Προς το περιεχόμενο

εξυπηρετηση πελατων cosmote μεσω ιντερνετ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα εδω και πολυ καιρο καλουσα το 13888 και ακουγα μυνημα οτι υπαρχει φορτος εργασιας και επεφτε η γραμμη , μαλλον καποια απεργια ειχε αναφερθει στο φορουμ οτι ειχανε. 

Τελος παντων εβγαλα γραμμη στο 13888 και τους εκανα παραπονα οτι δεν βρισκω το κουμπι του chat και της video call που ειχανε παλια και μου ειπανε οτι αυτα δεν υπαρχουνε πια και οτι υπαρχει αλλος τροπος να δεις την βλαβη και μετα να ζητησεις να σε καλεσουνε .

Λοιπον μπαινεις στην κεντρικη σελιδα  https://www.cosmote.gr/hub/ και επιλεγεις << ελενχος για τεχνικο θεμα >> που θα βρεις κατω απο το slide φωτογραφιων ειναι το πρωτοτελευταιο.  

2utq6bs.jpg

επιλεγεις αμα εισαι ιδιωτης ή επιχειρηση 

2mxen14.jpg

μετα βαζεις τον αριθμο του τηλεφωνο σου και πατας ελενχος , γινεται καποιος ελενχος και σου βγαζει αμα υπαρχει προβλημα , αμα θελεις να σε καλεσει η εξηπηρετηση πελατων στο τελος της σελιδας επιλεγεις το << χρειαζεστε βοηθεια; >> , και εκει επιλεγεις το θεμα που θελεις εχει μονο 3 επιλογες cosmote tv , internet και τηλεφωνο και συμπληρωνεις το αριθμο του τηλεφωνο σου και πατας υποβολη. 

34t9xyg.jpg

Παντως πολυ ασχημο να υπαρχει μονο εκει και σε ενα μερος που δυσκολευει το ματι να το δει .

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα μου αρεσει ο καινουριο τροπος .

Φανταζομαι πως με τον παλιο θα υπηρχαν  πολλες περιπτωσεις  οπου επαιρνε ο καθε αργοσχολος που δεν εχει με τι να ασχοληθει και εκανε παραπονα γιατι εχασε η γραμμη ελαχιστα ταχυτητα και γιατι σημερα εχει συννεφια .Απασχολοντας  προσωπικο για ανουσιους λογους  αντι  να   δινονται λυσεις στα σημαντικα .

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου αρεσει ο καινουριο τροπος .

Φανταζομαι πως με τον παλιο θα υπηρχαν  πολλες περιπτωσεις  οπου επαιρνε ο καθε αργοσχολος που δεν εχει με τι να ασχοληθει και εκανε παραπονα γιατι εχασε η γραμμη ελαχιστα ταχυτητα και γιατι σημερα εχει συννεφια .Απασχολοντας  προσωπικο για ανουσιους λογους  αντι   δινονται λυσεις τα σημαντικα .

Καλά φαντάζεσαι Φώτη, Και όχι μόνο τα παραπάνω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ απλα με το που μπεις στο Site πας κατω κατω εκει που λεει επικοινωνηστε μαζι μας (και εκει βρισκεται στο 99% των site καθε ειδους) και αυτο σε παραπεμπει στους 3 τροπους επικοινωνιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε λες και τη γελοιοτητα : σε καλουν πισω στο σταθερο που δε λειτουργει :P η δε βρισκεσαι εκει . Το κινητο επικ. cote ειναι στη καρτελα πελατη αλλα στα τετοια τους πρεπει να το εξηγας σε 10 τμηματα . Ευτυχως που υπαρχει και η γραπτη φορμα και το κραξιμο στο Φατσα το μπουκ εκει επικοινωνουνε αμεσως οχι 10 μερες να απαντησουν σε ενα mail - για να περιμενεις σε τηλεφ.αναμονη ουτε λογος πιο γρηγορα θα σε συνδεσουν με υπουργειο αναπτυξης :angry:

Επεξ/σία από Damachi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

To φαγανε και αυτο ; 4 φορμες εχω στειλει και ακομα περιμενω  απαντηση .Καλα μια γραπτη φορμα επικοινωνιας τοσο καλα κρυμμενη και πεφτει και γειωση στα τηλεφωνα τωρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, vkot είπε

Εγώ δεν βρίσκω πια την φόρμα επικοινωνίας... Δεν θα έπρεπε να είναι στο Επικοινώνησε μαζί μας; Την έχουν κρύψει κάπου αλλού;

την ιδια ερωτηση εκανα και εγω την τριτη και μου εδωσαν το παρακατω email να στειλω κατι : [email protected]

Επεξ/σία από manoskost
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/4/2020 στις 6:58 ΜΜ, manoskost είπε

την ιδια ερωτηση εκανα και εγω την τριτη και μου εδωσαν το παρακατω email να στειλω κατι : [email protected]

Κακώς σου έδωσαν αυτό αν και εξαρτάται τι θέλεις.
Τα γράφω εδώ για να βοηθήσω και όποιον διαβάζει.

α) Αν το αίτημα σου αφορά δικαιολογητικά πελάτη για Port IN, αλλαγή segmentation πελάτη, μεταβιβάσεις κλπ τότε στέλνεις στο [email protected].
β) Αν το αίτημα σου αφορά παράπονα (όλων των ειδών, συμπεριλαμβανομένων των αιτημάτων για αποχρέωση) για σταθερή σύνδεση ή/και κινητή σύνδεση, τότε στέλενεις στο [email protected]

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...