Προς το περιεχόμενο

Ξεκινά αυτή την εβδομάδα η παραγωγή του Model 3 από την Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ιδρυτής της Tesla Elon Musk επιβεβαίωσε πως η Tesla Motors θα αρχίσει την παραγωγή του πολυαναμενόμενου Model 3 αυτή την εβδομάδα.

Λίγες ώρες νωρίτερα, μέσω του Twitter, είχε ανακοινώσει πως το νέο μοντέλο πληροί πλέον και επισήμως όλες τις προδιαγραφές που απαιτούνται για να ξεκινήσει η παραγωγή του.

 

Το πρώτο Model 3 αναμένεται να είναι έτοιμο την επόμενη Παρασκευή. Ο Musk υπόσχεται πως οι αποστολές στους πρώτους 30 πελάτες θα γίνουν στο τέλος του μήνα – για την ακρίβεια, στις 28 Ιουλίου. Στόχος της Tesla είναι να αυξάνει εκθετικά την παραγωγή της στο προσεχές διάστημα, ώστε μέσα σε λίγους μήνες να καλύψει τις 400.000 προπαραγγελίες για το Model 3.

 

Στα αποκαλυπτήρια του Model 3, που είχαν γίνει τον Απρίλιο του 2016, ο Musk είχε αναφέρει πως στόχος της εταιρείας είναι με το συγκεκριμένο μοντέλο να κάνει προσιτή την ηλεκτροκίνηση σε πολύ ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Όπως είχε ανακοινωθεί τότε, η βασική έκδοση θα ξεκινά από τα 35.000 δολάρια, ωστόσο θα υπάρξουν ταχύτερες και με πλουσιότερο εξοπλισμό εκδόσεις, με τιμή που θα φτάνει έως και στα 50-60.000 δολάρια.

 

Το αυτοκίνητο θα μπορεί και φτάνει τα 0-100χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία της βασικής έκδοσης θα είναι τουλάχιστον 344 χιλιόμετρα. Στον στάνταρντ εξοπλισμό, θα περιλαμβάνεται το απαραίτητο hardware στο σύστημα Autopilot καθώς και η τεχνολογία Supercharging.

 

Link.png Site: Thenextweb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά και να το φέρεις από έξω ... τι θα κανεις με τα Service. Πιστεύω σε ~5 χρόνια θα έχουν όλες οι εταιρίες από μερικά μοντέλα διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 5 χρόνια (άντε 10) θα είναι όλα με autopilot και απλά θα τα καλείς με το κινητό σου.

 

Τα ηλεκτρικά δεν θέλουν ιδιαίτερο σέρβις. Δεν έχουν δίσκο/λάδια/μπουζί/φίλτρα (πέρα από καμπίνας). Δεν φθείρουν καν τα φρένα τους με νορμάλ οδήγηση.

 

Επίσης δεν υπάρχει προγούμενο! Αυτό είναι το 1ο στην κατηγορία του από την Τέσλα. H GM ήδη έχει βγάλει το παρόμοιο Bolt που μάλλον έχει λίγο πιο φτηνό εσωτερικό. 1η διδάξασα η Nissan με το Leaf που λογικά θα δούμε σύντομα τη 2η γενιά του που θα παίζει σε παρόμοιες αυτονομίες.

 

Η πραγματική αλλαγή πάντως θα γίνει μετά το 2020 που θα βγούνε μαζικά τα πλήρως αυτόνομα οχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεχαστε τα σερβις, ειναι μιας αλλης εποχης!

ξεχαστε τη βρομια του συνεργειου, μιας αλλης εποχης.

επισης τι να το κανω το 0-100 σε 1δευτερολεπτο, αγωνα θα κανω?

να με πηγαινει μονο του με ασφαλεια θελω κι εγω να κοιμαμαι μεσα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θελω σαν κολασμένος αλλα!
Το model S εχει κανονικοτατα service τα οποια δεν ειναι και απο τα ποιο φθηνα, βεβαια ειναι και αυτοκινητο που κανει 100.000€. Δεν εχει πολλες αλλαγες ανταλακτικων αλλα εχει ελεγχους και λογο βαρους φθηρει ελλαστικα και αναρτησεις πολυ νωριτερα απο αλλα αυτοκινητα και τα ελαχιστα ανταλακτικα που μπορει να αλλαχθουν ειναι πανακριβα εκτος εγγυησεις (battery packs, motors, inverters, cooling)

https://www.tesla.com/support/maintenance-plans

Ελπιζω το Model 3 οντας ελαφρυτερο και ποιο οικονομικο, να ειναι και ποιο φθηνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35.000 δεν έχει αν δεν κάνω λάθος; Oυσιαστικά με τα λεφτά που γλυτώνεις από βενζίνη κάνεις απόσβεση άμεσα.

 

Αν είχαμε σοβαρές εγκαταστάσεις για Recharge και βοήθεια από το κράτος αν είσαι κάτοχος ηλεκτρικού θα μιλάγαμε για μια πολύ καλή περίπτωση.

 

Αλλά που όλα αυτά, εμείς μια ζωή μπανανία θα είμαστε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ένα αυτοκίνητο όπως αυτά που έχουμε όλοι μας. Το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος κίνησης. Δεν χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά ηλεκτροκινητήρα. Περιελίξεις πηνίων δηλαδή που διαρρέονται από ρεύμα που βρίσκονται εντός μαγνητικού πεδίου. μπορεί να μην έχουν λάδια ξίδια έχουν περιελίξεις οι οποίες φθείρονται και συν τί άλλα εξαρτήματα ηλεκτρονικά που μπορεί να έχει. Οπότε μη λέτε πως γλιτώνεις service η βενζίνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τα ξέρω πολύ καλά αλλά υπάρχουν 2 τύποι ηλεκτροκινητήρων εκ των οποίων ο ένας πρακτικά δεν χρειάζεται συντήρηση. Νομίζω λέγονται brushless και τέτοια πρέπει να έχει η Tesla και γενικά όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποια προγραμματισμένη συντήρηση για το μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σέρβις έχουν, και ακριβά είναι, και ποτέ δεν κάνουν τη "θεωρειτική" απόσβεση που λένε. Μάλλον για ποιο ασφαλές παιχνίδι φαίνονται.

Ίδωμεν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...