Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την καλημέρα μου στους συνφορουμίτες.

 

Το συγκεκριμένο πόστ το δημοσιεύω όχι για να επισημάνω κάποιο πρόβλημα που έχω προσωπικά με εταιρείες ταχυμεταφορών , απλά επειδή εργάζομαι σε μια από αυτές εδώ και αρκετά χρόνια και θεώρησα χρήσιμο να υπάρχει ένα νήμα που να παραθέτουμε τα προβλήματα ή τα παράπονα μας και όπως μπορώ από την πλευρά μου να βοηθάω με πιθανές λύσεις για να αποφεύγουμε όλοι μας παρεξηγήσεις και ταλαιπωρία στις συναλλαγές μας.

 

Να σας προλάβω πριν αρχίσετε το "κράξιμο" , δεν ανοίγω το νήμα ούτε για να διαφημίσω την εταιρεία που εργάζομαι , για αυτό και δεν θα πρόκειται να πώ ποιά είναι , ούτε και να υποστηρίξω τον τρόπο λειτουργίας αυτών των εταιρείων.

 

Το νήμα ανοίχτηκε απλά και μόνο για παροχή πληροφορίων , ξεκαθάρισμα παρεξηγήσεων και διευκρίνηση σε ασαφείς λεπτομέριες που προκαλούν εκνευρισμό στα πάρε - δώσε μας  , που με την αύξηση του e-commerce , έχουν γίνει καθημερινά.

 

Την καλημέρα μου.

Δημοσ.

Εκτιμώ την πρόθεσή σου να βοηθήσεις το forum, σχετικά με τις εταιρείες courier, αλλά προβληματίζομαι με το πως μπορεί να είναι αντικειμενική η κρίση σου σε οποιοδήποτε σχετικό ερώτημα, η συμβουλή σου σε απορία κλπ, αφού, σαν ιδιωτικός υπάλληλος, βγάζεις το ψωμί σου από αντίστοιχη εταιρεία (και καλά κάνεις σ' αυτή την κρίση) και είναι λογικό να μην διακινδυνεύεις καμιά στραβή.

  • Like 1
Δημοσ.

Για αυτό ακριβώς και είπα πως δεν θα πώ σε ποιά εταιρεία εργάζομαι , μιας και ο σκοπός είναι να βοηθήσω σε τυχόν πρόβλημα ή απορία και όχι να διαφημίσω ή να προωθήσω κάποια εταιρεία. 

 

Εξάλλου μην πλανάσαι , δεν θα πάρω κανα βραβείο employee of the month ούτε και κανα μπόνους στον μισθό μου αναφέροντας την εταιρεία , αλλά πιθανότερο είναι να απολυθώ γιατί όντως σκοπεύω να δίνω αμερόληπτες απαντήσεις.

 

Anyway είπα να βοηθήσω και εγώ με τον τρόπο μου.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα κάνω, λοιπόν, την 1η ερώτηση.

Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες courier χρεώνουν τόσο υψηλές αμοιβές εκτελωνιστών και δεν τις μειώνουν, με οποιοδήποτε τρόπο, για να αυξήσουν την πελατεία τους;

Μετά από τις καθυστερήσεις στα ΕΛΤΑ, θα είχαν αυξήσει κατακόρυφα το τζίρο και τα κέρδη τους.

Δημοσ.

Θα κάνω, λοιπόν, την 1η ερώτηση.

Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες courier χρεώνουν τόσο υψηλές αμοιβές εκτελωνιστών και δεν τις μειώνουν, με οποιοδήποτε τρόπο, για να αυξήσουν την πελατεία τους;

Μετά από τις καθυστερήσεις στα ΕΛΤΑ, θα είχαν αυξήσει κατακόρυφα το τζίρο και τα κέρδη τους.

 Κάθετη απάντηση που να ικανοποιήσει δεν πιστεύω πως υπάρχει. Από την μια πλευρά είναι ο πελάτης που θεωρεί υπέρογκο το ποσό της αμοιβής του εκτελωνιστή ( και εγώ είμαι μέσα σε αυτούς ) , από την άλλη η εταιρεία θα σου πεί πως αυτή είναι η διαδικασία , αυτός είναι ο τιμοκατάλογος και βάση της υπηρεσίας που παρέχω την κοστολογώ Χ ποσό.

 

Τώρα αν το Χ πρέπει να γίνει Ψ , να ανέβει ή να μειωθεί , είναι κάτι που κινείται με βάση τις τάσεις της αγοράς , τον κλάδο , και την τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας.

 

Προσωπική μου άποψη είναι πως , αν και την βρίσκω υπερτιμολογημένη , είναι μια υπηρεσία που σε γλυτώνει από πολύ χρόνο και κόπο κάτι που ανάλογα την οπτική του καθενός πληρώνεται με το αντίστοιχο τίμημα.

 

Τώρα όσον αφορά το αν θα είχαν περισσότερους πελάτες λόγω μείωσης της αμοιβής των εκτελωνιστών πολύ αμφιβάλλω , αν αναλογιστούμε πως 999 στις 1000 κουβέντες που κάνουμε είναι πως θα βρούμε τρόπους για να αποφύγουμε το τελωνείο , έως τι ποσό επιβάλλονται φόροι και δασμοί , με ποιόν τρόπο οι υπάλληλοι δεν θα μας πάρουν χαμπάρι κτλ κτλ. 

 

Τέλος η Ελληνική αγορά είναι τόσο μικρή , αφάνταστα μικρή , που είναι κάτι παραπάνω από αναμενόμενο να είναι υψηλότερες οι τιμές των αμοιβών γενικότερα των υπηρεσιών στις ταχυμεταφορές , λόγω περιορισμένου όγκου αποστολών. Και φυσικά σε αντίστοιχα μονοπάτια κινούνται και οι εταιρείες μεγαθήρια που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα , DHL - FEDEX , καθώς έτσι δουλεύει η εγχώρια αγορά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού είσαι εκτελωνιστής, καταλαβαίνω τον τρόπο με τον οποίο προσπαθείς να υπερασπιστείς το επάγγελμά σου, αλλά μόνος σου περιγράφεις τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής των εταιρειών courier, στα δέματα από το εξωτερικό, και συγκεκριμένα το περιορισμένο αντικείμενο για εκτελωνισμό.

 

Ο αντίλογος είναι ότι αφού τα ΕΛΤΑ κάνουν την ίδια δουλειά με 15€ έναντι 50-65€ που χρεώνουν οι ιδιωτικές εταιρείες, είναι προφανές ότι οι πελάτες θα προτιμούν το ταχυδρομείο και όχι τις εταιρείες.

 

Τα θέματα που συζητιούνται εδώ, για την αποφυγή πληρωμής εξόδων εκτελωνισμού, είναι λογικά και αναμενόμενα, στην περίοδο κρίσης που περνάει η χώρα. Επαναλαμβάνω ότι, άν η αμοιβή του εκτελωνιστή ήταν ανταγωνιστική εκείνης των ΕΛΤΑ θα ήταν αντίστοιχα αυξημένος και ο όγκος εισερχόμενων δεμάτων των ιδιωτικών εταιρειών.και εσύ και οι συνάδελφοί σου θα είχαν περισσότερα έσοδα.

Επεξ/σία από makfil
Δημοσ.

Αν οι εταιρίες αλλάξουν πολιτική στην χρεωση του εκτελωνισμου και ειδικά με την σημερινή κατάσταση που επικρατεί στα ελτα σίγουρα θα κερδίσουν πόλους πελάτες.

 

Με το να χρεώνουν υπέρογκα ποσά για ένα εκτελωνισμο οι μόνοι πελάτες που θα συνεχίσουν να τους ακολουθούν είναι τα ανυποψίαστα θύματα που δεν γνωρίζουν τις χρεώσεις.

Δημοσ.

Αφού είσαι εκτελωνιστής, καταλαβαίνω τον τρόπο με τον οποίο προσπαθείς να υπερασπιστείς το επάγγελμά σου, αλλά μόνος σου περιγράφεις τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής των εταιρειών courier, στα δέματα από το εξωτερικό, και συγκεκριμένα το περιορισμένο αντικείμενο για εκτελωνισμό.

 

Ο αντίλογος είναι ότι αφού τα ΕΛΤΑ κάνουν την ίδια δουλειά με 15€ έναντι 50-65€ που χρεώνουν οι ιδιωτικές εταιρείες, είναι προφανές ότι οι πελάτες θα προτιμούν το ταχυδρομείο και όχι τις εταιρείες.

 

Τα θέματα που συζητιούνται εδώ, για την αποφυγή πληρωμής εξόδων εκτελωνισμού, είναι λογικά και αναμενόμενα, στην περίοδο κρίσης που περνάει η χώρα. Επαναλαμβάνω ότι, άν η αμοιβή του εκτελωνιστή ήταν ανταγωνιστική εκείνης των ΕΛΤΑ θα ήταν αντίστοιχα αυξημένος και ο όγκος εισερχόμενων δεμάτων των ιδιωτικών εταιρειών.και εσύ και οι συνάδελφοί σου θα είχαν περισσότερα έσοδα.

Θα ήθελα σε παρακαλώ να κάνεις μια ανασκόπηση στην αρχή του post και να μου πείς από που ακριβώς βγαίνει το συμπέρασμα ότι είμαι εκτελωνιστής , αφού ούτε το είπα , ούτε το υπονόησα και από όσο γνωρίζω τα τελευταία 28 χρόνια δεν ζώ ούτε στην Αθήνα ούτε και στην Θεσσαλονίκη όπου υπάρχουν τελωνειακά τμήματα εκτελωνιστών ιδιωτικών εταιρειών ταχυμεταφορών για να μπορώ να εργάζομαι σε αυτά.

 

Θα σε παρακαλούσα θερμά να μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου , πόσο μάλλον κάτι που ποτέ δεν έγραψα βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα και δημιουργώντας εντυπώσεις. Για μια ακόμη φορά , εργάζομαι ως υπάλληλος εσωτερικής διακίνησης σε μεγάλη εταιρεία ταχυμεταφορών και τίποτα παραπάνω. Ούτε εκτελωνιστής , ούτε ιδιοκτήτης , ούτε μεγαλομέτοχος , ούτε επενδυτής.

 

Επίσης όπως σου απάντησα και πριν και θα σου απαντήσω για μια ακόμα τελευταία φορά , η εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας ταχυμεταφορών διαμορφώνεται ανάλογα με τις τάσεις της αγοράς. Είναι επιεικώς γελοίο το επιχείρημα " γιατί τα ΕΛΤΑ τόσο και η DHL τόσο " σαν να λέμε " γιατί ο καφές στο ΚΨΜ έχει 0.60 ευρώ και στο Mikel 2.00 ευρώ". Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ και ελπίζω να σε κάλυψα αυτή την φορά.

Αν οι εταιρίες αλλάξουν πολιτική στην χρεωση του εκτελωνισμου και ειδικά με την σημερινή κατάσταση που επικρατεί στα ελτα σίγουρα θα κερδίσουν πόλους πελάτες.

 

Με το να χρεώνουν υπέρογκα ποσά για ένα εκτελωνισμο οι μόνοι πελάτες που θα συνεχίσουν να τους ακολουθούν είναι τα ανυποψίαστα θύματα που δεν γνωρίζουν τις χρεώσεις.

Δεν διαφωνώ καθόλου και για τα δικά μου στανταρ και την δική μου τσέπη θεωρείται ακριβό. Όμως η απάντηση ήδη δόθηκε στον συνφορουμίτη πιο πάνω όσον αφορά αυτό το θέμα. 

 

Επίσης ας δούμε ένα παράδειγμα με αριθμούς. Αν αναλογιστούμε πως εγώ για να πάω από την πόλη μου στο Ελ. Βενιζέλος , να εκτελωνίσω το αντικείμενο μου μόνος μου και να γυρίσω πίσω , θέλω τουλάχιστον μια γεμάτη μέρα αν δεν κολλήσω πουθενά στις διαδικασίες , και πάνω από 100 ευρώ μεταφορικά. Για εμένα αν και ακριβό κατά γενική ομολογία , είναι συμφέρον. 

 

Φαντάσου τώρα για κάποιον από Κρήτη , ή από Σουφλί ή από Δεσκάτη Γρεβενών και πάει λέγοντας. Δεν είναι όλη η Ελλάδα , Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Και κακά τα ψέμματα ελεύθερη αγορά υπάρχει , με ότι αυτό συνεπάγεται στην συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελμάτων , άσχετα που η τσέπη μας πλέον έχει κρίνει πολλά απαγορευτικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Η απάντηση στην απορία σου είναι αυτή η φράση που συνδέει τον εκτελωνιστή και το "είμαι".

 

Εάν εννοούσες ότι και εσύ είσαι μέσα σ' αυτούς που θεωρούν υπέρογκη την αμοιβή των εκτελωνιστών (αν και η διατύπωση μπορεί να σηκώσει και τις δύο ερμηνείες), απλά, παίρνω πίσω το χαρακτηρισμό σου ως εκτελωνιστή και σταματώ εδώ αυτή τη συζήτηση, αφού σκέφτηκες να χαρακτηρίσεις γελοίο το λογικό και σημαντικό επιχείρημα που συζητούν οι πάντες για τις εταιρείες courier.

 

Επιβεβαίωσες, για άλλη μια φορά, τις επιφυλάξεις που διατύπωσα στο πρώτο μου σχόλιο και, δυστυχώς, δεν μπορείς να μην σκεφτείς σαν υπάλληλος της εταιρείας που σου δίνει ψωμί.

Δημοσ.

Η απάντηση στην απορία σου είναι αυτή η φράση που συνδέει τον εκτελωνιστή και το "είμαι".

 

Εάν εννοούσες ότι και εσύ είσαι μέσα σ' αυτούς που θεωρούν υπέρογκη την αμοιβή των εκτελωνιστών (αν και η διατύπωση μπορεί να σηκώσει και τις δύο ερμηνείες), απλά, παίρνω πίσω το χαρακτηρισμό σου ως εκτελωνιστή και σταματώ εδώ αυτή τη συζήτηση, αφού σκέφτηκες να χαρακτηρίσεις γελοίο το λογικό και σημαντικό επιχείρημα που συζητούν οι πάντες για τις εταιρείες courier.

 

Επιβεβαίωσες, για άλλη μια φορά, τις επιφυλάξεις που διατύπωσα στο πρώτο μου σχόλιο και, δυστυχώς, δεν μπορείς να μην σκεφτείς σαν υπάλληλος της εταιρείας που σου δίνει ψωμί.

Απλά λοιπόν επιβεβαιώνουμε πως δεν υπάρχει διάθεση για πληροφόρηση και αλληλοβοήθεια , αλλά να αποδείξουμε ποιός την έχει μεγαλύτερη. Κρίμα που ανάλωσα τον χρόνο μου σε αυτό.

 

Παρακαλώ τους διαχειριστές να κλειδώσει το νήμα δεν αξίζει τον κόπο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...