ChimairaX Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Εμενα που τους εστειλα και 2 email ακριβως την επομενη ημερα για το τι και πως ακομα μου απαντανε......Γραψιμο κανονικα......Δεν πειραζει....Οπως στρωνεις μετα κοιμασαι.... Τι ακριβώς περιμένεις να σου πούνε; Τον λόγο που δε σου δώσαν 1080 Ti στα 3 ευρώ; Έλεος με την υποκρισία. 2
Getta Robo Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Γνωριζω πολλους που αγοραζουν χρονια χωρις προβλημα . Σε ολα τα μαγαζια υπαρχουν θεματα .Δεν σου αρεσει κατι ,δεν αγοραζεις παλι Το ζητημα ειναι η αντιμετωπιση του καταστηματος μετα απο προβλημα, και το συγκεκριμενο εχει παραδοση στην κακη υποστηριξη μετα απο αγορες. Τα θεματα ειναι πολλα εδω και χρονια. Θεματα μπορει να εχουν διαφορα καταστηματα, εφοσων ομως καποιος ψευδεται περι εγγυησης και υποστηριξης, ειναι κατι παραπανω απο θεμα. Οπως οι συγκεκριμενοι. 2
donstefano Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Τι ακριβώς περιμένεις να σου πούνε; Τον λόγο που δε σου δώσαν 1080 Ti στα 3 ευρώ; Έλεος με την υποκρισία. Καταρχας σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο περι υποκρισιας. 2ον πριν γραψεις σε παρακαλω δες λιγο παραπανω οτι παραγγειλα κατι που ειχε μια εκπτωση τριγυρω στο 35% και οχι καρτα με 4 ευρω. 3ον επειδη εγω διαβαζω το θεμα πριν απαντησω,επειδη και εσυ εισαι σε eshop οπως εγραψες παραπανω αμα δεν απαντας στα email των πελατων σου και τους γραφεις κανονικα τοτε μονο ως αντιεπαγγελματια μπορω να σε χαρακτηρισω.Εαν και εφοσον κανεις αυτο που ανεφερα.Αν τους απαντας τοτε σημαινει οτι τον σεβεσαι τον πελατη ειτε ειναι στραβος ειτε οχι. Και 4ον αν θες να εισαι σωστος και να εισαι ωραιος επαγκελματιας τοτε οταν καποιος φερεται με παρομοιες συμπεριφορες να μην τον υποστηριζεις. 5ον θα σου προτεινα να δεις και εσυ μιας και εισαι καταστηματαρχης τον νομο εδω να ενημερωθεις(ειδικα με τις περιπτωσεις αθεμιτων εμπορικων πρακτικων) μην βρεθεις σε καμια δυσκολη θεση και τρεχεις με ΓΓΚ,ΙΝΚΑ,Συνηγορο κταναλωτη κτλ. https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/N2251-1994-enc2007-el1.pdf 1
ChimairaX Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Καταρχας σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο περι υποκρισιας. 2ον πριν γραψεις σε παρακαλω δες λιγο παραπανω οτι παραγγειλα κατι που ειχε μια εκπτωση τριγυρω στο 35% και οχι καρτα με 4 ευρω. 3ον επειδη εγω διαβαζω το θεμα πριν απαντησω,επειδη και εσυ εισαι σε eshop οπως εγραψες παραπανω αμα δεν απαντας στα email των πελατων σου και τους γραφεις κανονικα τοτε μονο ως αντιεπαγγελματια μπορω να σε χαρακτηρισω.Εαν και εφοσον κανεις αυτο που ανεφερα.Αν τους απαντας τοτε σημαινει οτι τον σεβεσαι τον πελατη ειτε ειναι στραβος ειτε οχι. Και 4ον αν θες να εισαι σωστος και να εισαι ωραιος επαγκελματιας τοτε οταν καποιος φερεται με παρομοιες συμπεριφορες να μην τον υποστηριζεις. 5ον θα σου προτεινα να δεις και εσυ μιας και εισαι καταστηματαρχης τον νομο εδω να ενημερωθεις(ειδικα με τις περιπτωσεις αθεμιτων εμπορικων πρακτικων) μην βρεθεις σε καμια δυσκολη θεση και τρεχεις με ΓΓΚ,ΙΝΚΑ,Συνηγορο κταναλωτη κτλ. https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/N2251-1994-enc2007-el1.pdf Οκ το δέχομαι ότι βαριόμουν να γυρίσω πίσω να δω τι παρήγγειλες. Δεδομένου όμως ότι έχει γίνει τεχνικό λάθος και πιθανότατα να σε έχουν ενημερώσει για αυτό το θεώρησα υποκριτικό να επιμένεις. Εάν νιώθεις ηθικά εντάξει και έχεις χρόνο γύρνα τους καταγγελία. Το τι ξέρω για τη δουλειά μου και τι κάνω με τους δικούς μου πελάτες είναι δικό μου θέμα. Τις απαντήσεις 3 4 και 5 κράτα τες για σένα. Να σου θυμίσω ότι είμαι κι εγώ καταναλωτής.
Damachi Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Στη συγκεκριμενη περιπτωση παντως ακυρωσανε ΟΛΕΣ τις παραγγελιες - και τις κανονικες σε τιμη μεσα . Προφανως και οι καρτες με 3 ευρώ ηταν λαθος ok αλλα δεν εκαναν καν τον κοπο να δουν τα υπολοιπα 1
Nman1978 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Γενικα δεν ξερω τι κανουν στο εν λογο καταστημα,,τελαυταιες μερες κοιταζω για 1080ti μιας και λενε απο 1-3 μερες παραδοση,,και οποτε καταληγω καπου ειτε εχουν ανεβασει τις τιμες,ειτε δεν υπαρχει το προιον τους,,μιλαμε αυτο γινετε τελαυταιες 5 μερες, αρα δεν ειναι μονο τεχνικο το προβλημα,,καποιος βαζει το χερακι του. 2
Diskimpex Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Το ζητημα ειναι η αντιμετωπιση του καταστηματος μετα απο προβλημα, και το συγκεκριμενο εχει παραδοση στην κακη υποστηριξη μετα απο αγορες. Τα θεματα ειναι πολλα εδω και χρονια. Θεματα μπορει να εχουν διαφορα καταστηματα, εφοσων ομως καποιος ψευδεται περι εγγυησης και υποστηριξης, ειναι κατι παραπανω απο θεμα. Οπως οι συγκεκριμενοι. Δεν ειναι τι νομιζει καθενας .Υπαρχουν και οροι ,καπου θα γραφουν.Την εγγυηση πχ πρεπει να την γραφει σε χαρτι .Ολοι καπου γραφουν,οτι ολα αλλαζουν χωρις προειδοποιηση .Μην αγορασεις αν νομιζεις διαφορα .Σε απατη μπορεις να το ψαξεις με δικηγορο .
Getta Robo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δεν ειναι τι νομιζει καθενας .Υπαρχουν και οροι ,καπου θα γραφουν.Την εγγυηση πχ πρεπει να την γραφει σε χαρτι .Ολοι καπου γραφουν,οτι ολα αλλαζουν χωρις προειδοποιηση .Μην αγορασεις αν νομιζεις διαφορα .Σε απατη μπορεις να το ψαξεις με δικηγορο . Φυσικα και υπαρχουν οροι και νομοι, οπου εχουν και πολυχρονη παραδοση να τους καταπατουν. Καλοι οι δικηγοροι και στα δικαστηρια, στην Ελλαδα ομως ολα αυτα κοστιζουν και δυστυχώς σπανιως καταφευγει κανεις προς τα εκει. Υπαρχουν και αλλες επιλογες, οπως διαφορες ελεγκτικες αρχες και κοινοτητες, οπως καλη ωρα το insomnia, οπου οι συγκεκριμενοι εχουν φαει ουκ ολιγες καταγγελιες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα