Προς το περιεχόμενο

Πρώτες παραδόσεις ηλεκτρικών φορτηγών της Daimler στην Ευρώπη


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 2/1/2018 στις 9:44 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Το αν αξίζουν τα ηλεκτρικά φορτηγά θα το δείξει ο χρόνος, αλλά τα μέχρι τώρα στοιχεία που υπάρχουν απο τα επιβατικά ηλεκτρικά δέν είναι ενθαρρυντικά.

Το ένα ζήτημα είναι η φθορά των μπαταριών

9bce47417e5229ffec1742799e21bbd5e29b2fe9

Γενικά οι κατασκευαστές θεωρούν φυσιολογική την πτώση κατα 30% στα 160 χιλιάδες χιλιόμετρα. Για φορτηγό αυτά τα χιλιόμετρα είναι λίγα, και αυτή η πτώση σημαίνει οτι κάποιες διαδρομές που μπορούσε να κάνει όσο ήταν καινούριο δέν θα μπορεί να τις κάνει μετά απο 2-3 χρόνια.

Έπειτα η γρήγορη φόρτιση επιταχύνει τη φθορά των μπαταριών. Ενδεικτικά η Tesla περιορίζει το ρυθμό φόρτισης σε όσους κάνουν συχνή χρήση των Superchargers:
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/if-you-fast-charge-tesla-will-permanently-throttle-charging.90230/

Αν τα δύο παραπάνω δέν ακούγονται τόσο άσχημα, απλά να αναλογιστούμε οτι στα επιβατικά το cycling της μπαταρίας είναι πολύ πιό χαλαρό, της τάξης της μίας φόρτισης κάθε 2-4 ημέρες. Στο φορτηγό όμως το cycling θα είναι πολύ πιο έντονο, ειδικά όταν έχει τόσο μικρή εμβέλεια. Θα θέλει σίγουρα 1 με 2 φοτίσεις κάθε μέρα. Η μπαταρία θα δέχεται πολύ μεγαλύτερο ζόρι.

Γενικά η όλη ιδέα των ηλεκτρικών οχημάτων βασίζεται σε hype και wishful thinking. Αν βάλεις τα νούμερα κάτω δέν κάνουν νόημα.

Μα αν όπως λες το πρόβλημα είναι στις μπαταρίες (φθορά, μειωμένη απόδοση κλπ) τότε μένει να εξετάσουμε πόσο κοστίζουν οι καινούριες μπαταρίες.

Αν το κόστος είναι χαμηλό ή υψηλό, αυτό θα το κρίνει ο κάθε αγοραστής.

Αν υπάρχουν στοιχεία για απαγορευτικό κόστος αλλαγής μπαταριών, παρακαλώ να τα δούμε.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι πρόβλημα οι φθορά των μπαταριων για να μας αποτρέψει απο μια τέτοια αγορά.

Το ποτάμι πίσω δεν γυρίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κορόιδευαν αλαζονικά την Tesla και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν. Αν ο Musk αποφασίσει να βάλει και μια κλούβα στο pickup, με 500+ χιλιόμετρα αυτονομία, τεχνολογία Tesla και αυτόματο πιλότο η Daimler θα τα χαρίζει το 19. (για αυτό το λόγο ίσως απαγόρευσαν στην Tesla να επεκτείνει το δίκτυο των superchargers στην Γερμανία)

Μάθε πρώτα για τα οικονομικά προβλήματα της Tesla :

Η Tesla χάνει 500.000 δολάρια κάθε ώρα που περνάει  Πηγή : Andro.gr

Το 90% των αυτοκινήτων Tesla βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής με προβλήματα

Μήπως η Tesla το παρακανε; https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.liberal.gr/arthro/177728/oikonomia/epicheiriseis/CNBC-mipos-i-Tesla-to-parakane.html&ved=0ahUKEwjzifvpyr_YAhUEOJoKHRaJBw0QFggtMAM&usg=AOvVaw35IjuHBYbdEU-nwEOZNFBl

και μετά μίλα.

