geomalliv Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Καλησπέρα παιδιά... Αγόρασα από το aliexpress ανταλλακτικά για την M9 ρομποτική σκούπα της proscenic. Και καλά αυτά τα bundle, με σακούλες, βούρτσες κλπ. Τα μισά όμως ήταν γτπ και δεν ταίριαζαν στη σκούπα, αν εξαιρέσεις τα φίλτρα και το sidebrush (αυτό με τα 3 ποδαράκια) Έκανα refund claim από τα 20€ που πλήρωσα να μου επιστραφούν τουλάχιστον τα 10. (και λιγότερα να μου έδιναν με σύμφερε αντικειμενικά σαν αγορά και πάλι βέβαια) το aliexpress μου λέει ή σου δίνω 4€ ή κάνε επιστροφή (με έξοδα πωλητή) και πάρτα όλα πίσω... Το ερώτημά μου λοιπόν είναι τι παίζει εν έτει 2024 με τις επιστροφές στο ali? Δε μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη το να τα επιστρέψω γιατί θεωρητικά πρέπει να συννενοηθώ σε προσωπικό επίπεδο μέσω τσατ με τον πωλητή εγώ (τρεχα γυρευε), συν ότι αρχικά πληρώνω εγω τα έξοδα αποστολής και υποτίθεται ότι αυτός μου τα πληρώνει μετά... οπότε είπα πάρε τα 4€ πίσω και άστο... αλλα ρε παιδιά σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις λέω εν τέλει με τον ερχομό του temu και το free return πόσο εύκολα εμένα το aliexpress θα μου είναι χρήσιμο μόνο για 100% μπιχλιμπίδια όπως θήκες ή τζαμάκια για το κινητο.
zape Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2024 παρόμοιος προβληματισμός με τα ανωτέρω. Αγορά 77 €, ο πωλητής έστειλε άλλα από αυτά που είχα αγοράσει (από τον ίδιο) με προηγούμενες παραγγελίες μου. Μιλώ μαζί του, άκρη δεν βρίσκω. Ανοίγω dispute και φτάνει το θέμα ή λαμβάνω 12 ευρώ ή επιστρέφω πίσω τα προϊόντα με έξοδα του πωλητή. Για να επιστραφούν πίσω στην Κίνα τα προϊόντα κοστίζουν 50 ευρώ (ταχυδρομείο με tracking). Αναζητώ πληροφορίες στο ιντερνετ. Διαπιστώνω ότι ΔΕΝ πρέπει να στείλεις πίσω τα προϊόντα διότι δεν θα πάρεις τα έξοδα. Ο πωλητής θα σου δώσει πίσω ό,τι έχεις καταβάλει για αγορά, αλλά για τα έξοδα θα κάνει τον...κινέζο. Θα μιλήσεις 1, 2 4, 20 φορές με τον αλή και θα σου δώσει (και αν) ένα κουπόνι για 10-15 δολλάρια. Τρέχα γύρευε. Μια λύση είναι μιλήσεις με την τράπεζα για να ακυρώσεις τη συναλλαγή. Ο αλή-της μετά θα σου διαγράψει τον λογαριασμό (στα ....α@@@@@@ μας). Άλλη λύση να κρατήσεις τα προϊόντα και...να μην ξαναγοράσεις από τον Αλή. ΥΓ κάμποσες σελίδες πιο πίσω ένα μέλος έλεγε ότι δεν εχεις καμία μα καμία ασφάλεια με αγορές από τον Αλή. Δυστυχώς, το διαπίστωσα και γω 2
George! Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Αν πάρω ένα μεγαλούτσικο δέμα αξίας 70€ με αποστολή από Τσεχία όπου έχει δύο διαθέσιμες μεθόδους αποστολής, DHL_CZ ή UPS_CZ_EU, υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα με τελωνείο;
sakisgri Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 9 λεπτά πριν, George! είπε Αν πάρω ένα μεγαλούτσικο δέμα αξίας 70€ με αποστολή από Τσεχία όπου έχει δύο διαθέσιμες μεθόδους αποστολής, DHL_CZ ή UPS_CZ_EU, υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα με τελωνείο; Οχι, σε καμία περίπτωση. Από Ευρωπαϊκή χώρα σε Ευρωπαϊκή δεν υπάρχει τελωνειο. Είτε πάρεις κάτι από μια πόλη στην Ελλαδα είτε από μια πόλη άλλης Ευρωπαϊκής χώρας το ίδιο ειναι. Μονο στείλε ένα μήνυμα στον πωλητή και ρώτα αν το προϊόν ειναι διαθέσιμο από Τσεχία. Πολύ σπάνια αλλά καμια φορά δεν έχουν stock. 1
George! Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 1 λεπτό πριν, sakisgri είπε Οχι, σε καμία περίπτωση. Από Ευρωπαϊκή χώρα σε Ευρωπαϊκή δεν υπάρχει τελωνειο. Είτε πάρεις κάτι από μια πόλη στην Ελλαδα είτε από μια πόλη άλλης Ευρωπαϊκής χώρας το ίδιο ειναι. Μονο στείλε ένα μήνυμα στον πωλητή και ρώτα αν το προϊόν ειναι διαθέσιμο από Τσεχία. Πολύ σπάνια αλλά καμια φορά δεν έχουν stock. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Επειδή δεν έχω το χρονικό περιθώριο να τον περιμένω λόγω κάποιων κουπονιών που λήγουν σε λίγες ώρες, δεν αρκεί το shipping from Czech Republic που φαίνεται στο screenshot; 1
sakisgri Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Μόλις τώρα, George! είπε Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Επειδή δεν έχω το χρονικό περιθώριο να τον περιμένω λόγω κάποιων κουπονιών που λήγουν σε λίγες ώρες, δεν αρκεί το shipping from Czech Republic που φαίνεται στο screenshot; Τπτ να σαι καλά. Ναι αρκεί, προχώρα στην παραγγελία. Κατά 99% θα υπάρχει από Τσεχία. Αν δεν υπάρχει το πολύ πολύ θα το στείλει από Κίνα, πάλι δεν περνάει τελωνειο απλώς θα κάνει λίγες μέρες παραπάνω. 1
George! Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Μόλις τώρα, sakisgri είπε Τπτ να σαι καλά. Ναι αρκεί, προχώρα στην παραγγελία. Κατά 99% θα υπάρχει από Τσεχία. Αν δεν υπάρχει το πολύ πολύ θα το στείλει από Κίνα, πάλι δεν περνάει τελωνειο απλώς θα κάνει λίγες μέρες παραπάνω. Ωραία, κάτι τελευταίο αν γνωρίζεις. Ποια από τις δύο courier να προτιμήσω;
sakisgri Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Μόλις τώρα, George! είπε Ωραία, κάτι τελευταίο αν γνωρίζεις. Ποια από τις δύο courier να προτιμήσω; Έχω πάρει με και τις 2 δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μάλλον θα πήγαινα με την DHL. 1
TechnoState Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2024 ....κ οι δύο αξιόπιστες είναι. Η dhl στην Ελλάδα έχει/κάνει δικό της delivery σε αρκετές πόλεις κ συνεργάζεται με elta, δεν γνωρίζω πως γίνεται η διαλογή (στην ίδια περιοχή κάποια πακέτα μου έχουν έρθει με διανομή dhl κ κάποια με elta courier - ενώ κ στις δύο περιπτώσεις έχουν ξεκινήσει με dhl international). H ups συνεργάζεται με Γενική Ταχ.
kitharas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δέμα περιμένει στο Μ. Δ. Δάφνης των ΕΛΤΑ για 10 μέρες. Δε βγαίνει για διανομή. Να υποθέσω έλλειψη ταχυδρομων; Δε μπορώ να το παραλάβω από μένα. Μ. Δ. και το ξέρω. Τι κάνουμε τώρα;
omokas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 56 minutes ago, kitharas said: Δέμα περιμένει στο Μ. Δ. Δάφνης των ΕΛΤΑ για 10 μέρες. Δε βγαίνει για διανομή. Να υποθέσω έλλειψη ταχυδρομων; Δε μπορώ να το παραλάβω από μένα. Μ. Δ. και το ξέρω. Τι κάνουμε τώρα; Προσπάθησε μήπως σε εξυπηρετήσουν, εμένα στα Χανιά παλαιότερα με είχαν εξυπηρετήσει αρκετές φορές στη Μοναδα Διαλογής
kitharas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 2 ώρες πριν, omokas είπε Προσπάθησε μήπως σε εξυπηρετήσουν, εμένα στα Χανιά παλαιότερα με είχαν εξυπηρετήσει αρκετές φορές στη Μοναδα Διαλογής Ευχαριστώ. Με εξυπηρέτησαν άμεσα όπως είπες! 1
dimitrismvr__ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Καλησπερα στην παρεα, παρατηρει κανας αλλος καθυστερησεις με choice? Απο 20 αυγουστου ειναι κολλημενο στο Departed from transit country/region. Συνηθως μετα απο 2-3 μερες ηταν ελλαδα οταν το εβγαζε αυτο. Ευχαριστω
sakisgri Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, dimitrismvr__ είπε Καλησπερα στην παρεα, παρατηρει κανας αλλος καθυστερησεις με choice? Απο 20 αυγουστου ειναι κολλημενο στο Departed from transit country/region. Συνηθως μετα απο 2-3 μερες ηταν ελλαδα οταν το εβγαζε αυτο. Ευχαριστω Καλησπέρα, Πολύ σπάνια αλλά έτυχε και άλλες φορές. Δεν ειναι θέμα Choice απλώς έτυχε. Υπομονή θα ξεκολλήσει. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2024 από sakisgri 1
Billator Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 20/8/2024 στις 6:14 ΜΜ, Billator είπε Παιδιά "επίσημα" έχω 2 χαμένες παραγγελίες όπου περίμενα στην μία 80 μέρες στην άλλη 90 μέρες (και οι 2 choice) όπου "χάθηκαν" στο στάδιο ΠΡΙΝ το παραλάβει η DPD / Speedy και οπότε να το προωθήσει στην ACS. Στο tracking του Aliexpress γράφει ότι είναι στην χώρα προορισμου (όπως λανθασμένα γράφει πάντα πριν πάει στην speedy) , και το case έκλεισε κατά μου. Αυτή την στιγμή έχω κάνει appeal το dispute , και προχωράω παράλληλα με chargeback όπου λογικά θα τα πάρω κατά 99% πίσω με chargeback γιατί έχω shopping protection. Από το Aliexpress ζητάν χαρτί που ούτε η ACS δέχεται να μου το δώσει ούτε η Speedy, δηλαδή ότι ποτέ δεν παρέλαβαν αυτά τα 2 δέματα. Στο παρελθόν έχω λάβει αντίστοιχο έγγραφο από την ACS αλλά το κατάστημα τώρα αρνείται. Καλησπέρα σε όλους, μπόρεσα και έβγαλα άκρη διαβάζοντας τυχαία ένα μήνυμα στο Reddit, για να γίνει αυτό στο appeal ζήτησα να ενεργοποιηθεί εκ νέου το buyer protection με την πρόφαση ότι θέλω να κάνω extend 15 μέρες ακόμα. Το κατάφερα αυτό μέσω live chat με το support του AliExpress. Το AliExpress φαίνεται ότι δίνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ refund , σε όλες τις tracked / registered αποστολές που παίρνουν status (δυστυχώς δεν το σημείωμα ακριβες το μήνυμα, οπότε το γράφω στο περίπου όπως το θυμάμαι): " Problem with shipment, tracking number stopped working" Αυτό το status εμφανίζεται ως pop out σημείωση, ακριβώς 60 μέρες απο το τελευταίο tracking update. Φυσικά είναι ξεφτίλα που πρέπει να περιμένεις 70-90 μέρες πρακτικά, αλλά σε περίπτωση που κάποιος έχει registered αποστολή, απλά περιμένει το παραπάνω status σε περίπτωση που δεν βγάλει με dispute άκρη νωρίτερα (προσοχή αν δεν βγάλουμε άκρη με το dispute πρέπει να το κλείσουμε από πλευρά μας για να μπορέσουμε να το ανοίξουμε εκ νέου). Το αρνητικό, ότι και στις 2 παραγγελίες είχα allowance / coins από events το οποίο απλά χάνεται , αλλά με ένα μήνυμα στο support σου κάνουν πίστωση των coins και σου "ενεργοποιούν" το allowance για 5 μέρες εκ νέου. (Προσοχή, όλα τα κουπόνια φυσικά χάνονται, γιατί σου τα επιστρέφουν αυτόματα και είναι ήδη ληγμένα). Αυτά 🙂 Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2024 από Billator 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα