donstefano Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Νομικα οι οροι της εκαστοτε επιχειρησης δεν ειναι υπερανω της νομοθεσιας ουτε ακυρωνουν τα περι αθεμιτων και παραπλανητικων εμπορικων πρακτικων. Και απο οσο διαβασα και στα 2 θεματα με τις προσφορες τουν εν λογω καταστηματος αρκετα παιδια αναφερουν οτι τετοιες ενεργειες συμβαινουν συχνα και υπαρχει αγανακτηση για αυτο το φαινομενο και πρεπει να τελιωσει.Ενδεχομενως να γινεται και σκοπιμα. Οσο για το παπατζιλικια επειδη εγω ξεκινησα το θεμα αισθανθηκα οτι πηγαινε σε μενα.Το θεωρω ληξαν και καταλαβα τι εννοουσες. Και απευθυνομαι για να ξεκαθαριζομαι σε ανθρωπους που πηραν μια καλη τιμη στα πλαισια της λογικης και επειδη μπορει να νιωθουν αδικημενοι,νευριασμενοι η οτιδηποτε αλλο να κανουμε και κατι παραπανω ωστε αυτα τα φαινομενα να λαβουν τελος και να υπαρχει σεβασμος και οχι ενδεχομενως σκοπιμοτητες η οτιδηποτε αλλο.Υπαρχουν τροποι και ανεξοδοι και συντομοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Λάθη γίνονται σε όλα τα μαγαζιά, από το μικρότερο μέχρι το amazon (που ακυρώνει για πλάκα όταν κάτι είναι λάθος). Παραγγέλνεις κάτι, αν όντως ισχύει η τιμή και έρθει καλώς, αν όχι οκ. Τώρα σε περιπτώσεις που ξέρεις ότι δεν έχεις καμία ελπίδα να παραλάβεις (κάρτες 1080 με 5€ πχ) τότε δεν παραγγέλνεις καν, μόνο αν έχεις πολύ χρόνο έτσι για το τζέρτζελο και την κουβέντα στο φόρουμ! Επίσης, αφού σε όλες τις σελίδες αλλά και όλα τα φυλλάδια προσφορών γράφει ότι δεν έχουν ευθύνη για τυχόν τυπογραφικά λάθη δεν μπορεί να μη καλύπτονται καθόλου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Νομικα οι οροι της εκαστοτε επιχειρησης δεν ειναι υπερανω της νομοθεσιας ουτε ακυρωνουν τα περι αθεμιτων και παραπλανητικων εμπορικων πρακτικων. Και απο οσο διαβασα και στα 2 θεματα με τις προσφορες τουν εν λογω καταστηματος αρκετα παιδια αναφερουν οτι τετοιες ενεργειες συμβαινουν συχνα και υπαρχει αγανακτηση για αυτο το φαινομενο και πρεπει να τελιωσει.Ενδεχομενως να γινεται και σκοπιμα. Οσο για το παπατζιλικια επειδη εγω ξεκινησα το θεμα αισθανθηκα οτι πηγαινε σε μενα.Το θεωρω ληξαν και καταλαβα τι εννοουσες. Και απευθυνομαι για να ξεκαθαριζομαι σε ανθρωπους που πηραν μια καλη τιμη στα πλαισια της λογικης και επειδη μπορει να νιωθουν αδικημενοι,νευριασμενοι η οτιδηποτε αλλο να κανουμε και κατι παραπανω ωστε αυτα τα φαινομενα να λαβουν τελος και να υπαρχει σεβασμος και οχι ενδεχομενως σκοπιμοτητες η οτιδηποτε αλλο.Υπαρχουν τροποι και ανεξοδοι και συντομοι. Δεν υπάρχει νομικό παράπτωμα αν η επιχείρηση επικαλεστεί τεχνικό λάθος. Εκτός αν κάποιος μπορεί να αποδείξει την ενδεχόμενη απάτη στην όλη ιστορία. Και η απόδειξη προφανώς δεν θα είναι τα μηνύματα σε ένα forum ή η προσωπική αγανάκτηση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
donstefano Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Αμα τους τρεξουμε ομως δε θα το ξανακανουν....Ουτε αυτοι ουτε αλλοι. Ειναι υπερ των καταναλωτων. Ειναι ηθικο κυριως το θεμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Αμα τους τρεξουμε ομως δε θα το ξανακανουν....Ουτε αυτοι ουτε αλλοι. Ειναι υπερ των καταναλωτων. Ειναι ηθικο κυριως το θεμα. Είναι ανάλογα πόσο σοβαρό θεωρεί κανείς αυτό το θέμα. Εγώ προσωπικά πχ δεν το θεωρώ καθόλου σοβαρό, ούτε θα ξόδευα έστω και μια ώρα να τρέξω για να μη ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Σίγουρα θα ξαναγίνει και το θεωρώ και λογικό και αναμενόμενο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ChimairaX Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Μερικοί γράψαν ότι το έκαναν επίτηδες και για τακτικές. Τι έκαναν επίτηδες; Ποιες τακτικές; Δυσφήμιση της εταιρείας τους; Είστε #$%$#; Το ενδεχόμενο (και πραγματικό μάλιστα) να έγινε λάθος δεν περνάει από το μυαλό σας; Θέλετε να σας τα χαρίσουν κιόλας επειδή το σύστημά τους κλάταρε; Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2017 από billdanos 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μερικοί γράψαν ότι το έκαναν επίτηδες και για τακτικές. Τι έκαναν επίτηδες; Ποιες τακτικές; Δυσφήμιση της εταιρείας τους; Είστε @##@$#@; Το ενδεχόμενο (και πραγματικό μάλιστα) να έγινε λάθος δεν περνάει από το μυαλό σας; Θέλετε να σας τα χαρίσουν κιόλας επειδή το σύστημά τους κλάταρε; Κλατάρει κάθε δυο εβδομάδες; Ας αλλάξουν πλατφόρμα. Αν δεν μπορούν να κάνουν σοβαρή δουλειά, ας το κλείσουν το $^$&%*(). Συνέχεια κάνουν αυτά τα "λάθη" για να μαζέψουν χρήστες, πωλώντας πιθανόν τα email και τα στοιχεία τους σε διαφημιστηκές εταιρίες, ή να στέλνουν το newsletter τους. Δεν υπάρχει "κακή διαφήμιση". 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diskimpex Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μην αγορασει καποιος απο οπου εχει αμφιβολιες .Δεν ασχολειται να φτιαξει το κοσμο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ChimairaX Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Κλατάρει κάθε δυο εβδομάδες; Ας αλλάξουν πλατφόρμα. Αν δεν μπορούν να κάνουν σοβαρή δουλειά, ας το κλείσουν το $^$&%*(). Συνέχεια κάνουν αυτά τα "λάθη" για να μαζέψουν χρήστες, πωλώντας πιθανόν τα email και τα στοιχεία τους σε διαφημιστηκές εταιρίες, ή να στέλνουν το newsletter τους. Δεν υπάρχει "κακή διαφήμιση". Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν αποτελεί δικαιολογία αυτό με τις διαφημιστικές εταιρείες. Αυτό το μαγαζί παίζει να έχει τα 1000πλάσια emails τόσο καιρό που δουλεύει κανονικά από ό,τι πρόλαβε να μαζέψει τις ώρες που παρουσιάζε το πρόβλημα. Για μένα είναι ατυχία του συστήματός τους. Ξεκάθαρα. Την γνωρίζω την εταιρεία πολλά χρόνια τώρα και έχω ψωνίσει μάλιστα και στο παρελθόν. Είχα πάθει κι εγώ πρόσφατα νίλα με τον νέο νόμο για κινητά και τάμπλετ... Είχα στείλει στον σκρούτζ τις τιμές χωρίς ΦΠΑ και τις ανέβασε κανονικά. Μόλις το πήρα χαμπάρι πάγωσε το αίμα μου. Ευτυχώς το πήρα γρήγορα είδηση και δεν έγινα thread στο insomnia. Σε θέματα τιμών γνωρίζω ότι δε χωράνε λάθη, αλλά είναι κάποιες φορές που δεν γίνεται και να το καταλάβεις. Πόσο μάλιστα εάν πρόκειται κιόλας για την τελευταία ενημέρωση της ημέρας. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Σε ένα, αντε δυο προιόντα να ξεχάσεις ΦΠΑ ή να βάλεις άλλη τιμή όπως 45.8 αντί για 458 το καταλαβαίνω. Αλλά να γίνεται μπρδλο οι μισές τιμές, θέλει προσπάθεια. Και πολλές φορές, όχι μία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ChimairaX Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Σε ένα, αντε δυο προιόντα να ξεχάσεις ΦΠΑ ή να βάλεις άλλη τιμή όπως 45.8 αντί για 458 το καταλαβαίνω. Αλλά να γίνεται μπρδλο οι μισές τιμές, θέλει προσπάθεια. Και πολλές φορές, όχι μία. Όχι ρε συ, ένα κλικ στο ecommerce πρόγραμμα υπόθεση είναι και τα διαλύει όλα μαζικά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Κάτι κάνουνε λάθος, γιατί σε άλλα καταστήματα δεν το βλέπω, και αν το δω, δεν είναι σε αυτόν τον βαθμό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει νομικό παράπτωμα αν η επιχείρηση επικαλεστεί τεχνικό λάθος. Εκτός αν κάποιος μπορεί να αποδείξει την ενδεχόμενη απάτη στην όλη ιστορία. Και η απόδειξη προφανώς δεν θα είναι τα μηνύματα σε ένα forum ή η προσωπική αγανάκτηση. Επειδή όμως δεν είμαστε δικαστές, αυτό ακριβώς το νόημα έχει η «καταγγελία» στους αρμόδιους φορείς. Αποτελεί κίνηση προς έναρξη μιας διαδικασίας αξιολόγησης της νομιμότητας μιας πράξης. Το ότι καταγγέλει ένας καταναλωτής μια πράξη δεν σημαίνει αυτομάτως ότι το κατάστημα καταδικάζεται για την πράξη αυτή. Ο καταναλωτής κρίνει ότι αδικείται και ο αρμόδιος φορέας κρίνει αν έχει βάση ο ισχυρισμός του καταναλωτή. Κατά τ' άλλα ναι, 1080Τi με 4,5 ευρώ δεν έχει καν νόημα η προσπάθεια να κάνεις log-in στο κατάστημα, όχι να φτάσεις μέχρι το τελευταίο βήμα της παραγγελίας. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaknafein Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δεν είμαι πελάτης του μαγαζιού (άντε να έχει τύχει να ψωνίσω 1-2 φορές λόγω διαθεσιμότητας ψιλοπράγματα), αλλά μου φαίνεται υπερβολική η αντίδραση, όταν μιλάμε για προφανέστατο πρόβλημα/λάθος. Δεν ήταν 1-2 προϊόντα-κράχτες από αυτά που διαβάζω, αλλά γενικότερο πρόβλημα με την πλατφόρμα από πίσω. Τα παράπονα τα καταλαβαίνω, ειδικά αν έχει επαναληφθεί το φαινόμενο, τα περί καταγγελιών κλπ είναι που δεν καταλαβαίνω... Επειδή έγινε όντως ένα τεχνικό λάθος και μάλιστα σε ώρες εκτός εργάσιμου ωραρίου (δλδ δεν υπήρχε η δυνατότητα άμεσης επίλυσης), πρέπει να τους πάρουμε το σκαλπ; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Απλά μετά την 20στη φορά φέτος, ας αλλάξουν πλατφόρμα. Τι εικόνα θέλουν να περάσουν; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα