kostas180990 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω τη γνώμη σας πάνω σε ένα ζήτημα που με απασχολεί. Είμαι φοιτητής 2ου έτους στο τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης στην ΑΣΚΤ. Επειδή θεωρώ πολύ ενδιαφέρουσα τη Συντήρηση έργων τέχνης και αρχαιοτήτων, συν ότι συνδιάζεται πολύ όμορφα με τη σχολή που ακολουθώ, σκεφτόμουν να αρχίσω σε ένα ΙΕΚ να παρακολουθώ παράλληλα μαθήματα. Θα ήθελα να μου πείτε αν πιστεύετε ότι αξίζει και από πλευράς πτυχίου αλλά και από θέμα χρόνου. Γνωρίζω ότι το πτυχίο του ΙΕΚ δυστυχώς δεν έχει και πολύ μεγάλη ισχύ. Επιπλέον, από θέμα αναγνώρισης υπάρχει καμία ελπίδα τη στιγμή που θα έχω στα χέρια μου (σε μία ιδανική περίπτωση) 1 πτυχίο από ΑΕΙ και 1 από ΙΕΚ σε δυο ειδικότητες που είναι αλληλένδετες μεταξύ τους? Θα ήθελα πολύ να κάνω αυτό το βήμα γιατί ξέρω ότι από θέμα γνώσεων αξίζει πάρα πολλά, απλά ο μόνος ενδοιασμός μου είναι η αναγνώριση μετά και η επαγγελματική αποκατάσταση. Όχι το αν θα βρω δουλειά. Αλλά το αν θα είναι καλό που θα έχω αυτά τα δύο πτυχία μαζί (απλά το ένα θα είναι από ΙΕΚ) και αν ναι, τι ισχύ θα έχουν. Πχ: γίνεται ένα ΑΣΕΠ ή 2 άτομα διεκδικούν μία θέση και έχουν έναν που σπούδασε Συντήρηση έργων τέχνης σε ΤΕΙ και εμένα που σπούδασα σε ΙΕΚ αλλά έχω και το πτυχίο πάνω στη Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης από ΑΕΙ, ποιον θα επέλεγαν από τους δύο; Επειδή οι απόψεις διίστανται θα εκτιμούσα την ειλικρινή σας άποψη πάνω στο θέμα αλλά με τεκμήρια και μόνο αν γνωρίζετε πραγματικά. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Το πτυχίο του ΙΕΚ δεν παίρνει συνήθως επιπλέον μόρια σε προκηρύξεις επικουρικά μαζί με αυτό του ΑΕΙ. Αν έχεις το πτυχίο του ΑΕΙ και σχετικό μεταπτυχιακό θα έπαιζε κάποιο ρόλο.