Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο teaser για το F1-based Mercedes-AMG Project One


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 14 Σεπτεμβρίου, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, θα κάνει ντεμπούτο για τη Mercedes-Benz το νέο υβριδικό υπερ-αυτοκίνητο της Mercedes-AMG Project One. Ήδη η Mercedes-Benz έχει δώσει στη δημοσιότητα το πρώτο teaser.

Μπορεί η πρώτη εικόνα του hybrid supercar της Mercedes-Benz να μην αποκαλύπτει πολλά, ωστόσο μοιάζει σαν να δημιουργήθηκε για τις 24 ώρες του Le Mans και δείχνει αρκετά επιθετικό. Σύμφωνα με την εταιρεία, το αστέρι του νέου της υπερ-αυτοκινήτου δεν είναι άλλο από την μονάδα ισχύος (powertrain), που αποτελεί μία “πολιτισμένη” και προσαρμοσμένη για… καθημερινή χρήση έκδοση του powertrain που χρησιμοποιεί στα μονοθέσια της Formula 1.

 

Με βάση κάποιες παλαιότερες πληροφορίες, ο F1-based κινητήρας V6 1.6lt Turbo συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, που προσφέρουν 134hp και 107hp επιπλέον, με τον πρώτο να συνδέεται απευθείας στον στρόφαλο και τον δεύτερο να μειώνει το turbo lag, με τον κινητήρα να αγγίζει τις 11000rpm.

 

Συνολικά, το Mercedes-AMG Project One θα διαθέτει 1000hp με τελική ταχύτητα που θα αγγίζει τα 217mph (349,23km/h). Επίσης θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιήσει το όχημα για περίπου 25 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Επειδή, όπως συμβαίνει και σε ένα κανονικό αγωνιστικό μονοθέσιο, υπάρχουν αρκετές φθορές, κάθε 31 χιλιάδες μίλια, ο κινητήρας θα απαιτεί “rebuild” (άγνωστο για την ώρα, ποια θα είναι η συμφωνία όσον αφορά στη συντήρηση, μεταξύ της εταιρείας και του ιδιοκτήτη). Το Mercedes-AMG Project One θα παραχθεί σε πολύ μικρό αριθμό (μόλις 275 οχήματα) και θα κοστίζει $2,54 εκατομμύρια.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ενδιαφέρομαι μήπως γνωρίζουμε την κατανάλωση σε μικτό κύκλο;

είμαι κι εγώ ανάμεσα σε αυτό και στο νέο toyota aygo για μέσα στη πόλη...!!! 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει νόημα καν να μιλάμε για αυτό τη στιγμή που οι μισές έχουν ήδη deposits και σίγουρα αυτοί που τα κατέθεσαν δεν θα αφήσουν την ευκαιρία να την αγοράσουν. Όπου deposit για το project one, περίπου 500.000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκέφτομαι...θα μπορέσω να το πουλήσω μετά τα τριάντα χιλιάδες χιλιόμετρα η θα λένε σαν το Mazda rx7-8 θέλει αλλαγή κινητήρα γιατί δεν έχει καλή συμπίεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2,5 $ εκατομύρια για μια τεχνολογία που σε λιγότερο από 10 χρόνια θα είναι άχρηστη τελείως. Τώρα σαν αμάξι με αυτά τα λεφτά έχει και πιο γρήγορα και πιο καλά. Βασικά ούτε για συλλεκτικό δεν κάνει με αυτά τα λεφτά, δεν είναι ούτε έχει κάτι το μοναδικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το “rebuild” με αγχωνει γιατι κανω αρκετα χιλιομετρα ετησιως.

και ένα αγωνιστικό καρτ  να πάρεις θέλει rebuild κάθε κάποιες ώρες 

 

με τόσες στροφές είναι λογικό να διασύρεται ο κινητήρας 

 

αυτό το αυτοκίνητο προφανώς δεν είναι για δρόμο αλλά για πίστα ακόμα και αν για κάποιο λόγο μπορεί νόμιμα να κυκλοφορήσει στο δρόμο (ρύποι/ θόρυβος και με ελαστικά δρόμου γιατί τα σλικ απαγορεύονται ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...