Προς το περιεχόμενο

[Smartphone] Huawei Mate 10 Pro μαζί με Huawei P9 Lite 2017 799€ - Κωτσόβολος


k_dinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, shamrock1404 είπε

 

Προφανως και το θεμα μοιρασματος των ποσων πρεπει να ειναι αναλογα το κοστος της καθε συσκευης την παρουσα χρονικη στιγμη.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Λογικα ο Κωτσος θα εκοψε 2 διαφορετικες αποδειξεις γιατι ειναι 2 διαφορετικα μοντελα προιοντων,κατι που βολευει κυριως σε περιπτωση εγγυησης/service σε περιπτωση που δωθει ενα απο τα δυο κινητα σε καποιον αλλο.

Επισης σε μελλοντικη περιπτωση επιστροφης χρηματων απο προβλημα του κινητου ποιο ποσο θα πιστωνοταν στον αγοραστη αν στην αποδειξη δεν ανεφερε καπου το p9 lite ή το χρεωνε 0 ευρω και ολο το ποσο στο mate 10 pro?

έτσι είναι σε μένα και σε όσων είχαν παραλαβή από κατάστημα....663.17€ για το Mate 10 pro, και 0€ για το  P9 lite 2017 DS...

εύλογη η απορία σου...αλλά δεν ξέρω αν θα είχε ίδια αντιμετώπιση στις δύο περιπτώσεις, δεν νομίζω...το δώρο σε κάθε περίπτωση ήταν προωθητική ενέργεια από τη Huawei Ελλάδας, όχι του Κωτσόβολου...ΑΛΛΑ

1) Στη πρώτη περίπτωση (μια απόδειξη με μηδενική τιμη για το Ρ9) θα υπέθετα ότι ενώ  το Ρ9 λιτε έχει πλήρη εγγύηση, αμφιβάλλω αν θα λάμβανες επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα αν επέστρεφες μόνο αυτό...

2) Στη περίπτωση, όμως, που οι αποδείξεις είναι χωριστά ΚΑΙ ο καταναλωτής πλήρωσε χωριστά, όπως στη περίπτωση της αντικαταβολής, νομίζω πως μπορεί κάποιος να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το Ρ9 lite...

...προσωπικά αυτό ΔΕΝ θα το θεωρούσα απάτη, αφού το ίδιο το κατάστημα τού "υποβάθμισε" κοστολογικά το Mate 10 pro...αν για κάποιο λόγο άποφάσιζε επιστροφή χρημάτων για το Mate, πιστεύετε θα του επέστρεφαν τα 663€ ή μονο τα 460+ ευρώ, όταν τόσα έλεγε η απόδειξη;;

 

Αυτός που τα έσκασε για το Mate 10 pro, δεν θα αισθανόταν δικαολογημένα ριγμένος αν μετά από επιστροφή χρημάτων - έστω στη περίπτωση βλάβης που δεν επιδιορθώθηκε επιτυχώς - τού επέστρεφαν μόνο 460€;;

...θα ήταν σαν να μην τα είχε σκάσει για ναυαρχία --εκμεταλλευόμενος και τη προσφορά της Huawei ασφαλώς (εννοείται όμως ότι θα το έκανε μόνο αν τον ενδιέφερε το Mate 10 pro κι όχι το άλλο, πρωτευόντως) -- αλλά για ένα καλό mid-range  από την ελληνική αγορά...

...κι αυτό θα ήταν αδικία..

Αφού πλήρωσε χωριστά και τού έκοψαν χωριστή απόδειξη για το Mate 10 pro, ας επιστρέψει το άλλο...γιατί δεν νομίζω ότι θα του επέστρεφαν ποτέ το σύνολο/άθροισμα του ποσού...τουλάχιστον όχι χωρίς τη παρέμβαση Συνηγόρου Καταναλωτή.

 

Σφάλμα του Κωτσόβολου που έκοψε χωριστές αποδείξεις...ή κόψε απόδειξη για το ποσό του Mate 10 pro + δώρο ή δώσε στον καταναλωτή το δικαίωμα να πληρώσει μόνο το ένα, αφού έκοψες χωριστή απόδειξη

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οι παραγγελίες σας είναι σε κατάσταση αναμονής εισαγωγής του είδους στις κεντρικές μας αποθήκες από τον προμηθευτή.....

Αναμονη.μολις ελαβα e-mail

Επεξ/σία από bilythekid
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vgiozo είπε

έτσι είναι σε μένα και σε όσων είχαν παραλαβή από κατάστημα....663.17€ για το Mate 10 pro, και 0€ για το  P9 lite 2017 DS...

εύλογη η απορία σου...αλλά δεν ξέρω αν θα είχε ίδια αντιμετώπιση στις δύο περιπτώσεις, δεν νομίζω...το δώρο σε κάθε περίπτωση ήταν προωθητική ενέργεια από τη Huawei Ελλάδας, όχι του Κωτσόβολου...ΑΛΛΑ

1) Στη πρώτη περίπτωση (μια απόδειξη με μηδενική τιμη για το Ρ9) θα υπέθετα ότι ενώ  το Ρ9 λιτε έχει πλήρη εγγύηση, αμφιβάλλω αν θα λάμβανες επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα αν επέστρεφες μόνο αυτό...

2) Στη περίπτωση, όμως, που οι αποδείξεις είναι χωριστά ΚΑΙ ο καταναλωτής πλήρωσε χωριστά, όπως στη περίπτωση της αντικαταβολής, νομίζω πως μπορεί κάποιος να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το Ρ9 lite...

...προσωπικά αυτό ΔΕΝ θα το θεωρούσα απάτη, αφού το ίδιο το κατάστημα τού "υποβάθμισε" κοστολογικά το Mate 10 pro...αν για κάποιο λόγο άποφάσιζε επιστροφή χρημάτων για το Mate, πιστεύετε θα του επέστρεφαν τα 663€ ή μονο τα 460+ ευρώ, όταν τόσα έλεγε η απόδειξη;;

Αυτός που τα έσκασε για το Mate 10 pro, δεν θα αισθανόταν δικαολογημένα ριγμένος αν μετά από επιστροφή χρημάτων - έστω στη περίπτωση βλάβης που δεν επιδιορθώθηκε επιτυχώς - τού επέστρεφαν μόνο 460€;;

...θα ήταν σαν να μην τα είχε σκάσει για ναυαρχία --εκμεταλλευόμενος και τη προσφορά της Huawei ασφαλώς (εννοείται όμως ότι θα το έκανε μόνο αν τον ενδιέφερε το Mate 10 pro κι όχι το άλλο, πρωτευόντως) -- αλλά για ένα καλό mid-range  από την ελληνική αγορά...

...κι αυτό θα ήταν αδικία..

Αφού πλήρωσε χωριστά και τού έκοψαν χωριστή απόδειξη για το Mate 10 pro, ας επιστρέψει το άλλο...γιατί δεν νομίζω ότι θα του επέστρεφαν ποτέ το σύνολο/άθροισμα του ποσού...τουλάχιστον όχι χωρίς τη παρέμβαση Συνηγόρου Καταναλωτή.

Σφάλμα του Κωτσόβολου που έκοψε χωριστές αποδείξεις...ή κόψε απόδειξη για το ποσό του Mate 10 pro + δώρο ή δώσε στον καταναλωτή το δικαίωμα να πληρώσει μόνο το ένα, αφού έκοψες χωριστή απόδειξη

Στην περιπτωση που υπαρχει ξεχωριστη αποδειξη με 0ευρω να που ειναι ευκαιρια να το ρωτησετε αυτο στον Κωτσοβολο. Για μενα προσωπικα το καλυτερο θα ηταν να εκοβε 2 αποδειξεις.

Η μια με ολο το ποσο που να αφορα το mate 10pro και η δευτερη με το ποσο του p9 lite.Φυσικα δεν θα πληρωνες και τα δυο ετσι,απλα η δευτερη αποδειξη θα ηταν καθαρα για λογους εγγυησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, vgiozo είπε

έτσι είναι σε μένα και σε όσων είχαν παραλαβή από κατάστημα....663.17€ για το Mate 10 pro, και 0€ για το  P9 lite 2017 DS...

εύλογη η απορία σου...αλλά δεν ξέρω αν θα είχε ίδια αντιμετώπιση στις δύο περιπτώσεις, δεν νομίζω...το δώρο σε κάθε περίπτωση ήταν προωθητική ενέργεια από τη Huawei Ελλάδας, όχι του Κωτσόβολου...ΑΛΛΑ

1) Στη πρώτη περίπτωση (μια απόδειξη με μηδενική τιμη για το Ρ9) θα υπέθετα ότι ενώ  το Ρ9 λιτε έχει πλήρη εγγύηση, αμφιβάλλω αν θα λάμβανες επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα αν επέστρεφες μόνο αυτό...

2) Στη περίπτωση, όμως, που οι αποδείξεις είναι χωριστά ΚΑΙ ο καταναλωτής πλήρωσε χωριστά, όπως στη περίπτωση της αντικαταβολής, νομίζω πως μπορεί κάποιος να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το Ρ9 lite...

...προσωπικά αυτό ΔΕΝ θα το θεωρούσα απάτη, αφού το ίδιο το κατάστημα τού "υποβάθμισε" κοστολογικά το Mate 10 pro...αν για κάποιο λόγο άποφάσιζε επιστροφή χρημάτων για το Mate, πιστεύετε θα του επέστρεφαν τα 663€ ή μονο τα 460+ ευρώ, όταν τόσα έλεγε η απόδειξη;;

Αυτός που τα έσκασε για το Mate 10 pro, δεν θα αισθανόταν δικαολογημένα ριγμένος αν μετά από επιστροφή χρημάτων - έστω στη περίπτωση βλάβης που δεν επιδιορθώθηκε επιτυχώς - τού επέστρεφαν μόνο 460€;;

...θα ήταν σαν να μην τα είχε σκάσει για ναυαρχία --εκμεταλλευόμενος και τη προσφορά της Huawei ασφαλώς (εννοείται όμως ότι θα το έκανε μόνο αν τον ενδιέφερε το Mate 10 pro κι όχι το άλλο, πρωτευόντως) -- αλλά για ένα καλό mid-range  από την ελληνική αγορά...

...κι αυτό θα ήταν αδικία..

Αφού Πλήρωσε Χωριστά του έκοψαν Χωριστή Απόδειξη για το Mate 10 pro, ας επιστρέψει το άλλο...γιατί δεν νομίζω ότι θα του επέστρεφαν ποτέ το σύνολο/άθροισμα του ποσού...τουλάχιστον όχι χωρίς τη παρέμβαση Συνηγόρου Καταναλωτή.

Σφάλμα του Κωτσόβολου που έκοψε χωριστές αποδείξεις...ή κόψε απόδειξη για το ποσό του Mate 10 pro + δώρο ή δώσε στον καταναλωτή το δικαίωμα να πληρώσει μόνο το ένα, αφού έκοψες χωριστή απόδειξη

Πολύ σωστή η απορία σου εδώ.

Αγόρασα το καλοκαίρι ένα HTC 10 από Γερμανό το οποίο παρουσίασε πρόβλημα και δεν κατάφεραν να το επισκευάσουν ούτε να το αντικαταστήσουν με ίδια καινούργια συσκευή όπως ορίζει ο νόμος. Αναγκαστικά μου επέστρεψαν τα χρήματά μου πίσω. Σε αντίστοιχη περίπτωση εδώ τι θα γινόταν; Βέβαια είναι λίγο απίθανο να μην υπάρχουν Mate 10 μέσα στο 6μηνο που έχει ο καταναλωτής αυτό το δικαίωμα, αλλά λέμε τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Στην περιπτωση που υπαρχει ξεχωριστη αποδειξη με 0ευρω να που ειναι ευκαιρια να το ρωτησετε αυτο στον Κωτσοβολο. Για μενα προσωπικα το καλυτερο θα ηταν να εκοβε 2 αποδειξεις.

Η μια με ολο το ποσο που να αφορα το mate 10pro και η δευτερη με το ποσο του p9 lite.Φυσικα δεν θα πληρωνες και τα δυο ετσι,απλα η δευτερη αποδειξη θα ηταν καθαρα για λογους εγγυησης.

Μα δεν υπάρχει χωριστή απόδειξη για τα δύο, με 0€ τιμή για το Ρ9, δεν διάβασες τί έγραψα;

- Υπάρχει μία απόδειξη, με το Mate 10 pro να κοστολογείται στο ποσό της προσφοράς, 663€, και το P9 lite 2017 να έχει 0€ τιμή...σε ΜΙΑ απόδειξη...
(αυτό για παραλαβή από  κατάστημα)

...πιστεύω αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα στη προσφορά...αλλά δύναται να έχει περιπλοκές σε περίπτωση εγγύησης...γι αυτό είπα ότι ενώ καλύπτεται από εγγύηση κανονι΄κα το P9 lite 2017, δεν πιστεύω ότι θα συναινούσε ο Κώτσος σε επιστροφή χρημάτων μόνο γι αυτό...

 

- Στη περίπτωση, όμως, της αντικαταβολής, με χωριστές πληρωμές και αποδείξεις, πιστεύω πως ο αγοραστής έχει ξεκάθαρα το δικαίωμα να επιστρέψει όποιο θέλει για τη τιμή του παραστατικού...

...θα μπορούσε να πει κανείς ότι όποιος επιστρέψει το Ρ9 λιτε σε αυτή τη τιμή, "εκμεταλλεύεται" τον Κωτσόβολο, άλλος θα μπορούσε να πει ότι ο Κωτσόβολος του υποβάθμισε το Mate 10 pro, το οποίο ήταν και ο στόχος όλων όσων αγόρασαν τη προσφορά...

 

Εγώ που έχω 0€ στην απόδειξη για το Ρ9 λιτε δεν νομίζω ότι μπορώ να το επιστρέψω για χρήματα, ούτε θα το ζητούσα...αλλά ζηλεύω όσους πλήρωσαν με αντικαταβολή χωριστά, γιατί τους έβγαλε από τον μπελά της πώλησης του Ρ9...

 

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Μα δεν υπάρχει χωριστή απόδειξη για τα δύο, με 0€ τιμή για το Ρ9, δεν διάβασες τί έγραψα;

- Υπάρχει μία απόδειξη, με το Mate 10 pro να κοστολογείται στο ποσό της προσφοράς, 663€, και το P9 lite 2017 να έχει 0€ τιμή...σε ΜΙΑ απόδειξη...
(αυτό για παραλαβή από  κατάστημα)

...πιστεύω αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα στη προσφορά...αλλά δύναται να έχει περιπλοκές σε περίπτωση εγγύησης...γι αυτό είπα ότι ενώ καλύπτεται από εγγύηση κανονι΄κα το P9 lite 2017, δεν πιστεύω ότι θα συναινούσε ο Κώτσος σε επιστροφή χρημάτων μόνο γι αυτό...

- Στη περίπτωση, όμως, της αντικαταβολής, με χωριστές πληρωμές και αποδείξεις, πιστεύω πως ο αγοραστής έχει ξεκάθαρα το δικαίωμα να επιστρέψει όποιο θέλει για τη τιμή του παραστατικού...

...θα μπορούσε να πει κανείς ότι όποιος επιστρέψει το Ρ9 λιτε σε αυτή τη τιμή, "εκμεταλλεύεται" τον Κωτσόβολο, άλλος θα μπορούσε να πει ότι ο Κωτσόβολος του υποβάθμισε το Mate 10 pro, το οποίο ήταν και ο στόχος όλων όσων αγόρασαν τη προσφορά...

Εγώ που έχω 0€ στην απόδειξη για το Ρ9 λιτε δεν νομίζω ότι μπορώ να το επιστρέψω για χρήματα, ούτε θα το ζητούσα...αλλά ζηλεύω όσους πλήρωσαν με αντικαταβολή χωριστά, γιατί τους έβγαλε από τον μπελά της πώλησης του Ρ9...

Είσαι μικροαπατεώνας και αξίζεις χλευασμό :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Leonidas T είπε

Πολύ σωστή η απορία σου εδώ.

Αγόρασα το καλοκαίρι ένα HTC 10 από Γερμανό το οποίο παρουσίασε πρόβλημα και δεν κατάφεραν να το επισκευάσουν ούτε να το αντικαταστήσουν με ίδια καινούργια συσκευή όπως ορίζει ο νόμος. Αναγκαστικά μου επέστρεψαν τα χρήματά μου πίσω. Σε αντίστοιχη περίπτωση εδώ τι θα γινόταν; Βέβαια είναι λίγο απίθανο να μην υπάρχουν Mate 10 μέσα στο 6μηνο που έχει ο καταναλωτής αυτό το δικαίωμα, αλλά λέμε τώρα.

Επειδη δουλευα service στον Γερμανο και μου τυχαινε συχνα να δινουν πιστωτικα σε κινητα με 0 μηδενικες αποδειξεις (λογω επιδοτησης). Σε περιπτωση που χαλασει και δεν μπορουν να το φτιαξουν ή να κανουν αντικατασταση, δινουν πιστωτικο με βαση το τιμοκαταλογο της ημερομηνιας αγορας. Νομιζω παντου ετσι γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manos256 είπε

Επειδη δουλευα service στον Γερμανο και μου τυχαινε συχνα να δινουν πιστωτικα σε κινητα με 0 μηδενικες αποδειξεις (λογω επιδοτησης). Σε περιπτωση που χαλασει και δεν μπορουν να το φτιαξουν ή να κανουν αντικατασταση, δινουν πιστωτικο με βαση το τιμοκαταλογο της ημερομηνιας αγορας. Νομιζω παντου ετσι γινεται

Μέσα στο 6μηνο από την αγορά δικαιούσαι και επιστροφή χρημάτων. Εγώ επειδή το είχα πάρει σε προσφορά (349€) δεν ήθελα πιστωτικό και έγινε refund.

Αλλά τώρα συζητάμε για υπαναχώρηση σε περίπτωση ηλεκτρονικής πώλησης (αναιτιολογήτως).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Λογικα ο Κωτσος θα εκοψε 2 διαφορετικες αποδειξεις γιατι ειναι 2 διαφορετικα μοντελα προιοντων,κατι που βολευει κυριως σε περιπτωση εγγυησης/service σε περιπτωση που δωθει ενα απο τα δυο κινητα σε καποιον αλλο.

Επισης σε μελλοντικη περιπτωση επιστροφης χρηματων απο προβλημα του κινητου ποιο ποσο θα πιστωνοταν στον αγοραστη αν στην αποδειξη δεν ανεφερε καπου το p9 lite ή το χρεωνε 0 ευρω και ολο το ποσο στο mate 10 pro?


Παιδια σε οποιον εχει μηδενικη αποδειξη να παω στον κοτσοβολο να το κοιταξει!
Εμενα μου ηρθε 663 το mate 10 pro  και 160 κατι δν θυμαμαι ακριβως το p9 lite αλλα απο κατω εχει εκπτωση -160 ευρο οποτε βγαινει 0 η αποδειξη!
Οποτε υπαρχει τιμη και για τα 2!
Σιγουρα δν ειναι ετσι και σε εσας??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, 4four είπε


Παιδια σε οποιον εχει μηδενικη αποδειξη να παω στον κοτσοβολο να το κοιταξει!
Εμενα μου ηρθε 663 το mate 10 pro  και 160 κατι δν θυμαμαι ακριβως το p9 lite αλλα απο κατω εχει εκπτωση -160 ευρο οποτε βγαινει 0 η αποδειξη!
Οποτε υπαρχει τιμη και για τα 2!
Σιγουρα δν ειναι ετσι και σε εσας??

Σε μία απόδειξη εννοείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, vgiozo είπε

...πιστεύω αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα στη προσφορά...

Ακριβώς έτσι, το Mate 10 pro πούλαγε με ΔΩΡΟ το P9 lite. Επίσης, στην παραγγελία το lite εμφανίζεται με μηδενική τιμή.

Προφανώς για όσα έφυγαν από διαφορετικές αποθήκες και για λογιστικούς λόγους τα έκοψαν σε δύο αποδείξεις και κακώς το lite είχε φουλ τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...