NaGR Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Το τελευταίο εξάμηνο οι εταιρίες κινητής προχώρησαν συντονισμένα στην εφαρμογή τελών για τη φορητότητα αριθμού καρτοκινητού. Παραδόξως το κόστος αυτό δεν το επιβάλλουν αν κάνεις φορητότητα σε συμβόλαιο. Επίσης κόστος δεν επιβάλλουν σε νέα σύνδεση καρτοκινητού. Ο καθένας μπορεί να υποθέσεις τους λόγους που τις οδήγησαν σε αυτό, αλλά αρκετοί απο εμάς τους χρήστες καρτοκινητών θεωρούμε οτι αυτό αντίκειται στην Ευρωπαική οδηγία περί φορητότητας αριθμών. Άρθρο 30 Φορητότητα αριθμού1. Τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι, όλοι οι συνδρομητές των διαθέσιμων στο κοινό τηλεφωνικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των κινητών υπηρεσιών, μπορούν να διατηρούν, μετά την υποβολή αίτησης, τον αριθμό ή τους αριθμούς τους, ανεξαρτήτως της επιχείρησης που παρέχει την υπηρεσία:α) εφόσον πρόκειται για γεωγραφικούς αριθμούς, σε συγκεκριμένο τόπο καιβ) εφόσον πρόκειται για μη γεωγραφικούς αριθμούς, σε οποιονδήποτε τόπο.Η παρούσα παράγραφος δεν ισχύει για τη μεταφορά αριθμών μεταξύ δικτύων που παρέχουν υπηρεσίες σε σταθερές θέσεις και δικτύων κινητής τηλεφωνίας.2. Οι εθνικές κανονιστικές αρχές εξασφαλίζουν ότι, η τιμολόγηση της διασύνδεσης για την παροχή φορητού αριθμού είναι κοστοστρεφής και ότι οι τυχόν άμεσες επιβαρύνσεις των συνδρομητών, δεν δρουν αποτρεπτικά για τη χρήση των ευκολιών αυτών.3. Οι εθνικές κανονιστικές αρχές δεν επιβάλλουν τιμολόγια λιανικής για τη μεταφορά αριθμού κατά τρόπο που να στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, όπως θεσπίζοντας ειδικά ή κοινά τιμολόγια λιανικής. Όσοι πιστεύετε οτι η πρακτική αυτή είναι αντίθετη στο γράμμα και πνεύμα της ευρωπαϊκής οδηγίας και όσων ισχύουν στην υπόλοιπη ΕΕ, και οτι πρέπει να ισχύει το ίδιο στην Ελλάδα, μπορείτε να συνεισφέρετε την υποστήριξη σας εδώ. Sign the Petitionhttp://chn.ge/2zjLzA4 3
Πανος999 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Τι βαλανε παλι? Αν παω πχ να ζητησω νεο αριθμο,με χρεωνουν 30 ευρω? Γτ προσφατα ειδα στο περιπτερο καινουριο φπα..βγαλανε ανακοινωση.. +50 λεπτα.. Δλδ πληρωνεις μια καρτα 10.50 κ εχεις μεσα 8.90.. Φοβερα πραγματα!
torq Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 το ξεφτιλίσανε το τελευταίο διάστημα πάντως. λίγο από εδώ, λίγο από εκεί.... όλες οι ανακοινώσεις έχουν να κάνουν με αυξήσεις. 3
De@th L0rd Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 το ξεφτιλίσανε το τελευταίο διάστημα πάντως. λίγο από εδώ, λίγο από εκεί.... όλες οι ανακοινώσεις έχουν να κάνουν με αυξήσεις. Kαι όσο όλοι αγοράζουμε τόσο θα αυξάνουν. Μπουκοτάζ όχι petition. Ούτε ένα φράγκο στις εταιρίες αυτές. 2
overpower Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Τι βαλανε παλι? Αν παω πχ να ζητησω νεο αριθμο,με χρεωνουν 30 ευρω? 30 ευρω σε φορητοτητα. Για καινουργιο αριθμο το λεει ξεκαθαρα. Δεν υπαρχει κοστος.
