Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το μυστικο ειναι να τα ζεστανεις σιγα σιγα, και να μην αρχισεις ταρζανιες οταν το πελμα ειναι πετρα

43 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ποδια κινητήρα σίγουρα επισκευάζεται, υπάρχουν άπειρα βίντεο πώς επισκευάζει πλαστικά και βγαίνει μπαίνει σχετικά εύκολα... Εγώ θα την έβγαζα για επισκευή και θα την άφηνα να την βάλουν στο πρώτο service. (Αν είχες άνεση θα πρότεινα την μεταλλική αλλά πλέον δύσκολα και ακριβά την βρίσκεις)

Δεν συμφωνώ η ποδια στις Alfa ειναι πολυ σοφιστικε εξαρτμημαimage.png.21521fa4a40b690de6ddcc25ef98a7f1.png

50 λεπτά πριν, filarhos είπε

Short shift δεν χρειάζεται, ίσως ένα μοχλό από gt, κάποτε είχα ξεκινήσει να φτιάχνω ένα χτένι για φίλο αλλά τελικά δεν προχώρησε...

χιλιες φορες να μαζεψεις τους τζογους των 156

 

51 λεπτά πριν, filarhos είπε

Τώρα τα κρατάω τουλάχιστον 5ετια και είναι εκεί. Τώρα θα αλλάξω τα θερινά στο μεγάλο για την πόλη.  Κάνει λίγα χλμ, αλλά είναι σχεδόν 7 ετών πλέον, και πριν αλλάξω σε χειμερινά πέρσι είχα τάσεις oversteering σε κακή άσφαλτο που δεν είχα παλαιότερα.

Εξαραταται τα PZ4 στα 3-4 χρονια κρυα κανανε πατιναζ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι εκτός θέματος, αλλά η ποδιά της 156 ήταν περίεργη μίξη υλικών...και οι κοινές του εμπορίου κρεμάνε εύκολα...τη δική μου την αγόρασα με την ποδιά απούσα/έχουν μείνει μόνο οι βάσεις...

Υπάρχουν αλουμινένιες από Αγγλία και Βουλγαρία, αλλά πλέον έχουμε και επισκευάσιμες πολυεστερικές, ανθεκτικές στη θερμότητα, ελληνικής κατασκευής

Ο μακρύς λεβιές είναι λίγο κουραστικός αν θες να οδηγήσεις λίγο πιο δυναμικά...υπάρχουν λύσεις από 4Η-tech, Novitec και πάλι ελληνικής κατασκευής.

Για κάμερα οπισθοπορείας υπάρχουν κ ασύρματες, φορτίσιμες κάμερες, χωρίς να χρειάζονται τρυπήματα και μεταφέρονται σε διαφορετικά αυτοκίνητα

Και πλέον υπάρχουν κ διπλές ποτηροθήκες για την 156 (σφηνώνουν στον αποθηκευτικό χώρο/κανάλι κοντά στο χειρόφρενο), που δεν είχε καμία (έχω ήδη μονές για τις πόρτες)

Γενικά, αν θες να πληρώσεις, βρίσκεις πράγματα να κάνεις...

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, definitio είπε

Είναι εκτός θέματος, αλλά η ποδιά της 156 ήταν περίεργη μίξη υλικών...και οι κοινές του εμπορίου κρεμάνε εύκολα...τη δική μου την αγόρασα με την ποδιά απούσα/έχουν μείνει μόνο οι βάσεις...

Υπάρχουν αλουμινένιες από Αγγλία και Βουλγαρία, αλλά πλέον έχουμε και επισκευάσιμες πολυεστερικές, ανθεκτικές στη θερμότητα, ελληνικής κατασκευής

Ο μακρύς λεβιές είναι λίγο κουραστικός αν θες να οδηγήσεις λίγο πιο δυναμικά...υπάρχουν λύσεις από 4Η-tech, Novitec και πάλι ελληνικής κατασκευής.

Για κάμερα οπισθοπορείας υπάρχουν κ ασύρματες, φορτίσιμες κάμερες, χωρίς να χρειάζονται τρυπήματα και μεταφέρονται σε διαφορετικά αυτοκίνητα

Και πλέον υπάρχουν κ διπλές ποτηροθήκες για την 156 (σφηνώνουν στον αποθηκευτικό χώρο/κανάλι κοντά στο χειρόφρενο), που δεν είχε καμία (έχω ήδη μονές για τις πόρτες)

Γενικά, αν θες να πληρώσεις, βρίσκεις πράγματα να κάνεις...

Η κάμερα μου αρέσει.Θα το ψάξω λίγο παραπάνω.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, definitio είπε

Είναι εκτός θέματος, αλλά η ποδιά της 156 ήταν περίεργη μίξη υλικών...και οι κοινές του εμπορίου κρεμάνε εύκολα...τη δική μου την αγόρασα με την ποδιά απούσα/έχουν μείνει μόνο οι βάσεις...

Υπάρχουν αλουμινένιες από Αγγλία και Βουλγαρία, αλλά πλέον έχουμε και επισκευάσιμες πολυεστερικές, ανθεκτικές στη θερμότητα, ελληνικής κατασκευής

Ο μακρύς λεβιές είναι λίγο κουραστικός αν θες να οδηγήσεις λίγο πιο δυναμικά...υπάρχουν λύσεις από 4Η-tech, Novitec και πάλι ελληνικής κατασκευής.

Για κάμερα οπισθοπορείας υπάρχουν κ ασύρματες, φορτίσιμες κάμερες, χωρίς να χρειάζονται τρυπήματα και μεταφέρονται σε διαφορετικά αυτοκίνητα

Και πλέον υπάρχουν κ διπλές ποτηροθήκες για την 156 (σφηνώνουν στον αποθηκευτικό χώρο/κανάλι κοντά στο χειρόφρενο), που δεν είχε καμία (έχω ήδη μονές για τις πόρτες)

Γενικά, αν θες να πληρώσεις, βρίσκεις πράγματα να κάνεις...

 

Spoiler

αυτο που γραφετε με μπλε χρωμα τις λεξεις και εκει κρυβεται ενα λινκ,πως γινεται ?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανερχόμενος στο θέμα, ποιά είναι μια αποδεκτή ηλικία για ελαστικό στον "πάγκο";

Δλδ εγώ σκοπεύω να βάλω νέα λάστιχα τώρα αρχές Απρίλη...ποιός είναι ο παλιότερος δείκτης DOT που θα μπορούσα να αποδεχθώ, 8μηνο πχ;

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, definitio είπε

Επανερχόμενος στο θέμα, ποιά είναι μια αποδεκτή ηλικία για ελαστικό στον "πάγκο";

Δλδ εγώ σκοπεύω να βάλω νέα λάστιχα τώρα αρχές Απρίλη...ποιός είναι ο παλιότερος δείκτης DOT που θα μπορούσα να αποδεχθώ, 8μηνο πχ;

Τα λάστιχα  δεν παθαίνουν τίποτα εφόσον είναι αποθηκευμένα σε κλειστό χώρο και δεν είναι εκτεθειμένα σε ακραίες συνθήκες. Μην σε αγχώνει η ημερομηνία κατασκευής. Άλλωστε αν διαβάσεις στο σαιτ της Michelin σχετικά με την συχνότητα αλλαγής των ελαστικών, η εταιρία αναφέρει διαρκεια έως και δέκα έτη εφόσον το λάστιχο είναι σε καλή κατάσταση.

Πραγματικά μετανιώνω που όλα αυτά τα χρόνια στηριζόμενος σε παπατζες περιοδικών αυτοκινήτου πετούσα λάστιχα στην τετραετία με 20.000 χλμ.

Τα λάστιχα λοιπόν αν δεν είναι ταλαιπωρημένα- ξεραμένα, και έχουν αρκετό "τακούνι" σύμφωνα με τους δείκτες φθοράς που όλα τα λάστιχα έχουν, δεν χρειάζονται αλλαγή αλλά συχνότερο έλεγχο. Δεν το λέω εγώ, ούτε το autobild και το autotriti, το λέει ο κατασκευαστής...

https://www.michelin.co.uk/auto/advice/change-tyres/how-long-do-tyres-last

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, bill999r είπε

[…]αλλά συχνότερο έλεγχο[…]

Ποιος τον κάνει ώστε να μπορεί να κρίνει αν είναι αρκετά ασφαλές το λάστιχο;

Έχω τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 dot 0120 με 28.000 χιλιόμετρα. Παρόλο που το αυτοκίνητο κάθεται έξω εμφανισιακά δε δείχνουν σημάδια κόπωσης. Αυτό όμως δεν είμαι σίγουρος ότι σημαίνει πως είναι ασφαλή.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, definitio είπε

Επανερχόμενος στο θέμα, ποιά είναι μια αποδεκτή ηλικία για ελαστικό στον "πάγκο";

Δλδ εγώ σκοπεύω να βάλω νέα λάστιχα τώρα αρχές Απρίλη...ποιός είναι ο παλιότερος δείκτης DOT που θα μπορούσα να αποδεχθώ, 8μηνο πχ;

ναι εγω μεχρι εκει ψαχνω,μην σου πω 6μηνο.

  • Like 1
Δημοσ.

Λογικά τα καλά βουλκανιζαντερ. Μπορούν να κρίνουν και απο το χρώμα του ελαστικού, την κατάσταση της γόμας. Πάντως καλό είναι να μην δουλεύουμε ένα λαστιχο οταν το τακούνι του ειναι κατω απο 4mm .

Δημοσ.

1 χρονος στο ραφι οχι παραπανω και παντα πανω απο 3 μηνες

4 λεπτά πριν, atheatos είπε

Λογικά τα καλά βουλκανιζαντερ. Μπορούν να κρίνουν και απο το χρώμα του ελαστικού, την κατάσταση της γόμας. Πάντως καλό είναι να μην δουλεύουμε ένα λαστιχο οταν το τακούνι του ειναι κατω απο 4mm .

μπα τιποτα δεν μπορεις να κρινεις με το ματι

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, phanispal είπε

Ποιος τον κάνει ώστε να μπορεί να κρίνει αν είναι αρκετά ασφαλές το λάστιχο;

Θεωρώ και εσύ ο ίδιος μπορείς να το ελέγξεις. Με έναν απλό οπτικό έλεγχο. Αν το πέλμα δεν έχει φθορές και σκασίματα, αν τα πλαϊνά δεν έχουν καρούμπαλα και σκασίματα τότε το ελαστικό είναι σε καλή κατάσταση. Αν δεις ένα λάστιχο ξεραμένο τότε ο καθένας καταλαβαίνει ότι τα έφαγε τα ψωμιά του.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, bill999r είπε

Θεωρώ και εσύ ο ίδιος μπορείς να το ελέγξεις. Με έναν απλό οπτικό έλεγχο. Αν το πέλμα δεν έχει φθορές και σκασίματα, αν τα πλαϊνά δεν έχουν καρούμπαλα και σκασίματα τότε το ελαστικό είναι σε καλή κατάσταση. Αν δεις ένα λάστιχο ξεραμένο τότε ο καθένας καταλαβαίνει ότι τα έφαγε τα ψωμιά του.

οχι δυστυχως δεν παει ετσι οπτικο ελεγχο κανουν οι μπακαλιδες

 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

οχι δυστυχως δεν παει ετσι οπτικο ελεγχο κανουν οι μπακαλιδες

 

Δηλαδή η Michelin τι προτείνει; Εργαστηριακό έλεγχο με λήψη δείγματος;; Εντάξει μην είμαστε υπερβολικοί. Νομίζω οποιοσδήποτε έχει την βασική κρίση να δει αν ένα λάστιχο είναι ταλαιπωρημένος ή όχι. Αλλιώς ένας έμπειρος λαστιχας.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, bill999r said:

Θεωρώ και εσύ ο ίδιος μπορείς να το ελέγξεις. Με έναν απλό οπτικό έλεγχο. Αν το πέλμα δεν έχει φθορές και σκασίματα, αν τα πλαϊνά δεν έχουν καρούμπαλα και σκασίματα τότε το ελαστικό είναι σε καλή κατάσταση. Αν δεις ένα λάστιχο ξεραμένο τότε ο καθένας καταλαβαίνει ότι τα έφαγε τα ψωμιά του.

Τα δικά μου Bridgestone T005 δεν έχουν κανένα οπτικό τεκμήριο φθοράς...ούτε ξεραμένα, ούτε φαγωμένα (ή άνισα φαγωγμένα)...
...τα λάστιχα μοιάζουν τόσο καλά σε οπτική εξέταση που θα μπορούσα να τα πουλήσω...αλλά δεν αποδίδουν επαρκω΄ς πλέον...

Προχθες πήγα σε 1-2 βουλκανιζατερ (επίσημοι εκπρόσωποι) με το αυτοκίνητο και γυρίζοντας πάτησα απότομο φρενάρισμα όταν άναψε πορτοκαλί την ώρα που περνούσα, το αυτοκίνητο σταμάτησε 1,5-2 μέτρα πιο κάτω απ' ό,τι περίμενα, μπαίνοντας στη διαγράμμιση της διάβασης...

Οχι, ο οπτικός έλεγχος είναι τραγικά ανεπαρκής...πρέπει να φτάσει σε επίπεδα εγκληματικής αμέλειας η χρήση των ελαστικών αν κριτήριο είναι αποκλειστικά ο οπτικός έλεγχος
(και της Michelin ειδικά δεν φημίζονται για την αντοχή τους στο χρόνο)

Και διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες ορίζουν πολύ μεγάλες περιόδους αντικατάστασης ιμάντων για καινούρια μοντέλα, για να δώσουν την εντύπωση μειωμένου κόστους συντήρησης στους καταναλω΄τες....στη πράξη μπορεί να παίρνουν τους ιμάντες παραμάσχαλα αν δεν τους αλλάξουν νωρίτερα...

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.

Πόσα χλμ έχουν φίλε μου και που βρίσκεται ο δείκτης φθοράς; Πόσα χρόνια τα φοράς; Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες, δεν λέω αυτό. Αλλά σύμφωνα με τους κατασκευαστές ελέγχοντας 2-3 σημεία στο λάστιχο μπορείς να αξιολογήσεις την κατάσταση του.

Πάντως τα Bridgestone, μιας και τα φορούσα 8 χρόνια, κάθε 4αδα από μια τετραετία, είναι απαράδεκτα και μετά τα 3 χρόνια σκληραίνουν παρά πολύ και παρουσιάζουν τα συμπτώματα που αναφέρεις. Και σε εμένα τα ίδια, εμφανισιακά ήταν σε ψιλοκαλη κατάσταση, αλλά στο πέλμα φαινόταν ψιλοσκασιματα, και όλα αυτά σε 4 χρόνια χρήσης.

1 ώρα πριν, definitio είπε

Και διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες ορίζουν πολύ μεγάλες περιόδους αντικατάστασης ιμάντων για καινούρια μοντέλα,

Σωστό και αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...