Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αγόρασα κάτι μεταχειρισμένο από το ebay.de από έναν πωλητή με 84482 feedback , ήτανε ελαττωματικό στο προϊόν και υπήρχε η δυνατότητα επιστροφής σε έναν μηνα, στην βδομάδα του το έστειλα πίσω με ταχυδρομείο ( θέλει το πολύ 3-4 μέρες να το παραλάβει) και εδώ και 7 εργάσιμες μέρες που έχουν περάσει του στέλνω μήνυμα τι έχει γίνει και δεν απαντάει.

 

Απλά να ρωτήσω μην το αφήσω και περνάνε έτσι οι μέρες και στο τέλος μου πεί πέρασε ο μήνας. Ξέρω γω , δεν έχω ιδέα , πρωτη φόρα επιστρέφω κάτι. Μην την πατήσω, 200 ευρώ κόστιζε το προιόν. 

Δημοσ.

Έκανες τις απαραίτητες ενέργειες πρίν να ενημερώσεις το ebay και το paypal που έκανες την πληρωμή ?

Δημοσ.

Για να κάνεις επιστροφή χρειάζεται να κάνεις κάποιες ενέργειες μέσα από την σελίδα του ebay.

Τις έκανες η έστειλες το πακετο έτσι χύμα?

Δημοσ.

Nαι έκανα τις ενέργιες απο το ebay πρώτα. Μου είπε ο πωλητής τι να πατήσω ακριβώς.

 

Στο ιστορικό μου ότι έχω αγοράσει αυτό πήγε αυτόματα στις επιστροφές.

Δημοσ.

Nαι έκανα τις ενέργιες απο το ebay πρώτα. Μου είπε ο πωλητής τι να πατήσω ακριβώς.

 

Στο ιστορικό μου ότι έχω αγοράσει αυτό πήγε αυτόματα στις επιστροφές.

 

Το έστειλες με tracking number?

Δημοσ.

Εκτυπωσα κατι που μου είπε ο πωλητης και το κόλησα επάνω στο πακέτο επιστροφής . Είχε την διευθυνσή μου την δικία του και κάτι άλλα, ειπα στο τέλος πόσο κάνει να το πληρώσω και μου ειπε οτι πλήρωνει ο παραλήπτης όταν έχει κάτι τέτοιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...