NaGR Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 φασούλι το φασούλι μαζεύονται υποστηρικτές. οπότε κάνω ένα up να το δουν πιθανοί ενδιαφερόμενοι. επίσης αν κάποιος έχει εμπειρία φορητότητας απο άλλη χώρα της ΕΕ θα βοηθούσε όλους αν την μοιραζόταν. πόσο κόστος και σε πόσο χρόνο τα βασικά κριτήρια.
vazelo Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Είστε σίγουροι παιδες? Ποια εταιρεία το κάνει αυτό??
NaGR Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 βασικά όλες εκτός απο CYTA και Q μέσω online αίτησης.
fredd0 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 δε στεκει το petition σου 10. Ποιο είναι το κόστος που επιβαρύνομαι για τη φορητότητα του αριθμού μου; Δεν ορίζεται από την ΕΕΤΤ κάποιο “τέλος φορητότητας αριθμών” που επιβάλλεται στους συνδρομητές για τη φορητότητα των αριθμών τους. Μόνο ο νέος πάροχος δύναται να επιβάλει “τέλος φορητότητας αριθμών” προς το δίκτυό του, με βάση την εμπορική πολιτική του (ο υφιστάμενος πάροχος δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει τέλος για τη φορητότητα των αριθμών). Ωστόσο, η σημερινή πρακτική των εταιρειών είναι η φορητότητα να γίνεται δωρεάν. Σημειώνεται ότι οι πάροχοι έχουν το δικαίωμα να επιβάλουν “τέλος ενεργοποίησης/σύνδεσης” για την ενεργοποίηση των νέων συνδέσεων στα δίκτυά τους. Σε κάθε περίπτωση οι συνδρομητές μπορούν να ενημερώνονται από τον νέο πάροχο πριν την υποβολή της αίτησης φορητότητας για το ύψος του τέλους φορητότητας (εάν υπάρχει) και το ύψος του τέλους ενεργοποίησης/σύνδεσης που θα χρεωθούν. Αν θεωρεις οτι η ΕΕ επιβαλλει δωρεαν φορητοτητα (που για μενα δεν το επιβαλλει) τοτε πρεπει να ζητησεις απο την ΕΕΤ να αλλαξει αυτη την οδηγια. Αλλα οσο υπαρχει αυτη οι οδηγια, οι παροχοι εχουν δικαιωμα να κανουν οτι θελουν. 1
NaGR Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 δεν είναι petition MOY, είναι κάτι με το οποίο συμφωνώ θεμελιωδώς αλλά ούτε το ξεκίνησα ούτε μου ανήκει. η ΕΕ δεν επιβάλλει δωρεάν φορητότητα, αν και αυτό ισχύει στη συντριπτική πλειοψηφία των ωρών ΕΕ, αλλά επιβάλλει ισότιμη φορητότητα. άρα επιβάλλεται εξίσωση κόστους σε καρτοκινητά, συμβόλαια, νέους αριθμούς. πόσο θα το πάνε ας αποφασίσουν οι εταιρίες με βάση τους εταιρικούς στόχους τους (και πάντα κοστοστρεφώς σύμφωνα με τη κοινοτική οδηγία) αν είδες το petition απευθύνεται προς ΕΕΤΤ και European Commission οπότε κάνει αυτό που ζητάς στη τελευταία παράγραφο σου. ζητά απο τις εποπτικές αρχές να επιβάλλουν στην πράξη την ισχύουσα οδηγία.
fredd0 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Η οδηγια λεει οι χρεωσεις να ειναι κοστοστρεφεις. Με βαση αυτο η ΕΕΤΤ λεει οτι οι παροχοι καθοριζουν το τελος φορητοτητας βαση τιμολογιακης πολιτικης. Ειναι δηλαδη ελευθεροι να πουνε οτι το κοστος φορητοτητας σε καποιον που δεσμευεται να πληρωνει παγια για 2 χρονια το απορροφω, το κοστος φορητοτητας στο καρτοκινητο που αλλαζει καθε μηνα παροχο δε το απορροφω. Δεν υπαρχει κατι στην οδηγια της ΕΕ που να επιβαλει δωρεαν φορητοτητα η ισοτιμη φορητοτητα. Οι παροχοι ειναι ελευθεροι, βαση της οδηγιας, να σου πουνε ακομα και με συνδρομη αν ερθεις αν πας στο προγραμμα Α η φορητοτητα κοστιζει x αν πας στο προγραμμα Β η φορητοτητα ειναι δωρεαν. Το οτι υπαρχει δυνατοτητα για δωρεαν φορητοτητα δε σημαινει αυτοματα οτι το κοστος ειναι 0.
NaGR Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 καλώς ή κακώς ζούμε σε ρυθμισμένο περιβάλλον. αυτό σημαίνει οτι αν υπάρχει κόστος φορητότητας αυτό θα πρέπει να είναι ίδιο για όλους και να μην εμποδίζει τη φορητότητα(το λέει και αυτό η οδηγία) όταν επιβάλλεις διακριτικά το κόστος τότε αλλοιώνεις τον ανταγωνισμό είτε εγκλωβίζοντας συνδρομητές στην υπάρχουσα εταιρία είτε ποδηγετώντας τους σε σχέση την οποία δεν επιθυμούν (συμβόλαιο). αυτό είναι ξεκάθαρα εκτός ρυθμιστικού πλαισίου της ΕΕ και δεν επαφίεται στην τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρίας. το ποιος έχει μακροπρόθεσμα όφελος απο την εφαρμογή των ψηφισμένων κανόνων νομίζω είναι εμφανές σε όλα τα επίπεδα πλέον, αν συγκρίνει κανείς την ποιότητα ζωής χρεοκοπημένης Ελλάδας και υπόλοιπης ΕΕ. αντιλαμβάνομαι οτι όποιος έχει συνηθίσει στην ασυδοσία της Ελλάδας, κρατική ή ολιγοπωλιακή, δυσκολεύεται να συνηθίσει την οικειοθελή συμμόρφωση με ρυθμιστικές διατάξεις χωρίς απειλή προστίμου ή δικαστικής εντολής. αυτό δεν σημαίνει οτι εμείς σαν συνδρομητές/καταναλωτές είμαστε υποχρεωμένοι να συμβιβαστούμε με χειρότερη τιμολογιακή πολιτική, μικρότερες απολαβές και εκβιαστική αντιμετώπιση απο οτι οι ομότιμοι πολίτες άλλων χωρών της ΕΕ. πιθανόν στο όλο θέμα να έχει αντικείμενο εργασίας και η ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού, εκτός απο την ΕΕΤΤ και την αντίστοιχη ευρωπαϊκή επιτροπή τηλεπικοινωνιών, αλλά αυτό είναι θέμα των ευρωπαϊκών θεσμών να το εξετάσουν και σε αυτούς απευθυνόμαστε. εκτός απο φόρους φόρους φόρους υποτίθεται οτι ΕΕ σημαίνει και ίσα δικαιώματα.
