kapios1 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα,Έχω ένα τηλέφωνο samsung galaxy a5 2017, Μου παρουσίαζαι προβλήματα, το πήγα σε ένα service να μου το στήλουν στην αντιπροσωπεία, το έστειλαν, μου λένε στην αντιπροσωπεία ότι έχει τροποποιημένο Λογισμικό(Εγώ δεν έχω πειράξει το Λογισμικό), δεν το καλύπτι θέλη Αλλαγή πλακέτας, το στέλνουν πίσω στο service, μου λένε στο service πήγαινε από το μαγαζί που το αγόρασες, παίρνω τηλέφωνο στο μαγαζί, τους λέω ότι το έστειλα στην αντιπροσωπεία,ότι έχει τροποποιημένους Λογισμικό και θέλει Αλλαγή πλακέτας, μου λένε και αυτή ότι δεν το καλύπτουν.Τι να κάνω?Με καλύπτι ή Νομοθεσία? Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2017 από kapios1
petran91 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Ας τα πάρουμε από την αρχή. Σε ποια περιοχή είναι το καλυβι? 2
lab_user Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα,Έχω ένα τηλέφωνο samsung galaxy a5 2017, Μου παρουσίαζαι προβλήματα, το πήγα σε ένα service να μου το στήλουν στην αντιπροσωπεία, το έστειλαν, μου λένε στην αντιπροσωπεία ότι έχει τροποποιημένο Λογισμικό(Εγώ δεν έχω πειράξει το Λογισμικό), δεν το καλύβι θέλη Αλλαγή πλακέτας, το στέλνουν πίσω στο service, μου λένε στο service πήγαινε από το μαγαζί που το αγόρασες, παίρνω τηλέφωνο στο μαγαζί, τους λέω ότι το έστειλα στην αντιπροσωπεία,ότι έχει τροποποιημένους Λογισμικό και θέλει Αλλαγή πλακέτας, μου λένε και αυτή ότι δεν το καλύβουν. Τι να κάνω? Με καλύβι ή Νομοθεσία? Καταρχήν μίλα σωστά ελληνικά για να μπορούμε να συννενοηθούμε, Είναι με καλύπτει όχι με καλύβι.Τέλος πάντων στο θέμα μας τώρα ο νόμος λέει ότι για την επισκευή/αντικατάσταση του κινητού σου υπεύθυνος απεναντί σου είναι το κατάστημα που το αγόρασες.Αυτοί λοιπόν στο κατάστημα οφείλουν να το στείλουν στο service και να σε καλύψουν ότι και αν γίνει.
kapios1 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Εμένα μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κατι
paylidis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Ας τα πάρουμε από την αρχή. Σε ποια περιοχή είναι το καλυβι? Στα καλυβια 2
kapios1 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Του έκανες τίποτα root; όχι δεν έχω κάνει root
katergaris79 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Το μαγαζί από το οποίο το αγόρασες είναι φερέγγυο;
kapios1 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Το μαγαζί από το οποίο το αγόρασες είναι φερέγγυο; το αγόρασα από τα phonegallery, δεν ξέρω αν είναι καλό μαγαζι
katergaris79 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Έχω φίλους που έχουν αγοράσει από εκεί χωρίς κάποιο πρόβλημα. Πάντως κι εγώ συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω ότι με το μαγαζί θα το λύσεις το θέμα.
UsualSuspect__ Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Έχουμε και τα σπίρτα εδώ, που ΚΑΙ ΚΑΛΑ δεν μπόρεσαν να καταλάβουν τι γράφει και τον κοροιδεύουν για το μικρό σπίτι (καλύβι) στο λιβάδι. 1
aekoupoli Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Κατέβασε το root checker να δεις αν είναι root.Μπορει να είχαν κάνει τπτ αλχημείες εκεί στο μαγαζί που το αγόρασες.Επισης τι προβλήματα σου παρουσιάζει.Ανεβασε κ μία φώτο από έκδοση λογισμικού κτλ(ρυθμίσεις-σχετικα με το τηλέφωνο) 3. Η εταιρεία μας Phonegallery, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. (Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος. - Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών. ) Στην τελική ζητα ένα επίσημο χαρτί από samsung οτι χάλασε πλακέτα και στο αλλαζουν από εκεί που το πήρες.οπως λέει στους κανόνες του μαγαζιού.
kapios1 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Κατέβασε το root checker να δεις αν είναι root.Μπορει να είχαν κάνει τπτ αλχημείες εκεί στο μαγαζί που το αγόρασες.Επισης τι προβλήματα σου παρουσιάζει.Ανεβασε κ μία φώτο από έκδοση λογισμικού κτλ(ρυθμίσεις-σχετικα με το τηλέφωνο) 3. Η εταιρεία μας Phonegallery, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. (Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος. - Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών. ) Στην τελική ζητα ένα επίσημο χαρτί από samsung οτι χάλασε πλακέτα και στο αλλαζουν από εκεί που το πήρες.οπως λέει στους κανόνες του μαγαζιού. έκανα root check και μου εμφάνισε ότι δεν έχω root
aekoupoli Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Ανέβασε κ φωτό με λογισμικό κτλ.Επρεπε να ρωτήσεις εκεί που το πηγές τι εννοούν πειραγμενο λογισμικό.Αλλη ρομ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα