Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στη θέση σου θα έστελνα ένα email

 

"μου είπατε ότι θα επικοινωνήσετε σήμερα. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αν αυτό δε συμβεί θα ξεκινήσω τη διαδικασία dispute κλπ κλπ".

 

και αν δεν επικοινωνούσαν θα άνοιγα dispute και θα σους το έστελνα και ως συνέχεια της αλληλογραφίας.

 

Αν αυτό έκανε το πρόβλημα να λυθεί προφανώς θα έκλεινα το dispute.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...