Προς το παρόν ο Musk ξέμεινε απο μετρητά και απο επενδυτές (... προς το παρόν λέω)

Συμφωνώ ότι έχει τεχνολογία αιχμής, αλλά όσο καινοτόμος και αν είσαι σήμερα, αν δεν υπάρχουν χρήματα, δύσκολα θα ανταπεξελθεις στον ανταγωνισμό.

Από την άλλη, σαν καταναλωτής θα πρέπει να ξέρεις ότι δεν σε συμφέρει το μονοπώλιο κανενός Musk και καμίας Daimler. Σε συμφέρει να υπάρχει ανταγωνισμός για να αγοράζεις φθηνά.

Μη μιλάς λοιπον με τέτοιο ύφος, λες και είσαι αδελφός του Musk... εκτός και αν είσαι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα σχολιάσω τον τόνο σου και τις υποδείξεις, διάβασε ξανά τι έγραψα και τι κατάλαβες εσύ.

Εγώ ενδιαφέρομαι για την μεγάλη εικόνα, οι χρηματιστηριακές αξίες, οι ισολογισμοί και τα μερίσματα δεν με ενδιαφέρουν. Όταν μια εταιρεία ανατρέπει το status quo για το καλό τις ανθρωπότητας τότε θα υποστηρίξω αυτήν έναντι των εγκατεστημένων μεγαθηρίων που διοικούνται από άπληστους αμοραλιστές λογιστάκους (να θυμίσω το dieselgate πχ). Το μέλλον της ανθρωπότητας είναι άπειρως σημαντικότερο από τον ισολογισμό της κάθε Daimler. 

Η Tesla έχει επενδυτές με όραμα να την στηρίζουν και, κυρίως, τον κόσμο που πιστεύει το ίδιο όραμα με τον Musk, η ανθρωπότητα πάνω από το cold hard cash.

Και φυσικά είμαι υπερ του ανταγωνισμού, αλλά leasing 25 μετατρεμενα πρότυπα  φορτηγάκια αδιευκρίνιστου κόστους και προδιαγραφών περισσότερο με απελπισμένη απόπειρα marketing μοιάζει. 

Το μέλλον καλπάζει ασταμάτητο όμως και τότε τα κόλπα, η προπαγάνδα και η πολεμική δεν θα αρκεί όπως δεν έφτασε για τις καπνοβιομηχανιες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, nhzt είπε

Μα αν όπως λες το πρόβλημα είναι στις μπαταρίες (φθορά, μειωμένη απόδοση κλπ) τότε μένει να εξετάσουμε πόσο κοστίζουν οι καινούριες μπαταρίες.

Αν το κόστος είναι χαμηλό ή υψηλό, αυτό θα το κρίνει ο κάθε αγοραστής.

Αν υπάρχουν στοιχεία για απαγορευτικό κόστος αλλαγής μπαταριών, παρακαλώ να τα δούμε.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι πρόβλημα οι φθορά των μπαταριων για να μας αποτρέψει απο μια τέτοια αγορά.

Το ποτάμι πίσω δεν γυρίζει.

 

Η μπαταρία των 24KWh του LEAF κοστίζει περίπου $5000, το οποίο βγαίνει στα $200/KWh σε pack level. Όμως όσο αυξάνεται το μέγεθος του pack λόγω πολυπλοκότητας αυξάνεται και το κόστος ανα KWh. Λένε οτι η πραγματική τιμή της 85άρας μπαταρίας του model S είναι $40Κ. Αυτό βγαίνει πάνω απο $450 ανα κιλοβατώρα.

Γενικά καμία εταιρία δέν δημοσιεύει ξεκάθαρα νούμερα σχετικά με τις τιμές των μπαταριών, και στις ανακοινώσεις τους αναφέρουν τιμές σε cell level που είναι πολύ χαμηλότερες.

Με 40 χιλιάδες που κοστίζει μόνο η μπαταρία αγοράζεις βενζινοκινητο αυτοκίνητο, όλα του τα σέρβις και όλες του τις βενζίνες μέχρι το τέλος της ζωής του, και το κόστος της βενζίνης και των σέρβις τα πληρώνεις as-you-go και όχι ντούκου όπως με το ηλεκτροκίνητο. Και δέν έχεις τη μειωμένη εμβέλεια και το μπελά της φόρτισης όπως με το ηλεκτροκίνητο.

 

Η φθορά των μπαταριών σπάνια είναι μια και εξω. Όσο γερνάει η μπαταρία τότε χρειάζεται όλο και περισσότερο χρόνο και ηλεκτρική ενέργεια για να φορτίσει, ενώ η εμβέλεια του αυτοκινήτου και οι επιδόσεις θα μειώνονται. Το αυτοκίνητο θα φτάσει σε ένα σημείο οπου με το ζόρι και αποκλειστικά με χαμηλές ταχύτητες θα φτάνει μέχρι τον επόμενο Supercharger, οπου και θα χρειάζεται και μεγαλύτερος χρόνος για τη φόρτιση.

Οι μπαταρίες της Tesla δέν έχουν κάτι το μαγικό. Μπαταρίες του εμπορίου είναι, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται σε κινητά και λάπτοπ. Το οτι έχουν σύστημα ψύξης και λόγω μεγέθους η εκφόρτιση γίνεται με αργό ρυθμό βοηθά, αλλά θαύματα δέν γίνονται. Αντί η πτώση να γίνεται αισθητή στα 2 χρόνια όπως στα κίνητά, στα αυτοκίνητα θα γίνεται στα 4 χρόνια. Για αυτοκίνητο είναι πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Δεν θα σχολιάσω τον τόνο σου και τις υποδείξεις, διάβασε ξανά τι έγραψα και τι κατάλαβες εσύ.

Εγώ ενδιαφέρομαι για την μεγάλη εικόνα, οι χρηματιστηριακές αξίες, οι ισολογισμοί και τα μερίσματα δεν με ενδιαφέρουν. Όταν μια εταιρεία ανατρέπει το status quo για το καλό τις ανθρωπότητας τότε θα υποστηρίξω αυτήν έναντι των εγκατεστημένων μεγαθηρίων που διοικούνται από άπληστους αμοραλιστές λογιστάκους (να θυμίσω το dieselgate πχ). Το μέλλον της ανθρωπότητας είναι άπειρως σημαντικότερο από τον ισολογισμό της κάθε Daimler. 

Η Tesla έχει επενδυτές με όραμα να την στηρίζουν και, κυρίως, τον κόσμο που πιστεύει το ίδιο όραμα με τον Musk, η ανθρωπότητα πάνω από το cold hard cash.

Και φυσικά είμαι υπερ του ανταγωνισμού, αλλά leasing 25 μετατρεμενα πρότυπα  φορτηγάκια αδιευκρίνιστου κόστους και προδιαγραφών περισσότερο με απελπισμένη απόπειρα marketing μοιάζει. 

Το μέλλον καλπάζει ασταμάτητο όμως και τότε τα κόλπα, η προπαγάνδα και η πολεμική δεν θα αρκεί όπως δεν έφτασε για τις καπνοβιομηχανιες.

οκ εσύ δες την μεγάλη εικόνα και άσε τους άλλους να ασχοληθούν με την πραγματικότητα που είναι καθαρά οικονομικού περιεχομένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Η μπαταρία των 24KWh του LEAF κοστίζει περίπου $5000, το οποίο βγαίνει στα $200/KWh σε pack level. Όμως όσο αυξάνεται το μέγεθος του pack λόγω πολυπλοκότητας αυξάνεται και το κόστος ανα KWh. Λένε οτι η πραγματική τιμή της 85άρας μπαταρίας του model S είναι $40Κ. Αυτό βγαίνει πάνω απο $450 ανα κιλοβατώρα.

Γενικά καμία εταιρία δέν δημοσιεύει ξεκάθαρα νούμερα σχετικά με τις τιμές των μπαταριών, και στις ανακοινώσεις τους αναφέρουν τιμές σε cell level που είναι πολύ χαμηλότερες.

Με 40 χιλιάδες που κοστίζει μόνο η μπαταρία αγοράζεις βενζινοκινητο αυτοκίνητο, όλα του τα σέρβις και όλες του τις βενζίνες μέχρι το τέλος της ζωής του, και το κόστος της βενζίνης και των σέρβις τα πληρώνεις as-you-go και όχι ντούκου όπως με το ηλεκτροκίνητο. Και δέν έχεις τη μειωμένη εμβέλεια και το μπελά της φόρτισης όπως με το ηλεκτροκίνητο.

Η φθορά των μπαταριών σπάνια είναι μια και εξω. Όσο γερνάει η μπαταρία τότε χρειάζεται όλο και περισσότερο χρόνο και ηλεκτρική ενέργεια για να φορτίσει, ενώ η εμβέλεια του αυτοκινήτου και οι επιδόσεις θα μειώνονται. Το αυτοκίνητο θα φτάσει σε ένα σημείο οπου με το ζόρι και αποκλειστικά με χαμηλές ταχύτητες θα φτάνει μέχρι τον επόμενο Supercharger, οπου και θα χρειάζεται και μεγαλύτερος χρόνος για τη φόρτιση.

Οι μπαταρίες της Tesla δέν έχουν κάτι το μαγικό. Μπαταρίες του εμπορίου είναι, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται σε κινητά και λάπτοπ. Το οτι έχουν σύστημα ψύξης και λόγω μεγέθους η εκφόρτιση γίνεται με αργό ρυθμό βοηθά, αλλά θαύματα δέν γίνονται. Αντί η πτώση να γίνεται αισθητή στα 2 χρόνια όπως στα κίνητά, στα αυτοκίνητα θα γίνεται στα 4 χρόνια. Για αυτοκίνητο είναι πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Θα αρκεστώ σ αυτό που είπες στην αρχή "Το αν αξίζουν τα ηλεκτρικά φορτηγά θα το δείξει ο χρόνος".

Το αν κάνουν λάθος οι εταιρίες και επενδύουν εκατομμύρια σε τέτοια προϊόντα (φορτηγά εν προκειμένω) και αυτό θα το δείξει ο χρόνος.

Αυτό που πιστεύω εγώ όμως είναι οτι, δεν κάνουν λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nhzt είπε

οκ εσύ δες την μεγάλη εικόνα και άσε τους άλλους να ασχοληθούν με την πραγματικότητα που είναι καθαρά οικονομικού περιεχομένου.

Πραγματικότητα δεν είναι τα χρηματιστηριακά κόλπα που σκαρφίζονται κάτι κακομοίρηδες φραγκοφονιάδες που μόνη αξία που καταλαβαίνουν είναι ο κοπανιστος αέρας. 

Καλά κάνει ο Musk που τους αγνοεί επιδεικτικά και τους τρελαίνει. Ο άνθρωπος δεν ενδιαφέρεται να βγάλει μια καινοτομία και να την αρμεγει 100 χρόνια σαν τους υπόλοιπους, αλλά να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/1/2018 στις 1:16 ΜΜ, Omnigeek είπε

Δεν θα σχολιάσω τον τόνο σου και τις υποδείξεις, διάβασε ξανά τι έγραψα και τι κατάλαβες εσύ.

Εγώ ενδιαφέρομαι για την μεγάλη εικόνα, οι χρηματιστηριακές αξίες, οι ισολογισμοί και τα μερίσματα δεν με ενδιαφέρουν. Όταν μια εταιρεία ανατρέπει το status quo για το καλό τις ανθρωπότητας τότε θα υποστηρίξω αυτήν έναντι των εγκατεστημένων μεγαθηρίων που διοικούνται από άπληστους αμοραλιστές λογιστάκους (να θυμίσω το dieselgate πχ). Το μέλλον της ανθρωπότητας είναι άπειρως σημαντικότερο από τον ισολογισμό της κάθε Daimler. 

Η Tesla έχει επενδυτές με όραμα να την στηρίζουν και, κυρίως, τον κόσμο που πιστεύει το ίδιο όραμα με τον Musk, η ανθρωπότητα πάνω από το cold hard cash.

Και φυσικά είμαι υπερ του ανταγωνισμού, αλλά leasing 25 μετατρεμενα πρότυπα  φορτηγάκια αδιευκρίνιστου κόστους και προδιαγραφών περισσότερο με απελπισμένη απόπειρα marketing μοιάζει. 

Το μέλλον καλπάζει ασταμάτητο όμως και τότε τα κόλπα, η προπαγάνδα και η πολεμική δεν θα αρκεί όπως δεν έφτασε για τις καπνοβιομηχανιες.

Τον Musk πάντα τον θεωρούσα φαφλατά, χωρίς να έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις εταιρίες του, απλά και μόνο απο τις διάφορες ανακοινώσεις για project τα οποία είναι αδύνατον να κατασκευαστούν, όπως Hyperloop, ταξίδια με πυράυλους, τούνελ κάτω απο πόλεις για τα αυτοκίνητα κτλ.

Κάποιοι τα βλέπουν αυτά σαν "οραματισμό" και θεωρούν οτι είναι καλό να βάζεις σαν στόχο το αδύνατο, αλλά εγώ προσωπικά τα βλέπω σαν ανούσιες φανφάρες που δείχνουν στον Musk αδυναμία κατανόησης βασικών αρχών της φυσικής και της μηχανικής.

Όσον αφορά τα αυτοκίνητα του, πάντα θεωρούσα ύποπτες διάφορες δηλώσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως δέν έδινα ιδιαίτερη σημασία ούτε είχα ασχοληθεί πολύ, καθώς ένα αυτοκίνητο δέν το αγοράζουμε με αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια.

Μέχρι πρόσφατα δηλαδή είχα μια κατα βάση ουδέτερη εώς ελαφρώς αρνητική αντιμετώπιση του Musk και της Tesla.

Αυτό άλλαξε με την ανακοίνωση του Semi. Επειδή τον χώρο των φορτηγών τον γνωρίζω καλά και επιπλέον τα φορτηγά αγοράζονται με αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια, μπορώ να πώ πως οτι ανέφερε ο Musk στην παρουσίαση του φορτηγού είναι απο ανακριβές εώς ξεκάθαρο ψέμα. Αυτό σε συνδυασμό με τα προηγούμενα με έκανε να χάσω κάθε εμπιστοσύνη στον Musk, και απο τότε άρχισα να ψάχνω λίγο παραπάνω σχετικά με την Tesla.

Εκεί που καταλήγω είναι οτι η Tesla είναι εξαρχής μία καλοστημένη απάτη που κάνει το dieselgate να φαίνεται σαν παιδική χαρά. Ο Musk εξαπατά συστηματικά επενδυτές και καταναλωτές. Η κατασκευή των μπαταριών των Tesla εκλύει πάνω απο 10 τόνους αερίων θερμοκηπίου που αντιστοιχεί σε 8 χρόνια χρήσης ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Οι δέ μπαταρίες αντέχουν χρονικά πολύ λιγότερο απο όσο η Tesla ισχυρίζεται, οπότε συνολικά τα αυτοκίνητα της που δήθεν θα σώσουν τον κόσμο εκλύουν περισσότερα αέρια θερμοκηπίου απο τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Επίσης με το Autopilot, το οποίο είναι εντελώς ανεπαρκές σε πραγματικές συνθήκες, θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών με δεκάδες ατυχήματα. Μάλιστα η Tesla πολύ βολικά ανακοίνωσε το δυστύχημα με το φορτηγό με καθυστέρηση αρκετών ημερών, ωστε να μην επηρεάσει την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που συνέπεσε εκείνες τις ημέρες.

Ο Musk είναι ένας απατεώνας αμοραλιστής τρίς χειρότερος απο τους CEO των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Fubar.gr

Ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψή του. Εγώ από όσα έχω διαβάσει για τον Musk, ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει σπουδάσει Φυσική και οικονομικά και έκανε το διδακτορικό του στην εφαρμοσμένη Φυσική και την Επιστήμη και τεχνολογία των υλικών με ειδίκευση στις μπαταρίες πριν το αφήσει για να φτιάξει την paypal, οπότε κάπως δύσκολο να έχει "αδυναμία κατανόησης βασικών αρχών της φυσικής και της μηχανικής", έχω σχηματίσει την ακτιβώς αντίθετη γνώμη. Ένας απατεώνας θεωρώ θα είχε πάρει τα 20 δισεκατομυριάκια του και θα την είχε κάνει ήδη για την παραλία, δεν θα σκοτωνόταν στην δουλειά 100 ώρες την εβδομάδα να κρατήσει στην ζωή τις επιχειρήσεις του.

Τα υπόλοιπα στοιχεία που παραθέτεις (όπως τις προπαγανδιστικές ανοησίες για το CO2 από την παραγωγή μπαταριών) δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δεν πρόκειται να ασχοληθώ και εγώ να παραθέτω ξανά στοιχεία που ούτως ή άλλως αρνείσαι χωρίς να εξετάζεις. Άλλο πράγμα ο υγιής σκεπτικισμός, άλλο ο αρνητισμός (και ο φανατισμός). Όσοι θέλουν να καταλάβουν ερευνούν όλες τις απόψεις και τις αναλύουν κριτικά, δεν ψάχνουν αυτές που επιβεβαιώνουν τις πεποιθήσεις τους (και πραγματικά δεν είναι δύσκολο κάποιος με ελάχιστη νοημοσύνη και ανοικτό μυαλό να καταλάβει τι είναι αλήθεια και τι πληρωμένη προπαγάνδα των πετρελαιάδων-αυτοκινητοβιομηχάνων)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις ‎1‎/‎5‎/‎2018 στις 1:16 ΜΜ, Omnigeek είπε

Η Tesla έχει επενδυτές με όραμα να την στηρίζουν και, κυρίως, τον κόσμο που πιστεύει το ίδιο όραμα με τον Musk, η ανθρωπότητα πάνω από το cold hard cash

 

Εχει η Tesla επενδυτές με όραμα και οχι το cold hard Cash. ......Αχαχαχαχαχα ..... μπα σε καλό σου ... 

Είπες "Άλλο πράγμα ο υγιής σκεπτικισμός, άλλο ο αρνητισμός (και ο φανατισμός)" 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Εκεί που καταλήγω είναι οτι η Tesla είναι εξαρχής μία καλοστημένη απάτη που κάνει το dieselgate να φαίνεται σαν παιδική χαρά. Ο Musk εξαπατά συστηματικά επενδυτές και καταναλωτές. Η κατασκευή των μπαταριών των Tesla εκλύει πάνω απο 10 τόνους αερίων θερμοκηπίου που αντιστοιχεί σε 8 χρόνια χρήσης ενός συμβατικού αυτοκινήτου. 

Δεν ισχυει κατι τετοιο. Αν καποιος αδυνατει να κατανοησει μια ερευνα και τα δεδομενα που στηριχθηκε, τοτε καλυτερα να μην την αναπαραγει γιατι εκτιθεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει κατι τετοιο. Αν καποιος αδυνατει να κατανοησει μια ερευνα και τα δεδομενα που στηριχθηκε, τοτε καλυτερα να μην την αναπαραγει γιατι εκτιθεται.

Δέν ισχύουν οι τόνοι ή τα χρόνια και γιατί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Δέν ισχύουν οι τόνοι ή τα χρόνια και γιατί?

Μια τετοια εκθεση εχει τοσα assumptions που δεν ισχυουν, τα οποια ειναι προφανη.

Διαβασε την και λογικα θα το καταλαβεις και μονος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, haHa είπε

Μια τετοια εκθεση εχει τοσα assumptions που δεν ισχυουν, τα οποια ειναι προφανη.

Διαβασε την και λογικα θα το καταλαβεις και μονος σου.

 

Αν θέλεις επισήμανε τα assumptions που πιστεύεις οτι δέν ισχύουν και ποιά είναι τα σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Αν θέλεις επισήμανε τα assumptions που πιστεύεις οτι δέν ισχύουν και ποιά είναι τα σωστά.

Φανταζομαι μιλας για αυτην την μετα-ερευνα:

http://www.ivl.se/download/18.5922281715bdaebede95a9/1496136143435/C243.pdf

 

και μετα τους υπολογισμους του Mats-Ola Larsson.

 

Προσεξε, δεν ειναι ερευνα, ειναι μετα-ερευνα, δηλαδη απλα κοιταει τα αποτελεσματα προηγουμενων ερευνων.

 

Προβληματα ή assumptions:

1) στηριζεται σε δεδομενα του 2013 και πισω, που απο τοτε εχει εξελιχθει η κατασκευη των μπαταριων.

2) προσπαθει να δει τα emissions απο την κατασκευη των μπαταριων των ηλεκτρικων και να τα συγκρινει με τα ICE, αλλα δεν παιρνει ΚΑΘΟΛΟΥ υποψη τα emissions απο την κατασκευη των κινητηρων εσωτερικης καυσης, του κιβωτιου, των καταλυτων και υπολογιζει "βολικα" μονο τα emissions απο την βενζινη που καινε οι ICE.

3) κανει το assumption οτι η κατασκευη μπαταριων γινεται σε εργαστασιο που καιει 50-70% ορυκτα καυσιμα, ενω το gigafactory καιει σχεδον εξολοκληρου ρευμα απο ΑΠΕ.

4) στηριζεται σε δεδομενα για παλιοτερα εργοστασια, που δεν φθανουν το efficiency του gigafactory ως προς την κατασκευη μπταριων(δεν αναφερομαι στο τι ρευμα καει οπως απο πανω, αλλα στο efficiency του εργοστασιου και του manufacturing των μπαταριων)

5) συγκρινει τo tesla s (ενα οικογενειακο αυτοκινητο με επιδοσεις supercar) με ενα  'average' αυτοκινητο που εχει emissions 130 CO2/km. Δεν ειναι average αυτοκινητο το tesla, δεν ειναι ενα golfaki.

6) οι υπολογισμοι ειναι για 12000 km/year!! Τα περισσοτερα αυτοκινητα κανουν περισσοτερα χιλιομετρα το χρονο.

7) κανει τους υπολογισμους βασει των emissions και καταναλωσεων που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων ICE, οταν ολοι ξερουμε οτι απεχουν στην πραξη.

8) δεν παιρνει υποψη τα emissions μεχρι να φθασει η βενζινη/diesel στο πρατηριο, που ειναι πιο αυξημενα απο τα αντιστοιχα emissions για ηλεκτρισμο.

 

και αλλα πολλα.

 

Μονο τα 2,3,4 και 6 αν δεις, καταλαβαινεις οτι η μετα-ερευνα εχει assumptions που δεν ισχυουν.

 

Δεν ειναι τυχαιοι οτι οι πομπωδεις υπολογισμοι του Mats-Ola Larsson("Η κατασκευή των μπαταριών των Tesla εκλύει πάνω απο 10 τόνους αερίων θερμοκηπίου που αντιστοιχεί σε 8 χρόνια χρήσης ενός συμβατικού αυτοκινήτου") δεν δημοσιευτηκαν σε κανενα respectable journal/συνεδριο.

 

 

Υ.Γ.: Ακομα και η ιδια η μετα-ερευνα στα συμπερασματα καταληγει οτι θα υπηρχε μεγαλη βελτιωση αν τα εργοστασια μπαταριων ειχαν ρευμα με χαμηλα emissions(δηλαδη απο ΑΠΕ, οτι ακριβως συμβαινει με το gigafactory) αντι για το 50-70% ρευμα απο ορυκτα καυσιμα βαση του οποιου εγιναν οι υπολογισμοι:

'– To answer more long-term questions related to opportunities to reduce the energy use and greenhouse gas emissions from battery production.

a) What opportunities exist to improve the emissions from the current lithium-ion battery chemistries by means of novel production methods?

The main improvement short term is likely to come from more efficient production and from using electricity with low CO2 emissions.'

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...