Προς το περιεχόμενο

Ημιαξόνιο citroen saxo


blazar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Σε citroen saxo, έχει πρόβλημα το ημιαξόνιο.

Όποιος γνωρίζει από τέτοια θέματα, θα ήθελα να μου πει τι είναι προτιμότερο να μπει. Μεταχειρισμένο μαμά ή καινούργιο ιμιτασιόν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ημιαξόνιο καλίτερα  σε καινούργιο εκτός και σου δίνουν εγγύηση σε μεταχειρισμένο.

Ποτέ δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι ο μπιλιοφόρος του.

Δεν είναι φτερό ή προφυλακτήρας ή καπό να δεις δε τι κατάσταση βρίσκεται;;;

 

Γιατί να πας σε μαμά που είναι πανάκριβο εκτός και θέλεις οποσδήτοποτε μαμίσιο.

Υπάρχουν στην αγορά πολλές και αξιόπιστες μάρκες ισάξιες με το γνήσιο.Αν γκουγκλάρεις το ανταλακτικό σου

σε διάφορες ιστοσελίδες που πουλάνε ανταλακτικά (π.χ. onparts , maxparts) θα δεις πολλές επιλογές 

φτηνά-ακριβά και διάλεξε ποιο θα θέλεις.

 

Και εσύ να μην το αγοράσεις θα ξέρεις τουλάχιστον που κυμαίνεται η αξία του ώστε να μην πας στο μάστορα 

και σε ξυρίσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ υπέρ του καινούργιου είμαι, αλλά τα skf είναι ασύμφορα σε σχέση με την αξία του αυτοκινήτου. Γύρω στα 125€ έχει για τον κάθε άξονα. Τα GSP που έχω δει οτι είναι οικονομικά, αξίζουν ή είναι κινεζιές και δεν θα έχω αξιοπιστία στο σύστημα διεύθυνσης;

Papoys1, κοίταξα και σε αυτά τα διαδικτυακά μαγαζιά, αλλά βλέποντας πως δεν έχουν φυσική έδρα στην Ελλάδα, διαβάζοντας και εδώ το άλλο νήμα, είπα να μην το ρισκάρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

250€ είναι το αθροιστικό τους.

Γιατί 400αρι; Αφού και στην γνωστή αντιπροσωπία της citroen στον Κηφισό κοντά, τόσο μου είπαν. Μόνο ανταλλακτικά, όχι εργασία. Ίσως 400€ να πηγαίνουν για κάνα vts. Εγώ κοιτάω για το απλό.

Θα τα κοιτάξω τότε και τα συγκεκριμένα μαγαζιά του παππού, μήπως τα βρω πιο οικονομικά. Ωστόσο αν κάποιος έχει άποψη και για την gsp που είναι η πιο οικονομική, ας την πει.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συγκεκριμένα μαγαζιά έχουν φυσική έδρα Μοσχάτο και Βουλιαγμένης.

 

Έχω πάρει επανηλειμένα ανταλακτικά και από τα δύο.Μια χαρά,πολύ καλές τιμές,ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Δεν ξέρω ποιο saxo έχεις αλλά είδα πολύ καλίτερες τιμές από αυτές που αναφέρεις.

 

Πρόσφατα πήρα ψαλίδια για το δικό μου vectra μάρκας SWAG με 87 το ένα ευρώ όταν συνεργείομπου μιλούσε

για τα ίδια με 131 ευρώ το ένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κοίταξα και τα 2 μαγαζιά που μου πρότεινες, papoys1. 

Έχουν όντως φυσικά καταστήματα. Εγώ αναφέρθηκα λάθος γιατί είχα δει το άλλο νήμα.

Σ'ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε μεταχειρα,ενα σιδερο ειναι,ημαρτον.εννοειται οτι θα βαλεις τους δικους σου μπιλιοφορους.ουτε 50 ευρω τα δυο.απο περιεργεια,για ποιον λογο αλλαγη και τα δυο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως οι μπιλιοφόροι χαλάνε γιατί σπάνε οι φούσκες δεν τις παίρνουμε είδηση ανάβουν

γιατί φεύγει το γράσο που έχουν μέσα και τα αλλάζουμε.

Τα ίσια σίδερα δεν παθαίνουν τίποτε 


Ποιο είναι στην Βουλιαγμένης?

Δεν είναι ακριβώς Βουλιαγμένης αλλά την έγραψα επειδή είναι πιο γνωστή.

Ηλία Ηλιού είναι 20 μέτρα από τη Βουλιαγμένης (ανάμεσα Ηλιουπόλεως και Βουλιαγμένης)

 

https://www.maxxparts.gr/contacts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε μεταχειρα,ενα σιδερο ειναι,ημαρτον.εννοειται οτι θα βαλεις τους δικους σου μπιλιοφορους.ουτε 50 ευρω τα δυο.απο περιεργεια,για ποιον λογο αλλαγη και τα δυο;

Ρώτησα 3 μαγαζιά με μεταχειρισμένα πριν γράψω το εδώ νήμα. Για τα μεταχειρισμένα μου ζήτησε ο πιο φτηνός μετά από αρκετή πίεση, 35€ για το κάθε ημιαξόνιο. Ενώ καινούργιο ιμιτασιον, ξεκινάει από 60€. Γι'αυτό λοιπόν και είχα την απορία.

Αλλαγή και στα 2 γιατί όταν στρίβει το τιμόνι, ακούγεται θόρυβος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τι σχεση εχει το ημιαξονιο με τον θορυβο;ο μπιλιοφορος κανει τον θορυβο,διοτι εσκασε φουσκα και εχασε το γρασο του για αρκετο διαστημα.δεν βγαζει προβλημα περαν του θορυβου,αλλα αν σου περισευουν,αλλαξε τους,τους μπιλιοφορους,οχι τα ημιαξονια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς γνώσεις για αυτό το θέμα δεν έχω. Από το συνεργείο μου είπαν πως ήταν αυτό το πρόβλημα. Όποτε θα το πάω και σε άλλο συνεργείο για να μου πουν και εκεί. Σ'ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τι σχεση εχει το ημιαξονιο με τον θορυβο;ο μπιλιοφορος κανει τον θορυβο,διοτι εσκασε φουσκα και εχασε το γρασο του για αρκετο διαστημα.δεν βγαζει προβλημα περαν του θορυβου,αλλα αν σου περισευουν,αλλαξε τους,τους μπιλιοφορους,οχι τα ημιαξονια....

Στα περισσότερα μοντέλα δε βρίσκεις σκέτο μπιλιοφόρο. Τον πουλάνε σετ σαν ημιαξόνιο όλο μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...