Προς το περιεχόμενο

Petition για κατάργηση τελών φορητότητας σε καρτοκινητά.


NaGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μπερδεύεις το ελεύθερη με το αρρύθμιστη.

κατά την δική σου προσέγγιση δεν θα έπρεπε να υπάρχει φορητότητα, "άμα δεν σου αρέσει πήγαινε σε άλλη εταιρία και άλλο αριθμό" κατάσταση.

δεν θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί η δωρεάν περιαγωγή, η ΕΕ το ΕΠΕΒΑΛΛΕ παρά την αντίδραση των εταιριών.

δεν θα έπρεπε να υπάρχει η διακοπή αζημίως για μονομερή αλλαγή όρων συμβολαίου κοκ.

 

η εποπτεύουσα αρχή ρυθμίζει και οι εταιρίες συμμορφώνονται.

άλλωστε ενοικιάζουν ένα δημόσιο πόρο με βάση όρους σύμβασης.

 

η δε εποπτεύουσα αρχή έχει υποχρέωση να κινείται με βάση τους νόμους, που στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουν υπαγορευτεί απο την ΕΕ. (οι κοινοτικές οδηγίες υπερισχύουν της νομοθεσίας των χωρών μελών η οποία πρέπει να συμμορφωθεί με τις οδηγίες αν υπάρχει διαφοροποίηση)

 

τι λέει λοιπόν η οδηγία.

πρώτη παραβίαση της οδηγίας 

 

μετά

στην ΕΕ η ισοτιμία δεν είναι προαιρετική

 

γενικά αν κάτσεις να διαβάσεις ολόκληρη την οδηγία θα βρεις αρκετές επιπλέον αναφορές στο πως και γιατί πρέπει να υπερασπιστεί ο τελικός χρήστης απο διαπιστωμένες εκβιαστικές πρακτικές. τόσο σε κινητή όσο και σε σταθερή τηλεφωνία.

 

 

δεύτερον, επι του πρακτέου 

το σχήμα κόστους φορητότητας που περιγράφεις, procordia+EETT (παρόλο που το λινκ δεν δουλεύει...)μας προέκυψε το τελευταίο 6μηνο?

και είτε  προέκυψε το τελευταίο 6μηνο είτε παλιότερα, γιατί δεν μπορεί να καλυφθεί απο εφάπαξ χρήματα που όμως μένουν στη κάρτα?

άλλωστε η απορρόφηση του κόστους μέσω συμβολαίου που διατείνεσαι οτι γίνεται στην άλλη περίπτωση, είναι ακριβώς το ίδιο και μάλιστα σε δόσεις απο τον καταναλωτή άρα χρηματοοικονομικά χειρότερο για την εταιρία.

 

 

φυσικά έχουμε μια κατάσταση άνισης διαφωνίας.

φυσικά είμαστε στην Ελλάδα που ο πήχης των προσδοκιών κείτεται στο έδαφος επειδή δεν μπορεί να πάει παρακάτω.

αν μπορεί κάτι να ΜΗΝ γίνει, είναι στην Ελλάδα που δεν θα γίνει με βεβαιότητα, γιατί πιστεύουμε οτι οι υπόλοιποι βελτιώνονται και προοδεύουν χωρίς να κουνάνε τα χέρια τους, αυτόματα, με επετηρίδα.

είμαστε οι πιο έξυπνοι και ικανοί απο όλους γιαυτό δεν ακούμε κανέναν, ούτε υπακούμε σε νόμους και συμφωνίες.

οι ξένοι είναι τσίπηδες και σπάγγοι αλλά εμείς είμαστε χρεοκοπημένοι.

το μοναδικό ευρωπαϊκό κεκτημένο που αξίζει να παλέψουμε είναι να φτάσουν οι μισθοί των δημοσιουπαλλήλων τους μισθούς των Βέλγων.

 

λύση στο πρόβλημα υπάρχει, να πάρεις άλλο νούμερο στην εταιρία της επιλογής σου.

ή να δώσεις 30€ και να πιεις 10 καφέδες λιγότερους.

ή το επόμενο κινητό σου να είναι δίκαρτο.

ΑΛΛΑ δεν είναι παρά υποχώρηση προς τα κάτω σε μια κοινωνία/πολιτεία/οικονομία  που ήδη έχει κάνει υπερβολικές υποχωρήσεις στην ποιότητα.

ευελπιστώ οτι θα βρεθούν μερικοί να κάνουν πέντε κλικ και να πουν οτι δεν θέλουμε άλλο κάτω.

 

ΥΓ 

μπορώ να απαριθμήσω πάμπολλες παραβιάσεις της οδηγίας, πχ

για να κατανοήσουν όλοι το επίπεδο μπανανίας στο οποίο έχουμε διολισθήσει αλλά για να μην συντρίψω το ηθικό κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας να ξεφύγουμε απο τη ματαιότητα θα μείνω στο στενό πλαίσιο του συγκεκριμένου petition.

 

καθολου

 

κατα τη δικη μου προσεγγιση η φορητοτητα ειναι μια υπηρεσια που εχει ενα κοστος το οποιο η ΕΕ επιβαλει να μην ειναι οσο του κατεβει του καθε παροχου αλλα συνδεδεμενο με το κοστος που εχει ο παροχος για να γινει η φορητοτητα. Και το κοστος αυτο ειναι ελευθερος ο παροχος να το εισπρατει (γιατι το εισπρατει) οπως θελει. Ειτε εφαπαξ με το καρτοκινητο που θα ερθει για δυο μηνες γιατι ο α παροχος εχει 2 giga δωρεαν και μετα θα παει στον διπλα παροχο που θα χει 1500λεπτα δωρεαν σε 2 μηνες. Ειτε τμηματικα απο το συμβολαιο απο το οποιο θα εισπραττει παγια για 2 χρονια.

 

Η αλλη ερωτηση σου (γιατι χρεωνουν τωρα και οχι πριν 6 μηνες) εχει την προφανη απλη απαντηση. Ξεκινησαν να μην χρεωνουν, ειδαν οτι δε τους συμφερει στα καρτοκινητα , και αποφασισαν να χρεωνουν. Γιατι δε τους συμφερει? Γιατ εκτιμω οτι γινεται αυτο που σου ειπα παραπανω, χρησιμοποιουν οι κατοχοι των καρτοκινητων την φορητητα ως "ποιος παροχος με συμφερει αυτο το μηνα" οταν το 'δωρεαν' ο παροχος το κοστολογησε στη λογικη οτι η φορητοτητα = καινουργιος πελατης για x μηνες/χρονια κλπ. 

 

Ο ορισμος που χρησιμοποιεις για την ισοτιμια ειναι εμφανως αυθαιρετος.

 

Οσο για το 'γιατι δε μενουν τα 30 ευρω στη καρτα' η απαντηση ειναι προφανης, γιατι τα 30 ευρω πανε για να πληρωσουν τα τελη φορητοτητας οχι στην τσεπη του παροχου. Το οτι ο παροχος μπορει να αποσβεσει τα 30 αυτα ευρω με 2 χρονια παγια δε σημαινει οτι οφειλει να μου τα χαρισει εμενα ως δωρεαν χρονο για 3 μηνες, και μετα να παω στον διπλα παροχο να παρω αλλα 30 ευρω δωρεαν χρονο για 3ς  μηνες κοκ.

 

Το Γερμανικο συστημα στο ανεφερα γιατι για μενα ειναι το πιο διαφανες. Ολες ο φορητοτητες κοστιζουν μεχρι 30κατι ευρω, απο κει και περα ο καθε παροχος αποφασιζει τι ποσοστο της φορητοτητας θα πληρωσει ο καθε πελατης, και ο καθε πελατης αποφασιζει τι τον συμφερει. Το Ελληνικο ειναι παρομοιο απλα λιγοτερο διαφανες. 

 

Αν θελεις να κατεβει το κοστος φορητοτητας στα 5ευρω, μαζι σου. Αλλα αυτο ειναι θεμα ΕΕΤΤ και procordia. Αλλα απο τη στιγμη που η φορητοτητα ειναι μια υπηρεσια με ενα συγκεκριμενο κοστος, δε δεχομαι την υποχρεωση να την προσφερουν καθολικα δωρεαν γιατι ετσι κανουν πχ στη Γαλλια. Δεν ειναι θεμα ισοτιμιας, ειναι θεμα διαφορετικων αγορων. Τα στοιχεια δε τα ξερω, αλλα αν πχ στην Ελλαδα 500,000 καρτοκινητα παιζουν find the cheapest provider καθε 2 μηνες ειναι προφανες οτι αυτο δε μπορουν να το 'επιδοτουν' οι παροχοι με δωρεαν φορητοτητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιοδήποτε επαγόμενο κόστος μπορεί να εκλογικευτεί,άλλος το φορτώνεται άλλωστε.

απο το κόστος τη φορητότητας, το τέλος της ΕΡΤ κοκ μέχρι και τα σάντουιτς των ΔΕΗτζήδων.

καμία αμφιβολία για αυτό.

 

απο τη στιγμή που αντιβαίνει το πνεύμα του νόμου για τη φορητότητα, η οποίο θεσπίστηκε για να προωθείται ο ανταγωνισμός, τότε είναι ευθύνη, και εν δυνάμει αποτυχία, των αρχών η υπεράσπιση του νόμου.

 

ατομικά λύσεις υπάρχουν, τις ανέφερα.

 

ομαδικά επιχειρούμε να υποστηρίξουμε μια πιο βιώσιμη λύση

είμαι σίγουρος οτι δεν την υποστηρίζεις

όμως τα παραδείγματα των υπολοίπων  ευρωπαϊκών τηλεπικοινωνιακών αγορών  που ευημερούν για όλους τους εμπλεκόμενους μας δίνουν κίνητρο να επιχειρήσουμε για κάτι καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

είμαι σίγουρος οτι δεν την υποστηρίζεις

 

 

 

φυσικα και οχι, οπως και εσυ ειμαι σιγουρος οτι στο πνευμα της ισοτιμιας δεν υποστηριζεις δωρεαν φορητοτητα στα καρτοκινητα αλλα υποχρεωτικη παραμονη για 2 χρονια, οπως συμβολαια ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είμαι κατά της ελάχιστης παραμονής.

όμως το μέγιστο διάστημα δέσμευσης δεν θα πρέπει να ξεπερνά το ελάχιστο διάστημα λήξης υπολοίπου στη κάρτα.

τώρα οι εταιρίες το έχουν κατεβάσει στο 3μηνο απο το 6μηνο που ήταν. συμφωνείς?

ούτε τζαμπτζήδες οι μεν ούτε εκβιαστές οι δε.

 

 

φορητότητα πάντως δεν έχω κάνει ποτέ και έχω το ίδιο νούμερο πάνω απο δεκαετία.

απο συμβόλαιο σε κάρτα έχω αλλάξει.

και μέχρι τώρα δοκίμαζα τα  άλλα δίκτυα με νέα νούμερα.

γενικά η φορητότητα ΣΥΜΦΕΡΕΙ το δίκτυο υποδοχής γιατί για να μπεις στη διαδικασία να μεταφέρεις το νούμερο σου, σημαίνει οτι είναι κάποιο που χρησιμοποιείς.

δεν είναι ούτε του συναγερμού, ούτε το 3ο-4ο.

τα εμπόδια μεταφοράς μπήκαν για να ξεκινήσει το περικύκλωμα των συμβολαίων και των αυξήσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

(οι κοινοτικές οδηγίες υπερισχύουν της νομοθεσίας των χωρών μελών η οποία πρέπει να συμμορφωθεί με τις οδηγίες αν υπάρχει διαφοροποίηση)

Ισχύει αυτό 1000%?

 

Μήπως πρέπει να είναι νόμος της ΕΕ κι όχι απλά οδηγία ή είναι το ίδιο πράγμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά και ισχύει

https://europa.eu/european-union/eu-law/legal-acts_el

η κοινοτική οδηγία είναι δεσμευτική απλά πρέπει να υλοποιηθεί με νόμους του κράτους-μέλους.

γιαυτό όσες φορές τα μέλη διαφωνούν κωλυσιεργούν(και τρώνε τα αντίστοιχα πρόστιμα κλπ διοικητικές κυρώσεις) αλλά ποτέ δεν ψηφίζουν κάτι αντίθετο γιατί τότε θα παραβιάσουν την ευρωπαϊκή συνθήκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ρωτάς για τη συγκεκριμένη, είναι παλιά και έχει υλοποιηθεί και αυτή και κάποιες αλλαγές που έγιναν σε αυτή.

την ελληνική νομοθεσία τη βρίσκεις 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/MarketAnalysis/Regulation/Laws/index.html

 

Αν ρωτάς γενικά, επειδή δεν είμαι δικηγόρος δεν μπορώ να σε συμβουλεύσω υπεύθυνα.

Πάντως υπάρχουν διέξοδοι γιατί  η Ελλάδα και άλλες χώρες μέλη έχουν καταδικαστεί απο το Ευρωπαικό Δικαστήριο για μη συμμόρφωση με οδηγίες. Δεν είμαι σίγουρος ποια στάδια έχει η διαδικασία κλπ αλλά οι δικηγόροι σίγουρα ξέρουν να σου πουν.

 

Μπορείς  να πάρεις μια ιδέα τι γίνεται εδώ http://ec.europa.eu/atwork/applying-eu-law/infringements-proceedings/index_el.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...