Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

 1) οταν εγραφα σέ αλλο θέμα πρίν μέρες οτι γεμίσαμε απατεώνες κάτι ηξερα...συνάδελφος πήγε χθές τό αμάξι του γιά μικρό service σέ μεγάλη κάθετη μονάδα συνεργείου αυτ/των ,

μέ αρκετά  κατ/τα στην αθήνα κ διαφημιζόμενη αρκετά στόν εντυπο τύπο,(οχι δηλαδή σέ κάποιο συνεργείο τής πλάκας) μεταξύ αλλων θά τού αλλαζαν κ  ενα 

ημίμπαρο (τό οποίο τό αγόρασε αυτός 12 ευρώ κ τούς τό πήγε) τόν πήραν τηλ. κ τού ειπαν σχεδόν κύριε @αλάκα δέν κάνει τό ημίμπαρο αυτό ,κ τό αμάξι πιάνει τήν ράμπα κ πρέπει η νά αφησουμε τό παλιό η νά μάς φέρετε εσείς η νά τό βρούμε εμείς...δέν μπορώ νά φύγω από τήν δουλειά οπότε βρείτε το εσείς...πάει λοιπόν ο αγαθός καλός συνάδελφος νά πάρει τό αμάξι ...κ τού λένε 40 ευρώ τό κόστος τού ανταλ/κού...

ωραία λέει αυτός ποιάς εταιρίας βάλατε κ νά δώ κ τό τιμολόγιο η τήν απόδειξη πού τό πληρώσατε γιά νά σάς πληρώσω ,οχι τού λέει αυτή (ηταν γυναίκα η υπεύθυνη τού συνεργείου) μέ δικαιολογίες τού κώλου κ μπλά μπλά ακρη δέν εβγαζε ,οπότε σάν @αλάκας πλήρωσε τό ανταλ/κό μήν μπορώντας νά κάνει διαφορετικά...δηλαδή ληστεία κ κλοπή μετά κοροιδίας κ δουλέματος...κ δέν ξέρει κ τί ημίμπαρο τού βάλανε ??

 

2) πάει μετά νά επιστρέψει τό λάθος (κατά τό συνεργείο...) σέ μεγάλο κατάστημα ανταλ/κών πού τό αγόρασε (επί τής κάρπου στό νέο κόσμο) κ τού λένε πέρασαν 4 ημέρες από τήν αγορά κ δέν γίνεται αλλαγή τού ανταλ/κού γιατί θά εχει πρόβλημα τό λογιστήριο κ αυτό ειναι τό σύστημα τού μαγαζιού μας ...κ οτι βάσει αδείας κ πλαισίου σωστό ειναι αυτό πού σάς δώσαμε...τί νά κάνει

εφυγε απογοητευμένος - τσαντισμένος - νευριασμένος ....κ από τό συνεργείο κ από τό μαγαζί μέ τά ανταλ/κά ... κ η ζωή συνεχίζεται ομορφα κ ωραία εν μέσω ψευτών κλεφτών απατεώνων ...

καληνύχτα σας ...

 

2 ερωτήσεις:

 

1. Πριν αφήσει το αμάξι, ρώτησε στο συνεργείο αν κάνει το ανταλλακτικό που ήθελε αλλαγή;

2. Κανένα κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να δέχεται αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων (εκτός αν μιλάμε για εξ αποστάσεως αγορά όπου ισχύουν άλλα) και φυσικά η πολιτική του εκάστοτε καταστήματος μετράται θετικά ή αρνητικά από τον αγοραστή. Κατά την αγορά ρώτησε τι ισχύει για επιστροφές ή αλλαγές;

