Sheogorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα φίλοι μου, Η γυναίκα πήρε κάτι μποτάκια πριν απο 15 μέρες απο ένα μαγαζί εδώ Ξάνθη, ανοίξανε οι πάτοι στην μέση γιατί ήταν ελατωματική παρτίδα όπως είπε το μαγαζί γιατί γυρίσανε και άλλα άτομα την ίδια σειρά πίσω με το ίδιο πρόβλημα (όλα καλά μέχρι εδώ, συμβαίνει). Έκοψε πιστωτικό επιτόπου την αξία αγοράς για να βρούμε (βρει) κάτι άλλο. Το πρόβλημα είναι ότι θα πάμε διακοπές και τα μποτάκια ήταν για να τα φορέσει εκεί. Το μαγαζί δεν έχει ούτε το ίδιο νούμερο ούτε παρόμοιο σχέδιο να την βολεύει. Επιμένει ότι δεν δίνει λεφτά πίσω, ακόμα και όταν άκουσε αναφορά για τον ΓΓΚ και είπε "μα θα φτάσετε εκεί;". Το μαγαζί έχει μια χαρά παπούτσια, αλλά δεν γουστάρω να αγοράσω απο αλλού παπούτσια και να "δανείσω" το ποσό σε κάποιον μαγαζάτορα να πίνει στην υγειά μου τα Χριστούγεννα, μέχρι να πάρω άλλα παπούτσια κάποια στιγμή του χρόνου. Αν κάνω καταγγελία δεν θα ξαναπάρω απο αυτό το μαγαζί (αναγκαστικά). Στο τηλέφωνο ο συνήγορος του καταναλωτή είπε ότι πρέπει να πάρουμε τα χρήματα πίσω. Τι κάνω, προχωράμε σε καταγγελία; Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2017 από Sheogorath
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Ναι, γιατί να μην κάνεις καταγγελία; Επειδή αναφέρει ο άλλος πιστωτικό, σημαίνει ότι είναι και σωστό; Άποψη μου είναι να κάνεις. Υπάρχει μεγάλη ασυδοσία γενικότερα και σχεδόν μηδενικός σεβασμός προς τον καταναλωτή. Ειδικά το aftersales είναι ανύπαρκτο. Μόλις τσεπώσουν τα χρήματα κάνουν πως δεν σε γνωρίζουν.
Sheogorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Είμαι σίγουρος ότι έχει ήδη λάβει αποζημίωση απο την εταιρεία (αφού μιλάμε για ελλατωματική παρτίδα), απλά δεν θέλει να χάσει το καθαρό κέρδος του απο την πώληση. Ρωτάω για να πάρω το πράσινο φως, μην το βλέπω πολύ προσωπικά εγώ. Συνεπώς κάνω καταγγελία αύριο και ενημερώνω. 2
mary Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Εξηγησατε στο μαγαζι οτι δεν εχετε σκοπο να αγορασετε άλλα παπουτσια και οτι τα θελατε για ενα συγκεκριμενο λόγο; Καλυτερα να τους τα πειτε αυτα πριν γινει καταγγελια.
Sheogorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Εξηγησατε στο μαγαζι οτι δεν εχετε σκοπο να αγορασετε άλλα παπουτσια και οτι τα θελατε για ενα συγκεκριμενο λόγο; Καλυτερα να τους τα πειτε αυτα πριν γινει καταγγελια. Nαι, ξεκάθαρα, και ότι θα πάρουμε απο αυτούς εξάλλου παπούτσια την επόμενη φορά, πχ φλεβάρη. Δεν θα "ρίχναμε μαύρο" για μια ατυχία στην παρτίδα των παπουτσιών, στο μαγαζί. Εξάλλου, το τόνισε η γυναίκα (την δασκάλεψα ) ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να την καλύπτει. Όχι αρέσει. Γιατί η αλήθεια είναι ότι έψαχνε κάτι συγκεκριμένο (και αφού πληρώνει, πιστεύω, το δικαιούται). Και η θεική απάντηση "ε, χρησιμοποιήστε το πιστωτικό τότε". Ναι ρε μπαγλαμά να σου δανείσω ένα 150άρι ξέρω ΄γω (τυχαίο νούμερο) να κάνεις χριστούγεννα, και μου το επιστρέφεις (αν δεν βαρέσεις κανόνι μέχρι τότε), το Πάσχα. Δεν πάμε καλά. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Αν γίνει καταγγελία, πότε θα κριθεί, και σε τι διάστημα είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να επιστρέψει το ποσό;
Sheogorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δεν έχω ιδέα. Αλλά δεν τα αφήνω. Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Ρωτάω γιατί υπάρχει περίπτωση -νομίζω- η όλη ιστορία να μη βοηθήσει πρακτικά. Η σύντροφός σου έδωσε ένα ποσό, κι αυτή τη στιγμή δεν έχει μποτάκι για τις διακοπές που είναι (φαντάζομαι) προγραμματισμένες για μέσα στις γιορτές ή κάπου εκεί. Η απορία μου (για την οποία, προφανώς, θα έχεις απάντηση αφού γίνει καταγγελία) είναι αν αυτή η καταγγελία θα βοηθήσει στο πρακτικό σκέλος, δηλαδή να πάρετε τα χρήματα εγκαίρως ώστε να τα διαθέσετε αλλού ή θα γίνει απλά για το αίσθημα της αδικίας. Γιατί, αν είναι η καταγγελία να κριθεί σε ένα μήνα, λ.χ. και του δώσει και κάποιες μέρες περιθώριο να επιστρέψει τα χρήματα, θέλοντας και μη του τα έχεις "δανείσει" τα λεφτά. Τέλος πάντων, δες τι θα σου πουν και ενημέρωσε, γιατί είναι πάγια τακτική παντού να σου δίνουν πιστωτικό, και έχει ενδιαφέρον το θέμα. 1
Getta Robo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Επιμένει ότι δεν δίνει λεφτά πίσω, ακόμα και όταν άκουσε αναφορά για τον ΓΓΚ και είπε "μα θα φτάσετε εκεί;". Τιποτα λιγοτερο απο επωνυμη καταγγελια. Νομιζουν τωρα μερικοι μερικοι "επαγγελματιες" πως εχουμε 1997 και τους περνανε ολα αυτα ετσι απλα. Ενημερωσε επισης γνωστους και φιλους να μην ξαναγορασουν τιποτα απο εκει. Αφου ειναι ανικανοι οι συγκεκριμενοι να λειτουργησουν ως επιχειρηση, ας βρουνε να κανουν κατι αλλο. 3
Sheogorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Θα έχω νέα λογικά αύριο. Για το γαμωτο γίνεται κυρίως, μην μας θεωρούν τους καταναλωτές χαζούς. Ας "ανοίξει και μια μύτη" επιτέλους. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δεν αποφασίζει το μαγαζί αν θα σου δώσει πιστωτικό ή τα χρήματά σου πίσω. Εσύ επιλέγεις τι θα πάρεις. Και ρώτα τον 'επαγγελματία' το προφανές. Αν εσύ πες του δεν έχεις ή δεν πρόκειται να έχεις κάτι που μου αρέσει, με τα λεφτά τι θα γίνει; Απλά θα στα χαρίσω;
zio10 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Αν τους πεις ότι ή θα πάρεις τα λεφτά πίσω ή θα αναγκαστείς να κάνεις καταγγελία ενώ δεν το θες πιστεύω θα σου τα δώσουν. Απλά το τραβάνε όσο μπορούν.
Sheogorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Αύριο το πρωί θα περάσω εγώ (τις άλλες φορές δεν ήμουν) για να δωθεί άλλη μια ευκαιρία. Αν και προσωπικά προτιμώ την καταγγελία για να μην περάσει στο ντούκου αυτό που κάνουν. Απλα μετα χάνεις το μαγαζί (σπουδαία υπόθεση θα πεις)... 1
zio10 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Αύριο το πρωί θα περάσω εγώ (τις άλλες φορές δεν ήμουν) για να δωθεί άλλη μια ευκαιρία. Αν και προσωπικά προτιμώ την καταγγελία για να μην περάσει στο ντούκου αυτό που κάνουν. Απλα μετα χάνεις το μαγαζί (σπουδαία υπόθεση θα πεις)... Χάνεις το μαγαζί, χαλάς όσο να 'ναι τη διάθεσή σου...δες το άλλη μία και αποφασίζεις αύριο
isay Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Η αποφαση της καταγγελίας θα πάρει πολύ καιρό, οποτε πρακτικά λεφτά πριν τις διακοπές δεν θα πάρετε. Αυτό για να μην σε σκαλώσει με επιχειρημα οτι ετσι κι αλλιως δεν θα παρεις χρηματα άμεσα. Απο εκει και πέρα ο νομος ειναι ξεκάθαρος, ο πελάτης διαλέγει. Αν ήταν ένα μαγαζι που ψώνιζα συχνά δε με νοιαζει το πιστωτικό, αλλά αν μπορει να μην ψωνισω πριν περάσουν μήνες, οχι θελω τα λεφτα μου. Π.χ. εγω ψωνίζω συχνά απο eshop. Ετυχε πριν καιρό ελαττωματικό απο εγγύηση και τα παιδιά μου ειπαν πιστωτικό ή cash. Τους ειπα πιστωτικό να μένει στην καρτέλα μου, ετσι κι αλλιως σε 2-3 εβδομάδες θα τους τα έσκαγα. Το συγκεκριμένο μαγαζί (με τα παπουτσια) το τραβάει απο τα αυτιά μπας και γλυτώσει να σας επιστρέψει χρήματα. Αφου χρησιμοποιεί ατάκες του τυπου "μα θα φτάσετε εκεί;" σημαίνει οτι το κάνει συχνά (να μην επιστρέφει χρήματα) γιατί πιάνει σαν κόλπο (ειναι και τοπική αγορα και παιζουν και αλλα πραγματα ρόλο). Εσύ λοιπον θα ζυγίσεις τα υπερ και κατά και θα πας αποφασισμένος. Αμα πάει να σε βγάλει τρελό, πες της (και χωρίς φωνές ή φασαρίες) "οκ, no problem, πάμε για καταγγελία, θα τα πάρω τα λεφτά μου και εσύ κάνε κουμάντο για το πως θα πληρωσεις το προστιμο". Αν δεν σε κυνηγά στην πόρτα να σου δώσει τα χρήματα, τοτε μιλάμε για εσκεμμένο απατεωνίσκο οποτε στα αυτια και λίγα της έκανες. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα