Προς το περιεχόμενο

Ερωτηματολόγιο για χειροποίητα κοσμήματα ( μάθημα: Ηλεκτρονικό Εμπόριο )


abras96

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας, είμαι φοιτητής οικονομικών επιστημών του παμακ και στο μάθημα ''Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο'' μας έχεις ανατεθεί μία εργασία, η οποία περιλαμβάνει και την δημιουργία ερωτηματολογίου. Χρειάζεται το πολύ 5 λεπτά.

Ευχαριστώ πολύ!
Υ.Γ. Η ιδέα της εργασίας προέρχεται από την μητέρα μου που ασχολείται τα τελευταία χρόνια με τη συγκεκριμένη ασχολία. 
Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο πηγαίνετε κατευθείαν στο ερωτηματολόγιο!

https://goo.gl/forms/K1K6KLPiqhSG1CyC2

Επεξ/σία από abras96
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Done. Μόνο έχω μια μικρή παρατήρηση. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάγονται και τα ΤΕΙ, όχι μόνο τα ΑΕΙ.

Επεξ/σία από pink_glitter
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) δεν υπάρχει φιλτράρισμα του target group και 99 χρονών άντρας που δεν του αρέσουν τα κοσμήματα δνε έχει πάρει ποτέ είναι απόφοιτος δημοτικού και ο μισθός του είναι 400 ευρώ συνεχίζει στις επόμενες καρτέλες άνετα και ωραία.

 

2) Τι είναι το χειροποίητο κόσμημα; Νομίζω ότι απο τα συμφραζόμενα το κατάλαβα και εννοείταε τα ψεύτικα που πουλάνε στους δρόμους και τα etsyshop σωστά; γιατι γενικά μιλώντας όλα ή σχεδόν όλα τα κοσμήματα ειναι χειροποίητα με εξαίρεση πχ τα ρολόγια αλλά και αυτά ακόμη όταν είναι στην κατηγορία κόσμημα και όχι gadget είναι συνήθως χειροποίητα ...

 

3)πολύ μικρό σπρέντ στις επιλογές της τελευταίας καρτέλας σχετικά με το τι θεωρεί κάποιος σημαντικό σε μια αγορά online .. δηλαδή μετα απο το πολύ σημαντικό ειναι το 4... που σημαίνει τι; σημαντικό; λιγο παραπάνω απο αδιάφορο; τι; μετά αδιάφορο και μετά ασήμαντο.... θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες διακυμάνσεις.