Προς το περιεχόμενο

Νομοθεσία καταναλωτή με καλύπτι?


kapios1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μηπως ειναι καινουργιο κολπο αυτο του επισημου σερβις για να μην ασχολουνται με τα κινητα "παραεισαγωγης"?  η, αν ασχοληθουν να σε αναγκαζουν να πληρωσεις? δε θα μου εκανε εντυπωση

 

btw ηταν branded το κινητο με παροχο εξωτερικου? TIM κλπ? μηπως πατανε εκει, για να το βγαλουν "πειραγμενο"?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβασε το root checker να δεις αν είναι root.Μπορει να είχαν κάνει τπτ αλχημείες εκεί στο μαγαζί που το αγόρασες.Επισης τι προβλήματα σου παρουσιάζει.Ανεβασε κ μία φώτο από έκδοση λογισμικού κτλ(ρυθμίσεις-σχετικα με το τηλέφωνο)

3. Η εταιρεία μας Phonegallery, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.

(Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.

- Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών. )

Στην τελική ζητα ένα επίσημο χαρτί από samsung οτι χάλασε πλακέτα και στο αλλαζουν από εκεί που το πήρες.οπως λέει στους κανόνες του μαγαζιού.

 

Αυτό που λέει το μαγαζί είναι παράνομο συνεπώς καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, ανέβασε screenshot απ το κινητό σου να δούμε τι φοράει πάνω. Τράβα στο about phone η ότι λέει κάτω κάτω στις ρυθμίσεις και θα το δεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι το έστειλες στην Samsung. Η Samsung Ελλάδας όμως δεν αναλαμβάνει μόνο τα κινητά τα οποία είναι ελληνικής αντιπροσωπείας?

Μήπως απλά εννοούσαν ότι φοράει λειτουργικό το οποίο προορίζεται για άλλη χώρα και για αυτό δεν το αναλαμβάνουν? Μήπως το κινητό έπρεπε να πάει απευθείας στην Smartec/arvato (δεν ξέρω ποια εταιρία τα αναλαμβάνει τέλος πάντων αυτά που είναι παραεισαγωγης).

Υποθέσεις κάνω φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα αυτοί μου είπαν απέδειξε ότι το Λογισμικό δεν το έχεις πειράξει

Πρεπει να μας πεις ποιοι είναι αυτοί. Σε ποιο σέρβις πήγες και σε ποιο σέρβις το έστειλαν αυτοί που πήγες.

Και βασικά αυτοί πρέπει να αποδείξουν ότι έχεις πειράξει το λογισμικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα έχω χαρτή από την samsung που αποδεικνύει ότι είναι τροποποιημένο το Λογισμικό και θέλει άλλαγή πλακέτας μπορώ να το στείλω στην phonegallery και αυτή να μου δώσει τα χρήματα μου πίσω η να μου κάνει αντικατάσταση???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι το έστειλες στην Samsung. Η Samsung Ελλάδας όμως δεν αναλαμβάνει μόνο τα κινητά τα οποία είναι ελληνικής αντιπροσωπείας?

Μήπως απλά εννοούσαν ότι φοράει λειτουργικό το οποίο προορίζεται για άλλη χώρα και για αυτό δεν το αναλαμβάνουν? Μήπως το κινητό έπρεπε να πάει απευθείας στην Smartec/arvato (δεν ξέρω ποια εταιρία τα αναλαμβάνει τέλος πάντων αυτά που είναι παραεισαγωγης).

Υποθέσεις κάνω φυσικά.

Ότι εισάγετε επίσημα από αυτούς αλλά και τα ευρωπαϊκής αντιπροσωπείας τα αναλαμβάνουν

 

Αν είσαι Αθήνα κάνε μια ερώτηση και smartech που είναι και αυτοί επίσημο σέρβις της Samsung,

 

Αν σου δώσει χαρτί που να τι γράφει ότι έχει αλλαγμένο λογισμικό σε πετάνε εκτός εγγύησης οπότε δεν θα σε καλύψει ούτε τι κατάστασημα με την παραπάνω δικαιολογία

 

Κατέβασε την εφαρμογή Phone INFO samsung και πάνε δες μήπως λέει knox 0x1 (αν γράφει κάτι τέτοιο κάποια στιγμή δοκίμασες να κάνεις root

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι εισάγετε επίσημα από αυτούς αλλά και τα ευρωπαϊκής αντιπροσωπείας τα αναλαμβάνουν

Αν είσαι Αθήνα κάνε μια ερώτηση και smartech που είναι και αυτοί επίσημο σέρβις της Samsung,

Αν σου δώσει χαρτί που να τι γράφει ότι έχει αλλαγμένο λογισμικό σε πετάνε εκτός εγγύησης οπότε δεν θα σε καλύψει ούτε τι κατάστασημα με την παραπάνω δικαιολογία

Κατέβασε την εφαρμογή Phone INFO samsung και πάνε δες μήπως λέει knox 0x1 (αν γράφει κάτι τέτοιο κάποια στιγμή δοκίμασες να κάνεις root

Ναι μία φορά προσπάθησε να κάνω root αλλά απέτυχε, πήγα στο phone info και μου βγάζει 0X1, μπορώ να κάνω κάτι??
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι μία φορά προσπάθησε να κάνω root αλλά απέτυχε, πήγα στο phone info και μου βγάζει 0X1, μπορώ να κάνω κάτι??

Από όσο ξέρω όχι κανονικά είσαι εκτός εγγύησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μία φορά προσπάθησε να κάνω root αλλά απέτυχε, πήγα στο phone info και μου βγάζει 0X1, μπορώ να κάνω κάτι??

Αυτά παθαίνεις όταν κάνεις πειράματα. Είναι δυστυχώς εκτός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν μπορεί να κάνει κάτι η phonegallery??

Όχι δικό σου είναι καθαρά τι φταιξιμο που προσπάθησες να κάνεις root χωρίς να ξέρεις τα ρίσκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...