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

οταν εχεις δουλεια,και δεν μπορεις να ασχοληθεις,πηγαινεις το οχημα σε συνεργειο,με ολα τα συνεπαγομενα..σε εναν αριθμο πλαισιου,μπορει να εχουν αλλα στην λιστα,και αλλα περασμενα στο οχημα.ουκ ολιγες φορες,μου πουλησαν διαφορετικο ανταλακτικο,σε ολα τα οχηματα μου,αλλα το αργοτερο,την επομενη,πηγαινα για αλλαγη,μαζι με το φθαρμενο,και οταν δεν το ειχαν,επιστροφη χρηματων και παμε για αλλα.....το παλιο αλλαγμενο ανταλακτικο το πηρε πισω;

 

 

Συμφωνω απολυτα !!! Επισης οταν δεν εχεις την δυνατοτητα να αποδειξεις οτι ...δεν εισαι ελεφαντας αν σου λενε οτι το ανταλλακτκο  που τυς πηγες δεν ειναι συμβατο που μπορει και να ειναι .

Δημοσ.

2 ερωτήσεις:

 

1. Πριν αφήσει το αμάξι, ρώτησε στο συνεργείο αν κάνει το ανταλλακτικό που ήθελε αλλαγή;

2. Κανένα κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να δέχεται αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων (εκτός αν μιλάμε για εξ αποστάσεως αγορά όπου ισχύουν άλλα) και φυσικά η πολιτική του εκάστοτε καταστήματος μετράται θετικά ή αρνητικά από τον αγοραστή. Κατά την αγορά ρώτησε τι ισχύει για επιστροφές ή αλλαγές;

 

Σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορείς να καταλάβεις εξαρχής εάν ταιριάζει το ανταλλακτικό 100% με το αυτοκίνητο.

Αυτό θα το διαπιστώσεις την ώρα που θα βγάζεις το παλιό ανταλλακτικό και θα προσπαθείς να τοποθετήσεις το καινούργιο.

 

Τώρα για το περί επιστροφής που λές.

Όλα τα καταστήματα είτε "φυσικά" είτε "ηλεκτροινικά" έχουν την υποχρέωση να δέχονται τις επιστροφές των προϊόντων εντός 14 ημερών απο την αγορά τους.

 

Τώρα για ποιό λόγο αρνήθηκαν να του επιστρέψουν τα χρήματα εφόσον επέστρεψε "άθικτο" το ανταλλακτικό τι να σου πώ ....

 

Ίσως φοβήθηκαν ότι έχει "δουλευτεί" το ανταλλακτικό ;;

 

Αυτό περί λογιστηρίου που του ανέφεραν δεν ακούγεται σαν καλή δικαιολογία.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγώ κι εσύ δεν μπορούμε να καταλάβουμε, αλλά θεωρώ ο επαγγελματίας μπορεί, αρκεί να το πας με το κουτί του και την απόδειξη αγοράς.

 

Αναφορικά με την επιστροφή προϊόντων, δεν είναι σωστό αυτό που λες. Μόνο για εξ αποστάσεως αγορά έχεις δικαίωμα για αναίτια υπαναχώρηση της αγοράς σου και το κατάστημα την υποχρέωση για αποδοχή του δικαιώματός σου. 

Δημοσ.

Αυτό λέω και εγώ, ο επαγγελματίας μπορεί να καταλάβει κάτι που δεν έγινε στην περίπτωση αυτήν για κάποιο λόγο ...

Ενοείται πως θα έχεις και συσκευασία και απόδειξη μαζί.

 

Είχα την εντύπωση ότι η Ευρωπαική οδηγία των 14 ημέρών ίσχυε πλέον και για τα "φυσικά" αλλά και για τα "ηλεκτρονικά καταστήματα".

Μάλιστα...

  • Like 1
Δημοσ.

αυτα τα γραφεις εκ του ασφαλους.ο αλλος που δεν γνωριζει,και μαλλον δεν εχει και δευτερο οχημα οπως εσυ,καιγεται να εχει ετοιμο το οχημα,για να μπορει να μετακινητε.

To αυτοκίνητο δεν ακινητοποιείται απο το ακρομπαρο, ...και στο τέλος τέλος αν βιάζετε απλά πληρώνει κάτι παραπάνω και τέλος.

Δημοσ.

Συμφωνω απολυτα !!! Επισης οταν δεν εχεις την δυνατοτητα να αποδειξεις οτι ...δεν εισαι ελεφαντας αν σου λενε οτι το ανταλλακτκο  που τυς πηγες δεν ειναι συμβατο που μπορει και να ειναι .

τό ανταλλακτικό από τήν αδεια τού αυτοκινήτου κ σύμφωνα μέ χρονολογία κ πλαίσιο ηταν τό σωστό πού τούς πήγε,

στό συνεργείο οταν κατέβασαν τό παλιό τού  ειπαν οταν πήγε νά πάρει τό αμάξι  τό εξής κουφόόόό ? ? ? οτι τό αμάξι μάλλον εχει τρακάρει κ τού εβαλαν αλλο ημίμπαρο ισως από αλλο αμάξι ...καλά κ πώς ταίριαξε εκεί πού κουμπώνει τούς ρώτησε  ? αυτοί μπλά μπλά ...

θά ξαναπάει στό συνεργείο από δευτέρα κ θά απαιτήσει νά μάθει τί μάρκα τού εβαλαν  κ νά σηκώσουν τό αμάξι γιά νά δεί  αν τού εβαλαν κανένα μεταχειρισμένο ....κ τό πλήρωσε γιά χρυσό...οσο γιά τήν επιστροφή στην autoflan.gr ειναι πολιτική τού μαγαζιού μέσα σέ 4 ημέρες γιά επιστροφή οχι μόνο χρημάτων αλλά κ γιά συμψηφισμό αλλης αγοράς ...οπως πήγε νά κάνει ο φίλος κ συναδελφός μου

To αυτοκίνητο δεν ακινητοποιείται απο το ακρομπαρο, ...και στο τέλος τέλος αν βιάζετε απλά πληρώνει κάτι παραπάνω και τέλος.

νά πληρώσει κάτι παραπάνω ...οχι ομως κ 200% η κ 300%  παραπάνω (οπως εδώ),

πάντως οι τιμές κυμαίνονται από 12 εως 20 ευρώ τό ενα ημίμπαρο γιά αυτό τό αμάξι μού ειπε αφού ρώτησε εξω κ νά μήν ξέρει  κ τί μάρκα τού εβαλαν ? επιμένω γιά απατεώνες κ επαγγελματίες κλέφτες...οποιος θέλει συμφωνεί οποιος δέν θέλει ...δικαίωμά του...

Δημοσ.

Συνολικα ποσο του πηγε με ευθυγραμμιση και εργασια;Κανενα 100ρικο θυμαμαι ειχα δωσει εγω με αγνωστου πατρος ημιμπαρο σε κατι λαμογια...

Η λυση επειδη κανενας δεν δινει τιμολογια αγορας ειναι να βρειτε ενα συνεργειο εμπιστοσυνης...

Εγω μενω βριλλησια και το παω αγια βαρβαρα πλεον μιας και στην περιοχη δεν βρηκα κατι αξιο εμπιστοσυνης..

Δημοσ.

Συνολικα ποσο του πηγε με ευθυγραμμιση και εργασια;Κανενα 100ρικο θυμαμαι ειχα δωσει εγω με αγνωστου πατρος ημιμπαρο σε κατι λαμογια...

Η λυση επειδη κανενας δεν δινει τιμολογια αγορας ειναι να βρειτε ενα συνεργειο εμπιστοσυνης...

Εγω μενω βριλλησια και το παω αγια βαρβαρα πλεον μιας και στην περιοχη δεν βρηκα κατι αξιο εμπιστοσυνης..

 75 ευρώ εδωσε γιά τήν εργασία μαζί μέ τήν ευθυγράμμιση (πού τήν εκαναν μέσα στό ιδιο συνεργείο κ οχι εξω ) + 40 ευρώ πού πλήρωσε κερατιάτικα τό ημίμπαρο (χωρίς απόδειξη ολα

αυτά δηλ. εργασία + ημίμπαρο ) αλλά τού εκαναν κ αλλες 2-3 εργασίες (αλλαγή 2 ακρόμπαρων + αλλαγή φούσκας ημιαξονίου κ κάτι

αλλο αλλά μού διαφεύγει αυτή τήν στιγμή) μέ δικά του ανταλ/κά ολα αυτά  ,δέν ειχε κανένα παράπονο από τό κόστος τής εργασίας κ 

τήν δουλειά πού τού εκαναν ,εκτός από τό κλέψιμο στό ημίμπαρο + βγαλμένα ολα σχεδόν τά χαρτιά πού ειχε στό ντουλαπάκι τού

αυτ/νήτου στό κάθισμα τού συνοδηγού ? ? + 2-3 δαχτυλιές από λάδια στό καπό του αυτοκινήτου...

Δημοσ.

Ανάλογα το ανταλλακτικό, σετ συμπλεκτη εμείς δίνουμε 1 χρονο εγγύηση, δισκόπλακες το ίδιο, αντλία νερού 1 χρονο.. Εξαρτάται την εταιρία φίλε μου.

 

Κ για όποιον θέλει να με ακούσει..

 

Ανταλλακτικά μόνο από eltreka or Multipart πουθενά αλλού. Εκτός και αν δεν βρίσκεται σε καμία από τις 2 αυτό που ψάχνεται.

συμφωνώ γιά eltrekka k multipart αλλά κ γιά ιαπωνική ,αλλά εχουν ενα τεράστιο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ...γιά νά μάθεις τιμή ανταλ/κού η αν τό εχουν πρέπει η νά τούς πάρεις τηλ. (πού θά ειναι θαύμα αν πιάσεις γραμμή...κ βιάζονται αμέσως νά τό κλείσουν ) η θά πρέπει νά πάς από εκεί...δηλ.ταλαιπωρία αφάνταστη κ ειδικά αν μένεις μακρυά ,γιατί δέν εχουν αναλυτικό site γιά νά βλέπεις τί αγοράζεις κ σέ τί τιμή...(γιά μένα πολύ βασικά αυτά) εγώ αγοράζω από onparts.gr κ maxxparts .gr  κ μέχρι τώρα ποτέ δέν ειχα κανένα πρόβλημα .

Δημοσ.

Η ιαπωνική και η ελτρεκα δε θα ασχοληθούν με εμένα κι εσένα .δίνουν έμφαση στα συνεργεία που τους κάνουν τζίρο . Στα συνεργεία για να μην τους ζαλίζουν τους έχουν πρόγραμμα στυλ techdoc βάζουν στοιχεία αυτοκινήτου και βλέπουν ανταλλακτικά και τιμές .

Θεορω ότι εσκεμμένα γίνεται και δεν έχουν χύμα τιμές για να μην μπορείς να συγκρίνεις άμεσα online με κάποιους .Στα Χανιά πάντως είναι οι μόνοι που έχουν ετοιμοπαραδοτα πράγματα ακόμα και γνήσια που η αντιπροσωπεία σου λέει σε 1-2 μέρες

Δημοσ.

συμφωνώ γιά eltrekka k multipart αλλά κ γιά ιαπωνική ,αλλά εχουν ενα τεράστιο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ...γιά νά μάθεις τιμή ανταλ/κού η αν τό εχουν πρέπει η νά τούς πάρεις τηλ. (πού θά ειναι θαύμα αν πιάσεις γραμμή...κ βιάζονται αμέσως νά τό κλείσουν ) η θά πρέπει νά πάς από εκεί...δηλ.ταλαιπωρία αφάνταστη κ ειδικά αν μένεις μακρυά ,γιατί δέν εχουν αναλυτικό site γιά νά βλέπεις τί αγοράζεις κ σέ τί τιμή...(γιά μένα πολύ βασικά αυτά) εγώ αγοράζω από onparts.gr κ maxxparts .gr κ μέχρι τώρα ποτέ δέν ειχα κανένα πρόβλημα .

Ναι αλλά ξέρεις ότι θα πάρεις καλό ανταλλακτικό... Και το online που λες δεν τα ξέρω καθόλου γιατί αγοράζω από κατάστημα εγώ πάντα.

Γενικά είμαι της άποψης να βρεις ένα σωστό συνεργείο το οποίο βάζει μικρό καπέλο στα ανταλλακτικά, έτσι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από όλες τις απόψεις.

Δημοσ.

συμφωνώ γιά eltrekka k multipart αλλά κ γιά ιαπωνική ,αλλά εχουν ενα τεράστιο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ...γιά νά μάθεις τιμή ανταλ/κού η αν τό εχουν πρέπει η νά τούς πάρεις τηλ. (πού θά ειναι θαύμα αν πιάσεις γραμμή...κ βιάζονται αμέσως νά τό κλείσουν ) η θά πρέπει νά πάς από εκεί...δηλ.ταλαιπωρία αφάνταστη κ ειδικά αν μένεις μακρυά ,γιατί δέν εχουν αναλυτικό site γιά νά βλέπεις τί αγοράζεις κ σέ τί τιμή...(γιά μένα πολύ βασικά αυτά) εγώ αγοράζω από onparts.gr κ maxxparts .gr  κ μέχρι τώρα ποτέ δέν ειχα κανένα πρόβλημα .

συμφωνώ και επευαξάνω για onparts και maxxparts , ειδικώς η δεύτερη. Εξαιρετική εξυπηρέτηση και ποτέ δε μου έχουν δώσει λάθος ανταλλακτικό.

Δημοσ.

συμφωνώ και επευαξάνω για onparts και maxxparts , ειδικώς η δεύτερη. Εξαιρετική εξυπηρέτηση και ποτέ δε μου έχουν δώσει λάθος ανταλλακτικό.

Το λάθος να ξέρετε το κάνει ο πωλητής.. Αν είναι άπειρος θα γίνει λάθος.

Δημοσ.

Το λάθος να ξέρετε το κάνει ο πωλητής.. Αν είναι άπειρος θα γίνει λάθος.

 

'Ετσι ακριβώς. Υπάρχουν πωλητές "γάτες" που οι γνώσεις τους φτάνουν σε επίπεδο...wikipedia και άλλοι (δυστυχώς πολλοί τελευταία) που δεν ξέρουν που παν τα 4.

Είναι απλά "χειριστές τερματικού" και αν το "τερματικό" λέει κάτι λίγο διαφορετικό (ή δεν τα λέει όλα) τότε απλά δεν βγαίνει άκρη.

Θυμάμαι παλιά στην Eltreka του Νέου Κόσμου (που πιο παλιά ήταν Lucas και ήταν στο Φιξ) υπήρχε κάποια κυρία (δεν είμαι σίγουρος για το όνομα αλλά νομίζω την έλεγαν Γαρουφαλιά) η οποία ήταν πραγματικά αστέρι. Της έδειχνες άσχετο ανταλλακτικό και σου έλεγε αμέσως τι αμάξι είναι και τον αντίστοιχο κωδικό που είχαν αυτοί ή της έλεγες μοντέλο/κινητήρα και πάλι σου έδινε ότι έπρεπε.

Οι γνώσεις της γύρω από τα ανταλλακτικά γενικότερα αλλά και το στοκ τους ειδικότερα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ήταν γυναίκα (ξέρω ότι δεν είναι πολύ politically correct το σκεπτικό μου  :-) ) και άρα δεν περίμενες κάτι τέτοιο σε "ανδροκρατούμενο" τομέα, με άφηναν πάντα έκπληκτο σαν την πρώτη φορά που την είχα δει.

'Εφαγα μεγάλη απογοήτευση όταν κάποια στιγμή έφυγε αφού μου έδινε μια σιγουριά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...