fredd0 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 μισο ... πηδας απο το ενα ακρο στο αλλο, βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα με λιγο μελο στη μεση. Πουθενα δε λεει η ΕΕ οτι ειναι υποχρεωμενοι οι παροχοι να χρεωνουν την ιδια φορητοτητα σε ολους. Στη γερμανια πχ ξερω οτι χρεωνουν μεχρι 30κατι ευρω και στα αποζημιωνει ο καινουργιος παροχος κατ επιλογην. Οπου κατ επιλογην σημαινει το ιδιο που σημαινει και στην Ελλαδα, ο παροχος κανονιζει την τιμολογιακη πολιτικη του (και το ποσο που σου επιστρεφει απο το κοστος φορητοτητας). Το προβλημα σου εσενα ειναι οτι οι παροχοι δε κοβουν 30 ευρω σε ολες τις φορητοτητες και να κανουν 30 ευρω εκπτωση σε οσους η τιμολογιακη πολιτικη τους θεωρει οτι πρεπει να κανουν? Τη φορητοτητα στην Ελλαδα την κανει η telcordia η οποια εισπραττει ενα τελος, και η εεττ εισπρατει και αυτη ενα τελος ( http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP696-115.pdf) η φορητοτητα εχει ενα πραγματικο κοστος και δεν υπαρχει καμια οδηγια της ΕΕ που να λεει οτι αυτο το τελος ειναι υποχρεωμενοι να το απορροφουν οι παροχοι. Το αντιθετο. Λεει οτι το κοστος που περναει στον καταναλωτη οφειλει να ειναι κοστοστρεφες αναλογο δηλαδη του τελους που πληρωνουν. Τα λοιπα απτωνται σε κανονες ελευθερης αγορας. φυσικα και ειναι ελευθεροι οι παροχοι να επιλεγουν ποιους συνδρομητες επιδοτουν και ποιους οχι. Με τη λογικη σου, γιατι το καρτοκινητο χρεωνεται περισσοτερο ανα κληση/sms/mb απο οτι το συμβολαιο πχ. Δε στεκει το δε θελω συμβολαιο αρα με το ζορι θα μου δωσετε αυτο που θελω στην τιμη (τζαμπα) που το θελω, ειδικα οταν η οδηγια που επικαλεισε δε λεει τιποτα τετοιο.
Vassilis_24 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Έχει πετύχει ποτέ οτιδήποτε κάποιος στην Ελλάδα μ'ένα petition;Φοβάμαι πως δυστυχώς όχι...
NaGR Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 μπερδεύεις το ελεύθερη με το αρρύθμιστη. κατά την δική σου προσέγγιση δεν θα έπρεπε να υπάρχει φορητότητα, "άμα δεν σου αρέσει πήγαινε σε άλλη εταιρία και άλλο αριθμό" κατάσταση. δεν θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί η δωρεάν περιαγωγή, η ΕΕ το ΕΠΕΒΑΛΛΕ παρά την αντίδραση των εταιριών. δεν θα έπρεπε να υπάρχει η διακοπή αζημίως για μονομερή αλλαγή όρων συμβολαίου κοκ. η εποπτεύουσα αρχή ρυθμίζει και οι εταιρίες συμμορφώνονται. άλλωστε ενοικιάζουν ένα δημόσιο πόρο με βάση όρους σύμβασης. η δε εποπτεύουσα αρχή έχει υποχρέωση να κινείται με βάση τους νόμους, που στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουν υπαγορευτεί απο την ΕΕ. (οι κοινοτικές οδηγίες υπερισχύουν της νομοθεσίας των χωρών μελών η οποία πρέπει να συμμορφωθεί με τις οδηγίες αν υπάρχει διαφοροποίηση) τι λέει λοιπόν η οδηγία. η άμεση επιβάρυνση φορητότητας δεν θα πρέπει να δρα αποτρεπτικά. πρώτη παραβίαση της οδηγίας μετά (48) Η από κοινού ρύθμιση θα μπορούσε να αποτελέσει κατάλληλο μέσο για την προώθηση αυστηρότερων ποιοτικών προτύπων και τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Η από κοινού ρύθμιση θα πρέπει να διέπεται από τις ίδιες αρχές, όπως η επίσημη ρύθμιση, θα πρέπει δηλαδή να είναι αντικειμενική, δικαιολογημένη, αναλογική, χωρίς διακρίσεις και διαφανής. στην ΕΕ η ισοτιμία δεν είναι προαιρετική γενικά αν κάτσεις να διαβάσεις ολόκληρη την οδηγία θα βρεις αρκετές επιπλέον αναφορές στο πως και γιατί πρέπει να υπερασπιστεί ο τελικός χρήστης απο διαπιστωμένες εκβιαστικές πρακτικές. τόσο σε κινητή όσο και σε σταθερή τηλεφωνία. δεύτερον, επι του πρακτέου το σχήμα κόστους φορητότητας που περιγράφεις, procordia+EETT (παρόλο που το λινκ δεν δουλεύει...)μας προέκυψε το τελευταίο 6μηνο? και είτε προέκυψε το τελευταίο 6μηνο είτε παλιότερα, γιατί δεν μπορεί να καλυφθεί απο εφάπαξ χρήματα που όμως μένουν στη κάρτα? άλλωστε η απορρόφηση του κόστους μέσω συμβολαίου που διατείνεσαι οτι γίνεται στην άλλη περίπτωση, είναι ακριβώς το ίδιο και μάλιστα σε δόσεις απο τον καταναλωτή άρα χρηματοοικονομικά χειρότερο για την εταιρία. φυσικά έχουμε μια κατάσταση άνισης διαφωνίας. φυσικά είμαστε στην Ελλάδα που ο πήχης των προσδοκιών κείτεται στο έδαφος επειδή δεν μπορεί να πάει παρακάτω. αν μπορεί κάτι να ΜΗΝ γίνει, είναι στην Ελλάδα που δεν θα γίνει με βεβαιότητα, γιατί πιστεύουμε οτι οι υπόλοιποι βελτιώνονται και προοδεύουν χωρίς να κουνάνε τα χέρια τους, αυτόματα, με επετηρίδα. είμαστε οι πιο έξυπνοι και ικανοί απο όλους γιαυτό δεν ακούμε κανέναν, ούτε υπακούμε σε νόμους και συμφωνίες. οι ξένοι είναι τσίπηδες και σπάγγοι αλλά εμείς είμαστε χρεοκοπημένοι. το μοναδικό ευρωπαϊκό κεκτημένο που αξίζει να παλέψουμε είναι να φτάσουν οι μισθοί των δημοσιουπαλλήλων τους μισθούς των Βέλγων. λύση στο πρόβλημα υπάρχει, να πάρεις άλλο νούμερο στην εταιρία της επιλογής σου. ή να δώσεις 30€ και να πιεις 10 καφέδες λιγότερους. ή το επόμενο κινητό σου να είναι δίκαρτο. ΑΛΛΑ δεν είναι παρά υποχώρηση προς τα κάτω σε μια κοινωνία/πολιτεία/οικονομία που ήδη έχει κάνει υπερβολικές υποχωρήσεις στην ποιότητα. ευελπιστώ οτι θα βρεθούν μερικοί να κάνουν πέντε κλικ και να πουν οτι δεν θέλουμε άλλο κάτω. ΥΓ μπορώ να απαριθμήσω πάμπολλες παραβιάσεις της οδηγίας, πχ Άρθρο 9 Προσιτότητα τιμολογίων 1. Οι εθνικές κανονιστικές αρχές παρακολουθούν την εξέλιξη και το επίπεδο των λιανικών τιμολογίων των υπηρεσιών, οι οποίες, σύμφωνα με τα άρθρα 4, 5, 6 και 7, υπάγονται στις υποχρεώσεις παροχής καθολικής υπηρεσίας και οι οποίες παρέχονται από καθορισμένες επιχειρήσεις, ιδίως σε σχέση με τις εθνικές τιμές καταναλωτή και το εισόδημα. για να κατανοήσουν όλοι το επίπεδο μπανανίας στο οποίο έχουμε διολισθήσει αλλά για να μην συντρίψω το ηθικό κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας να ξεφύγουμε απο τη ματαιότητα θα μείνω στο στενό πλαίσιο του συγκεκριμένου petition.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα