ObeyWario! Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2017 Η σύγκριση με την Κωνσταντινούπολη είναι άκυρη, η Τουρκία δεν έχει τους περιορισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης Έχει πολλαπλάσιο πληθυσμό και είναι πρώτη επιλογή για μουσουλμάνους, δεν θέλει και πολύ
bill999r Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Το Ελ. Βενιζέλος όπως και όλα τα σύγχρονα έργα στην Ελλάδα ήταν ακόμη μια μπιζνα των Ευρωπαίων σε συνεργασία με τα εγχώρια λαμογια κ όλα αυτά στις πλάτες μας. Το Ελληνικό ήταν ένα παλιό αεροδρόμιο που το κόστος ανακαίνισης του ήταν υψηλοτατο. Από την δεκαετία του ογδοντα τα Σπάτα ήταν ο χώρος που θα μεταφεροταν το νέο αεροδρόμιο αλλά τα λαμογια περίμεναν τον κατάλληλο χρόνο. Αφού λοιπόν το κόστος ανακαίνισης ήταν υψηλό ήρθε η αγαπημένη Γερμανία και πρότεινε να μας δανείσει η Ευρώπη τα χρήματα για ένα νέο αεροδρόμιο. Με την προϋπόθεση όμως τα έργα να τα αναλάβουν Γερμανικές εταιριες. Η Γερμανία είναι η χώρα η οποία συνεισφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό. Οπότε ναι μεν έδωσε τα χρήματα της μέσω της Ευρώπης για να χτιστει το αεροδρόμιο αλλά τα πήρε πολλαπλασια πίσω μέσω των εταιριών της και των συμβάσεων. Αντικειμενικα το αεροδρόμιο χρειαζόταν... Ουσιαστικά όμως θα μπορούσαμε να το φτιάξουμε με τα μισά λεφτά κ να το εκμεταλλευομαστε μόνοι μας, όπως και άλλες τόσες δομές. Τελικά τα πληρώνουμε δύο κ τρεις κ δεν ξέρω πόσες ακόμα φορές με τα μνημονια. Η καλοσύνη των ξένων... 2
Mansora Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Το ελληνικό έπρεπε να παραμείνει σε λειτουργία για να εξυπηρετεί τις low cost εταιρείες όπως γίνεται στις πόλεις που έχουν δυο και τρία αεροδρόμια.
green gordon Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Θα φτιαχναμε μονοι μας αεροδρομιο? Ελικοδρομιο μπορει μαζι με 1000 βιλες απο μιζα.Αττικη οδο θα φτιαχναμε?Σε ποσες δεκαετιες? Δεν εχω σε καμια υποληψη ουτε τους ξενους ουτε τους ντοπιους αλλα ειδικα τετοιο δρομο δε φτιαξαμε ποτε μονοι.
Anorymous Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 το ελληνικο γιατι οταν φτιαχτηκε δεν ηταν ενιαιο ακομα εχω αυτη την απορια γιατι υπηρχε δυτικο και ανατολικο αεροδρομιο
kokkigodynia Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 το ελληνικο γιατι οταν φτιαχτηκε δεν ηταν ενιαιο ακομα εχω αυτη την απορια γιατι υπηρχε δυτικο και ανατολικο αεροδρομιο στο ανατολικο κρυβονταν οι δεσμευμενες αεροσυνοδοι απο τα ματια του ανδρεα 2
logistoulis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ πάντως γούσταρα που έφυγε από δω, θυμάμαι χαρακτηριστικά την ησυχία που άρχισε ξαφνικά να υπάρχει στη γύρω περιοχή (και πλέον θεωρώ δεδομένη) αφού από μωρό είχα συνηθίσει το συνεχές βουητό των αεροπλάνων Και σε περιόδους αιχμής (καλοκαίρια πχ ) υπήρχαν σημεία όπου κάθε 5 λεπτά έπρεπε να σταματήσει η συζήτηση ή το μάθημα ή οτιδήποτε έκανες για να περάσει το αεροπλάνο Ανούσιο να συνέχιζε να υπάρχει σε κατοικημένη περιοχή και ευτυχώς μας έμειναν τα χαμηλά κτίρια ώστε να μην είμαστε πυκνοκατοικημενα
OMpampasMouEinaiAEKtzhs Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Πάντως στο Ελληνικό σύμφερε περισσότερους. Είναι περιοχή που είναι εύκολα προσβάσιμη άμα είσαι στο λεκανοπέδειο. Για να πας στα Σπάτα πρέπει να πάρεις τα βρωμολεοφωρεία που αρχίζουν από X ή με τη μπλε γραμμή που για να πάει Αεροδρόμιο, περνάει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα. Βασικά δε με ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσω το αεροπλάνο, αλλά έτσι θέλω να περπατήσω σε ένα αεροδρόμιο να δω πως είναι...και μέχρι να φτάσω Σπάτα θα έχει νυχτώσει στην κυριολεξία. Για επιστροφή αυθημερόν δε το συζητάω. Αλλά ρε φίλε...στα Σπάτα; Ποιος είχε αυτή τη φαεινή ιδέα;
nvel Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 το ελληνικο γιατι οταν φτιαχτηκε δεν ηταν ενιαιο ακομα εχω αυτη την απορια γιατι υπηρχε δυτικο και ανατολικο αεροδρομιο ένα ήταν το αεροδρόμιο αλλά είχε δυο terminal όπως και το AIA
TriLoBiTe Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Αλλά ρε φίλε...στα Σπάτα; Ποιος είχε αυτή τη φαεινή ιδέα; Ελα ντε, χάθηκε να το κάνουν στον Ταύρο; 16
Anorymous Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 ένα ήταν το αεροδρόμιο αλλά είχε δυο terminal όπως και το AIA ειχα παει μια φορα και ειχε μεινει η εντυπωση οτι ηταν δυο κτηρια ξεχωριστα ενα για πτησεις εντος ελλαδας και το αλλο για εκτος
Mesqal Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Το plan ηταν να γινει αεροδρομιο στη μακρονησο και οχι στα σπατα για πολλους και διαφορους λογους, ηταν πολυ σωστοτερη επιλογη, αλλα τα συμφεροντα υπερισχυσαν τελικα οπως παντα.
YourTrueLegend Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Το Ελ. Βενιζέλος όπως και όλα τα σύγχρονα έργα στην Ελλάδα ήταν ακόμη μια μπιζνα των Ευρωπαίων σε συνεργασία με τα εγχώρια λαμογια κ όλα αυτά στις πλάτες μας. Το Ελληνικό ήταν ένα παλιό αεροδρόμιο που το κόστος ανακαίνισης του ήταν υψηλοτατο. Από την δεκαετία του ογδοντα τα Σπάτα ήταν ο χώρος που θα μεταφεροταν το νέο αεροδρόμιο αλλά τα λαμογια περίμεναν τον κατάλληλο χρόνο. Αφού λοιπόν το κόστος ανακαίνισης ήταν υψηλό ήρθε η αγαπημένη Γερμανία και πρότεινε να μας δανείσει η Ευρώπη τα χρήματα για ένα νέο αεροδρόμιο. Με την προϋπόθεση όμως τα έργα να τα αναλάβουν Γερμανικές εταιριες. Η Γερμανία είναι η χώρα η οποία συνεισφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό. Οπότε ναι μεν έδωσε τα χρήματα της μέσω της Ευρώπης για να χτιστει το αεροδρόμιο αλλά τα πήρε πολλαπλασια πίσω μέσω των εταιριών της και των συμβάσεων. Αντικειμενικα το αεροδρόμιο χρειαζόταν... Ουσιαστικά όμως θα μπορούσαμε να το φτιάξουμε με τα μισά λεφτά κ να το εκμεταλλευομαστε μόνοι μας, όπως και άλλες τόσες δομές. Τελικά τα πληρώνουμε δύο κ τρεις κ δεν ξέρω πόσες ακόμα φορές με τα μνημονια. Η καλοσύνη των ξένων... Η επιτομη του ελληνικου mindset αυτο το post. Για ολα αυτα που περιγραφεις, αν υποθεσουμε οτι γιναν οπως τα περιγραφεις οι μονοι που ΔΕΝ φταινε ειναι οι ξενοι. Αλλα που να το αντιληφθεις οταν ζεις σε μια χωρα που νομιζει οτι ολος ο πλανητης εχει συνομωτησει εναντιον της εδω και 10ετιες... Να ας πουμε οι Γερμανοι αλλη δουλεια δεν ειχανε να ασχοληθουν και ειπαν ενα πρωι "πώς θα καταχρεωσουμε την Ελλαδα--> ας τους κανουμε ενα υπερσυγχρονο αεροδρομιο". Αμα νομιζεις οτι εισαι το κεντρο της γης, αυτα παθαινεις. Το προβλημα ειναι πως η πλειοψηφια των ιθαγενων πανω-κατω το ιδιο mindset εχουν. Οτι μας βαλαν στο ματι οι κακοι Γερμανοι και μας καταχρεωσανε με το ετσι θελω και τετοια. 7
teddy71 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Πάντως στο Ελληνικό σύμφερε περισσότερους. Είναι περιοχή που είναι εύκολα προσβάσιμη άμα είσαι στο λεκανοπέδειο. Για να πας στα Σπάτα πρέπει να πάρεις τα βρωμολεοφωρεία που αρχίζουν από X ή με τη μπλε γραμμή που για να πάει Αεροδρόμιο, περνάει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα. Βασικά δε με ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσω το αεροπλάνο, αλλά έτσι θέλω να περπατήσω σε ένα αεροδρόμιο να δω πως είναι...και μέχρι να φτάσω Σπάτα θα έχει νυχτώσει στην κυριολεξία. Για επιστροφή αυθημερόν δε το συζητάω. Αλλά ρε φίλε...στα Σπάτα; Ποιος είχε αυτή τη φαεινή ιδέα; Γισ περιπατο εχουν φτιαξει τα παρκα και τα αλση. Τα αεροδρομια εχουν κατασκευαστει για να προσγειωνονται και να απογειονονται αεροπλανα που μςταφερουν ανθρωπους και εμπορευματα ... Αφου θες το αερδρομιο για να πηφαινεις περιπατο θα επρεπε να αναρωτιεσαι και γιατι απο το Τατόι μεταφερθηκε στο ελληνικο. Το Τατοι ειναι πιο ομορφο για περιπατο και ειναι μεσα στη φυση. Τωρα αμα δεν σε βολευει καλώς έγινε στο ελληνικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις