Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αττική οδός, μετρό, προαστιακός, 24ωρα λεωφορεία. Τι άλλο να βάλουν; Τίποτα ελικόπτερα; 

 

 

Έχω ένα θεματάκι με τα "X" λεωφορεία, και η μπλε γραμμή και ο προαστιακός περνάει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα. Χώρια που δεν ισχύουν οι κάρτες για να πας Σπάτα. Ελληνικό ισχύουν, και είμαι και πιο κοντά στο Ελληνικό.

 

Μπορεί άλλους να τους βολεύουν τα Σπάτα περισσότερο (συγκεκριμένα αυτούς που μένουν από την Ανατολική πλευρά της Κηφισίας επί της Μεσογείων), εμένα όμως όχι. Αλλά ακόμα και για αυτούς δεν ισχύουν οι κάρτες για τα Σπάτα. Τα όρια είναι από Μαγούλα έως Κορωπί.

Συμπέρασμα: Το αεροδρόμιο ΕΠΡΕΠΕ να μείνει στο Ελληνικό. Τελεία και παύλα.

Δημοσ.

Επρεπε να μεινει στο ελληνικο επειδη βολευει εσενα παραπανω; :lol:

 

Eγω το θέλω στο κέντρο και κατά καιρούς προς Διόνυσο. Ποτέ δε ξέρεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Το μεγαλο ερωτημα ειναι γιατι εκλεισε το Ελληνικο 

 

 Αγαπητε Mod αφηνεις πολυ συχνα να ενοειθη οτι ολες οι απαντησεις και οι αποριες βρισκονται πατωντας μια αναζητηση  στο google 

και ναι δεν εχεις αδικο αλλα η αληθεια πολλες φορες ειναι κρυμενη πισω απο αχρηστες πληροφοριες 

Δημοσ.

Ήμουν ξεκάθαρος. Για Ελληνικό ΙΣΧΥΟΥΝ οι κάρτες. Για Σπάτα ΟΧΙ.

 

 

Βολεύει εμένα...και χιλιάδες ακόμα κόσμο. Κατάλαβες τώρα;

Ναι διοτι θα τους ηταν πολυ δυσκολο να περασουν το κοστος του εισητηριου σε ενα φορο στο αεροδρομιο.

 

Σε οτι αφορα το ποιους βολευει και ποιους οχι, φυσικαι κα δεν καταλαβα, γιατι δεν τα παω καλα με τις μπαρουφες. Τα εργα αυτων των διαστασεων αποφασιζονται μετα απο μια σειρα κριτηριων, πολλα εκ των οποιων εχουν αναφερθει στο τοπικ. Κι οχι απο τι βολευει εσενα και το γειτονα σου. Αν ειναι πες μας που εχεις εξοχικο να σου ετοιμασουμε κι εκει ενα αεροδρομιο να σε βολευει. Και με δωρεαν μετακινησεις απο και προς.

 

Αν δεν τρολλαρεις, τοτε τρολλαρει το ελληνικο κρατος που συνεχιζει να δινει δικαιωμα ψηφου αδιακριτως.

  • Like 1
Δημοσ.

Snoob παλικάρι μου σου είπα για την κατασκευή του ΟΣΕ, των βαγονιων ντε και των υπολοίπων συστημάτων.. Διάβασε πρώτα τι γράφω κ μετά γκουγκλαρε.

 

Υποβρύχια, τανκ, κ.α που κατασκευαστηκαν;;;;

 

Α ναι μόνο από τους Αμερικανούς αγοράσαμε..

 

Για κάνε εσύ τη διασταύρωση γιατί ρίχνεις το επίπεδο φίλε...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μα, τι διασταύρωση να κάνω; Σου απάντησα ήδη με στοιχεία, το "συνομωσιολογικό" σενάριο που με περισσή ελαφρότητα διακινείς, δήθεν πως "όλα τα έργα τα πήραν οι Γερμανοί" δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

 

Και αντί να πεις ένα αντρίκιο, "δίκιο έχεις, φίλε, λάθος μου", αρχίζεις τις ομορφιές "Α, ναι, μόνο από τους Αμερικανούς αγοράσαμε" (λες και δεν έβαλα μόνος μου άλλες 4 χώρες με τις οποίες έχουμε πρόσφατα και παχυλά εξοπλιστικά και είπα εγώ πουθενά "μόνο από τους Αμερικανούς). Άλλα αντ΄ άλλων.

 

Και στον ΟΣΕ, ανακριβές είναι αυτό που ισχυρίζεσαι, δεν είναι όλοι οι συρμοί γερμανικής κατασκευής (έχει και ιταλικά, ελβετικά, νοτιοκορεατικά κτλ.).

 

Έχεις φτιάξει εκεί πέρα ένα σενάριο, Κύριος οίδε "ενημερωμένος" από πού, ότι δήθεν πίσω από όλα κρύβονται οι Γερμανοί, και το διακινείς.

 

Και μετά, γράφεις πως εγώ ρίχνω το επίπεδο, επειδή σου επισημαίνω τις ανακρίβειες που γράφεις.

 

Τι να πω...

  • Like 7
Δημοσ.

Αλλά ακόμα και για αυτούς δεν ισχύουν οι κάρτες για τα Σπάτα. Τα όρια είναι από Μαγούλα έως Κορωπί.

υπάρχει και κάρτα για το αεροδρόμιο που την χρησιμοποιούν όσοι πηγαίνουν συχνά εκεί

Δημοσ.

Επειδη αναφερθηκε πιο πισω σε τι ποσοστό χωρητικότητας δουλευει το Ελ. Βεν. 

 

Φετος η κινηση θα πλησιασει τα 22 εκατομμύρια επιβατες/ετος ενω σαν  οριο λειτουργιας εχει τεθει τα 26εκ/ετος με τις υφισταμενες εγκαταστασεις.

 

Δεν γνωριζω τα αντιστοιχα στοιχεια του ελληνικου αλλα φανταζομαι θα ειναι κατα πολυ μικροτερα τα νουμερα.

 

πηγη ypodomes.com

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Mικρότερες κτιριακές υποδομές, μικρότεροι διάδρομοι (ο μεγάλος ήταν 300 μέτρα μικρότερος του "μικρού" στο Βενιζέλος), εντελώς μέσα στον αστικό ιστό, με ό,τι κινδύνους εγκυμονεί αυτό για αεροσκάφη και περίοικους, συν τη διαρκή όχληση.

 

Αλλά, όχι, κρύβεται κάποιο μέγα μυστήριο πίσω από την (ήδη καθυστερημένη) απόφαση να πάρεις ένα αεροδρόμιο μέσα από το κέντρο των νοτίων προαστίων και να το πας παραέξω, να το συνδέσεις με ΜΜΜ σταθερής τροχιάς.

  • Like 6
Δημοσ.

Ναι διοτι θα τους ηταν πολυ δυσκολο να περασουν το κοστος του εισητηριου σε ενα φορο στο αεροδρομιο.

Αυτο γινοταν παντως για χρονια, δεν ξερω ποτε σταματησε και αλλαξε.

Δημοσ.
 

Από τη στιγμή που επιτρέπεις να πικνοκατοικηθεί μια αραιοκατοικημένη περιοχή, είναι αναμενόμενο ότι ξεκινάνε πολλά προβλήματα. Το Ελληνικο θα μπορούσε να σηκώσει ανακαίνιση και αναβάθμιση αλλά ετίθετο σημαντικό πρόβλημα χώρου (η έκταση πλέον ήταν μικρή για σύγχρονο αεροδρόμιο)

To Jfk ας πουμε που είναι από τα χειρότερα αεροδρόμια των ΗΠΑ (βρωμικο, μέτριο αρχιτεκτονικά και όλα παμπάλαια μέσα), έχει έναν τεράστιο χώρο και θα ανακαινιστεί όλο απ την αρχή χωρις να χρειαστεί να μεταφερθεί. 

 

Βέβαια να πούμε και τα στραβά, οσοι μένουν διπλα στο JFK έχουν θέμα με τον θορυβο. 

Δημοσ.

Έχω ένα θεματάκι με τα "X" λεωφορεία, και η μπλε γραμμή και ο προαστιακός περνάει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα. Χώρια που δεν ισχύουν οι κάρτες για να πας Σπάτα. Ελληνικό ισχύουν, και είμαι και πιο κοντά στο Ελληνικό.

 

Μπορεί άλλους να τους βολεύουν τα Σπάτα περισσότερο (συγκεκριμένα αυτούς που μένουν από την Ανατολική πλευρά της Κηφισίας επί της Μεσογείων), εμένα όμως όχι. Αλλά ακόμα και για αυτούς δεν ισχύουν οι κάρτες για τα Σπάτα. Τα όρια είναι από Μαγούλα έως Κορωπί.

Συμπέρασμα: Το αεροδρόμιο ΕΠΡΕΠΕ να μείνει στο Ελληνικό. Τελεία και παύλα.

 

μπορούμε να κάνουμε και ένα φορητό με ρόδες να πηγαίνει αυτό στο σπίτι του κάθενος για να βολευει

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...