Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση προβλήματος στην καλωδίωση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, η κατάσταση έχει ως εξής.

 

Είτε ενσύρματα είτε ασύρματα το internet στο σπίτι λειτουργεί αλλά κάθε λίγα λεπτά κάνει μια βύθιση η ταχύτητα, αποσυνδέεται και μετά από ένα λεπτό επανέρχεται. Αυτό όμως γίνεται όλο το 24ωρο.

 

Κάλεσα ΟΤΕ, ήρθαν και μου είπαν ότι βρήκαν τον χαλκό να χρήζει αλλαγής και τον αντικατέστησαν. Καμία βελτίωση. Ξαναήρθαν και τότε με το παλικάρι διαπιστώσαμε το εξής.

 

Συνδέοντας τον μετρητή του στην γραμμή μου στον πίνακα της πολυκατοικίας εμφάνιζε λίγα σφάλματα που όπως μου είπε είναι και το σύνηθες.

Όταν όμως τον συνδέσαμε στην γραμμή στο διαμέρισμα, ο μετρητής έβγαζε εκατοντάδες χιλιάδες σφάλματα κάθε ένα-ενάμιση λεπτό. Φαίνεται λοιπόν πως κάτι δεν πάει καλά είτε μέσα στο σπίτι είτε στο καλώδιο από τον πίνακα μέχρι το σπίτι.

 

Που είναι όμως το πρόβλημα. Έτσι όπως είναι φτιαγμένο το διαμέρισμα, η άκρη του καλωδίου δεν είναι προσβάσιμη. Το σημείο όπου κατέληγε το καλώδιο και συνδεόταν το τηλέφωνο βρίσκεται πλέον πίσω από μια εντοιχισμένη ντουλάπα. Του έχουν κάνει μια επέκταση ψηλά, δίπλα από την ντουλάπα και εκεί έχω πρόσβαση σε ένα κουτί ηλεκτρολόγου ενώ λίγο πιο δίπλα έχει βάλει και το τηλεφωνικό πριζάκι που συνδέω το router.

 

Από εκεί, έχει επιπλέον μοιραστεί εντοιχισμένα utp σε 4 δωμάτια του σπιτιού.

 

Ο τεχνικός του οτε λοιπόν μου είπε πως ακόμα και αν κάποιο μπριζάκι utp δεν χρησιμοποιείται, αν έχει συνδεθεί λανθασμένα μπορεί και αυτό να δημιουργεί το πρόβλημα.

 

Υπάρχει τέτοια πιθανότητα;

 

Και γενικώς, τι βήματα ακολουθούμε για να βγάλουμε άκρη;

 

Ξέρω ότι 99% πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος αλλά ρωτάω πρώτα εδώ γιατί να δω αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω εγώ προτού καταλήξω να ξηλώσω τη ντουλάπα.

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για το πολύ μπλα-μπλα, ήθελα απλά να δώσω όλες τις λεπτομέρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν δοκίμασε να αποσυνδέσεις τα 4 UTP που πάνε στις άλλες πρίζες, ώστε στην τηλεφωνική γραμμή να είναι μόνο ο router.

Κάνεις τις μετρήσεις και αν όλα πάνε καλά προχωράς σε επόμενο βήμα. Αν πάλι έχεις πρόβλημα, είτε βρίσκεις τρόπο να έχεις πρόσβαση στην πρίζα πίσω από την ντουλάπα, είτε τραβάς νέο καλώδιο από τον κατανεμητή της οικοδομή μέχρι το διαμέρισμα.

 

Επόμενο βήμα είναι να συνδέεις ένα UTP κάθε φορά και να ελέγχεις πως πάει η σύνδεση. Αν όλα είναι ΟΚ αφού συνδεθούν και τα 4 τελείωσες, διαφορετικά όπου συναντήσεις θέμα πρέπει να ασχοληθείς με το καλώδιο/πρίζα που στο εμφανίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...