεις που έβαζε για το σπίτι. Ποτέ δεν εξηγούσε το μάθημα, δε μας έλεγε πως να κάνουμε κάτι. Μια μέρα πήρα το θάρρος να του ζητήσω να εξηγήσει το μάθημα απ το οποίο θα έβαζε ασκήσεις για το σπίτι. Έκπληκτος, τον άκουσα να λέει χύμα να πάω σε φροντιστήριο άμα θέλω να μάθω. Εκείνη τη στιγμή 2 συμμαθητές πετάχτηκανα να υπερασπιστούν ενώ οι υπόλοιποι απ' τους 25 κάναν τους κινέζους. Και τι γύρισε και είπε ο άνθρωπος ως επιχείρημα για το ότι δεν εξηγεί το μάθημα ? Ότι άμα το εξηγούσε θα κουράζονταν και θα βαριόντουσαν οι συμμαθητές μας οι οποίοι πάνε σε φροντιστήρια και τα μαθαίνουν από εκεί.. 2
saleit Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Εγώ όταν πήγαινα Λύκειο (πριν 12 περίπου χρόνια) θυμάμαι στη 2α είχαμε έναν μαθηματικό όπου την ώρα του μαθήματος το μόνο που έκανε ήταν να ανεβάζει κάποιους να λύσουν στο πίνακα τις ασκήσεις που έβαζε για το σπίτι. Ποτέ δεν εξηγούσε το μάθημα, δε μας έλεγε πως να κάνουμε κάτι. Μια μέρα πήρα το θάρρος να του ζητήσω να εξηγήσει το μάθημα απ το οποίο θα έβαζε ασκήσεις για το σπίτι. Έκπληκτος, τον άκουσα να λέει χύμα να πάω σε φροντιστήριο άμα θέλω να μάθω. Εκείνη τη στιγμή 2 συμμαθητές πετάχτηκανα να υπερασπιστούν ενώ οι υπόλοιποι απ' τους 25 κάναν τους κινέζους. Και τι γύρισε και είπε ο άνθρωπος ως επιχείρημα για το ότι δεν εξηγεί το μάθημα ? Ότι άμα το εξηγούσε θα κουράζονταν και θα βαριόντουσαν οι συμμαθητές μας οι οποίοι πάνε σε φροντιστήρια και τα μαθαίνουν από εκεί.. Ορίστε;;; Και τον πλήρωναν;;; Τί στο καλό; Τελικά έτσι είναι; Εγώ έτυχα σε καλό σχολείο,με καλούς καθηγητές και πρόθυμους! Εξηγούσαν και βοηθούσαν. Ίσα- ίσα, μας απέτρεπαν να πάμε σε φροντιστήρια και να κάτσουμε και να στρωθούμε να διαβάσουμε, και να προσέχουμε στο μάθημα. Στην πρακτική μου, όταν μπήκα στην θέση του καθηγητή, είδα πως είναι να έχεις 25 μαθητές, οι 5 να θέλουν να μάθουν και οι 20 να μιλάν- ενοχλούν- κάνουν φασαρία, κλπ. Να σημειωθεί, πάντα για δημόσια σχολεία μιλάμε. Για τα ιδιωτικά δεν ξέρω. 1
Alithinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ορίστε;;; Και τον πλήρωναν;;; Τί στο καλό; Τελικά έτσι είναι; Εγώ έτυχα σε καλό σχολείο,με καλούς καθηγητές και πρόθυμους! Εξηγούσαν και βοηθούσαν. Ίσα- ίσα, μας απέτρεπαν να πάμε σε φροντιστήρια και να κάτσουμε και να στρωθούμε να διαβάσουμε, και να προσέχουμε στο μάθημα. Στην πρακτική μου, όταν μπήκα στην θέση του καθηγητή, είδα πως είναι να έχεις 25 μαθητές, οι 5 να θέλουν να μάθουν και οι 20 να μιλάν- ενοχλούν- κάνουν φασαρία, κλπ. Να σημειωθεί, πάντα για δημόσια σχολεία μιλάμε. Για τα ιδιωτικά δεν ξέρω. Ε δεν ήταν όλοι έτσι... Αλλά αυτοί που ήταν, ήταν αρκετοί. Θυμάμαι, πριν έρθει αυτός και αναλάβει αυτός τη τάξη μας, στην αρχή της χρονιάς μας έκανε 2-3 φορές μάθημα ένας άλλος. Πολύ καλύτερος. Όχι μόνο εξηγούσε το τρέχον μάθημα, αλλά και άμα για ΧΨ λόγο δεν ήξερες κάτι από περασμένο μάθημα, θα το εξηγούσε και αυτό. Και μάλιστα το έκανε με ωραίο τρόπο. Τον είχα ρωτήσει την εξής επική ερώτηση: "Που τελειώνει η ευθεία ?" Και τι έκανε ? Πήρε το χάρακα και τον έβαλε στο πίνακα και λέει "Εδώ είναι ένα κομμάτι της ευθείας...", τον πάει παραδίπλα και συνεχίζει "εδώ είναι άλλο κομμάτι της ευθείας..." και συνέχισε, πήγε από το πίνακα στο τοίχο, μέχρι που έφτασε στη πόρτα της αίθουσας. Ανοίγει, και βγαίνει έξω. Μετά από λίγο ξαναμπαίνει και λέει: "Ξέρεις που έφτασε τώρα η ευθεία ? Στην Ομόνοια!" χαχαχα. Ήταν επικός. Τι κρίμα που μετά μας ανέλαβε ο άλλος. 1
saleit Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ε δεν ήταν όλοι έτσι... Αλλά αυτοί που ήταν, ήταν αρκετοί. Θυμάμαι, πριν έρθει αυτός και αναλάβει αυτός τη τάξη μας, στην αρχή της χρονιάς μας έκανε 2-3 φορές μάθημα ένας άλλος. Πολύ καλύτερος. Όχι μόνο εξηγούσε το τρέχον μάθημα, αλλά και άμα για ΧΨ λόγο δεν ήξερες κάτι από περασμένο μάθημα, θα το εξηγούσε και αυτό. Και μάλιστα το έκανε με ωραίο τρόπο. Τον είχα ρωτήσει την εξής επική ερώτηση: "Που τελειώνει η ευθεία ?" Και τι έκανε ? Πήρε το χάρακα και τον έβαλε στο πίνακα και λέει "Εδώ είναι ένα κομμάτι της ευθείας...", τον πάει παραδίπλα και συνεχίζει "εδώ είναι άλλο κομμάτι της ευθείας..." και συνέχισε, πήγε από το πίνακα στο τοίχο, μέχρι που έφτασε στη πόρτα της αίθουσας. Ανοίγει, και βγαίνει έξω. Μετά από λίγο ξαναμπαίνει και λέει: "Ξέρεις που έφτασε τώρα η ευθεία ? Στην Ομόνοια!" χαχαχα. Ήταν επικός. Τι κρίμα που μετά μας ανέλαβε ο άλλος. Ναι σίγουρα, υπάρχουν καθηγητές που δεν νοιάζονται, αλλά υπάρχουν και οι καθηγητές που θέλουν να διδάξουν, όπως ο πρώτος καθηγητής που είχες!!! Θέλω να πιστεύω τουλάχιστον, οι καθηγητές που νοιάζονται, να είναι περισσότεροι από τους "ολίγον τί ρομαντικούς", μη πω κακιά κουβέντα και κλειδώσει το νήμα! Επίσης Θέλω να πιστεύω, πως σε 10- 20 χρόνια, ή και του χρόνου αν γίνετε, όλοι οι καθηγητές, να είναι φίλοι της παιδείας και της γνώσης !
Alithinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ναι σίγουρα, υπάρχουν καθηγητές που δεν νοιάζονται, αλλά υπάρχουν και οι καθηγητές που θέλουν να διδάξουν, όπως ο πρώτος καθηγητής που είχες!!! Θέλω να πιστεύω τουλάχιστον, οι καθηγητές που νοιάζονται, να είναι περισσότεροι από τους "ολίγον τί ρομαντικούς", μη πω κακιά κουβέντα και κλειδώσει το νήμα! Επίσης Θέλω να πιστεύω, πως σε 10- 20 χρόνια, ή και του χρόνου αν γίνετε, όλοι οι καθηγητές, να είναι φίλοι της παιδείας και της γνώσης ! Και εγώ το ελπίζω αλλά έχω τις αμφιβολλίες μου. Γιατί για να αλλάξει κάτι, θα πρέπει να υπάρχει κάτι που θα δώσει ώθηση στην αλλαγή. Και δε βλέπω καμία ώθηση... 1
The_Judas Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Πραγματικά μέρα με τη νύχτα το μάθημα που έκαναν οι καθηγητές στα ιδιωτικά, με αυτό που έκαναν στα δημόσια. Αυτό ισχύει τουλάχιστον για την μεγάλη πλειοψηφία των καθηγητών. Οποιος υποστηρίζει κάτι διαφορετικό μάλλον αυταπατάται. Επίσης το σύστημα μας δίνει υπερβολικά μεγάλη έμφαση στην παπαγαλία και δεν ασχολείται καθόλου με τις υπόλοιπες δεξιότητες που χρειάζονται σε έναν μαθητή. Θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη χρήση των πειραμάτων και των εργασιών όπως γίνεται στο εξωτερικό. 1
LongTom Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Γιατί πάνε προς το χειρότερο? Ελάχιστες δαπάνες για την παιδεία, ανύπαρκτη αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών, ύπαρξη φροντιστηρίων και αλλαγή νοοτροπίας των γονέων. To αυτό. Απλό και περιεκτικό. Ήταν για τον βρούτσο, αλλά με την κρίση έχει πέσει παραπάνω.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Υπαρχει μια καπως παλια λιστα εδω περα με τις χωρες οπου ειναι νομιμη η οικιακης διδασκαλια: https://en.wikipedia.org/wiki/Homeschooling_international_status_and_statistics Η Αυστραλια ειναι απο τα καλα παραδειγματα με νομοθεσια υπερ της διδασκαλιας εκτος σχολικου περιβαλοντος, οχι ομως το μοναδικο. Αναφερω και προηγουμενως, πως δεν ειναι απαραιτητη η παρουσια καθηγητη γιαυτο το σκοπο. Πλεον υπαρχει η τεχνολογια, και σε πολλες περιπτωσεις, γινεται μεσω ηλεκτρονικου υπολογιστη το μαθημα. Το εκπαιδευτικο συστημα στην Ελλαδα εχει σχεδον καταρευσει, οπως και πολλοι αλλοι τομεις, εγω και αλλοι περιμενουμε το δικαιωμα της εναλλακτικης διδασκαλιας και εκμαθησης, οι του σχολειου ας κανουν οτι νομιζουν. Επισης τα περι κοινωνικοποιησης εντος σχολικου περιβαλοντος, και αντικοινωνικοποιησης σε διδασκαλια εκτος, ειναι τεραστιος μυθος που εχει καταριφθει εδω και χρονια. Τυχαιο γρηγορο παραδειγμα μπορεις να διαβασεις εδω. http://www.livestrong.com/article/178461-homeschooling-effects-on-children/ Στο καλο. Ειλικρινα ηλπιζα να γινει η συσχετιση με το συστημα υγειας, θα σου πω γιατι ειναι εντελως διαφορετικα πραγματα. Προς το παρων, ενας γονιος εχει το δικαιωμα να γραψει το παιδι του σε σχολειο παιδικο σταθμο κτλ, ειτε κοντα της οικιας του, ειτε σε ιδιωτικο. Τριτοι τροποι υπαρχουν να παει σε αλλο δημο αλλα πλαγιως. Τι γινεται ομως αν πεσεις σε ακαταλληλο καθηγητη; Η σε σχολειο ας πουμε με μελλοντικους δολοφονους; Τυχαια παραδειγματα αυτα. Ειτε τρεχεις και δεν φτανεις να ψαξεις αλλο ιδιωτικο σχολειο η να παει αλλου μεσω διευθυνσης δικου σου ατομου, ειτε πληρωνεις για ιδιωτικο. Αν δεν ειναι εφικτα αυτα, το παιζεις κορωνα γραμματα για το τι θα γινει. Δες τωρα την περιπτωση του νοσοκομειου. Θεωρητικα καθε πολιτης εχει το δικαιωμα του να περιθαλπτει δωρεαν. Εγω μπορει πχ να εχω χρηματα να παω οπου θελω στο κοσμο, αλλα τουλαχιστον μου λεει το κρατος πως εγω σε καλυπτω οπου και να εισαι. Δες τωρα τι γινεται με την συσχετιση των συστηματων εδω. Το κρατος αναγνωριζει διαφορετικα πλαισια να πας σε διαφορετικους γιατρους, σε διαφορετικα νοσοκομεια, να κανεις διαφορετικη αγωγη με διαφορετικη αντιμετωπιση του ζητηματος και χιλιους δυο αλλους συνδιασμους, η δευτεροβαθμια εκπαιδευση ομως σου λεει ειτε δημοσιο ειτε ιδιωτικο, αυτα τα βιβλια, αυτη η εκαστοτε υλη και τελος. Δεν σου αναγνωριζει προς το παρων, παρα με πολυ συγκεκριμενες και ελαχιστες εξαιρεσεις, το δικαιωμα καποιας αλλης επιλογης. Και μιλοντας πρακτικα και οχι στη θεωρια, το απλουστερο θα ηταν να δημιουργησει μια σελιδα με εγκεκριμενη υλη για την εκμαθηση, με διαδραστικο και οπτικοακουστικο υλικο, και ανα συγκεκριμενα χρονικα διαστηματα να οριζει ημερομηνιες εξετασης. Αυτα χοντρικα γινοντε σε πολλες χωρες εξω. Κατι που δυστυχως δεν εχει συμβει ακομα στην Ελλαδα. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω πως εχει συνδιαστει πως οποιος δεν παει σχολειο γινεται σκουπιδιαρης η αντικοινωνικος. Το να εχεις την επιλογη της εναλλακτικης μαθησης ειναι δικαιωμα που πρεπει επιτελους να αναγνωριστει επισημως και στα μερη μας. Τωρα, αν καποιοι πιστευουν πως τα πραγματα ειναι ενταξει και καααααποια στιγμη θα καλυτερευσουν, δικαιωμα τους στη τελικη. Τοσα χρονια διαβαζω και ακουω για την εξυγίανση των σχολειων και του εκπαιδευτικου συστηματος, καθε χρονο λενε καθε περισυ και καλυτερα. Οποιος ενδιαφερεται να διαβασει μια αλλη, διαφορετικη οπτικη γωνια επι αυτου, υπαρχει ενα καλο αρθρο εδω. https://www.vice.com/gr/article/homeschooling-stin-ellada Το δικαίωμα δωρέαν εκπαίδευσης είναι ισοδύναμο με το δικαίωμα δωρεάν περίθαλψης. Ωραία εσύ έχεις λεφτά μπορείς να φέρνεις δάσκαλο σπίτι σου να διδάσκει το παιδί σου. Ο άλλος που ζει με έναν μισθό 4 κεφάλια πρέπει να πουλήσει το σώβρακο του για να ανταποκριθεί στις "εκπαιδευτικές" του ανάγκες; Και ποιός σε λέει εσένα ότι το σχολείο είναι μόνο η μετάδωση γνώσεων; Και επίσης, λογικό είναι το σχολείο να έχει μία ύλη γιατί το παιδί στο τέλος θα εξεταστεί στις ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ που για όλη την Ελλάδα είναι ίδια η ύλη. Και σταμάτα να βλέπεις VICE και να πιστεύεις ότι μορφώνεσαι "εκτός του συστήματος" γιατί με τέτοια δοκάρια που πετάς μάλλον το αντίθετο πέτυχες.
agamoi-thytai Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Από τα φροντιστήρια ζουν χιλιάδες οικογένειες. Το κράτος με το να αφήνει τα σχολεία σε μπάχαλο, προστατεύει τις τόσες οικογένειες. Επίσης οι δάσκαλοι/καθηγητές με 700€ το μήνα τι να πρωτοκάνουν ; Αμάν πια. Ολά στραβά τα βλέπετε... 1
pontez2 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ευρύ τόπικ, ξέρω, αλλά θέλω να παραπέμψω κάπου συγκεκριμένα. Εμένα η οικογένεια μου έχει στενές σχέσεις με την εκπαίδευση και μπορώ να μαθαίνω πράγματα ας πούμε πιο inside για το τι γίνεται μέσα στο σχολείο που για εμένα θα είναι η πηγή του μέλλοντος (ας πούμε έστω για το νόημα των παρακάτω που θα ακολουθήσουν). Πρόβλημα 1: Δεν επιβάλλονται ποινές Αληθές παράδειγμα: Οι μαθητές γράφαν εξετάσεις (το συμβάν έγινε προχθες 15 Μαΐου). Τα κινητά απαγορεύονται εν ώρα εξετάσεων αλλά χαριστικά επιτρέπεται στους μαθητές να τα τοποθετούν επάνω στην έδρα των καθηγητών αλλά σε καμία περίπτωση να τα έχουν πάνω τους. Μετά την εξέταση πιάνεται μαθήτρια με κινητό κάτω από το θρανίο (ανοικτό κιόλας). Η καθηγήτρια βαριόταν την "βαβούρα" που θα άκουγε από τους γονείς της μαθήτριας που απλώς την άφησε να φύγει, δίχως ίχνος τιμωρίας. Πρόβλημα 2: Δημοσιουπαλληλίστικη νοοτροπία Γιατί οι καθηγητές δεν νοιάζονται πλέον για τις δουλειές τους; Έχουν την εντύπωση ότι εκείνοι μόνο να μπαίνουν να κάνουν """""""μάθημα""""""" πρέπει αλλά η δουλειά να γίνεται στο γνωστό φροντιστήριο. Δεν είναι τυχαίο να συναντήσεις χημικούς να κάνουν φυσική κατεύθυνσης Β' Λυκείου επειδή βαριούνται να τρέχουν σε δύο και τρία σχολεία και προτιμούν να κάνουν άγνωστα για αυτούς πράγματα, και όχι μόνο αυτό, αλλά να αξιολογούν μαθητές σε αντικείμενο που δεν κατέχουν!!!! (αχ θυμώνω ήδη) Πρόβλημα 3: Επειδή οι καθηγητές δεν νοιάζονται πλέον, οι μαθητές το σχολείο το βλέπουν παιδική χαρά Αυτό κυρίως γίνεται στο Λύκειο κατά την γνώση μου. Επειδή οι καθηγητές επαναπαύονται στην μαθητική υπεροχή των φροντιστηρίων δεν νοιάζονται να παράξουν κάτι, και απλώς απολαμβάνουν τον μισθό τους και οι μαθητές απλώς κάνουν λαμπόγυαλο τα πάντα. Μιας και ούτε ποινές επιβάλλονται, το σχολείο γίνεται κυριολεκτικά το γκέτο του κάθε αληταρά. Αυτά μου ήρθαν τώρα πρόχειρα (αν και έχω πολλά ακόμη). Η ερώτηση είναι η εξής: Γιατί καταλήξαμε σε τέτοια κατάσταση; Γιατί δεν εκτιμάται η μόρφωση από τους νέους που -και καλά- πρέπει να κοιτούν μπροστά; Πώς θα λυθεί; 1. Οι ποινές ειναι σχετικές και έχουν να κάνουν πάντα με τον σύλλογο των καθηγητών και ίσως με τον σύλλογο γονέων. Έχει γινει θέμα για τις πολύ αυστηρές ποινές για ψίλου πήδημα. Το "σκονάκι" οποιασδήποτε μορφής, εφόσον πιαστεί επ αυτοφόρω συνήθως απαιτεί μονογραφή κόλας, αλλά δεν ειναι απαραίτητο. Υπάρχουν καθηγητές που απλά παίρνουν οτι έχεις γράψει ως εκεινη την ωρα και σε αφήνουν να συνεχίσεις. Το οτι δεν τιμωρηθηκε λοιπόν ο μαθητής δεν αποτελεί επιχείρημα πως τα σχολεία πάνε προς το χειρότερο (πάνε αλλά για άλλους λόγους ) 2. H δημοσιουπαλληλική νοοτροπία ισχύει συνήθως στους παλιούς εκπαιδευτικούς, αυτούς δηλαδή που μπήκαν με την επετηρίδα πριν το 1997 χωρις φυσικά να γενικεύω διότι έχουμε γνωρισει εξαιρετικους εκπαιδευτικους. Οι υπόλοιποι έχουν μπει με εξετάσεις. Ναι δυστυχως με τις ευχές του υπουργείου Παιδείας, ο μονιμος εκπαιδευτικός μπορει να έχει τριπλοαναθέσεις για να μη τρέχει σε 2-3 σχολεία να καλύπτει ωράριο. Αυτο ισχύει εδω και χρόνια. 3. Το τελευταίο ειναι πολύ γενικό και πάλι. Τα σχολεία στελεχώνονται σε μεγάλο βαθμό απο αναπληρωτές που ειναι overqualified σε θέματα προσόντων. Το ενδιαφέρον τους ειναι τεράστιο. Σπάνια θα βρεις αναπληρωτή που ειναι μέτριος εκπαιδευτικός. Επειδη ομως εσυ το πας πάλι στις ποινές, σου ξαναλέω οτι το θέμα ποινής ειναι πολύ σχετικό και καιει υπερβολικά. Εχουμε καταντήσει να πηγαίνει ο μέσος γονιός στο σχολείο και να ζητάει συνέχεια τον λόγο απ τον καθηγητή που ισως φωναξε στο βλαστάρη του και να του κάνει και αναφορά. Μια απλή αναφορά σε εκπαιδευτικό τον βάζει σε μεγάλους μπελάδες για όσους δεν ξέρουν. Γενικά το πρόβλημα δεν ειναι ο εκπαιδευτικός αλλά το οτι τόσα χρόνια δεν έχει σταθερό σύστημα διδασκαλίας, αυξάνεις συνεχώς τα τμήματα για να μη προσλάβεις νέους εκπαιδευτικους (ο μοναδικός τομέας του δημοσίου που προσλαμβάνει ελάχιστους υπαλλήλους ως μόνιμους ειναι η εκπαίδευση), κλείνεις συνεχώς σχολεία ή τα συγχωνεύεις και έχεις 30.000 ανθρωπους που αναπληρωνουν κάθε χρόνο τον εαυτό τους. Κάθε κυβέρνηση κάνει το κομμάτι της, χωρις να υπάρχει λυση επι της ουσίας. Εννοείται οτι καμία δε θέλει να καταργηθουν οι πανελλαδικές διοτι έτσι θα κλεισουν τα φροντιστήρια αλλά και θα υπάρξει και ανάγκη για πρόσληψη προσωπικού και στα πανεπιστήμια αλλά και η ανάγκη να δωθουν νέες πανεπιστημιακές έδρες. Για παράδειγμα προσφατα έμαθα πως η επιστήμη της λαογραφίας έχει μόλις 3 καθηγητές πανεπιστημίου σε όλη την Ελλάδα!!!!! Αυτά ειναι τραγικά πράγματα όταν μέσα στη βουλή έχεις δεκάδες αργοσχολους με τεράστιους μισθους, ενω ξέρεις οτι ένας μονιμος εκπαιδευτικος πλέον προσλαμβάνεται με το τεράστιο ποσό των 623 ευρώ το μήνα! 1
Ablaoublas_542 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Μα...μα..μα εδω στο ιδιο φορουμ δεν ηταν που βγαλατε τα ιδιωτικα αχρηστα γιατι το ιδιο καλη δουλεια γινοταν στα δημοσια? Οσο για το homeschooling οτι να ναι επιχειρημα το οτι προσφερει καλυτερη εκπαιδευση... και κοινωνικοποιηση απο που αν οχι απο το σχολειο? Αμα ειναι να μαθαινουν τα παιδια σε στυλ κουρδιστο πορτοκαλι, πιο αποτελεσματικο θα ειναι. Και μετα οταν πρεπει να βγουν στην κοινωνια να ειναι στο spectrum ολα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα