dimitrins Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Μην παίζετε με τα παπούτσια των αυτοκινήτων (λάστιχα / αμορτσέρ) Προσπαθούν να διορθώσουν τις μαλακίες των δρόμων (και τις δικές μας) Αν μείνεις από κινητήρα, έμεινες Αν μείνεις από παπούτσια σε καμμιά στροφή, τσούζει και όχι μόνο οικονομικά. Διασταυρώσεις να κάνετε ΠΑΝΤΑ, οι γωνίες που πατάνε τα λάστιχα στο δρόμο να αλλάζουνε, δεν είναι μόνο το μπρος πίσω Ανά 10.000 χιλιόμετρα Τα λάστιχα στα 4x4 κρατάνε περισσότερο, γιατί άραγε Επεξ/σία 22 Μαρτίου από dimitrins
FiLw Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου Να συνοψισουμε γιατί κάπου το έχασα😅 Ανά 10k καλό είναι να γίνεται αλλαγή; Η φορά αλλαγής εξαρτάται από την 4κινηση; Σε μπροστινοκινητο η αλλαγή να γίνεται τα μπροστά χιαστή πίσω και τα πίσω όπως είναι μπροστά;
atheatos Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου 1 ώρα πριν, FiLw είπε Να συνοψισουμε γιατί κάπου το έχασα😅 Ανά 10k καλό είναι να γίνεται αλλαγή; Η φορά αλλαγής εξαρτάται από την 4κινηση; Σε μπροστινοκινητο η αλλαγή να γίνεται τα μπροστά χιαστή πίσω και τα πίσω όπως είναι μπροστά; Συνήθως έχει να κάνει αν έχουν φορά κύλισης τα ελαστικά ή όχι. Καποια ελαστικά που εχουν φορά κύλισης δεν μπορεί να τα σκαντζαρεις χιαστί, εκτος και τα ξεζανταρεις. 1
mike15 Δημοσ. 22 Μαρτίου Δημοσ. 22 Μαρτίου Στις 21/3/2025 στις 9:25 ΜΜ, definitio είπε ...ΑΛΛΑ δεν τη βρίσκω πιο οικονομική τη κατηγορία 205/55/16....πάλι εκεί 75-85€/λάστιχο ο μέσος όρος από Falken σε Continental πχ...τα ίδια και σε 15άρα. Θα μπορούσα να πάω βέβαια σε PremiumContact 7 στην ίδια τιμή, ~350€...αλλά τα 100-150 των ζαντών θα ήταν καπέλο... το ειπα οκονομικα .γιατι σχετικα ανεβαινεις σε διασταση 16 αλλα πληρωνεις τα ιδια. αν θες πατο αναποδα οτι τα 15 ειναι πιο ακριβα σχετικα με την 16. Στις 21/3/2025 στις 9:25 ΜΜ, definitio είπε Σήμερα ευτυχώς βρήκα και σε αποδεκτή τιμή τα Goodyear EfficientGrip Performance 2, που θεωρώ πως είναι ίσως ο καλύτερος συμβιβασμός επιδόσεων κ αντοχής σε 15άρα...στα 360€... ...αλλα μου είπε στο μαγαζί του μόνο τα Falken έχουν αυτή την εγγύηση αντικατάστασης 1 έτους σε περίπτωση προβλήματος... το εχω βαλει σε 16αρα και ειναι πολυ καλο ελαστικο.ειναι οπως το λες ο συνδυασμος,επιβεβαιωνω,εχει πολυ αντοχη.βεβαια εξαρταται και πως οδηγεις.εγω παντως που κανω ζωηρη οδηγηση και γενικα τρωω τις στροφες αντεξε ανετα 4 χρονια,4 και μισο τα εδωσα και πηγαιναν ανετα 5,κολλουσαν ακομα κατω αλλα ειχαν ξεραθει τελειως. 23 ώρες πριν, definitio είπε Στο κλίμα της Ελλάδας (και το αστικό της Θεσσαλονίκης, που είναι πολύ ήπιο εν γένει τα τελευταία χρόνια) και για τις διαδρομές που κάνω δεν βρίσκω το λόγο να πάω σε 4 εποχών/παντός καιρού... 