Προς το περιεχόμενο

Άλλα κόλπα από το skroutz.gr


Litost

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ήξερα οτι έχει τέτοια συμπεριφορά το σκρουτζ. Μπήκα και στο FB και έπαθα πλάκα για το πόσες αρνητικές έχει για αυτό το θέμα αλλά και το αλαζονικό τους ύφος.

Μπήκα και στο bestprice. Ωραία σελίδα, αλλά έχει ποικιλία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπα δεν νομίζω...

Ε τοτε ας κατσει στο σκρουτζ που κοιταει ν βολευει τ μαγαζια κ να αδιαφορει γ τον πελατη.

 

Διαλεγει ο καθενας και παιρνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα δεν νομίζω...

Απλα θελει τον χρονο του , ηδη γυριζει το πραγμα και καλα κανει ...

Το μονοπωλιο δεν οφελησε ποτε κανεναν παρα μονο τον ιδιοκτητη της μονοπολυ ! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Μετά από χρόνια εγγεγραμμένο μέλος στο skroutz αποφάσισα κι έκανα διαγραφή του λογαριασμού μου. Κι αυτό διότι ενδιαφέρονται μόνο για τα καταστήματα και όχι για τον καταναλωτή. Και όλες τους οι κριτικές είναι κατευθυνόμενες για να είναι θετικές... ή εάν βάλουν καμία αρνητική κριτική αυτή θα είναι light....!!!! Δεν θα σε αφήσουν να βάλεις λέξεις και πράγματα που δεν τους αρέσουν... Αλλά όταν κατάστημα χρεώνει ΤΑ ΔΙΠΛΆ και δεν αναρτείς αρνητική αξιολόγηση με δόλο και προσπαθείς να την κατευθύνεις στο τί θα γράψει ο καταναλωτής αυτό  είναι ΑΙΣΧΟΣ!!!! Σιχάθηκα λοιπόν τους κυρίους αυτούς και δεν πρόκειται να τους κάνω τη χάρη να ξαναδώσω πληροφορίες και συμβουλές για να τους κάνω μάγκες κι από πάνω να μας περνάνε για ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟϊΔΑ...!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, stormoffire είπε

Μετά από χρόνια εγγεγραμμένο μέλος στο skroutz αποφάσισα κι έκανα διαγραφή του λογαριασμού μου. Κι αυτό διότι ενδιαφέρονται μόνο για τα καταστήματα και όχι για τον καταναλωτή. Και όλες τους οι κριτικές είναι κατευθυνόμενες για να είναι θετικές... ή εάν βάλουν καμία αρνητική κριτική αυτή θα είναι light....!!!! Δεν θα σε αφήσουν να βάλεις λέξεις και πράγματα που δεν τους αρέσουν... Αλλά όταν κατάστημα χρεώνει ΤΑ ΔΙΠΛΆ και δεν αναρτείς αρνητική αξιολόγηση με δόλο και προσπαθείς να την κατευθύνεις στο τί θα γράψει ο καταναλωτής αυτό  είναι ΑΙΣΧΟΣ!!!! Σιχάθηκα λοιπόν τους κυρίους αυτούς και δεν πρόκειται να τους κάνω τη χάρη να ξαναδώσω πληροφορίες και συμβουλές για να τους κάνω μάγκες κι από πάνω να μας περνάνε για ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟϊΔΑ...!!!!

Καλώς όρισες καταρχήν στον καπιταλισμό και το ελεύθερο εμπόριο.
Κατά δεύτερον το τί χρεώνει το κάθε κατάστημα είναι θέμα του καταστήματος και όχι του skroutz.
Κατά τρίτον, αν πήγες να κάνεις αρνητική αξιολόγηση λόγο της μεγαλύτερης τιμής μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά.
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ με τη σειρά μου, το ίδιο κάνω σιγά σιγά. Κριτικές (όπου παρέχεται η δυνατότητα, λόγω ύπαρξης φυσικής έδρας λ.χ.) μόνο μέσω Google maps. Πριν λίγα χρόνια έμαθα δε, ότι ο ένας εκ των τριών (συνιδρυτών) ήταν συμμαθητής μου στο σχολείο. Μια λύση θα ήταν να τον προσεγγίσω για να δώσω ένα feedback (δεν θα ήμουν και ο πρώτος υποθέτω). Από την άλλη όμως σκέφτηκα, ότι αποκλείεται να μην είναι υπόψην τους όλος αυτός ο μικρός χαμός που έχει δημιουργηθεί, με την λογοκρισία στις αξιολογήσεις. Να παρεκτρέπονται αρκετοί και να γράφουν ό, τι τους κατέβει στην κούτρα είναι ένα δεδομένο, απέχει παρασάγγας όμως από την συστηματική και αδιάλειπτη "τροποποίηση" των σχολίων (είτε αυτή λέγεται απόρριψη είτε προσαρμογή αυτών). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dpolal είπε

Καλώς όρισες καταρχήν στον καπιταλισμό και το ελεύθερο εμπόριο.
Κατά δεύτερον το τί χρεώνει το κάθε κατάστημα είναι θέμα του καταστήματος και όχι του skroutz.
Κατά τρίτον, αν πήγες να κάνεις αρνητική αξιολόγηση λόγο της μεγαλύτερης τιμής μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά.
 

Όχι φίλε μου. Πρώτη φορά θα έκανα αρνητική κριτική για κάποιο κατάστημα για να γλιτώσω και τους άλλους... Εάν θα έβλεπες όλες οι κριτικές μου ήταν καλές και θετικές, είτε επρόκειτο για κατάστημα είτε επρόκειτο για προϊόν. Ενώ πλήρωσα με κάρτα κι επειδή περίμενα γενικά και άλλα πράγματα που είχα παραγγείλει.... πλήρωσα καί με αντικαταβολή για το ίδιο πράγμα.... Δηλαδή το πλήρωσα 2 φορές!!!! Το κατάστημα δήθεν αναγνώρισε το λάθος τους και θα μου έστελνε άμεσα τα χρήματα τα άλλα τόσα επιπλέον που πλήρωσα απο λάθος τους στο IBAN που τους έστειλα... ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ!!!!! ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ!!! Και το skroutz το πείραζε δήθεν λέξεις όπως : ( ότι δεν ενδιαφέρθηκαν, η κατάθεση είναι άμεση... που έγραφα για την επιστροφή των χρημάτων που ήτανε να κάνουν...) και προσπαθούσαν να με καθοδηγήσουν με λίγα λόγια στο τί και πώς θα διατυπώσω αυτό που θέλω να πω στον κόσμο ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Απότι έχω καταλάβει, αρκετά από τα μαγαζιά του σκρουτζ είναι "χαϊδεμένα" από αυτό και πολύ δύσκολα δημοσιεύουν τις αρνητικές.

Έκανα το καλοκαίρι μια αρνητική για ένα φαρμακείο και ανέβηκε με την μία.

Για ένα άλλο φαρμακείο που μου έκανε μεγάλη καθυστέρηση δεν την ανέβασαν δύο φορές.

Πιο πρόσφατα πήρα κάτι εργαλεία από ένα μαγαζί με 70 θετικές και καμία αρνητική. Πέρασαν 20 μέρες να παραλάβω. Είχα κάνει σχόλιο στην παραγγελία να μου πουν για την διαθεσιμότητα των προϊόντων, και αναγκάστηκα να στείλω άλλα δύο email μέχρι να δεήσουν να απαντήσουν. Έκανα αρνητική κριτική στο Σκρουτζ, και δεν δημοσιεύτηκε. Μου λένε ότι θέλουν Screenshot με τον αριθμό παραγγελίας. Τους έστειλα που φαινότανε όλα η παραγγελία μαζί με το σχόλιό μου, και μαζί με τα δύο έξτρα mail που έστειλα τις επόμενες μέρες. Μετά λένε ότι υπάρχουν περίεργοι χαρακτηρισμοί στην κριτική μου, και πρέπει να επαναδιατυπώσω. Το έκανα και αυτό παρότι είχα αρχίσει να κουράζομαι, γιατί ήθελα να δημοσιευτεί η κριτική γιατί το κατάστημα μου την είχε σπάσει άσχημα. Μου λένε ότι θα την στείλουν στο κατάστημα για να απαντήσει και θα την δημοσιεύσουν μετά από 10 μέρες. Λίγες μέρες μετά με παίρνει τηλ το κατάστημα προσπαθώντας να μου αλλάξει γνώμη αλλά παραθέτοντας τα γεγονότα κατάλαβαν ότι έχουν κάνει μ@λακία και στο τέλος είπαν "οκ" όταν είπα ότι δεν έχω πρόθεση να την αλλάξω. Ε λοιπόν οι 10 μέρες έχουν περάσει αλλά η κριτική ακόμα να ανέβει. Εντωμεταξύ οι θετικές κριτικές ανεβαίνουν κάθε μέρα χωρίς να περνάνε από κανένα φίλτρο.

Έκανα αρνητική στο google αλλά για μαγαζί με εργαλεία που δουλεύει πολύ μέσω σκρουτζ εκεί μάλλον δεν φαίνεται πολύ. Κοίταξα και στο Bestprice αλλά εκεί δεν υπάρχει αυτό το μαγαζί.

Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική κάποια μαγαζιά χαίρουν τόσο ιδιαίτερης μεταχείρισης από το Σκρουτζ. Τι σχέση έχουν αυτά που δεν έχουν με άλλα μαγαζιά?

Τέλος, καταλήγω ότι δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές. Το Σκρουτζ είναι το κυρίαρχο μέσο με την μεγαλύτερη ποικιλία ενώ το ότι κάμποσοι χρήστες σε μερικά φόρουμ έχουν αναφέρει τις αθέμιτες αυτές πρακτικές δεν τους νοιάζει, κοινώς τους έχουμε κλ@σει μια μάντρα και πολύ που σκοτίστηκαν. Επίσης βλέπω ότι στην σελίδα τους στο facebook δεν υπάρχουν καν κριτικές που αναφέρθηκαν παραπάνω, μάλλον τις έκλεισαν όταν μαζεύτηκαν πολλά σχόλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ απλά. μέθοδοι καρτέλ και συμφωνίες που δεν ανακοινώνονται.

μοναδική μας δύναμη οι ελεγκτικοί μηχανισμοί όπου τους ακουμπάνε και όσο τους ακουμπάνε...και αν δε τους ακουμπάνε τουλάχιστον ας γεμίζουν τα email τους με καταγγελίες να τρώνε εργατοώρες έστω να τις διαβάσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...