Προς το περιεχόμενο

Peugeot 307 Χρειάζομαι συμβουλή παρουσιάζει πρόβλημα υπερθέρμανσηςς


mrmak94

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, έχω στην κατοχή μου ένα Peugeot 307 του 2003 το 8v με 75bhp (βενζίνη). Μου δείχνει ένδειξη θερμοκρασίας 100 μετά από περίπου 10 λεπτά οδήγησης και αναγράφει στην μικρή οθονούλα STOP. Εάν όμως ανάψω το Air Condition από την αρχή πριν ξεκινήσω δουλεύει κανονικά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Πήγα σε αρκετούς και δεν μπορούν να βρουν το πρόβλημα ή άλλοι δεν έχουν τους συναδέλφους τους για να μπορέσουν να επιλύσουν το πρόβλημα που είναι πιο ειδικοί. Αλλάξαμε και θερμοστάτη, τίποτα! Δοκιμάσαμε να βάλουμε άλλα όργανα τίποτα το ίδιο... Εάν είναι κάποιος που ξέρει ή του έχει συμβεί θα με βοηθούσε πολύ να μου πείτε τι είναι. Ευχαριστώ και συγνώμη εάν είμαι σε λάθος Topic. :/ 

 

Υ.Γ (Πριν περίπου 1 μήνα είχα τρακάρει και το μόνο εξάρτημα που στράβωσε και το ισιώσαμε είναι το ψυγείο και ο μηχανικός είπε πως δουλεύει κανονικά και δεν έχει τρυπήσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημέρα, έχω στην κατοχή μου ένα Peugeot 307 του 2003 το 8v με 75bhp (βενζίνη). Μου δείχνει ένδειξη θερμοκρασίας 100 μετά από περίπου 10 λεπτά οδήγησης και αναγράφει στην μικρή οθονούλα STOP. Εάν όμως ανάψω το Air Condition από την αρχή πριν ξεκινήσω δουλεύει κανονικά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Πήγα σε αρκετούς και δεν μπορούν να βρουν το πρόβλημα ή άλλοι δεν έχουν τους συναδέλφους τους για να μπορέσουν να επιλύσουν το πρόβλημα που είναι πιο ειδικοί. Αλλάξαμε και θερμοστάτη, τίποτα! Δοκιμάσαμε να βάλουμε άλλα όργανα τίποτα το ίδιο... Εάν είναι κάποιος που ξέρει ή του έχει συμβεί θα με βοηθούσε πολύ να μου πείτε τι είναι. Ευχαριστώ και συγνώμη εάν είμαι σε λάθος Topic. :/

 

Υ.Γ (Πριν περίπου 1 μήνα είχα τρακάρει και το μόνο εξάρτημα που στράβωσε και το ισιώσαμε είναι το ψυγείο και ο μηχανικός είπε πως δουλεύει κανονικά και δεν έχει τρυπήσει)

Αν και ασχολήθηκε ήδη μηχανικός, α) δες μήπως έχουν τρυπήσει τα σωληνάκια που μεταφέρουν το αντιψυκτικό απο το παγούρι στο ψυγείο με αποτέλεσμα να φτάνει λιγότερο και β) έλεγξε μήπως δεν δουλεύει σωστά το βεντιλατέρ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και ασχολήθηκε ήδη μηχανικός, α) δες μήπως έχουν τρυπήσει τα σωληνάκια που μεταφέρουν το αντιψυκτικό απο το παγούρι στο ψυγείο με αποτέλεσμα να φτάνει λιγότερο και β) έλεγξε μήπως δεν δουλεύει σωστά το βεντιλατέρ.

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου και το χρόνο που αφιέρωσες, το βεντιλατερ από τι είδαμε δουλεύει αφού αλλάξαμε τον θερμοστάτη διότι προηγουμένως δούλευε μόνο όταν άναβα το Air Condition. Τώρα δουλεύει το βεντιλατερ οταν ανεβαίνει η θερμοκρασία αλλά παραμένει το πρόβλημα της υπερθέρμανσης. Τα σωληνάκια αυτά είναι τα λεγόμενα κολάρα/σωλήνας ψυγείου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(...)Τα σωληνάκια αυτά είναι τα λεγόμενα κολάρα/σωλήνας ψυγείου;

Είναι αυτό που ξεκινάει απο το παγούρι του αντιψυκτικού και καταλήγει στο ψυγείο(βρές το και ακολούθησέ το), δεν έχω ιδέα πως λέγεται! :P

Αν είναι ξεραμένο, ενδέχεται να έχει ραγίσει κάπου οπότε δεν φτάνει επαρκής ποσότητα υγρού στο ψυγείο.

 

Στο golf iv ας πούμε είναι αυτό που έχω κυκλωμένο στην φωτογραφία...

 

IMG_20170824_133414.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αυτό που ξεκινάει απο το παγούρι του αντιψυκτικού και καταλήγει στο ψυγείο(βρές το και ακολούθησέ το), δεν έχω ιδέα πως λέγεται! :P

Αν είναι ξεραμένο, ενδέχεται να έχει ραγίσει κάπου οπότε δεν φτάνει επαρκής ποσότητα υγρού στο ψυγείο.

 

Στο golf iv ας πούμε είναι αυτό που έχω κυκλωμένο στην φωτογραφία...

 

IMG_20170824_133414.png

Αα κατάλαβα! Έχει και σύνδεση με τον Θερμοστάτη; Διότι τον αλλάξαμε τον θερμοστάτη και υποτίθεται πως περνάει το υγρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υγρα χανει καθολου ή ακομα και με την υπερθερμανση παραμενουν τα υγρα ψυξης στο ιδιο επιπεδο;

Αφου το προβλημα ξεκινησε μετα απο τρακαρισμα, επικεντρώσου εκει. Είτε καινουργιο ψυγείο είτε μπορει να χάλασε ο αισθητηρας θερμοκρασιας και να δινει οτι ναναι τιμες. Αν και αφου λες μετα απο 10 λεπτα υπερθερμενεται, τοτε θες ψυγειο, οσο και αν το ισιωσε το νερο δεν μπορει να περασει απο μεσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αα κατάλαβα! Έχει και σύνδεση με τον Θερμοστάτη; Διότι τον αλλάξαμε τον θερμοστάτη και υποτίθεται πως περνάει το υγρό.

Δεν έχω ιδέα αλλά και σε 'μένα ο θερμοστάτης ήταν κομπλέ...

 

Στην δική μου περίπτωση είχε κοπεί η σύνδεση του σωληνακίου με το πλαστικό που φαίνεται κάτω κάτω στον κύκλο(επίσης δεν ξέρω πως λέγεται :P).

 

(.,.)ψυγειο, οσο και αν το ισιωσε το νερο δεν μπορει να περασει απο μεσα.

...ναι κι αυτό παίζει ts :-)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υγρα χανει καθολου ή ακομα και με την υπερθερμανση παραμενουν τα υγρα ψυξης στο ιδιο επιπεδο;

Αφου το προβλημα ξεκινησε μετα απο τρακαρισμα, επικεντρώσου εκει. Είτε καινουργιο ψυγείο είτε μπορει να χάλασε ο αισθητηρας θερμοκρασιας και να δινει οτι ναναι τιμες. Αν και αφου λες μετα απο 10 λεπτα υπερθερμενεται, τοτε θες ψυγειο, οσο και αν το ισιωσε το νερο δεν μπορει να περασει απο μεσα.

Καλά λες! Πάντως δεν ξέρω στα μαγαζιά που πηγαίνω είναι λες και βαριούνται να το ψάξουν... Πάντως ο μηχανικός λέει ότι το νερό περνάει κανονικά...

Δεν έχω ιδέα αλλά και σε 'μένα ο θερμοστάτης ήταν κομπλέ...

 

Στην δική μου περίπτωση είχε κοπεί η σύνδεση του σωληνακίου με το πλαστικό που φαίνεται κάτω κάτω στον κύκλο(επίσης δεν ξέρω πως λέγεται :P).

 

...ναι κι αυτό παίζει ts :-)

Εμένα και καλά μου είπε ότι ο θερμοστάτης ήθελε αλλαγή και τον αλλάξαμε αλλά το μόνο που βοήθησε ήταν να κάνει το βεντιλατερ να δουλεύει ξανά χωρίς air condition

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρισκεις και με 50Ε νεο ψυγειο, βαλτον να σου το περασει και βλεπεις. Αν απο τις υψηλες θερμοκρασιες αρπαξουν φλατζες και ολοκληρη η μηχανη εκει να δεις τι κουστουμακι θα σου βγει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκίνητα συνήθως έχουν ή ένα βεντιλατέρ με δύο ταχύτητες ή δύο ξεχωριστά βεντιλατέρ. Ανάλογα με τη θερμοκρασία ανάβει το ένα ή και τα δύο ή στη μικρή/μεγάλη σκάλα.

 

Ανάβοντας το AC εξαναγκάζει το βεντιλατέρ να δολέψει στη μεγάλη σκάλα ή αναβει και το δεύτερο βεντιλατέρ.

 

Οπότε εφόσον το πρόβλημα λύνεται όταν αναψει το AC, πιστεύω οτι το πρόβλημα είναι με το βεντιλατέρ. Αν υπήρχε θέμα ψυγείου, θερμοστάτη, χαμηλής στάθμης ψυκτικού κτλ θα συνεχιζόταν το πρόβλημα ακόμα και με αναμμένο το AC.

 

Για κάποιο λόγο δηλαδή δέν μπαίνει απο μόνο του στη γρήγορη σκάλα ή δέν αναβει το δεύτερο αν υπάρχει.

 

Το βεντιλατέρ παίρνει μπρός απο έναν επιπλέον αισθητήρα θερμοκρασίας, τη λεγόμενη βαλβίδα βεντιλατέρ και μοιάζει κάπως έτσι:

 

70511081-1000x1000.jpg

 

Θα πρέπει να το ελέγξετε και αυτό, καθώς και την καλωδίωση της αν δέν το έχετε ήδη κάνει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκίνητα συνήθως έχουν ή ένα βεντιλατέρ με δύο ταχύτητες ή δύο ξεχωριστά βεντιλατέρ. Ανάλογα με τη θερμοκρασία ανάβει το ένα ή και τα δύο ή στη μικρή/μεγάλη σκάλα.

 

Ανάβοντας το AC εξαναγκάζει το βεντιλατέρ να δολέψει στη μεγάλη σκάλα ή αναβει και το δεύτερο βεντιλατέρ.

 

Οπότε εφόσον το πρόβλημα λύνεται όταν αναψει το AC, πιστεύω οτι το πρόβλημα είναι με το βεντιλατέρ. Αν υπήρχε θέμα ψυγείου, θερμοστάτη, χαμηλής στάθμης ψυκτικού κτλ θα συνεχιζόταν το πρόβλημα ακόμα και με αναμμένο το AC.

 

Για κάποιο λόγο δηλαδή δέν μπαίνει απο μόνο του στη γρήγορη σκάλα ή δέν αναβει το δεύτερο αν υπάρχει.

 

Το βεντιλατέρ παίρνει μπρός απο έναν επιπλέον αισθητήρα θερμοκρασίας, τη λεγόμενη βαλβίδα βεντιλατέρ και μοιάζει κάπως έτσι:

 

70511081-1000x1000.jpg

 

Θα πρέπει να το ελέγξετε και αυτό, καθώς και την καλωδίωση της αν δέν το έχετε ήδη κάνει

Αυτό μπορώ να το διαπιστώσω με διαγνωστικό OBD2; Επίσης σε ευχαριστώ πολύ για την ολοκληρωμένη απάντηση σου!

Βρισκεις και με 50Ε νεο ψυγειο, βαλτον να σου το περασει και βλεπεις. Αν απο τις υψηλες θερμοκρασιες αρπαξουν φλατζες και ολοκληρη η μηχανη εκει να δεις τι κουστουμακι θα σου βγει.

Θα δω για το ψυγείο... γιατί ο μηχανικός είπε πως λειτουργεί κανονικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό μπορώ να το διαπιστώσω με διαγνωστικό OBD2;

 

Όχι, δέν μπορεί να εντοπίσει τέτοια προβλήματα.

 

Επίσης βλέπω στο internet οτι υπάρχουν κάπου πίσω απο τα πλαστικά του ανεμιστήρα μία αντίσταση και ένα ρελέ:

 

26969d1429995338-peugeot-307-2-0hdi-110-

 

 

Η αντίσταση είναι το εξάρτημα 7: http://www.ebay.co.uk/itm/SmartSense-Radiator-Fan-Relay-Resistor-for-Peugeot-307-308-5008-Partner-1308CP-/141709582087

 

Και το ρελέ (εξάρτημα 6) μάλλον είναι ένα τυπικό ρελέ 12V.

 

Ελέγξτε και αυτά, πιθανόν κάτι χάλασε απο το τρακάρισμα ή απλά έφυγε κάποιο καλώδιο απο τη θέση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δέν μπορεί να εντοπίσει τέτοια προβλήματα.

 

Επίσης βλέπω στο internet οτι υπάρχουν κάπου πίσω απο τα πλαστικά του ανεμιστήρα μία αντίσταση και ένα ρελέ:

 

26969d1429995338-peugeot-307-2-0hdi-110-

 

 

Η αντίσταση είναι το εξάρτημα 7: http://www.ebay.co.uk/itm/SmartSense-Radiator-Fan-Relay-Resistor-for-Peugeot-307-308-5008-Partner-1308CP-/141709582087

 

Και το ρελέ (εξάρτημα 6) μάλλον είναι ένα τυπικό ρελέ 12V.

 

Ελέγξτε και αυτά, πιθανόν κάτι χάλασε απο το τρακάρισμα ή απλά έφυγε κάποιο καλώδιο απο τη θέση του.

Εντάξει θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου και θα ενημερώσω το τι έγινε! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Όχι, δέν μπορεί να εντοπίσει τέτοια προβλήματα.

 

Επίσης βλέπω στο internet οτι υπάρχουν κάπου πίσω απο τα πλαστικά του ανεμιστήρα μία αντίσταση και ένα ρελέ:

 

26969d1429995338-peugeot-307-2-0hdi-110-

 

 

Η αντίσταση είναι το εξάρτημα 7: http://www.ebay.co.uk/itm/SmartSense-Radiator-Fan-Relay-Resistor-for-Peugeot-307-308-5008-Partner-1308CP-/141709582087

 

Και το ρελέ (εξάρτημα 6) μάλλον είναι ένα τυπικό ρελέ 12V.

 

Ελέγξτε και αυτά, πιθανόν κάτι χάλασε απο το τρακάρισμα ή απλά έφυγε κάποιο καλώδιο απο τη θέση του.

Τελικά το βεντιλατέρ ακόμα δεν δουλεύει χωρίς το air condition! Τον αισθητήρα τον έχει αλλάξει τώρα μου το είπαν... Δεν ξέρω πραγματικά έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) o μάστορας πού τό πηγαίνεις τά ξέρει τά  peugeot  η φτιάχνει από ποδήλατα μέχρι τρακτέρ ?

2) σέ διαγνωστικό τό εβαλε ο μάστορας γιά νά δεί θερμοκρασίες (πότε ανοίγει τό βεντιλατέρ κ πότε κλείνει ? ) η

γιά νά τού δείξει κάποιες αλλες βλάβες ? 

3) δοκίμασε ο μάστορας νά βάλει πίεση από τήν τάπα τού ψυγείου γιά νά δεί αν το ψυγείο ειναι τρύπιο η οχι η

μήπως εχει πρόβλημα η αντλία νερού κλπ .

4) στό δοχείο διαστολής εχεις κάποια απώλεια εστω κ λίγου αντιψυκτικού ?

5) δοκιμάσατε νά αλλάξετε τάπα ψυγείου μέ κάποια αλλη εστω δοκιμαστικά μήπως μέ τό τρακάρισμα ισως 

νά μήν κουμπώνει - ασφαλίζει καλά ?

6) εκανε σωστή εξαέρωση ο μάστορας οταν αλλαξε τόν θερμοστάτη - εβαλε νέα υγρά η απλώς συμπλήρωσε νερό 

βρύσης ?

 7) εβαλε τόν γνήσιο θερμοστάτη πού προτείνει η peugeot η εβαλε κάποιον πού τού ειχε μείνει στό μαγαζί του...

8) τό ξαναγράφω πήγαινε σέ μάστορα πού ασχολείται  κυρίως (αποκλειστικά θά ελεγα μόνο μέ γαλλικές μάρκες ...καί

ειδικά  μέ peugeot ...

Επεξ/σία από aristos12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά το βεντιλατέρ είναι, που δεν λειτουργεί αν δεν ανάψεις το A/C. Αν ήταν θέμα ψυγείου/κυκλοφορίας του νερού, δεν θα έπεφτε η θερμοκρασία με το A/C. Πάντως μην το δουλεύεις το αμάξι μέχρι να το φτιάξεις, εκτός αν ψήνεσαι να τρέχεις και για φλάντζες + ότι άλλο πάρει η μπάλα λόγω υψηλών θερμοκρασιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...