Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Έχω πρόβλημα με μια αγορά που έκανα πρόσφατα από το gearbest eu και συγκεκριμένα:

Στις 19 Αυγούστου έκανα παραγγελία ένα κινητό leagoo m8 pro με αριθμό παραγγελίας W1708190403135102. Το δέμα έγινε shipped στις 21 Αυγούστου από Μεγάλη Βρετανία με dpd uk courrier. Ήταν να μου παραδοθεί ως το αργότερο την 1 Σεπτεμβρίου. Ο μήνας έχει πάει 8 Σεπτεμβρίου και ακόμα αγνοείται η τύχη του δέματος. Το tracking number της dpd (5354765063) που έχω δείχνει ότι η αποστολή είχε κολλήσει στην Βουδαπέστη για 7-8 ημέρες και τώρα είναι κολλημένη για άλλες 8 ημέρες στη Σόφια. Σε τηλεφωνική επαφή που είχα με την dpd Ελλάδας (Θεσσαλονίκη) ο υπεύθυνος επικοινώνησε με τα κεντρικά της dpd όταν το δέμα βρισκόταν ακόμη στην Βουδαπέστη και του είπαν πως αυτό θεωρείται κατεστραμμένο ή χαμένο, και ότι πρέπει το κατάστημα αγοράς να επικοινωνήσει με την dpd uk για την αποζημίωση τους και κατά επέκταση και την δική μου. Αφού άνοιξα ticket στο gearbest μου απάντησαν με ένα τυποποιημένο μήνυμα να ελέγξω τα στοιχεία μου και να περιμένω άλλες 10-12 εργάσιμες ημέρες.

Έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες με το ticket ως εκ θαύματος το χαμένο ή κατεστραμμένο δέμα έφτασε στην Σόφια (ενημέρωση στο tracking number) . Άντε λέω να περιμένω μερικές μέρες. Αμ δε!! Το πακέτο κολλημένο ξανά. Τηλέφωνα στην dpd Ελλάδας και από εκείνους mail στη Σόφια (ο υπάλληλος εδώ μου είπε πως λαμβάνουν κάθε μέρα δέματα από εκεί),αλλά οι Βούλγαροι την πάπια για το συγκεκριμένο. Έκανα ξανα ticket και έστειλα ξανα mail στο gearbest και αυτοί απαντούν πάλι με τα τετριμένα και να περιμένω 7-15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ!!! ακόμα. Έλεος!!!

 

We will also ask the shipping company to check your package from their end.

Please wait for 7-15 business days.

Once we hear from them, we will ofter you an effective solution.

 

Εγώ διάλεξα αγορά από EU warehouse και πλήρωσα περισσότερα χρήματα για να έχω το τηλέφωνο από 2 ως 7 εργάσιμες ημέρες όπως αναφερόταν στο site αλλιώς αν ήταν να περιμένω 20-30 ημέρες θα το είχα παραγγείλει από Κίνα με 30% λιγότερα χρήματα. Στο ticket έδωσα προθεσμία στο κατάστημα ως τις 11 Σεπτέμβρη ή να έχω το τηλέφωνο στα χέρια μου ή τα χρηματά μου πίσω. Αλλιώς dispute στο PayPal.

Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Αν υπάρχει κάτι δεκτές οι προτάσεις

Δημοσ.

Καντους dispute αμα έχεις έρεισμα ΧΩΡΙΣ 2η σκεψη...αν κάπου αναγράφουν ότι σε Χ μέρες πρέπει να είναι στα χέρια σου ...πρώτα κάνε μια προειδοποίηση και μετά αν σε 2 μέρες δεν δεις φως προχώρα....

Το TomTop Που πήγε να μου κανει εξυπνάδες με τυποποιημένα μηνυματακια τους εστειλα μηνυμα ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω καθώς είχαν παρέλθει οι 45 μέρες και μου επέστρεψαν κανονικότατα....το κουλό της υπόθεσης επειδή τα είχα πάρει στο κρανίο και με κοροιδευαν έστειλα Mail σε όλα τα τμήματα που εξυπηρετούν παραγγελίες (έχει 2 ξεχωριστά το TomTop) και τα λεφτά μου δώσαν ....και το κινητό μου στείλαν......αποτέλεσμα καινούργιο κινητό....αξία 0€......:)........τους έστειλα και να ωραιότατο μήνυμα ότι αφού τα λεφτά μπήκαν στον λογαριασμό εγώ δεν ασχολούμαι άλλο μαζί τους....ε και κάποια μέρα απλώς ήρθε....

Δημοσ.

Καντους dispute αμα έχεις έρεισμα ΧΩΡΙΣ 2η σκεψη...αν κάπου αναγράφουν ότι σε Χ μέρες πρέπει να είναι στα χέρια σου ...πρώτα κάνε μια προειδοποίηση και μετά αν σε 2 μέρες δεν δεις φως προχώρα....

Το TomTop Που πήγε να μου κανει εξυπνάδες με τυποποιημένα μηνυματακια τους εστειλα μηνυμα ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω καθώς είχαν παρέλθει οι 45 μέρες και μου επέστρεψαν κανονικότατα....το κουλό της υπόθεσης επειδή τα είχα πάρει στο κρανίο και με κοροιδευαν έστειλα Mail σε όλα τα τμήματα που εξυπηρετούν παραγγελίες (έχει 2 ξεχωριστά το TomTop) και τα λεφτά μου δώσαν ....και το κινητό μου στείλαν......αποτέλεσμα καινούργιο κινητό....αξία 0€...... :)........τους έστειλα και να ωραιότατο μήνυμα ότι αφού τα λεφτά μπήκαν στον λογαριασμό εγώ δεν ασχολούμαι άλλο μαζί τους....ε και κάποια μέρα απλώς ήρθε....

 

Και τώρα σαν λογικός που είσαι τους στέλνεις μήνυμα ότι έλαβες το τηλέφωνο μετά από Χ μέρες και ζητάς να τους πληρώσεις τα χρήματα, αφαιρώντας αυτοί ένα ποσοστό για την ταλαιπωρία σου… Σωστά?

  • Like 1
Δημοσ.

Καντους dispute αμα έχεις έρεισμα ΧΩΡΙΣ 2η σκεψη...αν κάπου αναγράφουν ότι σε Χ μέρες πρέπει να είναι στα χέρια σου ...πρώτα κάνε μια προειδοποίηση και μετά αν σε 2 μέρες δεν δεις φως προχώρα....

Το TomTop Που πήγε να μου κανει εξυπνάδες με τυποποιημένα μηνυματακια τους εστειλα μηνυμα ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω καθώς είχαν παρέλθει οι 45 μέρες και μου επέστρεψαν κανονικότατα....το κουλό της υπόθεσης επειδή τα είχα πάρει στο κρανίο και με κοροιδευαν έστειλα Mail σε όλα τα τμήματα που εξυπηρετούν παραγγελίες (έχει 2 ξεχωριστά το TomTop) και τα λεφτά μου δώσαν ....και το κινητό μου στείλαν......αποτέλεσμα καινούργιο κινητό....αξία 0€...... :)........τους έστειλα και να ωραιότατο μήνυμα ότι αφού τα λεφτά μπήκαν στον λογαριασμό εγώ δεν ασχολούμαι άλλο μαζί τους....ε και κάποια μέρα απλώς ήρθε....

Σε αυτη την περίπτωση δεν έφταιγε το μαγαζί που εστειλε κανονικά την παραγγελία και τον έπαιξαν οι ταχυδρομικές.

Νομίζω είναι άδικο για το μαγαζί αυτό και αν ήμασταν εμείς οι μαγαζότορες θα το καταλαβαίναμε ίσως καλύτερα.

Σε αντίστοιχη περίπτωση (ακουστικά των 5 ευρώ όμως, από Gearbest) και αφού το δεμα ήρθε μετά από 3 μήνες, ήταν και χωρίς tracking οπότε θα μπορούσα να ήμουν απλώς τζαμπαντζής, τους το είπα όταν ήρθαν και μου απάντησαν "δωσε μια καλή κριτική και είμαστε ΟΚ". Τα γνωστα κινεζικα μαγαζιά που υπάρχουν πάνω απο 5 χρόνια δεν ειναι απατεωνες. Προσπαθούν να καλυφθούν και αυτοί από πολύ κόσμο που μπορεί πολύ άνετα να ζητάει ότι θέλει και από ταχυδρομεία που δεν ελέγχουν.

Δημοσ.

Καλημέρα. Έχω πρόβλημα με μια αγορά που έκανα πρόσφατα από το gearbest eu και συγκεκριμένα:

Στις 19 Αυγούστου έκανα παραγγελία ένα κινητό leagoo m8 pro με αριθμό παραγγελίας W1708190403135102. Το δέμα έγινε shipped στις 21 Αυγούστου από Μεγάλη Βρετανία με dpd uk courrier. Ήταν να μου παραδοθεί ως το αργότερο την 1 Σεπτεμβρίου. Ο μήνας έχει πάει 8 Σεπτεμβρίου και ακόμα αγνοείται η τύχη του δέματος. Το tracking number της dpd (5354765063) που έχω δείχνει ότι η αποστολή είχε κολλήσει στην Βουδαπέστη για 7-8 ημέρες και τώρα είναι κολλημένη για άλλες 8 ημέρες στη Σόφια. Σε τηλεφωνική επαφή που είχα με την dpd Ελλάδας (Θεσσαλονίκη) ο υπεύθυνος επικοινώνησε με τα κεντρικά της dpd όταν το δέμα βρισκόταν ακόμη στην Βουδαπέστη και του είπαν πως αυτό θεωρείται κατεστραμμένο ή χαμένο, και ότι πρέπει το κατάστημα αγοράς να επικοινωνήσει με την dpd uk για την αποζημίωση τους και κατά επέκταση και την δική μου. Αφού άνοιξα ticket στο gearbest μου απάντησαν με ένα τυποποιημένο μήνυμα να ελέγξω τα στοιχεία μου και να περιμένω άλλες 10-12 εργάσιμες ημέρες.

Έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες με το ticket ως εκ θαύματος το χαμένο ή κατεστραμμένο δέμα έφτασε στην Σόφια (ενημέρωση στο tracking number) . Άντε λέω να περιμένω μερικές μέρες. Αμ δε!! Το πακέτο κολλημένο ξανά. Τηλέφωνα στην dpd Ελλάδας και από εκείνους mail στη Σόφια (ο υπάλληλος εδώ μου είπε πως λαμβάνουν κάθε μέρα δέματα από εκεί),αλλά οι Βούλγαροι την πάπια για το συγκεκριμένο. Έκανα ξανα ticket και έστειλα ξανα mail στο gearbest και αυτοί απαντούν πάλι με τα τετριμένα και να περιμένω 7-15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ!!! ακόμα. Έλεος!!!

 

We will also ask the shipping company to check your package from their end.

Please wait for 7-15 business days.

Once we hear from them, we will ofter you an effective solution.

 

Εγώ διάλεξα αγορά από EU warehouse και πλήρωσα περισσότερα χρήματα για να έχω το τηλέφωνο από 2 ως 7 εργάσιμες ημέρες όπως αναφερόταν στο site αλλιώς αν ήταν να περιμένω 20-30 ημέρες θα το είχα παραγγείλει από Κίνα με 30% λιγότερα χρήματα. Στο ticket έδωσα προθεσμία στο κατάστημα ως τις 11 Σεπτέμβρη ή να έχω το τηλέφωνο στα χέρια μου ή τα χρηματά μου πίσω. Αλλιώς dispute στο PayPal.

Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Αν υπάρχει κάτι δεκτές οι προτάσεις

 

περιμενε μεχρι 12-14 Σεπτεμβρη (κοινως μεσα στην επομενη εβδομαδα ασε και τη Δευτερα) και αν δεν αλλαξει κατι κανε dispute στο PayPal γυρω την Τρι-Πεμπτη 14/9 ανοιξε case.

Δημοσ.

Πάντως κάτι παίζει μεταξύ της μεταφορικής και του καταστήματος.Μήπως είναι συνεννοημένοι για να με καθυστερήσουν .Μόλις πήρα πάλι τηλέφωνο στην dpd Ελλάδας και τα παιδιά εδώ τα οποία είναι πολύ εξυπηρετικά και δεν έχω κανένα παράπονο, μου είπαν ότι έχουν στείλει αμέτρητα mails αλλά οι Βούλγαροι την πάπια.Με βλέπω Δευτέρα-Τρίτη για dispute.

 

Με την ευκαιρία, επειδή δεν μου έχει ξανά τύχει, υπάρχει κάποιος οδηγός για το πώς ανοίγουμε case και πως κάνουμε dispute στο paypal;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...