paylidis Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Παιδιά δεν είναι ακριβώς έτσι πάντα. Υπάρχουν ξενοδοχεία που ουσιαστικά τα χειρίζεται πλήρως ή σε μεγάλο ποσοστό η booking (πχ 50 δωμάτια δικά μου - παίρνεις τόσα είτε γεμίζουν είτε όχι) 1
temitis Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Όπως είπαν και πιο πάνω μάλλον το ξενοδοχείο έχει κάνει την πατάτα, η booking απλά μεσολαβεί. Δεν νομίζω ότι η booking θα σου κάνει τέτοια έκπτωση αφού (λογικά) είναι λάθος του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να σου βρει ενναλακτική λύση στην ίδια ή σε καλύτερη κατηγορία. Off topic Απλά από περιέργια , σε ποια περιοχής της Κέρκυρας;
vergogc Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 κατι βασικο γιατι δεν ξερετε απο αυτα η συνομιλια που ειχες με την μπουκινγκ εχει να κανει με το ξενοδοχειο..πιθανοτατα το ξενοδοχειο ειχε αυτες τις πρακτικες και απαιτησεις και οχι η booking..η booking απλα ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ με εσενα και το ξενοδοχειο και περνει προμηθεια(ή και οχι ενιοτε) απο την τιμη.. οποτε το ξενοδοχειο φταιει και οχι η Booking.. απλα επρεπε να σου βρει λυση το ξενοδοχειο ακομα και αν πληρωσει απο την τσεπη του για το λαθος... για την ιστορια δες την booking σαν search engine αλλα για ξενοδοχεια.. Εγω δεν βλεπω την Βοοking σαν search engine, γιατι αμα την εβλεπα ετσι, δεν θα εκανα κρατηση μεσω αυτης, αλλα απλα θα εκανα κρατηση κατευθειαν με τον ξενοδοχο μαλλον με καλυτερη τιμη μιας και θα μου μειωνε κατι απο την προμηθεια. Επελεξα booking για σιγουρια οτι δεν θα μεινω στον αερα αν του ξενοδοχου του καβ... και μου το ακυρωσει χωρις λογο. Όπως είπαν και πιο πάνω μάλλον το ξενοδοχείο έχει κάνει την πατάτα, η booking απλά μεσολαβεί. Δεν νομίζω ότι η booking θα σου κάνει τέτοια έκπτωση αφού (λογικά) είναι λάθος του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να σου βρει ενναλακτική λύση στην ίδια ή σε καλύτερη κατηγορία. Off topic Απλά από περιέργια , σε ποια περιοχής της Κέρκυρας; Roulis Hotel το ξενοδοχειο.Γνωριζω οτι πολυ πιθανων να φταιει το ξενοδοχειο. Ομως το βοοκινγκ σιγουρα εχει και αυτο καποιους ορους με τον ξενοδοχο. Ουτως η αλλως για αυτο πληρωνεται ουσιαστικα και απο τις δυο πλευρες. Συνδεει ξενοδοχο με τουριστα...και θετει τους ορους για να προστατευσει και τις δυο πλευρες.
insomnia888 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Από τη στιγμή που πλήρωσες και έκανες την κράτηση αλλά το δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο, η booking μπορεί και είναι υποχρεωμένη από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία να κάνει ΜΟΝΟ δύο πράγματα. 1) Οφείλει να σου βρει άλλο δωμάτιο με θέα θάλασσα στην ίδια περιοχή, σε ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας χωρίς να πληρώσεις ούτε σεντ παραπάνω. 2) Αν δεν σου αρέσει καμία πρόταση, δικαιούσαι 100% επιστροφή χρημάτων, Αν η Μπούκιγκ δεν προβεί σε καμία από τις παραπάνω ξεκάθαρες ενέργειες και προτείνει άλλες απατηλές λύσεις, κάνε απαραίτητα καταγγελία στον ΕΟΤ και..άστην να τρέχει. ΥΓ. Στην booking.com και σε άλλα παρεμφερή site κάνουμε μόνο αναζήτηση ξενοδοχείων και σύγκριση τιμών. Για κράτηση απευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, διαφορετικά περιπτώσεις σαν την παραπάνω συμβαίνουν συχνά.
vergogc Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Από τη στιγμή που πλήρωσες και έκανες την κράτηση αλλά το δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο, η booking μπορεί και είναι υποχρεωμένη από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία να κάνει ΜΟΝΟ δύο πράγματα. 1) Οφείλει να σου βρει άλλο δωμάτιο με θέα θάλασσα στην ίδια περιοχή, σε ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας χωρίς να πληρώσεις ούτε σεντ παραπάνω. 2) Αν δεν σου αρέσει καμία πρόταση, δικαιούσαι 100% επιστροφή χρημάτων, Αν η Μπούκιγκ δεν προβεί σε καμία από τις παραπάνω ξεκάθαρες ενέργειες και προτείνει άλλες απατηλές λύσεις, κάνε απαραίτητα καταγγελία στον ΕΟΤ και..άστην να τρέχει. ΥΓ. Στην booking.com και σε άλλα παρεμφερή site κάνουμε μόνο αναζήτηση ξενοδοχείων και σύγκριση τιμών. Για κράτηση απευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, διαφορετικά περιπτώσεις σαν την παραπάνω συμβαίνουν συχνά. Εγω ηθελα το πρωτο, γιατι ο σκοπος μου ειναι να κανω διακοπες και οχι να παρω τα χρηματα μου πισω. Αυτοι εκαναν το δευτερο, το οποιο εμενα με βγαζει χαμενο γιατι τα πχ 100 ευρω για κρατηση ξενοδοχειου στις αρχες ιουνιου δεν εχουν την ιδια αξια με 100ευρω μετα απο δυο εβδομαδες.
insomnia888 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Εγω ηθελα το πρωτο, γιατι ο σκοπος μου ειναι να κανω διακοπες και οχι να παρω τα χρηματα μου πισω. Αυτοι εκαναν το δευτερο, το οποιο εμενα με βγαζει χαμενο γιατι τα πχ 100 ευρω για κρατηση ξενοδοχειου στις αρχες ιουνιου δεν εχουν την ιδια αξια με 100ευρω μετα απο δυο εβδομαδες. ωραία, άκουσέ με. Θα πεις οτι θέλεις άλλη λύση με θέα θάλασσα στην ίδια περιοχή, και δεύτερη και τρίτη λύση θα ζητήσεις και θα απειλήσεις με καταγγελία στον ΕΟΤ. Εδώ έχουν βολέψει άλλους σαν εσένα που πλήρωσαν 100 ευρώ σε σουίτες των 1000 ευρώ. Είναι υποχρεωμένοι επειδή είναι δικό τους λάθος. Προφανώς ο ξενοδόχος είχε ειδοποιήσει την booking με stop sales για το συγκεκριμένο δωμάτιο αλλά αυτοί δεν ενημέρωσαν έγκαιρα την ιστεσελίδα τους. Είναι δικό τους λάθος και οφείλουν να πληρώσουν.
vergogc Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 ωραία, άκουσέ με. Θα πεις οτι θέλεις άλλη λύση με θέα θάλασσα στην ίδια περιοχή, και δεύτερη και τρίτη λύση θα ζητήσεις και θα απειλήσεις με καταγγελία στον ΕΟΤ. Εδώ έχουν βολέψει άλλους σαν εσένα που πλήρωσαν 100 ευρώ σε σουίτες των 1000 ευρώ. Είναι υποχρεωμένοι επειδή είναι δικό τους λάθος. Προφανώς ο ξενοδόχος είχε ειδοποιήσει την booking με stop sales για το συγκεκριμένο δωμάτιο αλλά αυτοί δεν ενημέρωσαν έγκαιρα την ιστεσελίδα τους. Είναι δικό τους λάθος και οφείλουν να πληρώσουν. Θα κανω αλλη μια προσπαθεια να επικοινωνησω τηλεφωνικα, γιατι τα εμαιλ ουτε τα βλεπουν μου φαινεται.
insomnia888 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 τα παρακάτω λέει η booking στους ξενοδόχους όταν συμβαίνει περίπτωση σαν την δική σου, και αυτό πρέπει να τηρηθεί και στη δική σου περίπτωση. Οφείλουν να σου δώσουν δωμάτιο με θέα θάλασσα στην ίδια περιοχή, σε ίδια ή ανώτερη κατηγορία, αλλιώς, καταγγελία στον ΕΟΤ. Μην περιμένεις να βγει δουλειά με τα mail, πάρτους τηλέφωνο και βγάλτους το λάδι μέχρι να σου δώσουν αυτό που σου αρέσει. Μην ψαρρώνεις, είναι δικό τους λάθος, ας πρόσεχαν.... https://partnerhelp.booking.com/hc/en-gb/articles/213301965-Can-Booking-com-help-me-with-an-overbooking- If you have more than one guest confirmed for the same room for the same date, this is considered an overbooking. Although this situation isn’t ideal, we understand that mistakes can happen. The best — and easiest — way to resolve this to try and accommodate the guest in another of your rooms, of a similar or better category. If this isn’t possible, we would ask you to cover the cost of relocating the guest to nearby accommodation of a similar (or better) standard. If you need help with this, our Customer Service Team is available 24 hours a day. Once the guest has been relocated to suitable accommodation, we’ll cancel the original booking. 1
Tenshi Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Παιδιά δεν είναι ακριβώς έτσι πάντα. Υπάρχουν ξενοδοχεία που ουσιαστικά τα χειρίζεται πλήρως ή σε μεγάλο ποσοστό η booking (πχ 50 δωμάτια δικά μου - παίρνεις τόσα είτε γεμίζουν είτε όχι) Αυτο που περιγράφεις είναι συμφωνίες guarantee (σου κλείνω πακέτο Χ δωμάτια, για Ψ χρονικό διάστημα και σου δίνω ένα ποσό Ω). Κάτι τέτοιο είναι απλά ανέφικτο για την Booking,αφού θα πρέπει να διαχειρίζεται άμεσα εκατομμύρια ξενοδοχεία ανα την υφήλιο.Απλά δέν έχει το προσωπικό.Τέτοιες συμφωνίες κλείνονται με agents σε τοπικό επίπεδο. Η Booking λειτουργεί με πολιτική allotment.Σάν ξενοδόχος προσφέρεις για παράδειγμα, 5 μονόκλινα και 10 δίκλινα, κάθε μέρα, για τους επόμενους 6 μήνες.Αν "πουληθούν" μέσω Booking,έχει καλώς και πληρώνεσαι αναλόγως...αν πάλι όχι,απλά δέν παίρνεις μία για τα απούλητα δωμάτια. Όπως και να έχει, το ξενοδοχείο μέσω της συμφωνίας είναι υποχρεωμένο να παρέχει/κρατάει διαθέσιμα 15 δωμάτια κάθε μέρα για την Booking. Για μένα,η πατάτα είναι αποκλειστική ευθύνη του ξενοδοχείου.Είτε έπαιξε το παιχνίδι του overbooking και έχασε, είτε απλά ξέχασε να κλείσει δωμάτια απο το inventory. Ναί,ισχύει οτι αντιπρόσωπος της Booking ήρθε σε επαφή με τον TS,σε συνεννόηση πάντα με τον ξενοδόχο.Απλά ο τελευταίος δέν ήθελε να βγάλει τα κάστανα απο την φωτιά και να φάει το σκατό (που του αξίζει) στο ενδιάμεσο. Τι γίνεται τώρα;Απλά ασκείς πίεση, στην Booking και αυτή με την σειρά της στο ξενοδοχείο. Το πιο απλό penalty είναι να μπλοκάρουν το ξενοδοχείο απο το σύστημά τους για ένα Χ χρονικό διάστημα.Στην χειρότερη,αναθεωρούν την συνεργασία τους με το συγκεκριμένο κατάλυμα. 2
insomnia888 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Τι γίνεται τώρα;Απλά ασκείς πίεση, στην Booking και αυτή με την σειρά της στο ξενοδοχείο. Το πιο απλό penalty είναι να μπλοκάρουν το ξενοδοχείο απο το σύστημά τους για ένα Χ χρονικό διάστημα.Στην χειρότερη,αναθεωρούν την συνεργασία τους με το συγκεκριμένο κατάλυμα. Δεν μας απασχολεί καθόλου το ρομάντζο ανάμεσα στο ξενοδοχείο και την booking, ούτε αν ο ξενοδόχος δεν έκλεισε το inventory ή η booking αγνόησε το stop sales. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να μπαίνει ο κάθε ξενοδόχος στο σύστημα και να ανοιγοκλείνει δωμάτια, αυτά τα sites είναι πολύ καχύποπτα με τους ανταγωνιστές. Η συνήθης διαδικασία είναι να στέλνει ο ξενοδόχος stop sales, στη συνέχεια η booking κάνει "shoping" δηλαδή κοιτάζει στην expedia, στο travelplanet κλπ αν τα δωμάτια παραμένουν ανοιχτά και μετά τα κλείνει. Μας απασχολεί να εξυπηρετηθεί ένας πελάτης που εμπιστεύθηκε την booking για τις διακοπές του.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Από τη στιγμή που πλήρωσες και έκανες την κράτηση αλλά το δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο, η booking μπορεί και είναι υποχρεωμένη από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία να κάνει ΜΟΝΟ δύο πράγματα. 1) Οφείλει να σου βρει άλλο δωμάτιο με θέα θάλασσα στην ίδια περιοχή, σε ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας χωρίς να πληρώσεις ούτε σεντ παραπάνω. 2) Αν δεν σου αρέσει καμία πρόταση, δικαιούσαι 100% επιστροφή χρημάτων, Αν η Μπούκιγκ δεν προβεί σε καμία από τις παραπάνω ξεκάθαρες ενέργειες και προτείνει άλλες απατηλές λύσεις, κάνε απαραίτητα καταγγελία στον ΕΟΤ και..άστην να τρέχει. ΥΓ. Στην booking.com και σε άλλα παρεμφερή site κάνουμε μόνο αναζήτηση ξενοδοχείων και σύγκριση τιμών. Για κράτηση απευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, διαφορετικά περιπτώσεις σαν την παραπάνω συμβαίνουν συχνά. Ποια χρηματα πισω, το ξενοδοχειο χρεωνει, οχι η Booking. Τοσες φορες το λεμε. Η Booking ειναι μεσαζοντας. Και καλυτερα ειναι να κανουμε κρατηση μεσω Booking για να μην παμε εκει και ειμαστε ξεκρεμαστοι. Με εξαιρεση μεγαλες αλυσιδες που ουτως ή αλλως υπαρχει ασφαλεια. Δεν μας απασχολεί καθόλου το ρομάντζο ανάμεσα στο ξενοδοχείο και την booking, ούτε αν ο ξενοδόχος δεν έκλεισε το inventory ή η booking αγνόησε το stop sales. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να μπαίνει ο κάθε ξενοδόχος στο σύστημα και να ανοιγοκλείνει δωμάτια, αυτά τα sites είναι πολύ καχύποπτα με τους ανταγωνιστές. Η συνήθης διαδικασία είναι να στέλνει ο ξενοδόχος stop sales, στη συνέχεια η booking κάνει "shoping" δηλαδή κοιτάζει στην expedia, στο travelplanet κλπ αν τα δωμάτια παραμένουν ανοιχτά και μετά τα κλείνει. Μας απασχολεί να εξυπηρετηθεί ένας πελάτης που εμπιστεύθηκε την booking για τις διακοπές του. Ειναι γελοια ευκολο να ανοιγοκλεινεις δωματια και να ανεβοκατεβαζεις τιμες στο Booking. Εχεις μπει ποτε σαν ξενοδοχος; Δε νομιζω... 1
Tenshi Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δεν μας απασχολεί καθόλου το ρομάντζο ανάμεσα στο ξενοδοχείο και την booking, ούτε αν ο ξενοδόχος δεν έκλεισε το inventory ή η booking αγνόησε το stop sales. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να μπαίνει ο κάθε ξενοδόχος στο σύστημα και να ανοιγοκλείνει δωμάτια, αυτά τα sites είναι πολύ καχύποπτα με τους ανταγωνιστές. Η συνήθης διαδικασία είναι να στέλνει ο ξενοδόχος stop sales, στη συνέχεια η booking κάνει "shoping" δηλαδή κοιτάζει στην expedia, στο travelplanet κλπ αν τα δωμάτια παραμένουν ανοιχτά και μετά τα κλείνει. Μας απασχολεί να εξυπηρετηθεί ένας πελάτης που εμπιστεύθηκε την booking για τις διακοπές του. Μερικά δευτερόλεπτα,οπότε πές μου τι θέλεις να κλείσω/ανοίξω Το ξενοδοχείο δέν είναι απαραίτητο να δουλεύει παράλληλα 10 extranet (αν και το έχω κάνει). Α, ναί και δέν κάνουν shopping απο site σε site οι ανταγωνιστικές...Υπάρχουν "κανάλια" και εμφανίζονται όλα μαζί σε μια οθόνη,όμορφα και νοικοκυρεμένα (τόσο οι τιμές όσο και οι διαθεσιμότητες) Επαναλαμβάνω,αν ο ξενοδόχος φοβάται οτι θα μείνει με απούλητα δωμάτια (ελέω αποκλεισμού),θα ενδώσει.
insomnia888 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Ποια χρηματα πισω, το ξενοδοχειο χρεωνει, οχι η Booking. Τοσες φορες το λεμε. Η Booking ειναι μεσαζοντας. Και καλυτερα ειναι να κανουμε κρατηση μεσω Booking για να μην παμε εκει και ειμαστε ξεκρεμαστοι. Με εξαιρεση μεγαλες αλυσιδες που ουτως ή αλλως υπαρχει ασφαλεια. Ειναι γελοια ευκολο να ανοιγοκλεινεις δωματια και να ανεβοκατεβαζεις τιμες στο Booking. Εχεις μπει ποτε σαν ξενοδοχος; Δε νομιζω... η booking παίρνει τα λεφτά και τα δίνει στον ξενοδόχο (καμιά φορά στραβώνει και δεν τα δίνει επειδή ο πελάτης παραπονέθηκε). Δεν έχω μπεί σαν ξενοδόχος, διαχεριζόμουν τα overbooking από την πλευρά του μεσάζοντα... άστα, κραιπάλη, δεν το ξανακάνω Είχαμε φτάσει στα δικαστήρια με ξενοδοχεία για γελοία overbooking και άλλες φορές πελάτες που πλήρωσαν 100 ευρώ τους βολέψαμε σε προεδρικές σουίτες μοιραζόμενοι τα έξοδα 50-50 με τα ξενοδοχεία. Σκέτη ταινία τρόμου. Για αυτό επιμένω, τα sites τύπου booking τα συμβουλευόμαστε για να συγκρίνουμε ξενοδοχεία και τιμές. Όταν αποφασίσουμε να κάνουμε κράτηση, απευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, διαφορετικά κινδυνεύουμε να βρεθούμε στο 5-10% των κρατήσεων της booking ή της expedia που για τον χψ λόγο βγαίνουν overbooked. Έχοντας τέτοια εμπειρία, εγώ προσωπικά, κάνω κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο και αφήνω στους μεσάζοντες το φανάρι.
Tenshi Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 η booking παίρνει τα λεφτά και τα δίνει στον ξενοδόχο (καμιά φορά στραβώνει και δεν τα δίνει επειδή ο πελάτης παραπονέθηκε). Δεν έχω μπεί σαν ξενοδόχος, διαχεριζόμουν τα overbooking από την πλευρά του μεσάζοντα... άστα, κραιπάλη, δεν το ξανακάνω Κατηγορηματικά όχι Non-Refundable/Refundable είναι οι κρατήσεις και αυτός που χρεώνει είναι το ξενοδοχείο.Το μόνο που αλλάζει είναι το πότε. Ισχύει οτι μέχρι πρότινος,υπήρχαν κρατήσεις non refundable με virtual card που προμήθευε η ίδια η Booking.Ο πελάτης χρεωνόταν σε πρώτο χρόνο απο την Booking και εν συνεχεία το ξενοδοχείο χρέωνε την virtual card την ημέρα άφιξης.Πρόσεξε,την ημέρα άφιξης,πρίν κάν πάρει κλειδί ο πελάτης.Ακόμα και αυτό πλέον δέν ισχύει,καθότι έκαναν παράπονα τα ξενοδοχεία γιατί η συγκεκριμένη πρακτική προκαλεί σύγχυση στο cash flow. Σαφώς και ο πελάτης μπορεί να επικαλεστεί για οποιονδήποτε λόγο το δικαίωμα της επιστροφής,μερικής ή ολικής.Είναι στο χέρι του ξενοδοχείου/manager για το πώς θα το διαχειριστεί,σε καμία όμως περίπτωση η Booking δέν "μπλοκάρει" χρήμα. Μήπως μπερδεύεσαι με το Airbnb; 2
opcorsa Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Παιδιά δεν είναι ακριβώς έτσι πάντα. Υπάρχουν ξενοδοχεία που ουσιαστικά τα χειρίζεται πλήρως ή σε μεγάλο ποσοστό η booking (πχ 50 δωμάτια δικά μου - παίρνεις τόσα είτε γεμίζουν είτε όχι) δεν ισχυει. ειπαμε δεν ειναι ταξιδιωτικο γραφειο / πρακτορας.. ενα search enginge ξενοδοχειων ειναι που αυτοι που ειναι εκει εχουν κανει συμβαση για το συεγκεκριμενο πραγμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα