Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για Media Markt


hyperlost

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς μετά από χρόνια αγορών σε εξωτερικό και Ελλάδα, πρώτη φορά συναντώ τέτοια αντιμετώπιση από ένα θεωρητικά ''μεγάλο'' κατάστημα.

 

Παρακάτω η εμπειρία, όσο συνοπτικότερα γίνετα:

23/11 γίνεται ηλεκτρονική παραγγελία για ζεύγος ηχείων Dali Zensor 7 White. Η παραγγελία πληρώνεται με πιστωτική κάρτα και αναγράφεται στη διαθεσιμότητα ΄΄κατόπιν παραγγελίας΄΄.

Μία παρένθεση εδω; Δίπλα από το ΄΄κατόπιν παραγγελίας΄΄ έχει ένα θαυμαστικό που πατώντας το βλέπεις ότι για Ν. Αττικής η παράδοση γίνεται σε 1 εργάσιμη. Προφανώς, αφού το προϊόν γίνει διαθέσιμο στην αποθήκη του ΜΜ.

Η παραγγελία είναι διαθέσιμη 29/11 και παραδίδεται στη μεταφορική την ίδια ημέρα.

Τηλεφωνούμε στο κέντρο εξυπηρέτησης και μας ενημερώνουν πως σε 1 εργάσιμη θα παραδοθεί εντός Ν, Αττικής,δλδ την επομένη. Κανονίζουμε να βρίσκεται κάποιος σπίτι καθώς όπως μας ενημερώνουν στο τηλεφωνικό κέντρο δεν υπάρχει δυνατότητα να παραλάβω ο ίδιος από την ίδια την αποθήκη του ΜΜ, όπως είχα ζητήσει.

30/11 δεν παραδίδεται η παραγγελία. Μετά απο τηλεφώνημα στα ΜΜ, μας δίνουν το τηλέφωνο της μεταφορικής, όπου και τηλεφωνούμε. Μας ενημερώνουν ότι δε θα παραδοθεί 30/11 όπως και μας είχαν ενημερώσει αρχικά αλλά την επομένη.

Παρόλα τα παραπάνω και κυρίως τη λάθος πληροφόρηση που μας έδιναν κάθε φορά απο το κέντρο εξυπηρέτησης, λέμε οκ, είναι μεγάλος ο όγκος των παραγγελιών, ας είναι...Κανονίζουμε να βρίσκεται κάποιος και την επόμενη μέρα σπίτι να παραλάβει.

Τελικά παραδίδεται η παραγγελία 1/12 μεσημέρι. 2 κουτιά που είναι πιασμένα με ταινία απο τα ΜΜ.

Ανοίγοντας το ένα κουτί βλέπω το ένα ηχείο μαύρο. Ανοίγοντας το 2ο κουτί βλέπω το άλλο ηχείο λευκό.

 

Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών εκείνη τη στιγμή και με ενημερώνουν πως πρέπει να στείλω μια φωτογραφία με τα διαφορετικά χρώματα σε ένα email που μου δίνουν και πως το απόγευμα θα επικοινωνήσει μαζί μου το αρμόδιο τμήμα.

Σήμερα 5/12, ακόμα περιμένω τηλεφώνημα.... Τηλεφώνησα και Παρασκευή απόγευμα, Σάββατο, Δευτέρα και σήμερα. Κάθε φορά με ενημερώνουν πως θα επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα μαζί μου.

 

Αποτέλεσμα...2 Μεγάλες κούτες στη μέση του σαλονιού με διαφορετικό χρώμα ηχείο η κάθε μία μέσα, τα ΜΜ πληρωμένα, άφαντα και εμεις να αναμένουμε την ''ενημέρωση΄΄

Να σημειώσω πως σε ένα από τα πολλά τηλεφωνήματα, η αγενέστατη δεσποινίς στην εξυπηρέτηση πελατών με ενημέρωσε πως ''αυτά συμβαίνουν'' με ύφος ''και τί έγινε?'' και πως λογικά θα πρέπει εγώ να πάω στη μεταφορική να αφήσω το ένα ηχείο και να μου στείλουν ''όποτε είναι διαθέσιμο'' το 2ο λευκό..

Ούτε συζήτηση για το να περάσει η μεταφορική να παραλάβει το μάυρο και να αφήσει π.χ λευκό ή κάποια άλλη λύση..

Τα ηχεία δεν αγοράστηκαν σε κάποια τιμή μεγάλης προσφοράς. Στο σκρουτζ υπήρχε η ίδια τιμή αλλά το είδα κατόπιν της παραγγελίας στα ΜΜ.

Προσωπικά θα προτιμώ μόνο καταστήματα από σκρουτζ από εδώ και πέρα καθώς τους ενδιαφέρει να λύνουν τα όποια θέματα με τους πελάτες και να είναι πιο συνεπείς.

Δε γνωρίζω τί θα συμβεί από εδώ και πέρα ή πώς πρέπει να κινηθώ, πάντως η εξυπηρέτηση των ΜΜ είναι ό,τι χειρότερο έχω συναντήσει τα τελευταία 10 χρόνια αγορών.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω κι εγώ ότι το καλύτερο είναι να τα επιστρέψεις και να τα αγοράσεις από αλλού, δεν βολεύει μόνο στην περίπτωση που πλήρωσες με δόσεις!

 

Η αρνητική στο σκρουτζ σε τόσο μεγάλα καταστήματα δεν ξέρω πόσο νόημα έχει, δεν λέω να μη κάνεις αλλά δεν ξέρω αν έχει και αποτέλεσμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω θα τα επεστρεφα και θα ζητουσα τα χρηματα μου πισω.

Οχι οτι θα κερδισεις πολλα απο αυτο,αλλα επειδη παντα προσπαθουμε να δουμε πως θα βολευτουμε δεν κανουμε τις κινησεις που θα επρεπε,με αποτελεσμα να εχουμε καταληξει σε μια κατασταση στην οποια για κανενα λογο δε σεβονται τον πελατη η τα χρηματα που παιρνουν και κανουν οτι μαλακια θελουν θεωροντας οτι ο Ελληνας απλα δεν ασχολειται.

Θα προτεινα να παρεις και στην προστασια του καταναλωτη,αλλα δε θα αλλαξει κατι,μιας και  υποτιθεται οτι οι διαδικασιες εχουν ξεκινησει.

Μπορεις φυσικα να πας να τα κανεις ολα μπουρδελο και να μιλησεις με καποιον προισταμενο,στο πιο κοντινο καταστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι την επιστροφή με το αίτημα υπαναχώρησης, αλλά Βάσει των όρων του ΜΜ που κατέβασα αναγράφεται:

''Επιστροφές δε γίνονται δεκτές

Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.''

Παρόλο που τα ηχεία δεν έχουν βγει από τη συσκευασία, έχει ανοιχθεί το κάθε κουτί ώστε να φωτογραφίσω τα ηχεία όπως μου ζήτησε η εξυπηρέτηση πελατών που είχα μιλήσει..

Φοβάμαι πως μπορεί και να μου κρατήσουν μέρος των χρημάτων, και άντε άλλα τρεξίματα μετά...

Δεν εμπιστεύομαι καθόου πλέον το κατάστημα σε ό,τι μου πουν τηλεφωνικώς ή face to face, καθώς κανείς δεν ενημερώνει υπεύθυνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω κι εγώ ότι το καλύτερο είναι να τα επιστρέψεις και να τα αγοράσεις από αλλού, δεν βολεύει μόνο στην περίπτωση που πλήρωσες με δόσεις!

 

Η αρνητική στο σκρουτζ σε τόσο μεγάλα καταστήματα δεν ξέρω πόσο νόημα έχει, δεν λέω να μη κάνεις αλλά δεν ξέρω αν έχει και αποτέλεσμα.

 

Από κάπου πρέπει να γίνει και η αρχή.

Εννοείται, επώνυμα τους μαυρίζεις παντού και προχωράς σε καταγγελίες ΙΝΚΑ και όπου μπορείς.

Δεν παίζει να σε κατηγορήσουν για δυσφήμιση εφόσον το πας νομικά.

Το αντίθετο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι την επιστροφή με το αίτημα υπαναχώρησης, αλλά Βάσει των όρων του ΜΜ που κατέβασα αναγράφεται:

''Επιστροφές δε γίνονται δεκτές

Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.''

Παρόλο που τα ηχεία δεν έχουν βγει από τη συσκευασία, έχει ανοιχθεί το κάθε κουτί ώστε να φωτογραφίσω τα ηχεία όπως μου ζήτησε η εξυπηρέτηση πελατών που είχα μιλήσει..

Φοβάμαι πως μπορεί και να μου κρατήσουν μέρος των χρημάτων, και άντε άλλα τρεξίματα μετά...

Δεν εμπιστεύομαι καθόου πλέον το κατάστημα σε ό,τι μου πουν τηλεφωνικώς ή face to face, καθώς κανείς δεν ενημερώνει υπεύθυνα. 

 

Καλά, οι όροι επιστροφής είναι προφανώς αν παρέλαβες αυτό που παρήγγειλες. Μπορεί ο όρος να ήταν "δεν επιστρέφονται φαγητά" πχ .

 

Αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορείς να επιστρέψεις το κοτόπουλο που παράλαβες αντι μακαρόνια.

 

Δηλαδή δεν πρόκειται για επιστροφή, για να επιστρέψεις αυτό που αγόρασες πρέπει πρώτα να το έχεις παραλάβει και στη περίπτωσή σου δεν ισχύει αυτό ... κατά το ήμισυ τουλάχιστον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από κάπου πρέπει να γίνει και η αρχή.

Εννοείται, επώνυμα τους μαυρίζεις παντού και προχωράς σε καταγγελίες ΙΝΚΑ και όπου μπορείς.

Δεν παίζει να σε κατηγορήσουν για δυσφήμιση εφόσον το πας νομικά.

Το αντίθετο.

Ναι οκ, απλά αυτό προϋποθέτει τρέξιμο, έξοδα, σπατάλη χρόνου και ενέργειας γενικά συν ότι σου χαλάει και η διάθεση...και στο τέλος τι; Με 1000 διαφημίσεις media markt τη μέρα και μία αρνητική στο skroutz τι θα επικρατήσει στο μυαλό του κόσμου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε μια αρνητικη στο σκρουτζ, απλα και μονο για να μας πεις αν θα τη δημοσιευσουν η θα τη "κοψουν" ως συνηθως

 

απο κει και περα, αφου δε βγαζεις ακρη τοσες μερες, παρε τα και ξεφορτωσε τα στο πιο κοντινο mm με απαιτηση να σου δωσουν τα λεφτα πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Εφοσον δεν συνεργαζονται και μπορεις να καλυψεις το κοστος της διαδικασιας πες στον δικηγορο σου να στειλει ενα εξωδικο και επειτα τα δεοντα. Προσπαθησε να εμπλεξεις τον υπευθυνο του καταστηματος ονομαστικα με καταγγελια στην Media Saturn Hellas η την μητρικη στην Γερμανια. Μην το αφησεις ετσι, σε εξαπατησαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε, το mediamarkt μόνο για τίποτα λάμπες...

και για το newsletter καλό είναι, να βλέπεις (φάτε μάτια ψάρια).

 

Φαντάζομαι θα φωνάζει η γυναίκα αλλιώς εγώ μπορεί να τα κρατούσα, όπως μερικοί ποδοσφαιριστές που φορούν μπλε στο δεξί και κόκκινο στο αριστερό.

 

που να έρθει και το σωστό χρώμα να το συνδέσεις και να μην παίζει...ε ρε γλέντια!!

φέρτε πίσω το μαύρο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1/12 παρέλαβες δηλαδή Παρασκευή.

 

Σάββατο-Κυριακή προφανώς και δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν.

 

Σήμερα είναι Τρίτη.

 

Δεν βλέπω και κάποια τεράστια καθυστέρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι οκ, απλά αυτό προϋποθέτει τρέξιμο, έξοδα, σπατάλη χρόνου και ενέργειας γενικά συν ότι σου χαλάει και η διάθεση...και στο τέλος τι; Με 1000 διαφημίσεις media markt τη μέρα και μία αρνητική στο skroutz τι θα επικρατήσει στο μυαλό του κόσμου;

 

1 δική σου σήμερα. Μία η δική σε λίγες μέρες (κυριολεκτικά). Ήδη γίναν 2 που κάποιος τρίτος θα ενθαρρυνθεί να κάνει το ίδιο αν υπάρχει λόγος και θα γίνουν τρεις. κλπ κλπ

 

Μου θυμίζει ωχαδερφισμό η φάση.

1/12 παρέλαβες δηλαδή Παρασκευή.

 

Σάββατο-Κυριακή προφανώς και δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν.

 

Σήμερα είναι Τρίτη.

 

Δεν βλέπω και κάποια τεράστια καθυστέρηση.

 

Τώρα ας πούμε διάβασες όλο το κείμενο του ts?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...