definitio Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Οπως είπα η ΟΕΜ διάσταση είναι 185/65/15 88Η (ΕΤ37.5)...σε αυτή τη διάσταση ήμουν σχεδόν αποφασισμένος να πάω σε Goodyear EfficientGrip Performance 2, αλλά οι τιμές που παίρνω είναι άνω των 400€...και δεν θα το προτιμούσα...οι τιμες που έχω λάβει μέχρι στιγμής είναι - Bridgestone Turanza T005 = 340€ (αυτό έχω ήδη, μέχρι 25Κ πολύ ευχαριστημένος - με εξαίρεση τον θόρυβο και την "ανεση" (φαίνεται λίγο σκληρό) - μετά σπινιάρισμα, στα 35Κ πλέον το αυτοκίνητο ενεργοποιεί εύκολα ABS κ έχει μια τάση προς υπερστροφή, ίσως με ένα νέο μπρος-πίσω να στρώσει) - Dunlop Sport Bluerespose = 300€ - Falken SN110 = 300€ - Michelin Primacy 4 = 380€ (με κουπόνι 25€ από anytime σε κάποια καταστήματα - αν και η τιμή δεν είναι απ' αυτά) με την 195/60/15 έχω επιπλέον πρόσβαση (από τα "καλά" ελαστικά/που θα επέλεγα) μόνο στο - Falken Ziex 320 (σε 88V)...δεν έχω πάρει ακόμη τιμή γι αυτό, αλλά από το διαδίκτυο, υπολογίζω γύρω στα 340-350€... Εχει νόημα να πάω στη μεγαλύτερη διάσταση 195/60 γι αυτό (ή να ψάξω τα παραπάνω ελαστικά σε αυτή τη διάσταση) ; ΥΓ Σε αυτή τη σελίδα, έβαλα να συγκρίνω τις δύο διαστάσεις και μου βγάζει ότι το ενδεδειγμένο offset γι αυτή τη διάσταση είναι 38χιλ και να επιβεβαιωθεί ότι τηρείται σωστή απόσταση από τα φρένα...αυτό μπορεί να ρυθμιστεί; Νόμιζα πως εξαρτάται απλώς από τη ζάντα... Κι εδώ μου βγάζει ότι το πλαινό του λάστιχου θα είναι 5-6χιλ πιο κοντά στην ανάρτηση... ...αυτά φαίνονται πολύ μικρές διαφορές για να προκύπτει θέμα συμβατότητας στην εγκατάσταση, αλλά μπορεί η επιλογή μη εργοστασιακού μεγέθους ελαστικού να επηρεάσει πχ τις ενδεδειγμένες ρυθμίσεις για την ευθυγράμμιση πχ; Συγγνώμη αλλά είμαι ψιλοάσχετος..
filarhos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Εγώ θα σου δώσε άλλη πρόταση. Πάρε μια τετράδα 16άρες που υπάρχουν σχεδόν παντού για 156-147 και βάλε το 205/55/16 που είναι από τις πιο διαδομένες διαστάσεις και μπορείς να βρεις από περίπου 200€ λάστιχα. Ειδικά οι μπομπινες είναι υπέροχη επιλογή. Παραδείγματα: https://www.car.gr/parts/view/41753201-zantes-alfa-romeo https://www.car.gr/parts/view/336761819-zantes-original-alfa-romeo-gt https://www.car.gr/parts/view/343634171-zantes-aloyminioy-alfa-romeo-156 https://www.car.gr/parts/view/42764983-tetrada-zantolastixa-16-alfa-romeo-156-2002 Γενική αναζήτηση, βάλε περιοχή που σε ενδιαφέρει. Ζήτα συνάντηση σε λαστιχά να τις κοιτάξει πριν τις πάρεις. https://www.car.gr/parts/384/zantes-lastixa.html/?category=384&makes_ids=32458&models_ids=16719&models_ids=16721&pg=13&sort=pra 3
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 45 λεπτά πριν, definitio είπε "ανεση" (φαίνεται λίγο σκληρό) αν εχεις θεμα με την ανεση στο Τ005 καηκες, δεν μπορεις να βρεις πιο ανετο ελαστικο. Το μαγουλο του ειναι σαν υφασμα 46 λεπτά πριν, definitio είπε Michelin Primacy 4 πολυυυυ παλια 46 λεπτά πριν, definitio είπε Σε αυτή τη σελίδα, έβαλα να συγκρίνω τις δύο διαστάσεις και μου βγάζει ότι το ενδεδειγμένο offset γι αυτή τη διάσταση είναι 38χιλ και να επιβεβαιωθεί ότι τηρείται σωστή απόσταση από τα φρένα...αυτό μπορεί να ρυθμιστεί; Νόμιζα πως εξαρτάται απλώς από τη ζάντα... μπορει με αποστατες αλλα μην βαλεις για παρα πολλους λογους ιδιατερα σε αλφα 47 λεπτά πριν, definitio είπε Κι εδώ μου βγάζει ότι το πλαινό του λάστιχου θα είναι 5-6χιλ πιο κοντά στην ανάρτηση... ε δε θα το δεις αυτο ειπαμε 48 λεπτά πριν, definitio είπε ...αυτά φαίνονται πολύ μικρές διαφορές για να προκύπτει θέμα συμβατότητας στην εγκατάσταση, αλλά μπορεί η επιλογή μη εργοστασιακού μεγέθους ελαστικού να επηρεάσει πχ τις ενδεδειγμένες ρυθμίσεις για την ευθυγράμμιση πχ; κοιτα οι αλφα μας εχουν αρκετα σοφιστικε συστηματα, ευθυγράμμιση δεν θα παρουσιασει κανενα ζητημα η δυναμικη συμπεριφορα ομως θα αλλαξει. Αν αυξησεις το πλατος και δεν αλλαξει η θεση του κεντροειδους δεν εχεις να φοβασαι τιποτα ο,τι αλλαζει την θεση του κεντροειδους προκαλει ζητηματα (ακτινες ολισθήσεως, ροπες στα εδρανα εκτος απο ακτινικα φορτια και λοιπα). Μην ξεχνας πως εχεις ενα πανγρηγορο τιμονι 2,2 στροφες τερμα σε τερμα. Οποτε νταξει και να το κανεις λιγο πιο αφρατε δεν τρεχει κατι 23 λεπτά πριν, filarhos είπε Εγώ θα σου δώσε άλλη πρόταση. Πάρε μια τετράδα 16άρες που υπάρχουν σχεδόν παντού για 156-147 και βάλε το 205/55/16 που είναι από τις πιο διαδομένες διαστάσεις και μπορείς να βρεις από περίπου 200€ λάστιχα. καθολου κακη ιδεα
filarhos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Να συμπληρώσω ότι έχω δοκιμάσει και κρατήσει σε άλλο όχημα sedan τις εξής διαστάσεις: χειμερινά και θερινά με 205/55/16 (εργοστασιακή διάσταση για χειμερινά) θερινά με 215/55/16 (εργοστασιακή διάσταση για θερινά) και θερινά με 215/60/16 (από δωρεά φίλου, ήταν καινούρια και κρίμα να τα πετάγαμε...) Εργοστασιακή διαφορά πρώτου με δεύτερου, 1.6% στην διάμετρο (το επιτρέπει ο κατασκευαστής) διαφορά πρώτου με τρίτο 5,2% στη διάμετρο (δεν το "επέτρεπε" ο κατασκευαστής) διαφορά δεύτερου με τρίτο 3,6%στη διάμετρο (δεν το "επέτρεπε" ο κατασκευαστής) Λοιπόν δεν κατάλαβα καμία διαφορά... Α σε ομορφιά ήταν καλύτερο το τρίτο γιατί γέμιζε καλύτερα τους θόλους... Τώρα που αλλάζω θα βάλω 215/55 γιατί η τιμή με το 60άρι είναι η ίδια...
mike15 Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου ημουν ετοιμος να το προτεινω και ο φιλος το εριξε.η 205-55-16 ειναι η πιο δημοφιλης και και οικονομικη κατηγορια. στα μικρο μεσαια.μεγαλη γκαμα και πολυ καλα ελαστικα απο ολες τις εταιρειες.
atheatos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 8 ώρες πριν, definitio είπε Νόμιζα πως εξαρτάται απλώς από τη ζάντα... Ναι το offset έχει να κάνει με την ζαντα. Από την στιγμή που θα αλλάξεις μόνο λάστιχα δεν το κοιτάς προς το παρόν.
definitio Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 8 hours ago, filarhos said: Εγώ θα σου δώσε άλλη πρόταση. Πάρε μια τετράδα 16άρες που υπάρχουν σχεδόν παντού για 156-147 και βάλε το 205/55/16 που είναι από τις πιο διαδομένες διαστάσεις και μπορείς να βρεις από περίπου 200€ λάστιχα. Ειδικά οι μπομπινες είναι υπέροχη επιλογή. Παραδείγματα: https://www.car.gr/parts/view/41753201-zantes-alfa-romeo https://www.car.gr/parts/view/336761819-zantes-original-alfa-romeo-gt https://www.car.gr/parts/view/343634171-zantes-aloyminioy-alfa-romeo-156 https://www.car.gr/parts/view/42764983-tetrada-zantolastixa-16-alfa-romeo-156-2002 Γενική αναζήτηση, βάλε περιοχή που σε ενδιαφέρει. Ζήτα συνάντηση σε λαστιχά να τις κοιτάξει πριν τις πάρεις. https://www.car.gr/parts/384/zantes-lastixa.html/?category=384&makes_ids=32458&models_ids=16719&models_ids=16721&pg=13&sort=pra 1 hour ago, mike15 said: ημουν ετοιμος να το προτεινω και ο φιλος το εριξε.η 205-55-16 ειναι η πιο δημοφιλης και και οικονομικη κατηγορια. στα μικρο μεσαια.μεγαλη γκαμα και πολυ καλα ελαστικα απο ολες τις εταιρειες. Όντως σε αυτή τη διάσταση βρίσκεις και τα καλύτερα λάστιχα, χωρίς τους τρέχοντες περιορισμούς (αφού πολλοί κατασκευαστές ψιλο-εγκαταλείπουν τις μικρότερες διαστάσεις)... Κι αυτές οι ζάντες είναι οι αγαπημένες μου σε Alfa...όχι οι απλές ακτινωτές, όχι οι στρογγυλές-σπορ που για κάποιο λόγο δεν μου αρέσουν πολύ (κ μου φαίνονται ότι προεξέχουν περισσότερο κ θα τρώγονται για πλάκα στο πεζοδρόμιο)...αυτές είναι απλές, κλασικές κ με δυναμικό σχεδιασμό μαζί https://www.car.gr/parts/view/3594167-pwloynte-zantes-alfa-romeo-147-156 ...ΑΛΛΑ δεν τη βρίσκω πιο οικονομική τη κατηγορία 205/55/16....πάλι εκεί 75-85€/λάστιχο ο μέσος όρος από Falken σε Continental πχ...τα ίδια και σε 15άρα. Θα μπορούσα να πάω βέβαια σε PremiumContact 7 στην ίδια τιμή, ~350€...αλλά τα 100-150 των ζαντών θα ήταν καπέλο... ...πρέπει να κάνω και το μεγάλο σέρβις φέτος, θα ήθελα να κάνω και κάποιες περαιτέρω εργασίες (να αλλάξω κ τσιμούχες για περιορισμό διαρροών λαδιού, ίσως επισκευή τον μεταβλητό)...με δυσκολεύει ήδη που πρέπει να αλλάξω κ τα λα΄στιχα φέτος...θα μπορουσα να σπρώξω το σέρβις λίγο πιο αργά, προς το τέλος του έτους/νωρίς το επόμενο, αλλα δεν θα ήταν το ιδανικό... ... Σήμερα ευτυχώς βρήκα και σε αποδεκτή τιμή τα Goodyear EfficientGrip Performance 2, που θεωρώ πως είναι ίσως ο καλύτερος συμβιβασμός επιδόσεων κ αντοχής σε 15άρα...στα 360€... ...αλλα μου είπε στο μαγαζί του μόνο τα Falken έχουν αυτή την εγγύηση αντικατάστασης 1 έτους σε περίπτωση προβλήματος... Επεξ/σία 21 Μαρτίου από definitio 1
atheatos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 21 λεπτά πριν, definitio είπε Σήμερα ευτυχώς βρήκα και σε αποδεκτή τιμή τα Goodyear EfficientGrip Performance 2, που θεωρώ πως είναι ίσως ο καλύτερος συμβιβασμός επιδόσεων κ αντοχής σε 15άρα...στα 360€... Με αυτα τα λεφτά πάντως εγώ θα έβαζα all weather οπως αυτα; https://www.skroutz.gr/s/24956907/Vredestein-Quatrac-185-65-R15-88H-4-Epochon-Lasticho-gia-Epivatiko-Aytokinito.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share
filarhos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Έχει και ling long στα 250 την τετράδα 205/55/16. Που από ότι φαίνεται είναι πολύ καλά! Και τα sava που ειναι επίσης γνωστά για τα χειμερινά τους. Υ.Γ. αν περιμένεις μετά το Πάσχα θα βάλω τα ling long sport και θα σου πω τι λένε...
definitio Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 53 minutes ago, atheatos said: Με αυτα τα λεφτά πάντως εγώ θα έβαζα all weather οπως αυτα; https://www.skroutz.gr/s/24956907/Vredestein-Quatrac-185-65-R15-88H-4-Epochon-Lasticho-gia-Epivatiko-Aytokinito.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share Στο κλίμα της Ελλάδας (και το αστικό της Θεσσαλονίκης, που είναι πολύ ήπιο εν γένει τα τελευταία χρόνια) και για τις διαδρομές που κάνω δεν βρίσκω το λόγο να πάω σε 4 εποχών/παντός καιρού... ...αν αγόραζα αλουμινένιες 16άρες, θα κρατούσα τις σιδερένιες 15άρες για κανά χειμερινό ή 4εποχών με πολύ καλή απόδοση στο χιόνι, στη περίπτωση σχετικής εκδρομής... 50 minutes ago, filarhos said: Έχει και ling long στα 250 την τετράδα 205/55/16. Που από ότι φαίνεται είναι πολύ καλά! Και τα sava που ειναι επίσης γνωστά για τα χειμερινά τους. Υ.Γ. αν περιμένεις μετά το Πάσχα θα βάλω τα ling long sport και θα σου πω τι λένε... Τα sport που έχει τα πάνε πολύ καλά...στη διάστασή μου, κάτι green-max/life ή κάτι τέτοιο...τσου... ...για ελαστικά μιλάμε, είτε εγώ βάλω είτε όχι μέχρι τότε, η εμπειρία θα είναι χρήσιμο να κατατεθεί εδώ. Επεξ/σία 21 Μαρτίου από definitio
atheatos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, definitio είπε Στο κλίμα της Ελλάδας (και το αστικό της Θεσσαλονίκης, που είναι πολύ ήπιο εν γένει τα τελευταία χρόνια) και για τις διαδρομές που κάνω δεν βρίσκω το λόγο να πάω σε 4 εποχών/παντός καιρού... ...αν αγόραζα αλουμινένιες 16άρες, θα κρατούσα τις σιδερένιες 15άρες για κανά χειμερινό ή 4εποχών με πολύ καλή απόδοση στο χιόνι, στη περίπτωση σχετικής εκδρομής... Τα καλοκαιρινά ελαστικά με χρήση σε θερμοκρασίες κοντά στους μηδέν βαθμους Κελσίου, χάνουν την απόδοση τους γρηγορότερα και μερικές φορές απρόβλεπτα...
definitio Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου 1 hour ago, atheatos said: Τα καλοκαιρινά ελαστικά με χρήση σε θερμοκρασίες κοντά στους μηδέν βαθμους Κελσίου, χάνουν την απόδοση τους γρηγορότερα και μερικές φορές απρόβλεπτα... 1) Και τα 4 εποχών είναι πολύ κατώτερα των θερινών σε θερμοκρασίες άνω των 4-5C. 2) Κάτω από 0C και 0C πόσο συχνά "βλέπει" το αστικό κέντρο της θεσσαλονίκης κ το μεγαλύτερο μέρος του αστικου ιστου της χώρας;
lary7 Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου 14 ώρες πριν, definitio είπε - Dunlop Sport Bluerespose = 300€ - Falken SN110 = 300€ - Michelin Primacy 4 = 380€ (με κουπόνι 25€ από anytime σε κάποια καταστήματα - αν και η τιμή δεν είναι απ' αυτά) To dunlop το φοράω για 2η φορά και εχω να πώ ειναι εξαιρετικό λάστιχο, άντεξε αρκετά χλμ και χρόνια και έχει πολύ καλό κράτημα το καλοκαίρι. Είναι το ίδιο λάστιχο με το Goodyear efficient grip αφου εχουν ενωθεί οι εταιρίες. Για την τιμή του ειναι καλή επιλογή. 1
atheatos Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, definitio είπε 1) Και τα 4 εποχών είναι πολύ κατώτερα των θερινών σε θερμοκρασίες άνω των 4-5C. 2) Κάτω από 0C και 0C πόσο συχνά "βλέπει" το αστικό κέντρο της θεσσαλονίκης κ το μεγαλύτερο μέρος του αστικου ιστου της χώρας; 1)https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/learn/summer-and-all-season-tires.html Δεν τα βλέπω και τόσο πολύ κατώτερα, βάση του παραπάνω. Ακριβότερα, ναι είναι και μερικές φορές έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου ή λιγότερο κράτημα στην βροχή από αντίστοιχα καλοκαιρινά, αλλα το “πολύ κατώτερα”, το έτος 2025 με τόσες τεχνολογίες, ακούγεται κάπως υπερβολικό. 2) Τι λίγες φορές που θα δουλέψουν τα καλοκαιρινά λάστιχα σε χαμηλές θερμοκρασίες, ειναι ικανές να δημιουργήσουν μόνιμες απώλειες κάποιες ιδιοτήτων, που χρειάζονται στις υψηλές θερμοκρασίες. https://www.continental-tyres.co.uk/tyre-knowledge/summer-tyres-in-winter/ Επεξ/σία 22 Μαρτίου από atheatos
MauroPaltoudias Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 8 hours ago, definitio said: 1) Και τα 4 εποχών είναι πολύ κατώτερα των θερινών σε θερμοκρασίες άνω των 4-5C. Σε ποια μοντέλα ακριβώς, των 4S; Επεξ/σία 22 Μαρτίου από MauroPaltoudias
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα