Προς το περιεχόμενο

Επίσημο το Mercedes AMG Project One των €2,275 εκατομμυρίων


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν από λίγες μέρες, η Mercedes-Benz αποκάλυψε επίσημα το AMG Project One, και μάλιστα πριν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Το 1000hp υπεραυτοκίνητο AMG Project One κατασκευάστηκε (όπως είχαμε αναφέρει και παλαιότερα) σε συνεργασία με το τμήμα Mercedes-AMG High Performance Powertrains και την ομάδα Mercedes-AMG Petronas Motorsport που συμμετέχει στο πρωτάθλημα Formula 1.

 

Το υπεραυτοκίνητο βασίζεται σε μία εκδοχή του υπερ-τροφοδοτούμενου 1,6 λίτρων κινητήρα V6 που χάρισε τρία –και ενδεχομένως και το τέταρτο φέτος- πρωταθλήματα στην ομάδα Mercedes-AMG Petronas Motorsport Formula One και σε τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ.

 

Σε δύο περιπτώσεις, όπως συμβαίνει και με τις σημερινές μονάδες ισχύος των μονοθέσιων της Formula 1 μετατρέπουν την παραγόμενη θερμότητα ή την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και έχουν τις ονομασίες Motor Generator Unit – Heat (MGU-H) και Motor Generator Unit – Kinetic (MGU-K) αντίστοιχα.

 

Οι δύο παραπάνω μονάδες παράγουν 90kW και 120kW αντίστοιχα ενώ υπάρχουν και άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες 120kW που συνδέονται στον εμπρόσθιο άξονα. Όσον αφορά στη μετάδοση, έχουμε να κάνουμε με ένα AMG Speedshift 8-speed χειροκίνητο κιβώτιο.

 

Η μονάδα ισχύος χαρίζει στο Mercedes-AMG Project One τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα με τα 0-200χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά στη μπαταρία που διαθέτει, προσφέρει αυτονομία 25 χιλιομέτρων στο όχημα. Αν και έχει –εξαιτίας του powertrain- πολλά κοινά στοιχεία με το μονοθέσιο της Formula 1, το Project One είναι διθέσιο. Μόλις 275 οχήματα θα διατεθούν, και σε όσους μπορούν να επενδύσουν €2,275 εκατομμύρια (χωρίς φόρους).

 

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 –και ενδεχομένως και το τέταρτο φέτος- πρωταθλήματα στην ομάδα Mercedes-

 

 

 

Σε αγαπησα λιγο με αυτα σου τα λογια :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 –και ενδεχομένως και το τέταρτο φέτος- πρωταθλήματα στην ομάδα Mercedes-

 

Σε αγαπησα λιγο με αυτα σου τα λογια :P

 

Είμαι απλώς ρεαλιστής. Εγώ δεν το ελπίζω πάντως (μην με μισήσεις τώρα :P) επειδή είμαι φίλος της Scuderia Ferrari :-D 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο άσχημο δεν μπορούσαν να το κάνουν?

 

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι Ιταλοί

 

Όσο για τις τεχνολογίες που λένε, σαν μηχανολόγος στην ειδικότητά μου, σας λέω πως όλα αυτά ήταν αναμενόμενα εδώ και χρόνια (πριν εμφανιστούν στην F1) σαν τεχνολογική εξέλιξη, δηλαδή να εκμεταλευτούν την θερμότητα του κινητήρα για να αυξήσουν την απόδοση του συνόλου και να μεταφέρούν την ενέργεια ηλεκτρικά μέχρι τον τροχό, αυτή θα είναι και η ενδιάμεση μεταβατική λύση με στόχο κατανάλωσης τα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα πριν τα ηλεκτρικά κατακτήσουν την αγορά κατά την άποψή μου.

κατά τα άλλα,

Υπερτιμολογημένες λαμαρίνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πάντως μόνο 25km range?

Μήπως εννοεί ότι τελικιασμένο κάνει τόσα?

 

Όπως η Veyron της οποίας τα λάστιχα άντεχαν Χ λεπτά στην μέγιστη ταχύτητα, αλλά ευτυχώς η βενζίνη τέλειωνε στα Χ-3. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε δύο περιπτώσεις, όπως συμβαίνει και με τις σημερινές μονάδες ισχύος των μονοθέσιων της Formula 1 μετατρέπουν την παραγόμενη θερμότητα ή την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και έχουν τις ονομασίες Motor Generator Unit – Heat (MGU-H) και Motor Generator Unit – Kinetic (MGU-K) αντίστοιχα.

το Motor Generator Unit – Heat (MGU-H) δεν εκμεταλλεύεται την θερμότητα του κινητήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έγινε ρε παιδιά?Που είναι τα σχόλια τύπου "Το Fiat Panda που έχω κάνει την ίδια δουλειά με 10 χιλιάρικα" ή "Η Mercedes ψάχνει κορόιδα"κλπ.? Απογοητεύτηκα. Μόνο με την Apple θα σπάμε πλάκα?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρεις μέρες τώρα. Καλά, μιλάμε το αμάξι σπέρνει. Βέβαια, όσο limited edition και να το κάνουν, Koenigsegg δεν είναι. Έχουν άλλη χάρη οι Σουηδοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το Motor Generator Unit – Heat (MGU-H) δεν εκμεταλλεύεται την θερμότητα του κινητήρα

 

Έχεις δίκιο, ότι δεν είναι ακριβές. Όμως η εξάτμιση (και οι απώλειες σε αυτό το κομμάτι που μετατρέπονται σε ηλεκτρική ενέργεια μέσω του MGU-H) δεν είναι μέρος της μονάδας ισχύος ή του powertrain; 

Δεν ήθελα να το εμβαθύνω πολύ, οπότε και το απλοποίησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως εννοεί ότι τελικιασμένο κάνει τόσα?

Ειναι supercar: δεν εχει στοχο να εχει αυτονομια σαν ηλεκτρικο με τις μπαταριες.

 

Οι μπταριες που εχει ειναι μικρες σε χωρητικοτητα και υπαρχουν απλα για να δινουν απλα παραπανω δυναμη(ενω λειτουργει ο ICE) απο την ενεργεια που ανακαπτουν οσο τρεχει/φρεναρει κλπ το αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...