21 ώρες πριν, definitio είπε 1) Και τα 4 εποχών είναι πολύ κατώτερα των θερινών σε θερμοκρασίες άνω των 4-5C. 2) Κάτω από 0C και 0C πόσο συχνά "βλέπει" το αστικό κέντρο της θεσσαλονίκης κ το μεγαλύτερο μέρος του αστικου ιστου της χώρας; η κατωτερη θερμοκρασια που συνηθως βλεπουν οι 2 μεγαλες πολεις ειναι 5 βαθμους και αυτο για λιγο.οι γερμανοι μιλανε για τον κινδυνο αλλα στην γερμανια τυπου καιρο,εμας δεν μας αφορα. εχεις δικιο,καλοκαιρινα για παντα.ειμαστε τυχεροι που χρειαζεται δευτερο σετ ελαστικων αλλα το σκεφτεσαι και σωστα για τις 15. 19 ώρες πριν, lary7 είπε To dunlop το φοράω για 2η φορά και εχω να πώ ειναι εξαιρετικό λάστιχο, άντεξε αρκετά χλμ και χρόνια και έχει πολύ καλό κράτημα το καλοκαίρι. Είναι το ίδιο λάστιχο με το Goodyear efficient grip αφου εχουν ενωθεί οι εταιρίες. Για την τιμή του ειναι καλή επιλογή. μπορει να ειναι ιδια εταιρεια αλλα εχουν διαφορετικο σχεδιασμο. φυσικα η dunlop δνε εχει καμμια σχεση με τα σπορ ελαστικα παλιοτερα ,ομως εχει ακομα καποιες πινελιες που την κανουν να διαφερει απο την αδερφη της Goodyear,τα ελαστικα της ειναι πιο μαλακα και με καλυτερο feeling στον οδηγο.
definitio Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, mike15 said: το ειπα οκονομικα .γιατι σχετικα ανεβαινεις σε διασταση 16 αλλα πληρωνεις τα ιδια. αν θες πατο αναποδα οτι τα 15 ειναι πιο ακριβα σχετικα με την 16. το εχω βαλει σε 16αρα και ειναι πολυ καλο ελαστικο.ειναι οπως το λες ο συνδυασμος,επιβεβαιωνω,εχει πολυ αντοχη.βεβαια εξαρταται και πως οδηγεις.εγω παντως που κανω ζωηρη οδηγηση και γενικα τρωω τις στροφες αντεξε ανετα 4 χρονια,4 και μισο τα εδωσα και πηγαιναν ανετα 5,κολλουσαν ακομα κατω αλλα ειχαν ξεραθει τελειως. η κατωτερη θερμοκρασια που συνηθως βλεπουν οι 2 μεγαλες πολεις ειναι 5 βαθμους και αυτο για λιγο.οι γερμανοι μιλανε για τον κινδυνο αλλα στην γερμανια τυπου καιρο,εμας δεν μας αφορα. εχεις δικιο,καλοκαιρινα για παντα.ειμαστε τυχεροι που χρειαζεται δευτερο σετ ελαστικων αλλα το σκεφτεσαι και σωστα για τις 15. μπορει να ειναι ιδια εταιρεια αλλα εχουν διαφορετικο σχεδιασμο. φυσικα η dunlop δνε εχει καμμια σχεση με τα σπορ ελαστικα παλιοτερα ,ομως εχει ακομα καποιες πινελιες που την κανουν να διαφερει απο την αδερφη της Goodyear,τα ελαστικα της ειναι πιο μαλακα και με καλυτερο feeling στον οδηγο. Σαφώς, η μετάβαση σε 16άρες ζάντες λύνει αρκετά προβλήματα με μειωμένη γκάμα ελαστικών και δεν κοστίζει πολύ...όμως η κυρία λόγω ηλικίας ζητάει κ αγορές όπως ζάντες/καλύμματα για τις σιδερένιες, ποδιά κινητήρα, αισθητήρες παρκαρίσματος κ.α. ανα΄βαλλονται συνέχεια. Τα bridgestone που έχω τώρα κλείνουν 4ετία τον Ιούλιο... δεν έχουν κανένα ορατό σημάδι παρακμής (φαγωμένα, ρωγμές/ξηρά πλαϊνά), αλλα δεν αποδίδουν πλέον ικανοποιητικά. Θα ρωτήσω σε 2-3 ακόμη βουλκανιζατέρ που είναι επίσημοι αντιπρόσωποι, αλ΄λα στη πράξη είμαι μεταξύ - των πιο φθηνών καλών ελαστικών, Falken SN110 / Dunlop Sport BlueResponse στα 300€, - και των Goodyear EG Perf2 στα 360€ (βρήκα κ τα Continental Ultracontact στα 370€, αλλά προτιμώ τα Goodyear σ αυτή τη τιμή) ...αν αντί για 3 χρόνια - που αναμένω να βγάλω με Falken, Dunlop - βγάλουν τα Goodyear 5 χρόνια, θα αξίζουν τα λεφτά τους. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από definitio
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου μακρια απο dunlop τα gy τα εχει βαλει ενας φιλος ειναι καλο λαστιχο αλλα δεν ειναι τουρισμου, δεν ειναι για την 156 τα falken θα κοιταζα 5 ώρες πριν, definitio είπε Τα bridgestone που έχω τώρα κλείνουν 4ετία τον Ιούλιο... δεν έχουν κανένα ορατό σημάδι παρακμής (φαγωμένα, ρωγμές/ξηρά πλαϊνά), αλλα δεν αποδίδουν πλέον ικανοποιητικά. ετσι κανουν τα Τ005 και αυτο μου αρεσει, μαλιστα εχουν καλη ισορροπια και φαγωμενα φουλ υποστροφικη αρα δεν θα τρακαρεις. Τα τωρινα Τ005 ειναι 6ετων και μαλλον θα τα αλλαξω τον σεμπτεβρη. Γενικα ειναι καλα λαστιχα αλλα θα παω σε PC7 ή Τ6. 6 ώρες πριν, definitio είπε αισθητήρες παρκαρίσματος κ.α. ανα΄βαλλονται συνέχεια. Αν αφησεις μια alfa να κρεμασει θα κρεμαστεις και εσυ 21 ώρες πριν, FiLw είπε Σε μπροστινοκινητο η αλλαγή να γίνεται τα μπροστά χιαστή πίσω και τα πίσω όπως είναι μπροστά; Και χιαστι αλλα θα βγαλουν θορυβο 22 ώρες πριν, dimitrins είπε Μην παίζετε με τα παπούτσια των αυτοκινήτων (λάστιχα / αμορτσέρ) Προσπαθούν να διορθώσουν τις μαλακίες των δρόμων (και τις δικές μας) Αν μείνεις από κινητήρα, έμεινες Αν μείνεις από παπούτσια σε καμμιά στροφή, τσούζει και όχι μόνο οικονομικά. Απο τις ταρζανιες που εκανα στα 18 μου με λαστιχα ταφος και ποτε δεν προδόθηκα, γενικα δεν ειναι τοσο μεγαλο το ρισκο αν παντα εχεις επιγνωση των αποθεματων προσφυσης. Ενα λαστιχο ειναι επικινδυνο οταν γινεται απροβλεπτο οχι οταν απλως χανει grip Στις 21/3/2025 στις 9:47 ΜΜ, atheatos είπε Με αυτα τα λεφτά πάντως εγώ θα έβαζα all weather οπως αυτα; αν βαλω all weather στο πρωτο καλοκαιρι θα εχω no weather. ενας φιλος εχει τα kormoran (και γλαρους) all season σε 15αρα, ο τυπος κανει 10km την εβδομαδα και παει σαν χελωνα ισως τοτε ναι να αντεχουν αλλα εγω οταν μπηκα μεσα ενοιωθα οτι ειναι ζυμαρι. Ασχετα οτι τα all weather ειναι αχρηστα στην βροχη
atheatos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 16 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε αν βαλω all weather στο πρωτο καλοκαιρι θα εχω no weather. ενας φιλος εχει τα kormoran (και γλαρους) all season σε 15αρα, ο τυπος κανει 10km την εβδομαδα και παει σαν χελωνα ισως τοτε ναι να αντεχουν αλλα εγω οταν μπηκα μεσα ενοιωθα οτι ειναι ζυμαρι. Ασχετα οτι τα all weather ειναι αχρηστα στην βροχη Όπως όλα τα λάστιχα ετσι και τα all weather δεν ειναι ολα ιδια. Υπάρχουν σοβαρά all weather , υπαρχουν και τα κακά all weather, οπως αντίστοιχα με τα καλοκαιρινά. Τα vredestein που πρότεινα είναι απο τα σοβαρά. 16 λεπτά πριν, atheatos είπε Ασχετα οτι τα all weather ειναι αχρηστα στην βροχη Δεν ειναι ολα το ιδιο. Άχρηστα μπορεί να είναι κάποια φτηνά, οπως αντίστοιχα σε καλοκαιρινά. 43 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε αν βαλω all weather στο πρωτο καλοκαιρι θα εχω no weather. Αν βαλεις καλοκαιρινά σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν, πιθανότατα το καλοκαίρι να μην συμπεριφοροντε ως καλοκαιρινά...Μπορεί να μην είναι καν λάστιχα. 2
mike15 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 7 ώρες πριν, definitio είπε ...αν αντί για 3 χρόνια - που αναμένω να βγάλω με Falken, Dunlop - βγάλουν τα Goodyear 5 χρόνια, θα αξίζουν τα λεφτά τους. θα σε βγαλουν εκτος αν πας πλαγια πολυ.η γομα τους ειναι τοσο ανθεκτικη οσο των μπριτζ αλλα ζεσταινονται πολυ πιο γρηγορα. απλα μην το αφηνεις πολυ σε ηλιο το καλοκαιρι.
definitio Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: μακρια απο dunlop τα gy τα εχει βαλει ενας φιλος ειναι καλο λαστιχο αλλα δεν ειναι τουρισμου, δεν ειναι για την 156 τα falken θα κοιταζα ετσι κανουν τα Τ005 και αυτο μου αρεσει, μαλιστα εχουν καλη ισορροπια και φαγωμενα φουλ υποστροφικη αρα δεν θα τρακαρεις. Τα τωρινα Τ005 ειναι 6ετων και μαλλον θα τα αλλαξω τον σεμπτεβρη. Γενικα ειναι καλα λαστιχα αλλα θα παω σε PC7 ή Τ6. Αν αφησεις μια alfa να κρεμασει θα κρεμαστεις και εσυ Σε μένα τα Τ005 στα 35Κχλμ δεν προκαλούν υποστροφή, το αντίθετο...το αυτοκίνητο έχει πλέον την τάση να πετάει κώλο και μάλιστα με την ελάχιστη αφορμή...δεν χάνει τη τροχιά του, αλλά δεν αντιδρούσε ποτέ το έτσι μέχρι τώρα. ...μπορεί η κατάσταση να βελτιωθεί μ'ένα νέο μπρος-πίσω, πέρασαν 10Κ απ' όταν έκανα την τελευταία αλλαγή (εν προκειμένω μόνο μ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει αλλαγή) κ ίσως να βελτιωθεί έτσι (να είναι πιο φαγωμένα τα πίσω τώρα δλδ). ...και γενικά η απόδοσή τους έπεσε αισθητά ήδη από τα 25Κ χλμ... Με τα Falken πιστεύω θα πρέπει να αλλάξω λάστιχα στη 3ετία οπωσδήποτε...με τα Goodyear θα έχω περισσότερο χρόνο... ...θα εξαρτηθεί απ 'το αν τα βρω σε αποδεκτή τιμή (350-370€) από κατάστημα που μου δίνει και την εγγύηση του ενός χρόνου αντικατάστασης....αλλιω΄ς θα πάω μάλλον στα Falken Sn110 στα 300€ ...τα Dunlop όντως έχουν πέσει πολύ τη τελευταία 4ετία...όταν είχα πάρει τα Τ005 το '21 ήταν μεταξύ των κορυφαίων, όσο θυμάμαι, κι από τότε έμειναν κυρίως στη μέση της κατάταξης...σταμάτησε να τα "ενημερώνει" η εταιρεία / βελτιώθηκαν τα υπόλοιπα τόσο πολύ; Δεν ξέρω. ... Δεν την αφήνω την 156 να κρεμάσει, το αντίθετο...αλλά δεν μένουν χρήματα για μη αναγκαίες αγορές, όπως αυτές που ανέφερα (ζάντες αλουμινίου ή νέα καπάκια, ποδιά κινητήρα, αισθητήρες παρκαρίσματος ή/και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα κτλ...κανά short-shifter στα κέφια)... 24 minutes ago, mike15 said: θα σε βγαλουν εκτος αν πας πλαγια πολυ.η γομα τους ειναι τοσο ανθεκτικη οσο των μπριτζ αλλα ζεσταινονται πολυ πιο γρηγορα. απλα μην το αφηνεις πολυ σε ηλιο το καλοκαιρι. Στα συγκριτικά τουλάχιστον η "γόμα" τους δείχνει αρκετά πιο ανθεκτική κατά ~20Κ+ χλμ...ελπίζω να βγαλουν 4ετία χωρίς την πτώση απόδοσης των Bridgestone ήδη από τα 25Κ... Δεν υπάρχει πιλοτή ή γκαράζ δυστυχώς (πολύ δυστυχώς, γιατί έχει γίνει βάσανο) οπότε όπου βρεθεί θέση στάθμευσης. ...δεν τα ζορίζω με ταρζανιές...αν και μου κάνουν πλέον ταρζανιές ή καλύτερα τσαχπινιές - ευτυχώς ελεγχόμενες - χωρίς να το ζητήσω... Επεξ/σία 23 Μαρτίου από definitio 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 13 λεπτά πριν, definitio είπε ...δεν τα ζορίζω με ταρζανιές...αν και μου κάνουν πλέον ταρζανιές ή καλύτερα τσαχπινιές - ευτυχώς ελεγχόμενες - χωρίς να το ζητήσω... το vdc τι εχει να πει για αυτο?
definitio Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Just now, 11osmikrosmhtsos said: το vdc τι εχει να πει για αυτο? τί είναι αυτό καρντιά μου; 156 του 02/1999, μόνο ABS και δύο αερόσακους έχει η κούκλα...λοιπά ηλεκτρονικά ευστάθειας τσου...νομίζω από το 2001 ή τέλη του 2000 μπήκαν;
atheatos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Κάτι σχετικά με τα eco λάστιχα, δηλαδή τα καλοκαιρινά με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτά τα λάστιχα ειναι σχεδιασμένα για να βγάζουν χιλιόμετρα με την προϋπόθεση ότι δουλεύουν στις θερμοκρασίες που ειναι σχεδιασμένα, δηλαδή over 7 Κελσίου . Η γόμα τους είναι πιο εύκολο να καταστραφεί σε χαμηλές θερμοκρασίες και να μην δουλεύει σωστά μετά στις υψηλές. Δυστυχώς η τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου με ειδικη συνθεση πυριτιου στην γόμα έχει και τα μειονέκτηματα της. Τα καλοκαιρινά επιδοσεων δεν έχουν ιδιαίτερα προβλήματα με τις θερμοκρασίες αλλα τα περισσότερα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.
phanispal Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Δηλαδή αν κανά διήμερο πέσει στην Αττική η θερμοκρασία κάτω από τους 7°C, να μην μπει στο αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του επειδή τι, θα καταστραφεί τόσο εύκολα η γόμα των ελαστικών; 2
atheatos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 4 ώρες πριν, phanispal είπε Δηλαδή αν κανά διήμερο πέσει στην Αττική η θερμοκρασία κάτω από τους 7°C, να μην μπει στο αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του επειδή τι, θα καταστραφεί τόσο εύκολα η γόμα των ελαστικών; Εξαρτάται τι ελαστικά έχεις. Δεν είναι όλα τα λάστιχα ιδια. Καποια καλοκαιρινά ειναι πιο ευαίσθητα στις χαμηλές θερμοκρασίες από αλλα. Απλά καλο ειναι να μην ζορίζονται τα καλοκαιρινά σε χαμηλές θερμοκρασίες. Αν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες στο κρύο δεν νομιζω να έχεις πρόβλημα. Αν τα ζορίσεις όμως πηγαίνοντας πχ. ,over 120 km/h θα ζεστάνουν και θα παγώσουν απότομα, δημιουργώντας πρόβλημα στη γόμα που θα το δεις αργότερα. Το κακό είναι ότι το καταλαβαίνεις αργα ,με την ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς κυριως το καλοκαίρι. Παθών από τα πρώτα efficient grip που βγήκαν και ειχα σοβαρό πρόβλημα το καλοκαίρι γιατί η γόμα τους είχε "καει "τον χειμώνα.
filarhos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 16 hours ago, definitio said: Σαφώς, η μετάβαση σε 16άρες ζάντες λύνει αρκετά προβλήματα με μειωμένη γκάμα ελαστικών και δεν κοστίζει πολύ...όμως η κυρία λόγω ηλικίας ζητάει κ αγορές όπως ζάντες/καλύμματα για τις σιδερένιες, ποδιά κινητήρα, αισθητήρες παρκαρίσματος κ.α. ανα΄βαλλονται συνέχεια. Για καπάκια από τις σιδερένιες δεν το συζητάω καν. Όταν είχα ρωτήσει για την δικιά μου όσο είχαν τα γνήσια καπάκια Alfa Romeo πήρα μεταχειρισμένες 15αρες. Ποδια κινητήρα σίγουρα επισκευάζεται, υπάρχουν άπειρα βίντεο πώς επισκευάζει πλαστικά και βγαίνει μπαίνει σχετικά εύκολα... Εγώ θα την έβγαζα για επισκευή και θα την άφηνα να την βάλουν στο πρώτο service. (Αν είχες άνεση θα πρότεινα την μεταλλική αλλά πλέον δύσκολα και ακριβά την βρίσκεις) Αισθητήρες παρκαρίσματος έχω βάλει σε 156 και είναι αρκετά εύκολο και έχουν 10-15€ από Κίνα. Αν θέλεις να ασχοληθείς μέχρι και οδηγούς για την 156 μπορείς να βρεις αν ψάξεις. Short shift δεν χρειάζεται, ίσως ένα μοχλό από gt, κάποτε είχα ξεκινήσει να φτιάχνω ένα χτένι για φίλο αλλά τελικά δεν προχώρησε... Υ.Γ. Διάβασε και γράψε περισσότερα και στο isti.gr. Για τα θερινά και τις χαμηλές θερμοκρασίες: Κι εγώ έχω δει διαφορά στα πραγματικά χρόνια ζωής από τότε που αλλάζω θερινά χειμερινά. Παλιά είχα μόνο θερινά και έτρωγαν 2-3 ταξίδια με <5 βαθμούς εθνική και άντεχαν το πολύ 3 χρόνια και τον 4ο το κρατούσα με το ζόρι. Ότι απότομες αντιδράσεις αλλά ξεκάθαρα είχαν "καεί". Τώρα τα κρατάω τουλάχιστον 5ετια και είναι εκεί. Τώρα θα αλλάξω τα θερινά στο μεγάλο για την πόλη. Κάνει λίγα χλμ, αλλά είναι σχεδόν 7 ετών πλέον, και πριν αλλάξω σε χειμερινά πέρσι είχα τάσεις oversteering σε κακή άσφαλτο που δεν είχα παλαιότερα. Αντίστοιχα αν έχει έξω 15+ βαθμούς τα χειμερινά σαπουνιαζουν από την πρώτη στροφή και τα νιώθεις σπόγγους. Εκεί χαλαρώνεις γιατί παρότι Ιανουάριος με κοντά στο 0 στην Β Αττική, έχει και ζεστές ημέρες. Για αυτό στο ηλεκτρικό έβαλα αντί για χειμερινα 4εποχων για δοκιμή και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση τους, μένει να δούμε διάρκεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα