alieus Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Παρήγγειλα από electroholic Αθήνα μια τηλεόραση για Θεσσαλονίκη Τρίτη 11/7 με θερμή παράκληση να την έχω ως Παρασκευή 14/7 γιατί από Σαββάτο θα έλειπα. Το ψάξαμε, δεχτηκαν, έκλεισε η δουλειά και Παρασκευή πρωί είμαι στο σπίτι καραούλι. Μιλάω με electroholic, η TV είναι στην ACS, μιλάω με acs, στο φορτηγό είναι έρχεται περιμένετε και στις 14:25 παίρνω sms "ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης κλπ κλπ..." πρώτο εγκεφαλικό. Δεύτερο εγκεφαλικό μετά από τηλεφωνήματα στην ACS και αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν Δευτέρα θα παραλάβεις και έτσι δουλεύουμε εμείς, τρίτο με τηλέφωνα στην electroholic που τηλεφώνησε στην Αυτής Μεγαλειότητα την ACS τους παρεκάλεσε και αντιμετώπισε τα ίδια και την είπαν να μου πει ότι Δευτέρα θα παραλάβω ο κόσμος να χαλάσει και να γυρίσει ανάποδα, τα πήρα κι εγώ ακύρωσα την παραγγελία και υποσχέθηκαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα μέχρι Δευτέρα. Στην διάρκεια του τελευταίου τηλεφωνήματος για ακύρωση είχα συνεχώς κλήσεις από ACS, κάποιος προσγειωμένος στην πραγματικότητα εκεί φαίνεται ότι αντελήφθη ότι δεν είναι καρδινάλιος και ότι ο πληρώνων πρέπει και να εξυπηρετείται, Όταν τέλειωσα με την ακύρωση μου ξανατηλεφώνησαν και είπαν θα φέρουμε την TV με άλλον οδηγό κλπ. Λέω δεν θα παίζουμε σπιτάκια και κουμπάρες η παραγγελία ακυρώθηκε και χαίρετε. 2017 Ευρωπαϊκή Ένωση Ελλάδα και δεν μπορούμε όχι να μοιράσουμε σε δυο γαϊδούρια άχυρο αλλά ούτε να πραγματώσουμε ένα delivery γιατί περί ντελίβερυ πρόκειται. Ποιός Σόϊμπλε και ποιός Πούτιν και ποιός Τράμπ...άξιοι της μοίρας μας είμαστε. Ηθικόν δίδαγμα. Όταν παραγγέλνετε κάτι από online shops Ελλάδος να ζητάτε επιτακτικά ως όρο να σας το στέλνουν με ταχυδρομικά περιστέρια και όχι με ACS. Μαγκιά και ουσία μηδέν οι άνθρωποι.
web_assasin Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Παρήγγειλα από electroholic Αθήνα μια τηλεόραση για Θεσσαλονίκη Τρίτη 11/7 με θερμή παράκληση να την έχω ως Παρασκευή 14/7 γιατί από Σαββάτο θα έλειπα. Το ψάξαμε, δεχτηκαν, έκλεισε η δουλειά και Παρασκευή πρωί είμαι στο σπίτι καραούλι. Μιλάω με electroholic, η TV είναι στην ACS, μιλάω με acs, στο φορτηγό είναι έρχεται περιμένετε και στις 14:25 παίρνω sms "ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης κλπ κλπ..." πρώτο εγκεφαλικό. Δεύτερο εγκεφαλικό μετά από τηλεφωνήματα στην ACS και αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν Δευτέρα θα παραλάβεις και έτσι δουλεύουμε εμείς, τρίτο με τηλέφωνα στην electroholic που τηλεφώνησε στην Αυτής Μεγαλειότητα την ACS τους παρεκάλεσε και αντιμετώπισε τα ίδια και την είπαν να μου πει ότι Δευτέρα θα παραλάβω ο κόσμος να χαλάσει και να γυρίσει ανάποδα, τα πήρα κι εγώ ακύρωσα την παραγγελία και υποσχέθηκαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα μέχρι Δευτέρα. Στην διάρκεια του τελευταίου τηλεφωνήματος για ακύρωση είχα συνεχώς κλήσεις από ACS, κάποιος προσγειωμένος στην πραγματικότητα εκεί φαίνεται ότι αντελήφθη ότι δεν είναι καρδινάλιος και ότι ο πληρώνων πρέπει και να εξυπηρετείται, Όταν τέλειωσα με την ακύρωση μου ξανατηλεφώνησαν και είπαν θα φέρουμε την TV με άλλον οδηγό κλπ. Λέω δεν θα παίζουμε σπιτάκια και κουμπάρες η παραγγελία ακυρώθηκε και χαίρετε. 2017 Ευρωπαϊκή Ένωση Ελλάδα και δεν μπορούμε όχι να μοιράσουμε σε δυο γαϊδούρια άχυρο αλλά ούτε να πραγματώσουμε ένα delivery γιατί περί ντελίβερυ πρόκειται. Ποιός Σόϊμπλε και ποιός Πούτιν και ποιός Τράμπ...άξιοι της μοίρας μας είμαστε. Ηθικόν δίδαγμα. Όταν παραγγέλνετε κάτι από online shops Ελλάδος να ζητάτε επιτακτικά ως όρο να σας το στέλνουν με ταχυδρομικά περιστέρια και όχι με ACS. Μαγκιά και ουσία μηδέν οι άνθρωποι. Αρχικα να τονισω οτι δουλευω απλα κουριερ,δε δουλευω στην acs. Αδυναμια παραδοσης δε σημαινει απαραιτητα οτι το πηρε καποιος οδηγος μαζι του,ηρθε σπιτι και δε σε βρηκε. Μπορει να σημαινει οτι απλα δεν προλαβε να διακινηθει,καποιος το χρεωθηκε,η ρεσεψιον ειδε οτι το δεμα ηταν χρεωμενο σε κουριερ και απλα το δεμα ηταν στο γραφειο. Εχω ακουσει και εγω γκρινιες για τον ιδιο ακριβως λογο,ειδαν στο tracking αδυναμια παραδοσης και εγινε χαμος. Αδυναμια παραδοσης θα εμφανιστει ακομα και αν καποιος απο την εταιρια μπει στην αποστολη για να γραψει απλα γραψει καποια σημειωση. Τωρα γιατι σου ειπαν οτι ηταν στο φορτηγο και παρ ολα αυτα δεν το παρεδωσαν τι να πω,υπαρχουν πολλοι λογοι παντως. Χωρις να ξερω τι εχει γινει στη δικη σου περιπτωση,μου εχει τυχει και εμενα να κανονιζω ΕΓΩ δεμα με τον παραληπτη,να φτανω απο κατω,να μην εχει ονομα στο κουδουνι και να μην απανταει και στο τηλ. Καπως ετσι δεν παραδιδεται το δεμα.Δεν κανω το δικηγορο του διαβολου,ολες οι κουριερ τα ιδια σκατα ειναι,τσεκαρισμενο.. Φιλικα παντα,καλο ειναι να μη γραφετε τετοιες σημειωσεις επανω,γιατι το πιο στανταρ ειναι οτι θα το δουν επανω γραμμενο οι ιδιοι κουριερ και θα κανουν τα ιδια. Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2017 από web_assasin 2
scaniapower Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Αν και δε μ χει τυχει τπτ παρομοιο δε μπορω να πω οτι μ κανει κ εντυπωση.Αν κ απ τη στιγμη π αναλαβαν τη διακινηση του προιοντος θα επρεπε ν ηταν ετοιμοι και για την παραδοση εντος τ χρονου 1
web_assasin Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δεν ανελαβε η acs να κανονισει,ο αποστολεας με τον παραληπτη μιλησαν. Δε γνωριζω την πολιτικη της acs ακριβως,αλλα γενικοτερα υπαρχουν οροι που δε γνωριζετε. Πρωτα απο ολα,η εταιρια εχει το δικαιωμα να κανει την παραδοση με μια μερα καθυστερηση. Αν υποθεσουμε οτι η παραγγελια εγινε την τριτη,το δεμα δοθηκε στην acs τεταρτη και κανει και 2 ημερες νομιζω να παει θεσσαλονικη ( με επιφυλαξη αυτο ) τοτε ειναι καλυμενοι που δεν το παρεδωσαν παρασκευη. Απο εκει και περα το καταστημα που πουλησε την τηλεοραση επρεπε να φροντισει να πληρωσει κατι παραπανω ωστε να γινει η παραδοση το αργοτερο μεχρι το σαββατο ( σαββατο παραδιδονται πολυ λιγα δεματα,μετα απο τετοια συνεννοηση) . Δε μπορουμε να πουμε με σιγουρια τι εγινε,οποτε απλα εικαζουμε. Περιμενω τον Γιαννη123 που με κατηγορουσε οτι ειμαι τσιρακι του public να με κατηγορησει οτι ειμαι τσιρακι της acs
alieus Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Αρχικα να τονισω οτι δουλευω απλα κουριερ,δε δουλευω στην acs. Αδυναμια παραδοσης δε σημαινει απαραιτητα οτι το πηρε καποιος οδηγος μαζι του,ηρθε σπιτι και δε σε βρηκε. Μπορει να σημαινει οτι απλα δεν προλαβε να διακινηθει,καποιος το χρεωθηκε,η ρεσεψιον ειδε οτι το δεμα ηταν χρεωμενο σε κουριερ και απλα το δεμα ηταν στο γραφειο. Εχω ακουσει και εγω γκρινιες για τον ιδιο ακριβως λογο,ειδαν στο tracking αδυναμια παραδοσης και εγινε χαμος. Αδυναμια παραδοσης θα εμφανιστει ακομα και αν καποιος απο την εταιρια μπει στην αποστολη για να γραψει απλα γραψει καποια σημειωση. Τωρα γιατι σου ειπαν οτι ηταν στο φορτηγο και παρ ολα αυτα δεν το παρεδωσαν τι να πω,υπαρχουν πολλοι λογοι παντως. Χωρις να ξερω τι εχει γινει στη δικη σου περιπτωση,μου εχει τυχει και εμενα να κανονιζω ΕΓΩ δεμα με τον παραληπτη,να φτανω απο κατω,να μην εχει ονομα στο κουδουνι και να μην απανταει και στο τηλ. Καπως ετσι δεν παραδιδεται το δεμα.Δεν κανω το δικηγορο του διαβολου,ολες οι κουριερ τα ιδια σκατα ειναι,τσεκαρισμενο.. Φιλικα παντα,καλο ειναι να μη γραφετε τετοιες σημειωσεις επανω,γιατι το πιο στανταρ ειναι οτι θα το δουν επανω γραμμενο οι ιδιοι κουριερ και θα κανουν τα ιδια. Τι να πω, έχεις δίκιο. Όμως δεν γνωρίζω όλα αυτά και πώς να τα γνωρίζω άλλωστε, όπως κι εσύ γιατί να γνωρίζεις τα ιδιαίτερα της δικής μου δουλειά, τι φταίω; Έλα κι απ΄τη μεριά μου! Η παλιά TV τα παιξε, φεύγω για υποχρεώσεις και δεν μπορεί να παραλάβει κανείς και να μοντάρει το υλικό. Γιαγια παιδιά γυναίκα πάνε σε φιλικο σπίτι να δουν τα ρημάδια τα προγράμματά τους. Δεν είναι κάτι που ζυγίζει 50 γραμμάρια, 55 ιντσών τηλεόραση είναι, ίντσα και μισόκιλο που λέει ο λόγος χώρια ο όγκος. Ούτε σε ΙΧ δε μπαίνει να πάω να το πάρω, 600-700 μέτρα στην ευθεία είναι το πλησιέστερο κατάστημα της ACS. Έχω ξαναπαραλάβει πράγματα και από ACS και άλλους όμως αυτό το πράγμα για τέτοιο υλικο βαρύ ογκώδες και ακριβό και με φαιά ουσία να έχει καταναλωθεί μπόλικη με τον πωλητή για τον χρόνο παράδοσης λόγω αναχώρησης, δεν έχει ξαναγίνει. Επίτρεψέ μου να σου πώ πρόσφατη εμπειρία πάλι με ACS για παραλαβή εγγράφων συμβολαίου WIND, 10 γραμμάρια όλα κι όλα ο φάκελλος κι από επείγον τρίχες. SMS μισή ώρα πριν την παράδοση: "πλησιάζουμε στον χώρο σας παρακαλούμε έχετε έτοιμα ταυτότητα κλπ", έτρεξα σε ένα φωτοτυπάδικο 50 μέτρα πιο κάτω να βγάλω κάτι που το ήθελαν, τηλέφωνο στο κινητό, κύριε τάδε είμαστε κάτω από το σπίτι σας, είστε κάπου κοντά να περιμένουμε λίγο ή να περάσετε εσείς από κατάστημα;" Αυτά έχω συνηθίσει από πάμπολλες συναλλαγές και όχι αυτή την χαζομάρα που αντιμετώπισα χτες. Να σαι καλά.
web_assasin Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Καταλαβαινω απολυτα την πλευρα σου και σου λεω τα τυπικα,για να εχεις περιπου μια ιδεα. Ακρη δε θα βγαλεις με αυτους ποτε. Επισης θα σου πω οτι ειδικα η acs ειναι εντελως στα @@ της,αλλα γενικοτερα παιζει πολυ sms απο ολες τις εταιριες,γιατι οπως ολοι πλεον οι κουριερ,δημοσιοι και ιδιωτικοι,τρεχουμε και δεν προλαβαινουμε τα δεματα. Το θεμα ειναι οτι πλεον τα πραματα πανε ετσι. Εγω ας πουμε,αν μου τυχει ενα δεμα που θα πρεπει να οδηγησω 6 λεπτα για να το παω ( βγαινοντας πολυ απο το νοητο δρομολογιο μου ) και αλλα 6 για να γυρισω παλι πισω και να παω στον επομενο προορισμο,απλα δεν το παω καθολου. Δηλωνω οτι πηγα και ελειπε,στελνω και ενα sms και αν κανει τσαμπουκα του το παμε το απογευμα. Κατα κυριο λογο μολις δουν το sms,παιρνουν ενα τηλ να μας πουνε οτι θα περασουν,ή απλα περνανε και το παιρνουν. Αν δεν καναμε και τετοιες παγαποντιες,να εισαι σιγουρος οτι θα μεναν πολλα περισσοτερα δεματα απαραδοτα/αδιακινητα. 1
alieus Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Καταλαβαινω απολυτα την πλευρα σου και σου λεω τα τυπικα,για να εχεις περιπου μια ιδεα. Ακρη δε θα βγαλεις με αυτους ποτε. Επισης θα σου πω οτι ειδικα η acs ειναι εντελως στα @@ της,αλλα γενικοτερα παιζει πολυ sms απο ολες τις εταιριες,γιατι οπως ολοι πλεον οι κουριερ,δημοσιοι και ιδιωτικοι,τρεχουμε και δεν προλαβαινουμε τα δεματα. Το θεμα ειναι οτι πλεον τα πραματα πανε ετσι. Εγω ας πουμε,αν μου τυχει ενα δεμα που θα πρεπει να οδηγησω 6 λεπτα για να το παω ( βγαινοντας πολυ απο το νοητο δρομολογιο μου ) και αλλα 6 για να γυρισω παλι πισω και να παω στον επομενο προορισμο,απλα δεν το παω καθολου. Δηλωνω οτι πηγα και ελειπε,στελνω και ενα sms και αν κανει τσαμπουκα του το παμε το απογευμα. Κατα κυριο λογο μολις δουν το sms,παιρνουν ενα τηλ να μας πουνε οτι θα περασουν,ή απλα περνανε και το παιρνουν. Αν δεν καναμε και τετοιες παγαποντιες,να εισαι σιγουρος οτι θα μεναν πολλα περισσοτερα δεματα απαραδοτα/αδιακινητα. Χε χε...εντάξει, κι εγώ εδώ ψηφίζω όλοι στο ίδιο καζάνι είμαστε, δεν κακίζω κανέναν εργαζόμενο κι εγώ τι νι=ομίζεις, στην ίδια κατηγορία πάνω κάτω είμαι. Απλά αν δεν είχα προφτάσει αν ακυρώσω την παραγγελία και έπαιρνα το τηλεφώνημα ότι θα μου το φέρουν αργότερα ίδια μέρα, λόγω της φασαρίας, ας πούμε, που έκανα, θα δεχόμουν. Τέλος πάντων ελπίζω να 'εγινα κατανοητός ότι τα έχω με τα κεφάλια που χαράζουν "πολιτική" και όχι με τα παιδιά που τρέχουν. Κι εγώ τρέχω. Να σαι καλά και γερός. ΥΓ Α και κάτι ακόμα. Φαίνεται ότι στο κόλπο είναι και πωλητές με επικοινωνία μεταξύ τους Μόλις ακυρώθηκε η παραγγελία βγήκε σε skroytz ή bestprice εταιρεία από το πουθενά ΕΥΡΑΓΟΡΑ Θεσσαλονίκης και πουλούσε την ίδια τηλεόραση με προσφορά που έληγε σε 2 μέρες στην ίδια τιμη και δωρεάν μεταφορικά εντός πόλης. Τώρα αν αυτό δεν είναι συνεννόηση μεταξύ πωλητών τι άλλο είναι; Δεν μας πειράζει, το αντίθετο, απλά να καταλαβαινόμαστε, σου λέει ο άλλος στην Αθήνα τι να τρωω τωρα μεταφορικά για ίσω κάνω μια κολεγια με τοπικό κατάστημα και ό,τι πάρουμε. No problem. Αν και δε μ χει τυχει τπτ παρομοιο δε μπορω να πω οτι μ κανει κ εντυπωση.Αν κ απ τη στιγμη π αναλαβαν τη διακινηση του προιοντος θα επρεπε ν ηταν ετοιμοι και για την παραδοση εντος τ χρονου Κι εμένα δε μου είχε ξανατύχει μέχρι που μ΄έτυχε! Μη σου τύχει, ιδίως όταν τρέχουν προθεσμίες για δικές σου δουλειές και πρέπει κάτι να θυσιάσεις και προφανώς θα θυσιάσεις την παραγγελία σου γιατί κάποιοι αετοί κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν, για την πάρτη τους όμως κι οχι για σένα/εμένα το κορόϊδο. Αφού δεν υπάρχουν μηχανισμοί να κοπανάνε τους πονηρούς ενώ εσύ απ' τη μεριά σου ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, τότε ...ασ' τα... Μακάριοι αυτοί που παίρνουν τους νόμους στα χέρια τους αφού δεν υπάρχουν μηχανισμοί να σε προστατεύσουν. Ο νοών νοείτω... ΥΓ Με ανακουφίζει το ότι αυτοί που πηδάν εμένα μετά τους πηδάει κάποιος άλλος κοκ. Αλλά η ανακούφιση είναι προσωρινή γιατί κι αυτό δεν είναι λύση. Καλό βράδυ!
moure Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Μου ήρθε και μένα το μήνυμα αδυναμία παράδοσης από την acs πριν καμία εβδομάδα και τρελάθηκα αφού ήμουν σπίτι όλη την ώρα. Πήγα λοιπόν στο γραφείο τους και είδα το παιδί που κάνει τις παραδόσεις (δουλεύει πολλά χρόνια εκεί και είναι εξαιρετικός στη δουλειά του) και τον ρώτησα τι συνέβη.Μου είπε λοιπόν ότι αυτό είναι αυτοματοποιημένο μήνυμα που στέλνετε όταν δεν γίνει παράδοση,στην δίκη μου περίπτωση είχε χαλάσει το βανάκι του (σαράβαλο) και δεν πρόλαβε να παραδώσει.
agamoi-thytai Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Μου έχει συμβεί το voucher να έχει μόνο το τηλ. του σπιτιού, όνομα και καθόλου διεύθυνση. Γιατί το μαγαζί που αγόρασα ήταν gtp. Τι να σου κάνει και ο courier.
filipN Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 [...] Ακρη δε θα βγαλεις με αυτους ποτε.[...] Εγω ας πουμε,αν μου τυχει ενα δεμα που θα πρεπει να οδηγησω 6 λεπτα για να το παω ( βγαινοντας πολυ απο το νοητο δρομολογιο μου ) και αλλα 6 για να γυρισω παλι πισω και να παω στον επομενο προορισμο,απλα δεν το παω καθολου. Δηλωνω οτι πηγα και ελειπε,στελνω και ενα sms και αν κανει τσαμπουκα του το παμε το απογευμα... Υπάρχουν και χειρότερα, ο νεαρός ήταν αραχτός επί 20 λεπτά μαζί μου στο ίδιο καφέ, (απόσταση 45΄΄-60΄΄ από το σπίτι μου), τον περίμενε σε πόρτα άλλο άτομο και μας έκαναν τηλεφώνημα μετά δύο ώρες, και μάλιστα «αγριεμένοι», ότι ήρθαν και δεν μας βρήκαν… Υποθέτω επίσης ότι θα γνωρίζεις (και ο εργοδότης σου) ότι μπορεί κάποιος να κάνει καταγγελία στην αρμόδια αρχή, και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσει πρόστιμο αν είναι τεκμηριωμένη.
duende Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 με την acs παμπολες φορες την εχω παθει ετσι και δεν ειναι το "αυτοματοποιημενο συστημα", αλλα η αυτοματοποιημενη μαλ....που τους δερνει. 9 στις 10, περνουν, αφηνουν το αυτοκολλητο και ενω περιμενεις κλεισμενος μεσα δε χτυπα κανεις. δλδ τι φαση?? φτανεις μεχρι το κουδουνι αλλα βαριεσαι να παραδοσεις? και εχουν και το θρασος μετα στο τηλ να σου λενε "μα περασε ο διανομεας και λειπατε" κωλοχανειο 2
alieus Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Υπάρχουν και χειρότερα, ο νεαρός ήταν αραχτός επί 20 λεπτά μαζί μου στο ίδιο καφέ, (απόσταση 45΄΄-60΄΄ από το σπίτι μου), τον περίμενε σε πόρτα άλλο άτομο και μας έκαναν τηλεφώνημα μετά δύο ώρες, και μάλιστα «αγριεμένοι», ότι ήρθαν και δεν μας βρήκαν… Υποθέτω επίσης ότι θα γνωρίζεις (και ο εργοδότης σου) ότι μπορεί κάποιος να κάνει καταγγελία στην αρμόδια αρχή, και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσει πρόστιμο αν είναι τεκμηριωμένη. Επειδή με τρώει άσχημα να προχωρήσω σε καταγγελία, δε ξεπερνιέται έτσι αυτό, αφήνει πολλά απόνερα, μήπως ξέρεις ποια είναι η Αρχή που μπορεί να απευθυνθεί κανείς; Είναι κάτι σαν την ΕΕΤΕ ας πούμε για παρόχους ιντερνετ; Κάτι άλλο;
web_assasin Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Καλο θα ειναι εφόσον δεν ξερετε τι γινεται να μη λετε οτι να'ναι. Ξερεις ποσες φορες εχω πατησει 3 φορες κουδουνι,αφησα χαρτακι και οταν γυρισα πισω ειχαν παρει τηλ και βρίζανε οτι δηθεν δε χτυπησα και οτι ηταν σπιτι?μπορεις να αποδειξεις εσυ οτι δεν περασα?η μηπως νομιζεις οτι ο κουριερ δε θελει να παραδοσει το δεμα?η επισηε μηπως νομιζεις οτι τα κουτια ειναι αδεια και οτι απλα παμε και κολλαμε χαρτακια?μη λες οτι να'ναι.δε μπορεις να κανεις καταγγελλια,γιατι η κουριερ ειναι καλυμενη απο ολες τις πλευρες.βαρεθηκα να σας ακουω να απειλειτε για καταγγελιες ενω δεν εχετε ιδέα και στο τέλος δε θα την κανατε ετσι και αλλιώς ποτε.ηρεμηστε λιγο. 1
AristidisZ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Καλο θα ειναι εφόσον δεν ξερετε τι γινεται να μη λετε οτι να'ναι. Ξερεις ποσες φορες εχω πατησει 3 φορες κουδουνι,αφησα χαρτακι και οταν γυρισα πισω ειχαν παρει τηλ και βρίζανε οτι δηθεν δε χτυπησα και οτι ηταν σπιτι?μπορεις να αποδειξεις εσυ οτι δεν περασα?η μηπως νομιζεις οτι ο κουριερ δε θελει να παραδοσει το δεμα?η επισηε μηπως νομιζεις οτι τα κουτια ειναι αδεια και οτι απλα παμε και κολλαμε χαρτακια?μη λες οτι να'ναι.δε μπορεις να κανεις καταγγελλια,γιατι η κουριερ ειναι καλυμενη απο ολες τις πλευρες.βαρεθηκα να σας ακουω να απειλειτε για καταγγελιες ενω δεν εχετε ιδέα και στο τέλος δε θα την κανατε ετσι και αλλιώς ποτε.ηρεμηστε λιγο. To πιο κουραστικό από όλα είναι να ακούς μονίμως ανθρώπους να γκρινιάζουνε για τους σερβιτόρους που δε τους έφεραν μια κόκα κόλα όταν την ζήτησαν, για τον ντελιβερά που άργησε ένα δεκάλεπτο, για την πωλήτρια που δεν τους εξυπηρέτησε σε ένα πεντάλεπτο, για τον κούριερ και για κάθε λογής εργαζόμενο που παλεύει όλη μέρα για ένα πεντακοσάρικο σκάρτα το μήνα Και οι περισσότεροι εξ όσων γκρινιάζουν πιθανολογώ ότι μάλλον είναι άεργοι... 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα